Un segon donant encara pit

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Rousi23
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 8:47 am

Un segon donant encara pit

EntradaAutor: Rousi23 » dl. oct. 08, 2012 7:56 pm

Bones xiques,
M'agradaria saber si es incompatible donar el pit amb anar a pel segon. El perquè ara te 10 mesos, i encara pren pit. No m'ho vull deixar perquè em va molt bé i no ho sabria fer de cap altra manera, m'agrada donar-li, em trec cada nit per les papilles i per quan treballo...
M’agradaria saber si alguna, ha aconseguit prenyar-se amb el pit, i quina edat tenia el primer, o el que li anava davant.
A nosaltres el primer ens va costar un mig any a arribar, i em fa por que al donar el pit tardi més encara.
També voldria saber com ho vau passar, si us vau tornar molt loques amb 2 elementos petis per casa si es porta bé...
Jo amb el primer vaig tenir molts alts i baixos, m'exigia molt a mi mateixa, i em preguntava si ho feia bé, quan plorava em feia por no saber-lo calmar, i els primers 4 mesos van ser molt xungos, però ara crec que m'ho prendria d’una altre manera, tinc ganes de tornar a viure un embaràs i a tornar a petar, i de donar un germanet/a al meu patufet.

Bé necessito experiències, ja se que no totes som iguals, i que no es de llibre, però m'agrada molt llegir les vostres opinions.

Gràcies
||*||
Imatge
Imatge
Mmarta
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dv. jul. 31, 2009 5:45 pm

Re: Un segon donant encara pit

EntradaAutor: Mmarta » dt. oct. 09, 2012 8:37 am

Hola!
Jo vaig quedar-me del segon donant pit encara a la primera. Tenia uns 20 mesos qun em vaig quedar i, tot i que la nena ja menjava força de tot, encara mamava sovint. Per la primera va passar-me com a tú: vaig trigar quasibé un any i amb el segon... vaig quedar-me a la primera!!!
així que ja veus que per res és tant difícil com diuen.
Pel que fa a bregar amb dos, doncs és feina, no t'ho negaré, però hi ha moltes coses que ja tens per la mà i no pateixes tant. Jo he patit més per la gran (vaja, per dir-ho d'alguna manera perquè encara es petita!!) perquè no ho passés malament amb els gelos, que pel petit.
Ara la nena està a punt de fer els 3 anys i el peque te 6 mesos.
Espero haver-te ajudat!
ànims!
saludoalaluna
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

EntradaAutor: saludoalaluna » dt. oct. 09, 2012 9:13 am

Hola guapa,

Jo em vaig quedar embarassada de la segona quan el meu primer fill tenia 9 mesos i prenia el pit (tot i que haig de dir que tenia la menstruació desde feia 3 mesos). També va ser en el primer intent (vaja, que no ens imaginàvem ni de conya que estavem novament embarassats ja que amb l'Isaac vam trigar 5 mesos en aconseguir-ho).
El Isaac va estar prenent el pit durant el primer trimestre de l'embaràs i desprès es va deslletar tot solet (suposo perque diuen que baixa la producció de llet).

En quant al fet de tenir dos petitons amb 19 mesos de diferència per mi ha estat una bona experiència. Diuen que el primer any es el mes complicat però t'haig de dir que per mi, els 6 primers mesos van estar mooolt fàcils. La cosa es va complicar quan vaig començar a treballar i ara que tenen 3 anys i 20 mesos vaig com una boja, jajaja. Es feina, clar que sí, però també la tindries si es portessin 4 ó 5 anys.
Jo penso que la poca diferència d'edat entre germans beneficia a tothom perque van pràcticament al mateix ritme, juguen molt plegats, els agraden més o menys les mateixes coses...

I no t'amoinis, amb el primer jo també vaig tenir un pospart difícil (fins els 5 mesos no em vaig trobar a mi mateixa) però el segon va anar de conya desde el primer moment,jeje, crec que el cos es sabi i no t'ho pots permetre ;) Tot va ser millor amb el segon: el part, l'alletament, el pospart... Pensa també que l'experiència és un grau i tot flueix de forma més natural, no t'angoixes tant, relativitzes molt més...

Bé, segurament cadascú te n'explicaria una de ben diferent però el meu consell és que us escolteu a vosaltres mateixos i si us ve de gust... endevant!!
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dt. oct. 09, 2012 10:42 am

Jo també em vaig quedar embarassada estant donant el pit. Si ja tens la regla com la tenies abans del primer embaràs, no hi ha motiu per tardar més en aconseguir l'embaràs. Jo vaig tardar més o menys el mateix pels dos, un mig any. És més, si encara no t'ha vingut la regla també podria ser que féssiu diana a la primera ovulació i et quedessis embarassada sense haver tingut abans la regla.
Quan em vaig quedar embarassada del segon el primer tenia 15 mesos. Ha seguit fent pit i encara en fa, la producció de llet ha baixat i molt, però ell seguiex mamant (més per tenir consol i contacte que no per aliment, diria). Si tot segueix igual, quan neixi el petit farem tandem. Ja veurem com ens ho companginem però si tinc dos pits i dues criatures... el números quadren

Sobre si és massa feina/menys feina que el primer, no et puc respondre fins d'aquí dos mesos :content:
Rousi23

EntradaAutor: Rousi23 » dt. oct. 09, 2012 10:53 am

M'encanten les vostres respostes!!!!

GRACIES!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
pirene1979
:: rateta
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: pirene1979 » dc. oct. 10, 2012 8:23 am

Hola Rousi23,

Afegeixo la meva experiència encara incompleta.

Quan la meva filla tenia 18 mesos encara no m'havia vingut la regla (tret d'un cop que vaig tacar una mica, cap als 13 mesos). Féiem bastant pit encara tot i que portàvem un parell de mesos de deslletament nocturn (una estratègia per mirar d'aconseguir que dormís més seguit... que no havia funcionat). Total, que vaig deixar els anticonceptius (Cerazet) i vam anar fent. Doncs bé, un mes més tard vaig notar tots els símptomes... Estava embarassada! Sense cap regla pel mig. En definitiva: i tant que pot funcionar a la primera. I això que el primer embaràs va trigar força més, amb un avortament espontani pel mig vam trigar prop d'un any...
Pel que fa a la segona part de la teva consulta, encara no et puc dir com es porta amb dos petitons perquè la meva petita encara no ha nascut (estic de 34 setmanes). La diferència entre les nenes serà de 27 mesos. Sí que et puc dir que durant l'embaràs la gran ha allargat molt les tirades de son nocturna, ara no acostuma a despertar-se més d'un o dos cops, la qual cosa ens ajuda a afrontar-ho tot amb optimisme... Ah, i es va deslletar molt gradualment durant el segon trimestre, la veritat és que en aquest sentit ha estat molt bona experiència per totes dues.

Sort!
Rousi23

EntradaAutor: Rousi23 » dc. oct. 10, 2012 8:43 pm

Uaaala Pirene!!!! Què bé!!! Quan et torni a venir ni te' n recordaràs!!!! Jeje!!! Moltes gràcies a totes. M'encanta llegir-vos :b-)))
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::