Com decidir la data per començar a buscar?!?!
Com decidir la data per començar a buscar?!?!
Hola a totes,
fa uns dies os vaig escriure xq no sabia que fer amb elmeu home, ja que ell vol tenir canalla i ens i voliem posar despres del casament pero ara sembla que ho vol aplaçar fins any nou...i a mi que magradaria ja tenir
no sabia si insistir o no per avançar-ho.
La questió es que ara fent calculs hem surten molt dubtes!!! Nosaltres vivim en un poble de Tarragona on estem sols, el meu home te familia alla pero no si parla gaire i els meus sogres estan aproximadament a mitja hora de casa nostre, pero son grans i un dia de forma puntual es podrien quedar amb el
pero no sempre, això hem va fer pensar que si ens i posem al gener i per suposar ens quedessim al març del 2013tindriem al
vol dir que el tindriem al desembre del 2013 si conto les meves 16 setmanes de baixa més un "mes" que hem podria agafar de baixa més els dies de lactancia hem surt mes menys que entre maig i juny hauria de tornar a començar, i ara ve el meu dubte, al juny les guardes tanquen...i no crec que facin coses extraescolars destiu per a bebes de 4 mesos...que faig amb el peque?? xq sera molt peque, una cangur? he de contar que fins al setembre no obriran de nou la guarde i no el/la puc deixar tant de temps amb els meus sogres...o la millor opció es aplaçar la busqueda i intentar que hem cuadrin les dates xq el
comenci la guarde cuan jo comenci a treballar???
El meu home diu que vindrà cuan hagi de venir i que d'una manera o un altre ens ensortirem, que ara no val la pena pensar en això...pero a mi hem tormenta!!!! els primers mesos de vida del meu
i ja no tinc amb qui deixal????
Vosaltres com ho veieu??
fa uns dies os vaig escriure xq no sabia que fer amb elmeu home, ja que ell vol tenir canalla i ens i voliem posar despres del casament pero ara sembla que ho vol aplaçar fins any nou...i a mi que magradaria ja tenir
no sabia si insistir o no per avançar-ho.La questió es que ara fent calculs hem surten molt dubtes!!! Nosaltres vivim en un poble de Tarragona on estem sols, el meu home te familia alla pero no si parla gaire i els meus sogres estan aproximadament a mitja hora de casa nostre, pero son grans i un dia de forma puntual es podrien quedar amb el
pero no sempre, això hem va fer pensar que si ens i posem al gener i per suposar ens quedessim al març del 2013tindriem al
vol dir que el tindriem al desembre del 2013 si conto les meves 16 setmanes de baixa més un "mes" que hem podria agafar de baixa més els dies de lactancia hem surt mes menys que entre maig i juny hauria de tornar a començar, i ara ve el meu dubte, al juny les guardes tanquen...i no crec que facin coses extraescolars destiu per a bebes de 4 mesos...que faig amb el peque?? xq sera molt peque, una cangur? he de contar que fins al setembre no obriran de nou la guarde i no el/la puc deixar tant de temps amb els meus sogres...o la millor opció es aplaçar la busqueda i intentar que hem cuadrin les dates xq el
comenci la guarde cuan jo comenci a treballar???El meu home diu que vindrà cuan hagi de venir i que d'una manera o un altre ens ensortirem, que ara no val la pena pensar en això...pero a mi hem tormenta!!!! els primers mesos de vida del meu
i ja no tinc amb qui deixal????Vosaltres com ho veieu??
Re: Com decidir la data per començar a buscar?!?!
Jo ara mateix no em preucoparia per aquest tema, perquè en realitat no saps quant et quedarás embarassada. Jo tambè estic buscant i clar si penso em tocaria pel Juny.
Disfruta de la recerca amb la teva parella i quant t`hi quedis ja hi pensarás!
Disfruta de la recerca amb la teva parella i quant t`hi quedis ja hi pensarás!
Doncs jo de tu no em preucuparia per fer calendari. L'únic que és pot controlar és quan començar a buscar però després mai se sap quan arribarà la
.
Nosaltres també començarem a buscar al 2013.
I sobre si insistir o no, doncs si tu en vols tenir-ne ja el millor és comentar-li i parlar-ho junts tranquil·lament per pendre una decisió.
.Nosaltres també començarem a buscar al 2013.
I sobre si insistir o no, doncs si tu en vols tenir-ne ja el millor és comentar-li i parlar-ho junts tranquil·lament per pendre una decisió.
Hola ninet@!
Entenc perfectament els teus dubtes pero no et servira de res trencar-te les banyes amb aixo xq una vegada t'hi poses no saps quan trobaras la panxeta. Es impredecible! I no et preocupis x lo de les guarderies, em sembla q les privades nomes tanquen a l'agost!
Molta sort maca! Ah i sobre lo d'insistir o no, la mva opinio es q li deixis ben clar el q tu vols pero q no el "collis" xq els homes quan es posen de cul amb un tema la cosa no acaba be!!!
Entenc perfectament els teus dubtes pero no et servira de res trencar-te les banyes amb aixo xq una vegada t'hi poses no saps quan trobaras la panxeta. Es impredecible! I no et preocupis x lo de les guarderies, em sembla q les privades nomes tanquen a l'agost!
Molta sort maca! Ah i sobre lo d'insistir o no, la mva opinio es q li deixis ben clar el q tu vols pero q no el "collis" xq els homes quan es posen de cul amb un tema la cosa no acaba be!!!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!

Com diuen les noies no t’amoïnis, ja tindràs 9 mesos d’embaràs i 4 mesos de baixa per decidir que fer… però com que jo ja dono voltes pel mateix tema pel proper embaràs et dic el que vaig fer amb el primer. El meu va néixer al novembre e i quan vaig tornar a la feina al febrer tenia una cangur tooot el dia que el cuidava, a mi em sortia igual que pagar la guarde, per que feia més hores que un rellotge, el dia que volien venir els avis/tiets o que teníem festa, la cangur feia festa i podia fer les seves coses.
Lo ideal seria quedar a finals de juny, parir just març-abril per tenir-lo i empalmar baixa amb les vacances d’agost més lactància i deixar el nen gairebé de 6 mesos al setembre a la guarde però… sabem quan comencem a buscar, però no quan trigarem a trobar… així que com totes les mares i pares del mon, ja veuràs que te’n sortiràs! SORT!!
Lo ideal seria quedar a finals de juny, parir just març-abril per tenir-lo i empalmar baixa amb les vacances d’agost més lactància i deixar el nen gairebé de 6 mesos al setembre a la guarde però… sabem quan comencem a buscar, però no quan trigarem a trobar… així que com totes les mares i pares del mon, ja veuràs que te’n sortiràs! SORT!!
Si vols un consell no facis tans càlculs perquè les coses no són tan matemàtiques ni venen quan un vol. El meu primer fill va venir els segon mes de búsqueda; quan vam decidir anar a pel segon pensàvem que ens quedariem ràpid i mira ens va costar 18 mesos.
Així que si vols un consell disfruta de la búsqueda i no t'atabalis amb aixó que de ben segur quan tinguis la panxolina ja trobareu una solució (jo estic sola, els meus pares i sogres viuen a 200 kilometres i sempre em tirat endavant)
Molta sort

Així que si vols un consell disfruta de la búsqueda i no t'atabalis amb aixó que de ben segur quan tinguis la panxolina ja trobareu una solució (jo estic sola, els meus pares i sogres viuen a 200 kilometres i sempre em tirat endavant)
Molta sort

com et diuen totes, no et facis sang fent aquest tipus de calculs perque nos erveixen de res, es impossiblñe calcular quant et quedaras embarassada erque hi ha parelles q es queden al primer mes i d'altres q triguen mes d'un any i d'altres q ho intenten molt temps i no poden i han de fer tractaments etc aixi q pots saber quan comences a buscar pero no quan et quedaras.
Mira, nosaltres portem tot l'any pensant quan començar. Vam pensar de posar-nos a principis d'estiu i ho vam descartar perque l'agost anavem de viatge al carib i tenia por de quedar-me embarassadfa i anar-me al carib recen embarassada... total q vam decidir començar al setembre-octubre. I ara q ens haviem de posar i estavem super il·lusionats amb el tema, ha sortit un imprevist total, un tractament q han def er al meu costi per un altre tema, i ara resulta q ens hem d'esperar 3 mesos més per poder començar a buscar...aixi q tots els calculs que poguesim tenir fets, no serveixen de res...
conclusio! poseu-vos a buscar quan als dos us vingui de gust, els calculs no serveixen de res!

Mira, nosaltres portem tot l'any pensant quan començar. Vam pensar de posar-nos a principis d'estiu i ho vam descartar perque l'agost anavem de viatge al carib i tenia por de quedar-me embarassadfa i anar-me al carib recen embarassada... total q vam decidir començar al setembre-octubre. I ara q ens haviem de posar i estavem super il·lusionats amb el tema, ha sortit un imprevist total, un tractament q han def er al meu costi per un altre tema, i ara resulta q ens hem d'esperar 3 mesos més per poder començar a buscar...aixi q tots els calculs que poguesim tenir fets, no serveixen de res...
conclusio! poseu-vos a buscar quan als dos us vingui de gust, els calculs no serveixen de res!

Hola noia!
No et preocupis com diuen les noies, tot es fa en aquesta vida.
El privades hi ha que no tanquen ni en agost, així que sempre hi ha solucions.
Insistí o no, tu saps com es el teu home, jo feia uns mesos que tenia l’instint maternal a flor de pell, però no me vaig atrevia a dir-l’hi al meu home i un dia de passeig per la platja ens varem ficar d’acord i mira aquest es el primer mes que estem a la busqueda.
Molt sort i que et fiquis a la busqueda aviadet i pugem cantar un altre POSITIU
No et preocupis com diuen les noies, tot es fa en aquesta vida.
El privades hi ha que no tanquen ni en agost, així que sempre hi ha solucions.
Insistí o no, tu saps com es el teu home, jo feia uns mesos que tenia l’instint maternal a flor de pell, però no me vaig atrevia a dir-l’hi al meu home i un dia de passeig per la platja ens varem ficar d’acord i mira aquest es el primer mes que estem a la busqueda.
Molt sort i que et fiquis a la busqueda aviadet i pugem cantar un altre POSITIU
Si, a vegades els càlculs no serveixen per res... Nosaltres tenim clar que volem que neixi de cara a finals de l'any que ve per qüestions meves de feina (sóc mestra sense plaça fixa i al setembre vull estar encara disponible a que em puguin donar alguna cosa), però clar, una cosa és el que volem nosaltres i l'altra és que el
faci diana... Així que tu no et cap fiquis, quan ho veieu bé comenceu i punto i que vingui quan vulgui! I no pateixis per lo de la guarde reina, que totes les guardes pleguen a finals de juliol!
faci diana... Així que tu no et cap fiquis, quan ho veieu bé comenceu i punto i que vingui quan vulgui! I no pateixis per lo de la guarde reina, que totes les guardes pleguen a finals de juliol!Re: Com decidir la data per començar a buscar?!?!
No fasis calculs, jo vaig tarda casi be 5 anys en quedar-me, va ser per ttº de fertilitat.
Aixo que diu el teu marit te tota la raó.
I nosaltres no tenim a ningu tampoc, pots agafa una excencia de uns 6 mesos, cuadra millor les dates, pero aixo quant passi.
Aixo que diu el teu marit te tota la raó.
I nosaltres no tenim a ningu tampoc, pots agafa una excencia de uns 6 mesos, cuadra millor les dates, pero aixo quant passi.
Ninet@, com et diuen les companyes, al final pot ser que les coses surtin d'una altra manera a la que t'havies imaginat, (encara que és inevitable pensar i calcular, totes ho fem
) si hi ha guarderies que obren a l'Agost perfecte
. Però sobretot és important que els 2 decidiu començar la cerca i si t'ha comentat que prefereix a final d'any , pensa que està aquí mateix guapa i a més ara es bon moment per prendre l'àcid fòlic (que recomanen pendre'l entre 2 i 3 mesos abans de la búsqueda) 
) si hi ha guarderies que obren a l'Agost perfecte
. Però sobretot és important que els 2 decidiu començar la cerca i si t'ha comentat que prefereix a final d'any , pensa que està aquí mateix guapa i a més ara es bon moment per prendre l'àcid fòlic (que recomanen pendre'l entre 2 i 3 mesos abans de la búsqueda) Re: Com decidir la data per començar a buscar?!?!
Ninet@ com diuen les altres mares no et preocupis en quin dia començar a buscar!!El mes important es començar a buscar amb ganes e ilusió, com més nerviosa estiguis més et costarà.
Nosaltres vam decidir a buscar i vam esperar 3 mesos per recomanació de la ginecologa, vaig pendre l'acid folic i quan ens hi vam posar, m'hi vaig quedar a la primera.
Nosaltres vam decidir a buscar i vam esperar 3 mesos per recomanació de la ginecologa, vaig pendre l'acid folic i quan ens hi vam posar, m'hi vaig quedar a la primera.
Si realment voleu anar a per canalla, lleva't dates i números del cap, i endavant. Molta sort 

Tutty29 quina sort maca, ojala fos així de fàcil per a totes. Moltes Felicitatsssss
Ninet@ com porteu el tema heu solucionat les petites diferencies?
Ninet@ com porteu el tema heu solucionat les petites diferencies?
Tome!!
Crec que "si" que hem solucionat les petites diferencies, de fet ara mha dit que només hem prengui un mes més de pastis, que al novembre farem mig mig i al desembre ja anirem veient...el que hem fa por es que ho faci per que jo vull...ell en té moltes ganes, pero hem fa por haber precipitat la situació!! ai no sé....suposo que es una decissió molt important i en el fons tots dos estem cagats!!
Crec que "si" que hem solucionat les petites diferencies, de fet ara mha dit que només hem prengui un mes més de pastis, que al novembre farem mig mig i al desembre ja anirem veient...el que hem fa por es que ho faci per que jo vull...ell en té moltes ganes, pero hem fa por haber precipitat la situació!! ai no sé....suposo que es una decissió molt important i en el fons tots dos estem cagats!!
ninet@ que guay que tot estigui relaxat
Algú ha de donar el pas, ells son mes cagats que nosaltres, i si es així hem de fer la passeta per animar-los, estar clar que ell quant os surti el positiu estar tant content com tu o mes, se fan els durs però res de res, son tots uns tous.
Igual desprès res de mig mig directe total, ells s’animen amb poca cosa, jijijiji
Algú ha de donar el pas, ells son mes cagats que nosaltres, i si es així hem de fer la passeta per animar-los, estar clar que ell quant os surti el positiu estar tant content com tu o mes, se fan els durs però res de res, son tots uns tous.
Igual desprès res de mig mig directe total, ells s’animen amb poca cosa, jijijiji
Això és cert, que s'animen amb poca cosa!! jiji
I tu en quina fase estas??
I tu en quina fase estas??
Súper desesperada 28 dies del cicle dos mes i ja entraren falta, no se que pensar hi ha ratets que m’emociono i d’altres que me fico xof, es que es tan difícil que no se ja.
Però res sigui lo que sigui ens animarem i a tira endavant, si me quedat fenomenal i si no a per un altre mes que hi ha molts per davant
Però res sigui lo que sigui ens animarem i a tira endavant, si me quedat fenomenal i si no a per un altre mes que hi ha molts per davant
Guapa!!!
Xq et poses xof?? pensa que en dos dies sortiras de dubtes!! tu sobretot tinguens informada!!! i paciencia que amb els nervis es retrasa!!!!
Anims guapa!! i si no haguessiu fet diana..doncs a seguir intentarho!! tot fos tan divertit com això ;)
Xq et poses xof?? pensa que en dos dies sortiras de dubtes!! tu sobretot tinguens informada!!! i paciencia que amb els nervis es retrasa!!!!
Anims guapa!! i si no haguessiu fet diana..doncs a seguir intentarho!! tot fos tan divertit com això ;)
ninet@ per que al principi quant ens varem ficar me vaig mentalitzar que era impossible a la primera, però clar ara que hem fet pinxitos, dons te dona per pensar i me faig il•lusions i desprès penso si es casi impossible hi han 6 dies fèrtils i he deixat ara les pastilles així que no se si ovularé o no i clar porto una rallada jo sola que tela.
Menys mal que os llegeixo i m’animo, no hi ha res impossible, si no un altre mes
Menys mal que os llegeixo i m’animo, no hi ha res impossible, si no un altre mes
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |