Hora i condicions per fer-se un TO

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
xaia
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dc. juny 02, 2010 9:28 pm

Hora i condicions per fer-se un TO

EntradaAutor: xaia » dl. oct. 22, 2012 2:08 pm

Hola,

Ja fa diversos cicles que em faig TOs i encara no he aconseguit mai un resultat positiu. Tinc SOP i els meus cicles són molt llargs, aproximadament faig els tests quan diu el Fertility friend i alguns dies més, però no puc estar fent tests cada dia... total, que el mes pasat no em van quadrar les tempes i el test (per tempesvaig ovular un dia que vaig fer test i sortia negatiu) i m'estava mirant de rellegir les instruccions.

Al clear blue he vist que s'ha d'estar 4 hores sense pixar.
Als test de unitest diu 2 hores.
Vosaltres ho feu això? És que jo no aguanto de dia tantes hores sense orinar durant el dia. Si fos un sol dia encara, però com n'he de fer tants...

En el tests de clear blue, diu que es pot fer a qualsevol hora... llavors encara ho podria fer al matí i cumpliria alhora les 4h sense orinar, però en un post vaig llegir que era millor fer-lo almenys 2h després de llevar-se... algú que ho hagi fet amb unitest a primera hora i li ha donat positiu quan tocava?

Tema recipient on posar l'orina... on el poseu vosaltres? jo no faig servir recipients estèrils. cal?

Gràcies guapes!
TerTeixi
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dt. set. 27, 2011 5:35 pm

Re: Hora i condicions per fer-se un TO

EntradaAutor: TerTeixi » dl. oct. 22, 2012 2:49 pm

Bones,

El Dissabte vaig comprarme el TO Clear Blue i em va dir que m`ho fes millor pel matí que esta més concentrat, perquè jo tambè habia sentit fer-ho durant el dia sense haber begut molt de líquid.
Però jo no ser si aquests comentaris són per TO d`altres marques, jo demà m`ho començarè a fer amb el Clear Blue i en el prospecte no posa res...
A veure si alguna experta resolts aquets dubtes
Imatge
Imatge
cuski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: ds. set. 01, 2012 1:20 am

EntradaAutor: cuski » dl. oct. 22, 2012 2:58 pm

La millor hora és al llevar-te, el primer pipí que fas, jo sempre ho he fet amb clerblue així i porto 2 positius! I no utilitzo cap recipient, ho faig posant directament mentres orines, amb 5 segons n´hi ha prou. MOLTA SORT!!!
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dl. oct. 22, 2012 7:24 pm

Jo quan em vaig fer els TO vaig fer el pipi directament i a la tarda i em va sortit positiu.
anagd1110
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. oct. 22, 2012 8:58 pm

EntradaAutor: anagd1110 » dl. oct. 22, 2012 9:27 pm

Hola!
Una pregunta: els test d'ovulació també serveixen per noies amb ovaris poliquísitcs?

Gràcies!
Bea
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Bea » dl. oct. 22, 2012 9:52 pm

Hola noies, els test d'ovulació no solen servir en cas de tenir SOP, doncs el SOP implica una alteració de les hormones FSH i LH, concretament s'inverteix la proporció de totes dues. Aquesta última hormona (LH) és la que detecten els tests. En cas de tenir ovaris poliquístics però no SOP (no és el mateix) és més probable que funcionin, és el meu cas i de vegades han funcionat, però d'altres no. Concretament han funcionat quan he pres Ovusitol i també quan he estat uns mesos amb anticonceptius, just al mes següent de deixar-los.

Ens adonem de que no funcionen quan habitualment surt la ralleta marcada molts dies abans de l'ovulació (aleshores no s'hauria de marcar), però mai arriba a estar tan marcada com la de control. Això és perquè el SOP sovint implica que la hormona LH es mantingui elevada durant tot el clicle, en comptes d'estar sempre baixa i fer un pic que és el que detecta el test i el que impulsa la ovulació. És un tema molt complicat. En el millor dels casos, suposant que ens funcionen, no és tan fàcil, doncs els nostres cicles són irregulars i podem ovular en qualsevol moment o passar cicles sense ovular. Jo us recomanaria que comenceu a fer test el primer dia que noteu fluxe clara d'ou, no abans. Un cop comença aquest fluxe, podeu estar així dos dies o 20, perque amb els ovaris poliquístics el cos de vegades fa molts intents fins que aconsegueix ovular. Però si no teniu aquest fluxe no té sentit que proveu, doncs vol dir que encara no s'han elevat prou els estrògens i això és imprescindible per aconseguir un aument de LH.

Sobre l'hora del test, la LH el produeix l'organisme en proporcions adequades mentre està actiu, de manera que si el feu només aixecar-vos, detectarà MENYS hormona, això va al contrari que al test d'embaràs, doncs l'HCG si es produeix més a les nits. Si és bo no beure en excés unes hores abans ni fer pipi unes hores abans, però és una qüestió de sentit comú, no volem que el pipi que fem servir estigui molt diluit, simplement això.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
wana
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 1:38 pm

EntradaAutor: wana » dl. oct. 22, 2012 10:24 pm

I quan comenceu a fer els TO? quin dia del cicle? Es q tinc els clear blue i crwc q tenen cinc nomes
Bea
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Bea » dl. oct. 22, 2012 10:38 pm

wana, has de començar quan tinguis fluxe tipus "clara d'ou". Si tens cicles molt regulars ho pots calcular restant per exemple 18 dies a la data en que t'ha de venir la regla, però suposo que si fos el cas ja sabries quan ovules i no faries TO... Així que el més fiable és el fluxe.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

EntradaAutor: Lluma » dt. oct. 23, 2012 8:43 am

A moltes noies el TO no els hi funciona i no surt mai positiu. M'ho va dir el meu ginecòleg.
Imatge
Sílvia26
:: lleona
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. nov. 06, 2012 11:38 am

Jo estic pensant en comprar-me els TO perquè em van receptar progesterona per a regular les meves warrys (duren 15 dies). Les indicacions de la doctora van ser que comencés als 15 dies del primer dia de la warry. Ja he fet la primera tongada de proge però m'agobia una mica pensar en qué si la prens abans d'ovular potser no ovules, així que jo faré comanda de TO per assegurar-me que ovulo abans de començar amb la proge!
Imatge
Sílvia26
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. nov. 12, 2012 8:31 am

Noies, necessito ajuda!! Ja tinc els TO, però ara no tinc ni idea de com fer-ho?? QUan comenceu vosaltres a fer-los??? Normalment tinc els cicles de 27 dies, però aquest últim va ser de 32 i no tinc gaire clar si el pròxim serà igual o no...
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::