Ajuda a novata

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Magar
:: tortuga
Entrades: 303
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 1:09 pm

Ajuda a novata

EntradaAutor: Magar » dj. nov. 22, 2012 1:14 pm

Bon dia noies!
Soc nova en aixó! Fins ara hem estat utilitçant nuvaring, pero ja aquest mes no m'el poso. Volem posar-nos pel maig i en aquest temps doncs que es neteji una mica el cos, proves i demés per si tot està bé i totes les cosetes que s'hagin de fer.
Alguna de vosaltres tenia nuvaring? que m'aconselleu per fer? necesito ajuda! jejeje

Gracies guapes!
Imatge Imatge
Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Ajuda a novata

EntradaAutor: cositina » dj. nov. 22, 2012 2:02 pm

Guapi t'he deixat un missatge al post fe "mentree esperem passem l'estona' ;)

Tsmbe pot ser util el post de "experiencies despres de deixar les pastilles anticonceptives"
Cabana
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

EntradaAutor: Cabana » dj. nov. 22, 2012 9:53 pm

Hola! Jo no feia servir nuvaring, sinó anticnceptives orals. Les vaig deixar de prendre l'agost del 2010 pensant en el mateix que tu : deixar que el cos faci neteja, i tb pensant que m'hi quedaria quan m'hi hagués de quedar, sense capficar-m'hi ni buscar-lo. I vam anar fent. El cos va fer neteja i em vaig quedar embarassada el juny del 2011, 10 mesos després, així que la naturalesa es sàvia!
Magar

EntradaAutor: Magar » dj. nov. 22, 2012 10:17 pm

hola Cabana, si, el gine em va dir que no calia fer neteja amb el nuvaring pero igualment jo penso que si, així que ja no hi han hormones externes pel meu cos jejeje aixi que cap al gener anire al gine a que em faci analitiques, l'acid i demés i ja arribarà el <:-< encara que a vegades em dóna por i tot jejeje
Imatge Imatge
Imatge
trish
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 518
Membre des de: dt. abr. 06, 2010 10:28 am

EntradaAutor: trish » dj. nov. 22, 2012 10:52 pm

Hola aquí la meva experiencia vaig deixar el nuvarring al maig i hem vaig quedar al juny Aixi que si encara vols esperar una mica espera perque a et dic jo a la primera i feia 3anys que ho portava aixo si no vam mirar res ni temperaturas ni dies fértils simplement van anar fent i mira al febrer una nena.
Sita81
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

EntradaAutor: Sita81 » dv. nov. 23, 2012 7:14 am

El nuvaring funciona igual que les pastilles orals, és el mateix a nivell hormonal, l'única diferència és la seva administració i el fet que, al no ser oral no passa pel sistema digestiu. Avui en dia els ginecòlegs et diuen normalment que esperis un o dos cicles sense anticonceptius abans de començar. En el meu cas el primer cop em van dir que m'esperés un cicle i així ho vaig fer i després em vaig quedar embarassada al segon cicle de cerca. Ara m'han dit que m'esperi dos cicles (ginecòleg diferent) i així ho faré també. Si els metges no diuen que calen més mesos (inclús n'hi ha que et diuen que no t'esperis) deu ser que aquesta neteja no és necessària més enllà de 1 o 2 mesos, però si vosaltres heu decidit fer-ho així tampoc hi ha cap problema.
Sílvia26
:: lleona
:: lleona
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dv. nov. 23, 2012 9:51 am

Jo feia servir el nuvaring, i el vaig deixar al maig. La gine em va dir que si volia podia deixar passar un parell de mesos, però que no era pas escencial. La cosa és que no es podem posar a la cerca fins nadal, però vaja, qúe no hagués calgut esperar tant!
Imatge
Tome
Entrades: 1355
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:42 pm

EntradaAutor: Tome » dv. nov. 23, 2012 5:04 pm

Jo prenia pastilles i el gine no me va dir res de decans, suposo que cada gine es un mont de totes formes es difícil però no impossible quedar-se a la primera així que ja fas neteja igualment
Magar

EntradaAutor: Magar » dc. nov. 28, 2012 11:58 pm

Hol noies! moltes gràcies a totes! La veritat es que el meu gine em va dir que no cali descansar, pero jo volia treureme'l ja i penso que una mica de desintoxicació no va malament jeje. Iguament, el 13 de Decembre tinc hora al gine pq em miri com està tot, fer-me analítiques, i tot el que calgui (volem fer les coses be). A veure que tal... tinc nervis!!! pero chulus... que fooort! :()():::: I ara tinc yuyu pq una companya de feina que vol quedar-se embarassada li estan fent proves pq es veu que té les trompes obstruides, no se quin problema als ovaris... i dóna yuyu... encara que l'ultima revisió (que ja li vaig dir que volia quedar-me embarassada) em va dir que estaba tot super be i que ell pensava que em quedaria de seguida... com aneu vosaltres?
Imatge Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::