CORTISONA I EMBARÀS
CORTISONA I EMBARÀS
Bon dia!
A veure si em podeu ajudar. Resulta que he agafat una otitis molt forta i m'estic prenent cortisona,acabaré el tractament d'aquí un mes, a finals de desembre.
Tinc moltes ganes de ser mare per segona vegada, tinc una nena petita i al setembre vaig tenir un avortament.
Sabeu quan temps he d'esperar per quedar-me embarassada després d'un tractament de cortisona?
Moltes gràcies per la vostra ajuda!!
A veure si em podeu ajudar. Resulta que he agafat una otitis molt forta i m'estic prenent cortisona,acabaré el tractament d'aquí un mes, a finals de desembre.
Tinc moltes ganes de ser mare per segona vegada, tinc una nena petita i al setembre vaig tenir un avortament.
Sabeu quan temps he d'esperar per quedar-me embarassada després d'un tractament de cortisona?
Moltes gràcies per la vostra ajuda!!

- miriam&sergio
- :: zebra

- Entrades: 1383
- Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm
Re: CORTISONA I EMBARÀS
Hola!
Tranquila...jo prenc cortisona desde fa moooooltissim anys i quan vaig començar a buscar em van dir que no pasaba...de fet...la vaig pendre durant tot l'embaras i cap problema.
Petonets
Tranquila...jo prenc cortisona desde fa moooooltissim anys i quan vaig començar a buscar em van dir que no pasaba...de fet...la vaig pendre durant tot l'embaras i cap problema.
Petonets
Re: CORTISONA I EMBARÀS
La meva bessona es corticodepenent i ha pres sempre a tot l'embaràs la cortisona i té els nens molt sanets. A l' últim que va nèixer als 7 mesos li va ajudar que la prenès pel tema de maduració de pulmons.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |