POSITIUUUUU !!!!!!
POSITIUUUUU !!!!!!
Hola neneees!!!
A les que hem anat parlant i les que encara no... ahir vam fer el test i ens ha sortit POSITIU !!
Encara no ens ho acabem de creure !!!
Tinc tantes ganes de dir-ho i com que encara és massa d'hora per explicar-ho a la família i als amics pròxims, una vegada més, sort en tinc de vosaltres!!
US VULL A TOTES ANIMADEEEEES !!! MIREU:
Fa vuit mesos que busquem i aquest mes hem provat el dia si dia no i a acabat amb SI !!!
Em falta la trompa esquerra que la vaig perdre amb un embaràs ectòpic ara fa onze anys i aquest mes, amés amés, he ovulat pel cantó esquerra!
Ah!!! i l'Octubre faré 39 anys i sóc fumadora...
L'única cosa diferent que he notat, és que des de l'ovulació, he tingut punxades intermitents, un dia el cantó dret, un altre dia el cantó esquerra, el baix ventre, punxades més lleugeres que les de la regla i que anàven cap als ronyons, una mica de mal als pits el dia que representava que m'havia de venir la regla (dijous passat).
Avui aniré al metge a explicar-li, encara no hi he anat cap vegada des de que buscavem, no em volia capficar amb el tema.
Vull donar-vos les gràcies a totes vosaltres i especialment a la Glòria, perquè la seva web m'ha ajudat molt molt!
Gràcies de cor!
Un petó per totes, seguiré per aqui, i tant !!!!
A les que hem anat parlant i les que encara no... ahir vam fer el test i ens ha sortit POSITIU !!
Encara no ens ho acabem de creure !!!
Tinc tantes ganes de dir-ho i com que encara és massa d'hora per explicar-ho a la família i als amics pròxims, una vegada més, sort en tinc de vosaltres!!
US VULL A TOTES ANIMADEEEEES !!! MIREU:
Fa vuit mesos que busquem i aquest mes hem provat el dia si dia no i a acabat amb SI !!!
Em falta la trompa esquerra que la vaig perdre amb un embaràs ectòpic ara fa onze anys i aquest mes, amés amés, he ovulat pel cantó esquerra!
Ah!!! i l'Octubre faré 39 anys i sóc fumadora...
L'única cosa diferent que he notat, és que des de l'ovulació, he tingut punxades intermitents, un dia el cantó dret, un altre dia el cantó esquerra, el baix ventre, punxades més lleugeres que les de la regla i que anàven cap als ronyons, una mica de mal als pits el dia que representava que m'havia de venir la regla (dijous passat).
Avui aniré al metge a explicar-li, encara no hi he anat cap vegada des de que buscavem, no em volia capficar amb el tema.
Vull donar-vos les gràcies a totes vosaltres i especialment a la Glòria, perquè la seva web m'ha ajudat molt molt!
Gràcies de cor!
Un petó per totes, seguiré per aqui, i tant !!!!
-
VisitantVi
- lauraididac
- :: puça

- Entrades: 38
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 11:30 am
- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
MOLTES FELICITATS ROSA, ENHORABONA, ME'N ALEGRO MOLT, Ara a cuidarse molt i que vagi tot mol be, i informans con va tot, descansa molt, i que et facin molts de mimitos >.-

Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |