Alcohol

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
panxolina
Entrades: 4
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:57 am

Alcohol

EntradaAutor: panxolina » dc. juny 06, 2007 12:43 pm

Algu sap si passa alguna cosa si es beu una mica més d'alcohol del compte quan encara no saps si estàs embarassada, però pot ser que ho estiguis? És a dir, des de l'ovulació fins a la primera falta que et fas el test d'embaràs...
Jo estic intentant quedar-me embarassada, bé, potser hauria de dir que no estic fent res per no quedar-m'hi, perquè de moment no ens hi hem posat de ple perquè el meu xicot té molta feina i ara està per altres temes, però no prenem precaucions des de fa uns 3 mesos.
Anni
:: lleona
:: lleona
Entrades: 907
Membre des de: dt. ago. 08, 2006 10:37 am
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: Anni » dc. juny 06, 2007 2:18 pm

Home si ho estàs intentant i no saps si estàs embarassada, doncs millor que vigilis i no en prenguis per si de cas. Ara, jo que m'hi vaig quedar així de sobte, et puc dir que em vaig enterar que estava embarassada a finals de juny i per St Joan (que ja ho estava però no ho sabia) ens vam veure tot una ampolla de cava!!!
Imatge

Imatge]
dreilha
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dc. juny 06, 2007 2:25 pm

Suposo que mentre no ho saps,..., segueixes fent vida normal. Tot i així si creus que pots etsar-ho jo vigilaria amb l'alcohol!!
Imatge
Imatge
panxolina
Entrades: 4
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:57 am

EntradaAutor: panxolina » dc. juny 06, 2007 3:21 pm

Gràcies! A veure, no és que sigui una alcohòlica ni que agafi borratxeres cada 2x3, però era més que res per curiositat perquè potser des de l'ovulació fins a la primera falta, encara el "cigronet" no está unit a la placenta, i no li arriba gaire sang de la mare.
Imatge
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dc. juny 06, 2007 3:34 pm

panxolina, aquest tema a mi també em preocupava, i pel que vaig llegir no passa res al principi, però és evident que vas més amb compte perquè ja tens el sisè sentit posat...
clar que si trigues molt a quedar-t'hi (jo vaig trigar més d'un any!) doncs acabes baixant la guàrdia! ;-)
sol
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » dc. juny 06, 2007 7:55 pm

LAS PRIMERAS 4-6 SEMANAS DE EMBARAZO EL BEBE SE ALIMENTA Y VIVE DE SU SACO VITELINO, NO ESTA PEGADO A LA PLACENTA TODAVIA Y ES A PARTIR DE ENTONCES CUANDO APARECE LA PLACENTA A Y EMPIEZA A ASUMIR SUS FUNCIONES COMO RESERVA!!!!!!!!!!!!
ASI QUE EN TEORIA NO PASA NADA DE NADA, SUPONGO QUE LA NATURALEZA ES SABIA Y LO HACE ASI POR QUE SI NO LO SABES NO PUEDES TOMAR PRECAUCIONES.
AHORA TU QUE SABES QUE YA NO TOMAS PRECAUCIONRES Y PODRIAS ESTARLO, TEN UN POQUITO MAS DE CUIDADO QUE DE COSTUMBRE Y LISTO :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
SIP
Entrades: 2204
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: SIP » dv. juny 08, 2007 7:14 am

Bon dia!
Així amb els medicaments passa el mateix? Perqué jo sempre pateixo de mal de cap, i clar em prenc cosetes xq em passi. Jo sé q quan estigui embarassada hauré de vigilar i si no puc pendre res doncs m'hauré d'aguantar però clar si ja no em prenc res ara i pateixo i tardo 1 any a quedar-m'hi.......... em fotria una miqueta, eh?
ImatgeImatge
Imatge
xell13
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » ds. juny 16, 2007 9:04 am

bones!
hi ha algú q sapiga això q comentava la SIP sobre el tema dels medicaments??
les primeres setmanes es evident q sino saps res no pots pas saber-ho i a mes com dieu vosaltres no s'alimenta directament de la mare encara????? ?-) ?-) ?-) ?-) ?-)
esperantabril
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » ds. juny 16, 2007 9:40 am

SIP, Xell13....jo el que faria és preguntar-li al metge, està clar que ell millor que ningú us aconsellarà....
jo tenia alergia fins fa poc, si no m'arriba a marxar m'haguessin canviat el medicament quan comences a buscar, ja que hi ha medicaments que es poden, d'altres que no...inclus n'hi ha que segons quin trimestre pots pendre'ls o no....

pel tema de l'alcohol, jo el que faig és que només prenc cervessa si estic amb la regla....un cop se m'envà i començo a buscar, deixo de pendre cervessa i embotits.... nu se, penso en el "gurditu" que pot estar a punt de venir i se'm treuen les ganes, jejejeje
Imatge

Imatge
xell13

EntradaAutor: xell13 » ds. juny 16, 2007 9:46 am

hola guapissima!!!!!!
si jo no soc massa d'alcohol... no m'agrada massa...
però el tema dels medicaments ara per ara com q encara no hi estem ficats del tot no em preocupa... només era curiositat per saber fins quan el nen s'alimenta directament de la seva mare???
jo no jo se hi ha qui diu a la 6ena setmana...
et vaig dir q tinc una cita amb la llevadora del meu cap el mes q ve per fer-me analisis i aixi resoldre dubtes i tot aixo... :r) :r) :r)
esperantabril

EntradaAutor: esperantabril » ds. juny 16, 2007 10:00 am

Molt be!!! amb cita a la llevadora i tot! aixó si que és buscar be!!! diuen que les coses ben fetes surten be!!! petonets!!!
Imatge

Imatge
xell13

EntradaAutor: xell13 » ds. juny 16, 2007 10:13 am

ja ja ja ja.... :love: :love: :love:
es q com q una va molt perduda i m'he decidit aixi de cop i volta .... despres de pensar-hi molt , però de constar-me moltissim aquesta desició ...
doncs aquesta set vaig trucar a l'infermera del meu CAP i em va dir :
- no cal pas q vinguis amb la ginecologa no no!!!
- si vols pots venir dimarts q ve!!!
i jo dic:
- no no !!! no tinc pas tanta pressa tampoc!! puc esperar-me ben b fins l'estiu eh!!! juliol o agost!!!
i em va donar pel juliol!!!
pq hi ha qui ja pren alguna cosa ara, tinc una amiga q fa alguns mesos q ho esta provant i pren acid folic?pot ser??tu tb???? :p-) :p-)
esperantabril

EntradaAutor: esperantabril » ds. juny 16, 2007 10:16 am

clar dona! apart de l'àcid fòlic et faran recomanacions molt útils!!! prova de trucar i anar dimarts.... vaja, jo almenys hi vaig anar abans de buscar, ja fa un any i dos mesos i vaig seguir totes les indicacions....

és convenient que et facin anàlisis per comprobar que tot està be.... i apart si dius que vas perduda, et serà molt útil una xerrada amb la llevadora abans de buscar.... jo de tu no esperaria al juliol.....
Imatge

Imatge
xell13

EntradaAutor: xell13 » ds. juny 16, 2007 10:25 am

es q saps q passa q dissabte 23 tinc oposicions i aquesta setmana q ve tindré una set de bojos i no acabé fins el dia 15 de juliol, per tant a partir d'aquesta data jo estaré més receptiva i més apunt per posar-me amb el tema
esperantabril

EntradaAutor: esperantabril » ds. juny 16, 2007 10:27 am

ah, així ara et centres en les opos (x cert....moooolta sort) i després en el projecte panxulina! molt be molt be!!!!
Imatge

Imatge
xell13

EntradaAutor: xell13 » ds. juny 16, 2007 10:30 am

moltissimes gràcies!!!!!!!!!
la necessito pq mira la part del treball la tinc b, però l'estudi no hi he arribat.... :ufs:
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » ds. juny 16, 2007 10:49 am

va, xell, que tu i jo ens hi posarem alhora! :-D
xell13

EntradaAutor: xell13 » ds. juny 16, 2007 10:52 am

creueta!!!!!!!!
m'encantaria i a més a més igual encara quedariem per comentar cosetes...
si és un luxe viure entre volcans!!!!!!!!!!! :love: :love: :love: :love: :love:
xell13

EntradaAutor: xell13 » ds. juny 16, 2007 10:57 am

ah m'hen descuidava de dir-t'ho!!!
al final em penso q no em faré de cap muntua .... no sé no m'acaben de convènçer saps... :ufs:
com he dit abans vaig trucat al meu CAP del meu poble pq jo encara estic empadronada en el meu poble de tota la vida, i clar, allà tb em coneixen de tota la vida, i el tracte és molt bo, i no sé, anar a una mutua....no ho veig...clar... :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
pq hi ha moltes més avantatages creus??????? ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-)
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » ds. juny 16, 2007 11:01 am

Chicas por si un caso si os duele la cabeza el paracetamol se puede tomar, tanto para eso como para el dolor de muelas.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::