Recomanació ginecòleg d'Assitència Sanitària

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
giuletta
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Recomanació ginecòleg d'Assitència Sanitària

EntradaAutor: giuletta » dt. feb. 19, 2013 9:49 pm

Hola guapes!

em podeu recomenar algun ginècoleg d'Assistència Sanitària... És que ens volem posar a buscar :-()) aviat i m'agradaria tenir algun nom recomenat per vosaltres!

Gràcies!
TerTeixi
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dt. set. 27, 2011 5:35 pm

Re: Recomanació ginecòleg d'Assitència Sanitària

EntradaAutor: TerTeixi » dc. feb. 20, 2013 6:14 am

Bon dia,

Jo soc d`Assistencia i desde fa molts anys em visita la doctora Granollers que treballa a la Corachan, l`unic que no aten parts, després et deriva a uns de la mateixa clinica o tu pots anar el que vulguis.

Espero haberte ajuda`t
Imatge
Imatge
ikebana
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ikebana » dc. feb. 20, 2013 8:17 am

Hola !!

No sé d'on ets, però et donaré dos recomanacions.

Jo anava al dr Vaz a fer les revisions i tal, i a la que vaig quedar embarassada, semblava que totes les altres pacients que tenien dificultats en quedar-se eren prioritaries.
A la primera visita un com tenia la panxa, van ser 10 min, i no em va donar cap recomanació del que havia de fer o no... que podia menjar,.... etc....

en canvi vaig veure la llum quan vaig anar a la Dra Ros, a Sant Cugat.
Ella assisteix els parts al hospital de Barcelona.
S´ha de dir que jo soc de Terrassa.

Jo no vaig anar a Barcelona a parir. el vaig tenir a la mútua de Terrassa (i fantastic!) i quan ella va tornar de la setmana de vacances, em va trucar per saber com estava, un detall la veritat!
Encara estic esperant al Dr Vaz la trucada per saber que ha passat. ( aquí anavem tota la familia, ma germana, ma mare, ma cunyada i jo)

Bona búsqueda! :)
TerTeixi

EntradaAutor: TerTeixi » dc. feb. 20, 2013 8:29 am

Ikebana la Doctora Ros ja la tinc apuntada per quan em quedi embarassada, jo sóc de Ripollet i aniria al Hospital de Barcelona.
Una pregunteta: Les ecos te les fa allà mateix?
Imatge
Imatge
cendre
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dg. oct. 09, 2011 5:37 pm

EntradaAutor: cendre » dc. feb. 20, 2013 9:16 am

Hola,

Jo també sóc d'Assitència, i em visita el Doctor Bassols.
Visita a la Tecknon, però fà els parts si´ets d'assitència a l'Hospital de Barcelona.
On he tingut els meus dos fills i molt bé!!
Ell té una mica plé sempre, però els els altres membres del seu equip sé que són molt bons tan. Hi ha el doctor Marcet, i el doctor Mata.

Petons!
giuletta

EntradaAutor: giuletta » dc. feb. 20, 2013 9:33 am

Merci per la resposta!

A Bcn no en coneixeu cap? I sobretot, que siguin pro-part respectat?

Gràcies!!!
ikebana

EntradaAutor: ikebana » dc. feb. 20, 2013 9:54 am

HOLA!

Mira jo si vols un part respectat et diria que anessis a parir a la publica i portessis un bon pla de part.

jo vaig fer el comentari que volia part natural al dr Vaz, com t'he dit abans.. i ell em va fer el comentari que a ell ja li agradaria, però que es tindria que canviar el nom per Cesareo Vaz, per que ell ultimament salvava vides, per que les dones tenien artrossis a la pelvis. ( jajajaja i jo que m'ho crec!!!) Per una cessaria cobren més que per un part natural.
a la privada ( tothom que conexo acaba amb una cessaria innecesaria segons el meu parer)

Personalment vaig fer seguiment a la privada i les ultimes visites les feia dobles amb la llevadora del cap i la gine d'assistencia.

De cara a un nou embaras faré seguiment doble, sense fer dobles analitiques i tal evidenment.. encara que no els agradi, pero oi que ho pagues???
ikebana

EntradaAutor: ikebana » dc. feb. 20, 2013 9:57 am

TerTeixi ha escrit:Ikebana la Doctora Ros ja la tinc apuntada per quan em quedi embarassada, jo sóc de Ripollet i aniria al Hospital de Barcelona.

Hola,

les ecos les fa a la mateixa consulta, però les corretges i la morfologica les fas a Barcelona, a un home que representa que és del seu equip, si ella esta de vacances t'assisteix ell.
Es una mica rollo anar a barcelona, per que es a la via augusta, però bueno... són agradables!
TerTeixi

EntradaAutor: TerTeixi » dc. feb. 20, 2013 10:03 am

ikebana ha escrit:
TerTeixi ha escrit:Ikebana la Doctora Ros ja la tinc apuntada per quan em quedi embarassada, jo sóc de Ripollet i aniria al Hospital de Barcelona.

Hola,

les ecos les fa a la mateixa consulta, però les corretges i la morfologica les fas a Barcelona, a un home que representa que és del seu equip, si ella esta de vacances t'assisteix ell.
Es una mica rollo anar a barcelona, per que es a la via augusta, però bueno... són agradables!

Gràcies, si que és una mica rollo, però bueno si és només corretges i morfo ja va be!
Imatge
Imatge
Sílvia26
:: lleona
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. feb. 20, 2013 10:53 am

Hola noies, fa temps que estic pensant en cnaviar-me de mútua i assistència sanitària és una de les que m'interessaria, podrieu dir-me quant pagueu de quota??
Imatge
helljedi
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 11:36 am

EntradaAutor: helljedi » dc. feb. 20, 2013 11:55 am

Hola,

jo fa anys que vaig a la Dra. Fité, visita al costat de la plaça Francesc Macià i aten parts a l'hospital de barcelona i crec que a una altra clínica. Atén parts fins i tot en cap de setmana i durant les vacances visita un cop per setmana. A mi em feia varies ecos a part de les trimestrals "oficials", que es fan a un altre centre (el tries tu, si vols ella et pot recomanar algun).

Sobre el part, el meu nen venia de natges, així que vam acabar amb cesàrea, així que no puc dir-te quin grau de respecte té sobre els parts. Sí que vam parlar de pla de part (abans que es veiés que no donava la volta) i semblava respectar-lo, però no t'ho puc assegurar 100%.
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

EntradaAutor: Aquitania » dc. feb. 20, 2013 12:22 pm

Hola!

sóc d'ASC i he anat a dos gines... cap queixa d'ells!!! simplement per un tema logísti m'he canviat.
La primera gine va ser la dra. Laura Fité: assisteix a l'Hospital de Barcelona, a cada visita et dona un grapat de fotos de l'eco que et fa, t'explica les coses molt bé i està molt perquè soluciona dubtes a primerenques...
I el meu gine ara es el Dr. boguña a la Delfos: assiteix aqui i a sagrada familia. tinc el dubte si assisteix ell directament si no hi ha complicacions al part (firmar segur), les ecos son patxim patxam, però m'han parlat meravelles d'ell com a obstreta, diuen que té unes mans meravellosas!! i a més, es un expert en prematurs!!

I sobre la quota... ara hi ha la polissa jove o alguna cosa així que pagues 40€ aprox però és amb copago, és a dir, que qualsevol prova que et facis et cobren una cosa simbòlica: 5€ o 10€ o X. però mai et pujarà més del que pagaries per la quota completa. I és quota completa, q consti!! Jo estic encantada!!!!
Imatge

Imatge
Sílvia26
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. feb. 20, 2013 12:35 pm

Aquitania ha escrit:I sobre la quota... ara hi ha la polissa jove o alguna cosa així que pagues 40€ aprox però és amb copago, és a dir, que qualsevol prova que et facis et cobren una cosa simbòlica: 5€ o 10€ o X. però mai et pujarà més del que pagaries per la quota completa. I és quota completa, q consti!! Jo estic encantada!!!!

Ostres, doncs està prou bé! Gràcies per la info :ok:
Imatge
Noname
Entrades: 101
Membre des de: dj. set. 25, 2008 10:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Noname » dc. feb. 20, 2013 4:17 pm

Hola!!!
Tot just acabem d'arribar avui a casa de parir el nostre segon fill al Hospital de BCN. El primer el varem tenir a la Clínica Sagrada Família. Tots dos parts assistits pel mateix gine, el Dr. Emili Muñoz Ramos. Encantada en els 2 casos. El primer part va ser induït però no vaig patir ni va durar gaire (començàvem.a les 10h. i el teniem a les 14.30h.). El d'ara ha estat normal, vaig començar amb contraccions a casa el diumenge passat a les 06.30h. i a les 14.17h. neixia. Ambdos casos amb epidural però aquest darrer només me la van posar un cop ja dilatada al màx. (de 10cm.), així que només per l'expulsiu. És un metge molt professional i no és amic de cessàries, etc. si no de parts els més naturals possibles.
En tots dos hospitals hem estat atesos molt bé però a l'Hospital de BCN em van posar un mirall i vaig poder veure com treia el meu fill.
Jo recomano aquest gine. A més, malgrat atent a la Clínica Sagrada Família, s'ha passat tots els dies per l'Hospital de BCN per veure com evoluiconava
giuletta

EntradaAutor: giuletta » dc. feb. 20, 2013 4:20 pm

Merci per les respostes!!! A veure doncs per qui em decideixo...

En quant a la quota, jo pago uns 80 euros per la modalitat completa. En la de copagament, les visites també es paguen a banda, no?
Noname
Entrades: 101
Membre des de: dj. set. 25, 2008 10:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Noname » dc. feb. 20, 2013 4:54 pm

Jo també pago uns 80€ +-per la modalitat completa.
ikebana

EntradaAutor: ikebana » dc. feb. 20, 2013 9:19 pm

Jo abans tenia la completa i quan surts de la vista et passen la targeta i et descompte un taló que val 1,5euros.

en la modalitat pla optim salut, quan surts de la visita et passen la targeta, però no et descompten res. al trimestre pagues les visites que hagis fet. de manera que si no has anat a cap visita, no tens cap cost. Si vas al ginecoleg i al oculista ( per dir algu) al cap de 3 mesos, et passen les dos visites pel banc i a uns preus molt economics uns 5 euros per visita, i si has de fer alguna prova, també va a part. Hi ha un llistat de tarifes.

Jo sóc d'assistencia desde que vaig neixer, i amb serveis complets.
Ara que sóm 3 el meu marit i el meu fill són del pla optim salut pagant 45 euros. i jo també m'hi vaig passar, però vaig haver d'esperar uns3 o 4 mesos despres d'haver parit.
En tot moment em puc canviar als serveis complets i no hi ha cap tipus de carència.
AiBaldufa
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dl. abr. 08, 2013 4:03 pm

EntradaAutor: AiBaldufa » dl. abr. 08, 2013 5:04 pm

Hola boniques,

Recomano com a ginecòleg a Gine3 la doctora Carme Sala, tant abans com després del part, són molt maques, i en saben prou per saber tranquilitzar-te. Però si cal fer FIV, no la recomano gens, no pel tracte ni el cost, sinó perqué els falta experiència o no tenen instal·lacions tan bones, és molt important el tema del laboratori per la fecundació de l'óvul.
La que sí recomano és Gravida, a l'Hospital de Barcelona, amb la Dra. Galindo, sap el que es fa.

Molta sort a totes les que esteu esperant, o com jo esperant a la primera visita amb el ginecòleg i que ens confirmi que el positiu va endavant, i la baldufa estar creixent.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::