♬•._.•☂•._.•☁ Cercadores març - 2013 ☁•._.•☂•._.•♬

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Kamala
:: zebra
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

♬•._.•☂•._.•☁ Cercadores març - 2013 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: Kamala » dc. feb. 27, 2013 3:23 pm

BENVINGUDES AL POST DE CERCADORES DE MARÇ:

imagesCAJB94XZ.jpg

Gatetes, si, si ja hem canviat de mes, però no em mireu amb aquests ullets eh?? Perque les gatetes del febrer… digievolucionen a…..

untitled.bmp

FLORETES DE MARÇ!!!

imagesCAUKYWZR.jpg

:-()) :-()) LES FLORETES OMPLIREM LA PRIVAMERA DE PANXETES :-()) :-())

flores.bmp

A més, aquests dies tenim moltes celebracions importants!!!

8 MARÇ – DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

imagesCAW9U73T.jpg

19 MARÇ – DIA DEL PARE

padre 3.jpg

20 MARÇ – DIA INTERNACIONAL DE LA FELICITAT

felicidad 2.jpg

20 MARÇ – ARRIBA LA PRIMAVERA!!!!

spring.jpg

28 MARÇ – 1 ABRIL: SETMANA SANTA

ssanta 2.bmp
BB HUEVO PASCUA.jpg

QUI ÉS QUI??

Imatge

Per sort cada cop som menys, però no per això serà menys divertit!! :content: … M’agradaría continuar la línia de les jefes de 2013 i que en aquest post gaudim una mica més de la cerca i l’objectiu sigui conèixer-nos millor entre totes, per compartir aquest projecte comú que és aconseguir la nostra panxu :-()) . Ah!!! I no us penseu que perquè la Cositina tingui panxu, us estalviareu fer deures... no, no, no... Així que.... FLORETES DEL MARÇ... COMENÇA L’ACCIÓ!!!

Alaska / 37 anys jo i 42 el Mario / encetem el 2n cicle de cerca, després de prop de 7 anys a la banqueta / 1r fill / treballe de tècnica a la universitat / sóc d'aficions molt tranquiletes: m'agraden les sèries de tv, llegir abans de dormir-me, la decoració d'interiors, sofà i manteta, les meues gossetes, sóc un poc friki del maquillatge i estic enganxada al SócPetit i l'apalabrados!

Alma27// 27-28 anys// 6 mesos buscant// 1r fill// el meu cumple 28 de maig//.

Anatolia: jo 29/ell 30. 1r fill...estic en campanya, intentant que es desperti l'instint paternal d'en Toliu.

and0012/jo 29,ell 27/cerca des del setembre 2012/1r fill/sóc mestra d'infantil a Barcelona/m'agrada cuinar, poder fer el vago tot un dia al sofà mirant pelis o series i vaig començar fa poc classes de salsa i jazz, és molt divertit.

Araneta / 32-32/ aquest 6è cicle/1er fill/a / canto Gospel, faig espeleo (ara una mica parada...), enamorada dels llibres i la música totalment boja per tot bitxo vivent però sobretot dels meus dos gossets, m'agrada viatjar, i menjar! Diumenges en pijama amb manteta, xemeneia i sofa jejeje! Cumple 19 d'abril :love:

arcdesantmarti, tinc 24 anys, la meva parella 28. 1er fill. Soc mestra d’ infantil i m’ encanten els nens/es. El meu cumple es a l’ agost.Soc leo

baldufa78 /34 i 42/cerquem des de juliol 2011/buscant 1r fill/a. Treballo en una ong, m'encanta viatjar, descobrir llocs nous i redescobrir els que ja conec, disfruto molt amb la bona gastronomia, sóc boletaire i futbolera (visca el Barça!), m'agrada fer manualitats... En procés de proves per aconseguir panxu. Aniversari: novembre!

Bbya 28/ bbyo 29 quart mes de cerca del segon fill/ tenim una nena preciosa de dos anyets. El meu aniversari el 15 d'agost

Cositina PASE VIP, / 29 / 33 / :-()) 1r fill, en volem 2 ó 3/ visc a Bcn, xerraire, fan dels viatges, la fotografia i buscar xollos per internet :D

Crisgf1980, refent el camí! :ok:

Gambeta. Tenim 27 i 38 anys, estem en el primer mes de cerca i tenim moltes ganes que surti bé quan abans millor. Ens agraden molt les series i el bon menjar.

Gemmarosellc /35 anys i ell 38 anys/cinque mes de busqueda/sera el cinqué fill/ data no warry 14 de març/ soc gerent d'una agrupacio d'empreses catales que exportem, tinc una empresa de rutes de btt, soc triatleta i m'encanta fer esport. soc de Lleida pero visc a La Riera de Gaia, a Tarragona

Ginesta: jo 32/ell 33/segon cicle de cerca/primer fill/NW 2 de març. Estava a la llista de febrer, ja la última W va ser a finals de gener...Tot i la data de NW és per el dia 2, és a dir demà...el mes passat vaig tenir força retràs...així que no sé, de moment tinc els dolors típics així que jo crec que acabarà venint... :ufs:

Hashi : 28 i 32 /Agost 2012 /1er fill/a / Estic acabant el CFGS d'Educació Infantil a distància per el IOC mentre treballo de "chica para todo" en un centre tecnològic. M'encanta la música, fer manualitats varies i cuinar, sobretot receptes dolces. I sóc una apassionada de Japó on fa un anyet vaig poder anar-hi de viatge de lluna de mel. Sóc del 20/07 i m'encanta l'estiu!

Isdisyunao 34 ell 33 jo ,una nena de 10 anys i desde nov 2012 de cerca.

JULIA12/31/32/ 21è cicle/ 1r fill. El meu cumple es el juny..encara queda una mica! m'agrada llegir i la fotografia però sobre tot m'agradaria quedar-me embarassada i que tot anés bé! tenim problemes tots dos, però no és impossible. De moment estic amb tractament d'omifin i molta paciència!
perquè es fa molt llarg! a veure si tenim sort aquest mes!!

Juls / 30 anys/ 31 anys/ 1 cicles/ primer fill/ visc a L'H* (Barcelona), Administrativa, *-* Y YO TAMBIEN : fan de la Cositina *-*, aficions ... aprenent costura, viatjar per fer fotografies, dansa contemporània ....

Kamala / 34 / 32 / 14 cicle de cerca / 1r fill/ xerraire, fan dels viatges, la fotografia i buscar xollos per internet .També m'agrada cuinar i ballar bollywood!!! Data cumple: 23/11

Keta1/ els dos 34/ 3er cicle/ 2on fill. El meu cumple es el desembre..encara queda una mica! Pero el del meu nen es dissabte 3, a veure si li puc regalar un germanet!

Laia/34 jo i 35 ell aquest mes/2n cicle de cerca/3er fill (ja tenim la parelleta de 6 i 4)/aficions viatjar,llegir i la platja,i començant patch!/soc recepcionista hotel a Lanzarote / cumple 8oct

Llentieta* / 30 jo - 29 ell / Buscant el 1r fill / seria el primer mes de cerca / M'encanta la cuina i en especial la rebosteria, sóc una devoradora de llibres, m'encanta la fotografia i ara he començat a tocar la gralla!!!! / faig anys el 02-11 ( falta un munt!!!! espero que totes tinguem :-())

Lluna2013/ jo 26 i ell 31 anys/ Octubre 2012/ 1er fill/ les meves aficions bueno la meva aficio es la dança i anar a caminar / Data cumple: 06/09

Mafri/jo33 i ell 35/ 2n cicle/ 2n fill (tinc una nena preciosa de 4 anys)/ m'agrada molt ballar i llegir però ara mateix no tinc temps per res i també sóc de Lleida

Maitexu: 28/jo 26, ell 27/2n cicle de cerca/ 1er fill/ Treballo en un centre de menors i m'encanta la meva feina!! / m'agrada llegir i sortir a la muntanya amb la meva gosseta /

Mer82// 30-36//3 mes de cerca // 1r fill// m'agrada molt llegir i aquest mes encara que sigui l'últim que faig no em saltaré la SW!!! El meu aniversari és el 3 d'agost! Així que queda un munt!!!

Miansil27/31i 31 anys / 1er cicle de cerca/ Busquem el primer petit/a de la casa!!! Soc secretària de direcció. Ens agrada molt el camping, de fet tenim una caravana, m'agrada llegir, veure videos de maquillatge i pentinats, la cosmética... i sóc aficionada a les manualitats. Cumple 04/09.

Mida: 30 i 33 / :-()) PASE VIP

Milos: jo 32 ell 30/ 8e cicle/ 1er fill. La data encara no la ser pk estic a CD31 i encara no ha fet acte de presencia i els test de moment surten blancs nuclears. Sóc professora d'alemany. M'encanta viatjar, llegir. A més sóc fan del SP encara que per feina puc entrar poket

Miriameta, PASE VIP, 28 / 28 / :-()) / 2n fill i no l´ultim / visc a Lleida, m´encante fer manualitats, la fotografia, i sobretot ser adicta al foro. Aix d'infermeria

Mirigc/ jo tinc 30 anys i el miri-man 34/ Tinc una filla preciosa de 4 anys que es diu Ariadna/ des de l'octubre/ sóc mestra/ m'agrada passar molt temps amb la família i sobretot amb la meva filla i el miri-man, la natura, llegir bons llibres.... i el meu cumple és a l'abril!

Montsitos Jo 35 ell 40 // 7 mesos interminables de cerca // 1 fill de 3,5 anys (em vaig quedar embarassada al 1r mes de cerca i ara ens pensàvem que faríem diana igual de ràpid ) // cumple 7 agost.

Nes / 32/35 / 5è cicle de cerca (amb Omifin) / 1r fill, en voldriem més, però la cerca és dura pel meu cos.../ sóc administrativa als matins i faig quiromassatge a les tardes, sóc fan del Reiki i estic estudiant per poder ajudar a la gent aplicant aquesta teràpia entre d'altres.

Ninet@: Que hem deixeu entrar per tafanejar??? tot i que en un principi havia de ser cercadora de maig avancem la cerca :b-))) :b-))) El problema és que pel dies del cicle ja no puc ser cercadores de març i passo a ser cercadores d'abrilll!! Pero la questio és que ja soc cercadora!!!!! i com la meva primera sexy week es en ple mes de març vui estar per aquí amb totes vosaltres!!!!

Noyja / Jo 26 / Ell 31 / 2on mes de cerca / 1er fill / M'encanta viatjar, estar amb els amics, les tardes de diumenge al sofà amb el Noyjo / els blogs...
La data del meu aniversari és el 17/novembre

ElsPaparres/Jo 28 ell 32/Des de fa uns 3 anys busquem de manera intermitent i sense èxit... / From Girona /SW a topeeeee / M'agrada la literatura, la moda, la musica... I les criatures!!!

Pumuky / jo 29 ell 26 / 2on mes de cerca / 1r fill /m'agrada la cuina, la muntanya quan fa bon temps i estic iniciant-me en el Reiki :-o00m /aniversari el 24/01.

Sancen / Jo 39 - Ell 37 / 7 mesos de cerca (abort pel maig 2012) / Al gener em van posar en tractament, ja què després d'uns anàlisis pel novembre i desembre em vam trobar una mutació genètica que fa que es facin coàguls a la sang i es posin a l'embrió provocant l'avortament. Jo n'he tingut 2 avortaments. Treballo d'administrativa però m'agraden les teràpies naturals, faig reiki, meditacions guiades i flors de bach, escric, música, excursions, fotografia i aquest FORO!!! Acabo de traslladar-me a Lleida, estic en "busca i captura" de ginecòleg. Per la Seguretat Social, m'han donat hora pel mes d'abril (espero anar-hi abans per embaràs) però m'estic plantejant anar per privat ..... Data cumple: 17/07

Sílvia26/ edat meva: 27 anys/ edat marit: 27 anys/ 4rt cicle de cerca/ 1r fill/ aficions: la lectura: sóc adicta al kindle!!! La història, el cinema, les sèries de tv i els tatoos!!!

Sita81 /31/33 anys / 2n cicle de cerca/ 2n fill. Tinc un terremoto de 23 mesos i sóc aficionada a la costura creativa i manualitats vàries/ Data de NW 17 de març aprox

Solex: jo 36, ell ... uns quants menys que el Kamalo!/ 1er mes de cerca/ seria 2on embaràs, perquè a l'octubre vaig haver de passar per a una interrupció per malformació a les 22stm gestació. / "mami" d'una gossa de quasi 7 anys que quan us posi fotiquis... flipareu, es diu Lex/ Advocada/ visc a Balearic Islands/ addicta al SP i al "quan les coses no van bé" ---> ha sigut la meva millor teràpia aquests mesos, dones 10 a tutiplén (juntament amb les gatetessss...); friki dels gossos, del senderisme i viatgera "frustrada" amb tanta crisi i tanta lechi.../ amb un perfil molt de lletres, filosofia, història, humanitats ... / data neixement: 13 agost.

Sym PASE VIP /29/29/ :-()) / Mare d'un trapella rialler de 15 mesos que es diu Roger, i d'un gos de 2 anys i mig que es diu Trau adoptat/ Metgessa de família. M'encanta llegir blogs (sobretot si són de casments o coses de nens), les sèries de televisió i fan forçada dels "cantajoc".

Tome/ 31 anys/ 32 anys/ 5 cicles/ primer fill/ visc a Lleida, Administrativa, fan de la Cositina, i m’encanta viatjar!!!

Twix: jo 32 anys, ell 41; 1r mes de cerca en sèrio (fa molt de temps vam estar buscant durant 5 mesos); m'agrada molt dormir, viatjar, fer manualitats, llegir.

vanebcn79 / Edats: 33 i 33 anys/Temps de recerca: Desde l´Agost 2011/Será el 1r fill

Verobdn81: JO 31 ell 40 : Em decidit aquesta setmana començar, el meu aniversaria al setembre (7), i m'encanta llegir i tinc un blog de bodas: jiji

Vittela / jo 27 ell 33 / 2n mes de cerca / 1r fill/a / treballo en un ajuntament / m'agrada cuinar, remenar per internet, llegir, mirar sèries i els animalons!! / aniversari 12/12

yuyu/ 35 anys/ 19 mesos de cerca/ 2º fill/ soc Massatgista i faig meditacions guiades/ adicta al Facebook i als bons soparets amb bona companyia. aniversari 11/10...buffff que ja serè molt vella :-(( :-((

:buguinen: LLISTAT DE CERCADORES: :bugui:

Imatge

SETMANA 1 - 3 MARÇ:

Vittela ==> 1 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)

and0012 ==> 2 març :-()) :-()) :-()) 1er POSITIU DE MARÇ!!! JA TENIM LA PANXETA ESQUIADORA!!!

Ginesta ==> 2 març, Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)
Keta1 ==> 2 març, Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)

SETMANA 4 - 10 MARÇ:

Mirigc ==> 8 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)

Kamala ==> 10 març Amb l'arribada de la warry, comencem un nou camí !!! :ok:
Sancen ==> 10 març 4rT POSITIU DE MARÇ!!! JA TENIM NOVA PANXETA, AGAFA'T BEN FORT!!!
Vanebcn79 ==> 10-13 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)

SETMANA 11 - 17 MARÇ:

Paparra ==> 13 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)
Yuyu ==> 13 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)
Noyja ==> 13 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)
Twix ==> 13 març Esperant normalitzar cicle!! O ... millors notícies :-()-) :-()-)
Gemmarosellc ==> 14 març
Bbya ==> 15 març 6e POSITIU DE MARÇ!!! JA TENIM GERMANET@ PER LA LEIRE!!!
Gambeta ==> Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)
Tome ==> 15 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)
Lluna2013 ==> 16 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)
Sita81, ==> 17 març 3er POSITIU DE MARÇ!!! JA TENIM LA PANXETA COSTURERA!!!
Solex76 ==> 17 març 2on POSITIU DE MARÇ!!! JA TENIM LA PANXETA TERREMOTO!!!

SETMANA 18 - 24 MARÇ:

Juls ==> 18 març 5e POSITIU DE MARÇ!!! JA TENIM LA PANXETA DANZARINA!!!
arcdesantmarti ==> 19 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)
Mafri ==> 19-20 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)
Montsitos ==> 22 - 23 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)
Julia12 ==> 24 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)
Llentieta* ==> 24 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)
Maitexu ==> 10 març, data prevista, 24 març data post TO+ :ok: Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)

SETMANA 25 - 31 MARÇ:

Miansil27 ==> 25 març
verobdn81 ==> 25 març
Alaska ==> 25 - 26 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)
Mer82 ==> 25-26 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)
Hashi ==> 26 març
Pumuky ==> 26 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)
Alma ==> 26 - 27 març
Laia ==> 27-28 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)
Baldufa78 ==> 29 març
Nes ==> 29 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)
Isdisyunao ==> 30 març
Araneta ==> 30 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-()-)
Silvia26 ==> 31 març Les pluges de l'abril portaran panxes mil!!! :-()-) :-(
lagisela ==> 8e POSITIU DEL MARÇ!!! RECENT INCORPORADA AL SP i PRENYI!!!AIXÒ ES FER DIANA!!
Keta1 ==> 2 abril Aquesta panxa ha volgut ser del març!!! I regalem un germanet!!! 7e POSITIU DEL MARÇ!!!

::upi: ::upi: A LA BANQUETA: ::upi: ::upi:

Per totes aquelles que per un motiu o altre, segui el post d'esperadores però no podeu ser partíceps de la cerca. :-()-)

Imatge

Crisgf1980, esperant l'abril per començar la cerca, escalfant motors!! mrrrrmmmm...

Stela, esperant que arribi el maig per començar la cerca. :-o00m

Misita, esperant que arribi aviat el començament de la cerca, passet a passet. :()()::::

Annieee, esperant que arribi el maig per començar la cerca. :-o00m

Anatolia: intentant que es desperti l'instint paternal d'en Toliu. </;-)

:-()) :-()) PANXULINES AMB PASE VIP: :-()) :-())

Per les ex-cercadores que ja han aconseguit l'ansiat positiu i són un exemple a seguir.
Imatge

Cositina!! Panxu de regal, pel dia dels enamorats!! :-)love(-:
Mida, la panxu VIP més veterana :-())
Miriameta, li donarà un germanet al Samu :-())
Sym, li donarà un germanet al Roger :-())

DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA AL SP, DE LA A - Z (by Cositina):

Imatge

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

BIXITOS = espermatozoides

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment q una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

CB = Test d'embaras Clearblue, amb pantalleta digital

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CERCADORES = foreres q estan buscant embaràs activament

CLARA D'OU O EGGWHITE = fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

ESPERADORES = foreres q per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "mentre esperem començar passem l'estona")

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

FASE LUTEA = temps que passa des de l'ovulació fins q ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lutea: són els dies q les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esèrant a q vingui o no la warry, amb desesperació

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils. Ojo, no confondre amb els "deures" q de tant en tant posa la jefa Cositina per mantenir a les cercadores entretingudes (per exemple buscar canços amb bon rotllo, etc)

FER EL BATWOMAN = mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bixitos al seu destí final

FF = Fertility Friend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària q els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo jajaja, q s'encarrega d'obrir el post de cerrcadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pagina

NW = no warry - data que no t´ha de venir la "warry", és a dir la regla

PSICOSÍNTOMES = síntomes q poden ser reals o no, q creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa q està embarassada (per exemple: mal de pits, nausees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

PINXITO = acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc

SEXY WEEK (SW) = dies més fèrtils del mes,són els anteriors i immdiatament posteriors a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programita tipus womanlog o fertilityfriend

SM = sexy month, dícese del q practiquen les foreres més lujurioses q prefereixen fer pinxitos continuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

TE =test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" q són uns molt baratets q normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida q té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quines setmanes estàs)

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i aixi saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

?-) ?-) CONSULTES I DUBTES ???????: ?-) ?-)

Imatge

LES MILLORS POSTURETES PER ACONSEGUIR PANXU!
http://www.mibebeyyo.com/quedar-embaraz ... azada-3984

UN ARTICLE MOLT INTERESSANT PER PRENDRE'S LA CERCA AMB CALMA
http://www.creixemjunts.cat/salut/avui-toca/

Dubtes diversos sobré coses q es poden fer o no quan aconsegueixes panxu:

Link per consultar online en pdf la guia-llibret "Los consejos de tu matrona": http://www.aesmatronas.com/descargas/co ... atrona.pdf

Altres links sobre temes diversos:

SPA
http://www.serpadres.es/embarazo/segund ... arazo.html
DEPILACIO
http://www.imestetico.es/art_depilacion ... azada.html
http://www.bebesymas.com/embarazo/depil ... l-embarazo
DENTISTA
http://www.babycenter.es/x700301/puedo- ... l-embarazo
http://www.crecerfeliz.es/Embarazo/Cuid ... l-embarazo
AGAFAR AVIONS
http://www.babycenter.es/x700262/puedo- ... l-embarazo
http://www.iberia.com/viajar-con-iberia/embarazo/
http://espanol.pregnancy-info.net/volar.html
http://www.serpadres.es/embarazo/segund ... -util.html
MUNTAR EN BICI
Com sempre, et recomanen que si no has fet aquesta activitat abans, no la comencis un com embarassada.
http://www.bebesymas.com/embarazo/monta ... l-embarazo
http://primeriza.elembarazo.net/%C2%BFp ... azada.html
CONDUIR
Jo crec que no hi ha problema, sempre que et trobis bé per fer-ho i et capigui la panxa.
http://mujer.terra.es/muj/articulo/html/mu26221.htm
http://www.serpadres.es/embarazo/segund ... uedes.html
MENJAR EMBOTIT
Això es degut al risc de contraure la toxoplasmosi, si el congeles 3 dies no passa res i t'el pots menjar desprès, perque mates el bitxo
http://www.babycenter.es/x1300092/puedo ... l-embarazo
http://www.bebesymas.com/embarazo/soluc ... l-embarazo
http://www.mibebeyyo.com/embarazo/alime ... arazo-5286
MENJAR AMANIDA
http://www.crecerfeliz.es/Embarazo/Alim ... -ensaladas!
http://www.babycenter.es/x1300095/puedo ... l-embarazo

LA FAMOSA CLARAWEB:

Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu ciclo avanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambios reflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periodo donde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodo más fértil de la mujer comienza en el último día que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmente esto sucede el día anterior a la ovulación o bien el mismo día de la ovulación. El aumento hormonal también reblandece el cuello uterino durante esta etapa. Normalmente el flujo actúa como una barrera protectora, pero durante el momento más fértil del ciclo permite que el esperma se desplace por el cuello uterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.

Consells per aconseguir panxolina:
- Àcid Folic (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- Perles d'Onagra (regulen les regles)
- Aquarius (les sals minerals ajudan a la implantació)
- suc d'aranja o "pomelo" - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- Maca andina (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- Supradin
- Preseed (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconsseguir arribar a l'òvul i tocar el timbre jaja)
- Anous de brasil, al post de Agost no sé quina noia va comentar que va veure per la TV que havien fet un estudi i afirmaven que anaven molt bé per la recerca.
- Sardines (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)

Webs on comprar TE i TO:

http://www.amazon.es
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/

Calculadores fertilitat: n’hi ha de moltes, però us adjunto les més utilitzades
http://www.serpadres.es/tools/calculad
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159

Tractament amb Omifin:
Serveix per ovular i normalment regula els cicles; li recepten a moltes noies amb ovaris poliquístics o que els costa molt quedar-se embarassades. Es pren el cinquè dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle.
Normalment fas 3 cicles i si no et quedes descans d'1 cicle i tornes 3 cicles més. Si no et quedes ja no et donen més perquè es suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d'1 pastilla en pren més, però primer proven amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat l'ovulació.

:sopant: RESTAURANTS: PER PREPARAR UN SOPAR ROMANTIC, o no... :sopant:

Imatge

Barcelona:

ALLIUM: carta mediterrània i especialitzada en slow food. És menja be i val la pena provar el seu menú de 15€. Cuina casolana però moderna.
ÀPAT. Cocina catalana, creativa. http://www.apat.es/
BAR MANDRI Tapas. Calle Mandri, 60. Telf: 93 417 11 29
BRASSERIE DEL GOTHIQUE: per quedar com reines i també al centre, el restaurant de l’Hotel Catalonia Catedral és molt bona opció. Molt bones presentacions tot boníssim, si un dia esteu de compres al Portal de l’Àngel i us be de gust menjar be us el recomano.
CAN CORTADA. Cocina catalana, ambiente rústico. http://gruptravi.com/can-cortada/
CAN PINEDA. Cocina de mercado. http://www.canpineda.com
CAN VALLES. Cocina tradicional. Carrer d'Aragó, 95. Telf. 93 226 06 67
DGUST. Pescado. Tipo pescadería. http://www.dgust.cat/
ELEPHANTA. Bar de copes. http://www.elephanta.cat/
GORRIA. Cocina tradicional vasco-navarra. http://www.restaurantegorria.com
LA BARCA DEL SALAMANCA. http://www.labarcadelsalamanca.com/. Ideal paellas.
LA BELLA NAPOLI (BARCELONA) Pizzeria. Recomendada la pizza de nutella. http://www.bellanapoli.net
BAR LA ESQUINICA. Un clásico del tapeo de Barcelona, es muy popular y no reservan, hay que coger número y hacer cola para entrar. Passeig de Fabra i Puig, 296. Telf. 93 358 25 19
KILO RESTAURANTE. Decorado por Mr Wonderful. Es nuevo y está muy de moda, por lo que se hace necesario reservar. http://www.kilorestaurante.com/ Menú de mediodía (de martes a viernes) 14.90 € dos platos, postre y bebida.
MAGNO. Debajo del Hotel Ars. Raciones abundantes y todo delicioso. Y decoración muy chula para una cena romántica.
NEGRO - ROJO. Cocina mediterránea – japonesa. http://www.grupotragaluz.com/restaurantes/
OLEUM (Mnac): Amb encant, bona cuina però el millor és el restaurant i les seves vistes. Recomanable per aniversaris i ocasions molt especials.
PORVENIR. Cocina gallega, también mariscadas. Buena relación calidad – precio. Cerca del Hospital Clínic. Imprescindible reservar. Carrer de Villarroel, 157 Telf: 93 453 10 46
PRÀCTIC (carrer constitució):Per atipar-se i menjar be, el cuiner és peruà però hi ha de tot. Molt be de preu i boníssim. Això si, és el típic bar cutre al que mai entraríeu, error!!
SENSE PRESSA. Cocina popular. http://www.sensepressarestaurant.com/
SONORA SPORT TAVERN. http://www.tabernasonora.com Cerca de Razzmatazz. Ideal para bocadillos o similar.
TERRABLAVA. Alimentación sana mediterránea. http://www.terrablava.es
TABERNA DE LESSEPS. Para picar. http://www.latabernadelesseps.es/
TERRA D’ESCUDELLA. Para una ocasión especial, menú degustación 36 €. Es una escuela de cocina. Es necesario reservar. http://www.tdk.cat
TOPO GIGGIO. Cocina italiana. C. Balmes, 139
TRATTORIA DEL MARE. Cocina italiana. Zona Vila Olímpica. http://trattoriadelmare.com/
WAKASA: Ara estan al carrer Laforja. Al nostre gust el millor japonès de Barcelona. Surt a uns 40€ per persona però val molt la pena. El menjar és boníssim i autèntic i fan un sushi mmmm!!
UNA MICA DE JAPÓ: Aquest és el nostre japonès low cost. És el que ells diuen cuina de casa (no hi ha sushi). M’encanten els obento, l’arrós amb sardines, el curry... i ben econòmic.
XIX KEBAB: un clàssic siri de Barcelona. Mai falla. Un bon cuscus i unes tapetes de Hommos, Tahine, Muhammara... I molt bona relació qualitat/preu.

Calafell:
EL BOT. Cocina mediterránea. http://www.restaurantelbot.com/
LA MASIA DE LA PLATJA. Cocina de mar y tradicional. http://www.masiadelaplatja.com
Castellar del Valles:
Bar Restaurante Frutos. C. Lleida, 12. Telf: 93 714 64 49. Especialidad en conejo al ajillo.
Cercs:
http://www.restaurantsantabarbara.com/
Granollers:
ASADOR EL QUINCHO. Parrilla argentina. http://www.parrillaelquincho.com.ar
EL MIRALLET. Fondue. http://www.elmirallet.cat
TEPPANIAKY. Restaurante japonés. Av. Sant Esteve, 59, Granollers.
L’Hospitalet de Llobregat:
MUG. http://www.mugrestaurant.com
SUCAPÀ http://www.sucapa.com
Llavorsí:
RESTAURANT CAN JOANA. Cocina casera. Carretera Llessui KM.10. Telf: 973 62 17 58
Lleida:
http://www.bellera.es/cat/belleracat.html
http://www.creperiaflash.com/
KIMO. Para picar. c. Sant Martí, 61. Telf. 973 232 533
MARIQUERIA NORAY: http://www.marisquerianoray.com. Marisqueria, buena calidad-precio
PIZZERIA IMOLA. En el barrio de la Bordeta. C. Sifó, 2. Telf: 973 21 3 422
LA SANGIOVESA. Pizzeria. http://www.lapiemontesa.com/establecimi ... esa-lleida
ZEKE. Bar de tapas. Avinguda Prat de la Riba, 42 Telf: 973 22 55 51
Llívia:
http://www.laformatgeria.com/. Reservar con antelación. Fondues.
Monistrol de Calders:
http://www.lamasiadelsola.com/
Palamòs:
http://www.salinera.es/cat/salinera.html. Cuina de mar.
Palau de Plegamans:
CAN BURGRES. http://restaurantcanburgues.com/ Carne brasa – cocina catalana.
Reus:
ABSIS. Cocina de mercado. Carrer de la Mar, 30 Telf: 977 34 29 92
CASTELL DE LA GLORIETA. http://www.restaurantlaglorietadelcastell.com/. Cocina mediterrània y de mercado.
Sabadell:
LA SALETTA. Cocina italiana. C.Sant Cugat, 8. Telf. 902933742
VINDALOO. http://restaurantvindaloo.blogspot.com.es/ Cocina India.
Sentmenat:
RESTAURANT CASTELL DE GUANTA. Carne a la brasa. Castell de Guanta, 6. Telf: 687 82 23 30
Terrassa:
LA CANTONADA DE LES BARRIQUES. Tapeo. C. Dibuixant Avellaneda, 65
Tel. 93 787 56 59
EL DOLL BRETO. http://www.eldollbreto.com/
TIBET LASHA BAR. Cocina nepalí. C/ Vall, 22 Tel. 937809710
Urús – La Cerdanya:
RESTAURANT COBADANA. Camí La Rota, s/n. Telf: 972 89 01 29
Vilassar de Mar:
L’ATLANTIDA. Restaurante – pizzería. http://www.atlantida2.com

PER RELAXAR-NOS UNA ESTONA: QUE MILLOR QUE LLEGIR UN BON LLIBRE?

Imatge

SAGAS Y TRILOGIAS:

Jean M. Auel:
• El clan del oso cavernario, 1980
• El valle de los caballos, 1982
• Los cazadores de mamuts, 1985
• Las llanuras del tránsito, 1990
• Los refugios de piedra, 2002
• La tierra de las cuevas pintadas, 2011

Dan Brown:
Angeles y demonios
El código Da Vinci
El símbolo perdido

Ken Follet:
Los pilares de la Tierra + Un mundo sin fin
Trilogia Century: La caída de los Gigantes + El invierno del mundo

E.L. James:
50 sombras de Grey
50 sombras más oscuras.
50 sombras liberadas.

Marian Keyes:
• Claire se queda sola
• Lucy Sullivan se casa
• Rachel se va de viaje
• Por los pelos
• Sushi para principiantes
• Maggie ve la luz
• ¿Quién te lo ha contado?
• Bajo el edredón
• ¿Hay alguien ahí fuera?
• Un tipo encantador
• La estrella más brillante

Stieg Larsson – Trilogia Millenium:
Los Hombres que no amaban a las mujeres
La chica que soñaba con una cerilla y un bidón de gasolina.
La reina en el Palacio de las corrientes de aire.

Stephenie Meyer:
Crepusculo
Luna Nueva
Eclipse
Amanecer

Federico Moccia:
A tres metros sobre el cielo
Tengo ganas de ti
Perdona si te llamo amor
Perdona pero quiero casarme contigu

Carlos Ruiz Zafón:
• Serie El cementerio de los libros olvidados (tetralogía compuesta por las siguientes obras):
o La sombra del viento
o El juego del ángel
o El prisionero del cielo
o 4ª y última obra (no publicada todavía)

• Serie La trilogía de la niebla (recopilación de las tres siguientes obras de narrativa juvenil):
o El príncipe de la niebla
o El palacio de la medianoche
o Las luces de septiembre
• Marina (narrativa juvenil)

John Verdon:
• Sé lo que estás pensando, 2010 (Think of a number)
• No abras los ojos, 2011 (Shut Your Eyes Tight)
• Deja en paz al diablo, 2012 (Let the devil sleep)

LIBROS:

Australia – Roc Casagran.
Cometas en el cielo – Khaled Hosseini
El club de los viernes – Kate Jacobs
El ocho – Katherine Neville
El sari rojo – Javier Moro
El tiempo entre costuras – Maria Dueñas
Els estranys talents de la Flàvia – Alan Bradley.
Els ulls grocs dels cocodrils – Katherine Pancol.
Firmin – Sam Savage
Kafka a la platja - Haruki Murakami
L’amic retrobat – Fred Uhlman.
La ladrona de libros - Markus Zusak
La mort no és cap joc de nens – Alan Bradley
La solicitud dels nombres primers – Paolo Giordano
Las cosas que no nos dijimos – Marc Levy
Línia Blava – Ramón Solsona
Mar de fuego – Chufo Llorens
Mil soles espléndidos – Khaled Hosseini
Nunca olvides que te quiero – Delphine Bertholon.
Posdata: Te quiero – Cecelia Ahern
Te daré la tierra – Chufo Llorens
Un tramvía a SP – Unai Elorriaga

:motu:: :motu:: MIRANT A LA SETMANA SANTA... ON PODEM ANAR DE VIATGE?? :motu:: :motu::

Imatge

DESTINS APTES PER TOTS ELS PÚBLICS:

Nacional: Alacant, Astúries, Canaries, Cantabria, Castella i Lleó, Castelló, Galícia, Freiburg - Selva Negra (Alemanya), La Rioja, Madrid, Màlaga, Mallorca, Malta, Menorca, País Basc, Pirineus, València, zones de platja (Benidorm, Salou, Costa Brava, Almería,...)

Europa: Amsterdam (molt car), Bèlgica, Berlín, Bruixes, Brussel•les, Carcasona, Copenhague (molt car), Costa Azul, Croàcia, Dublín, Florència, Frankfurt, Holanda, Islàndia (no apte per bebitos), Londres, Milán, Normandia, Noruega (molt car), País Basc Francès, París, Pisa, Portugal, Praga, Provença Francesa, Roma (adoquins als carrers), Siena, Sud de França en general, Toscana, Verona,

Llarga distància: Maldives (per grans butxaques, però moltes hores de vol), Marroc, Nepal (caldria investigar la sanitat privada), New York, Orlando, Punta Cana, Riviera Maya (moltes hores de vol).

DESTINS NO RECOMANATS AMB NENS PETITS:

Europa: Turquia, Venècia (els canals no són adequats per les cadiretes),

Llarga distància: Argentina, Cuba, Egipte, India, Japó (no parlen anglès), Safari, Tailàndia, Tunez,

I en general, països amb un sistema sanitari deficient o bé, on l’idioma en cas d’urgència pot suposar un problema.

Descartem països amb inestabilitat social i/o política.

En decantem també per països amb cuina semblant a la nostra i preferiblement, d’estil mediterrani

I si voleu fer un repasset a totes les recopilacions de febrer... aquí teniu l’enllaç de cercadores de febrer: viewtopic.php?f=5&t=33846&start=0
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Kamala l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 01, 2013 7:22 pm, en total s’ha editat 56 vegades.
stela
:: gosset
Entrades: 401
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 2:16 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ Cercadores març - 2013 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: stela » dc. feb. 27, 2013 3:33 pm

Uooooo kamala!!!!!! Ja has inagurat el post!!! Fantàstic!!! Seràs una super jefaza!!!!!! Jo encara segueixo a la banqueta si... Fins al maig no vaig al gine però si hem permets seguir-vos per aquí em quedaré!!! Vinga floretes a cantar positius!!!!!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dc. feb. 27, 2013 3:33 pm

jiji aqui la jefa salienta estrenando el post!!!!!

seràs una gran jefa i aquets serà un gran post!!! mama gatà us vigilaaaaa!

Imatge

jo em demano un Pase VIP!!!! perquè penso passar per aqui cada dia!!! :content: :content: :content: :content: vull comptar quants positius de floretes surten d'aqui aviam si podem obrir un post de gatunes i floretes prenyades!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Tracteu-me bé a la jefa q la Kamala és un encant!! :love:
Mida
:: lleona
Entrades: 940
Membre des de: dc. juny 06, 2012 11:44 am

EntradaAutor: Mida » dc. feb. 27, 2013 3:34 pm

Kamala felicitats pel post! s'intueix que serà molt xuloooo!!!! us desitjo a totes les floretes que tingueu les vostres panxetes! :b-))) :b-))) :b-))) Feliç Març!!!
stela
Entrades: 401
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 2:16 pm

EntradaAutor: stela » dc. feb. 27, 2013 3:34 pm

Visca la nova jefa!!!!!!!!!
Kamala

EntradaAutor: Kamala » dc. feb. 27, 2013 3:45 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Esteu com un llum!!

Stela, seràs sempre benvinguda fins que arribi el teu moment! :-()-)

Cositina, vaig a gestionar el teu pase vip! :ok:

Mida, espero estar a l'alçada que hi ha hagut unes jefes meravelloses al cercadores!! :love:

Noies, us podeu anar apuntant... però això no s'inagura... fins divendres eh?? neukiss-)
Tome
Entrades: 1355
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:42 pm

EntradaAutor: Tome » dc. feb. 27, 2013 3:48 pm

Súper jefa quin post mes xulo, m’encantaaaaaaaaa, segur que fem record també aquets mes.
Vinga queda buidar el post de cercadores!!!!!!

A mi me pots apuntar pel 15 mes o menys

:-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko:
SOLEX76
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

EntradaAutor: SOLEX76 » dc. feb. 27, 2013 3:50 pm

osti! osti! pe pe pero què fooooort!!! >.-<: >.-<: :p-) :p-) ja ja ja ja!!!!!!!!

com es fa per apuntar-s'hi ???.

.
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
Kamala

EntradaAutor: Kamala » dc. feb. 27, 2013 3:50 pm

Okis.... de dades jo posaria lo de sempre.

Nick / Edats/ mesos de cerca/nº fills I AFICIONS!! , tot el que vulgue sobre vosaltres mateixes i m'agradaría afegir.... DATA DE CUMPLE!! per montar festes els dies assenyalats eh??? :-()-)
SOLEX76

EntradaAutor: SOLEX76 » dc. feb. 27, 2013 3:56 pm

Kamala ha escrit:Okis.... de dades jo posaria lo de sempre.

Nick / Edats/ mesos de cerca/nº fills I AFICIONS!! , tot el que vulgue sobre vosaltres mateixes i m'agradaría afegir.... DATA DE CUMPLE!! per montar festes els dies assenyalats eh??? :-()-)

val :ok: , però a on? Editant la 1ª pàg. o fico una entrada amb la informació? :love:

.
11/03/13 +

Pumuky
Entrades: 476
Membre des de: dt. feb. 26, 2013 9:51 pm

EntradaAutor: Pumuky » dc. feb. 27, 2013 3:59 pm

M'inicio en això!

Pumuky / jo 29 ell 26 / 2on mes de cerca / 1r fill /m'agrada la cuina, la muntanya quan fa bon temps i estic iniciant-me en el Reiki :-o00m /aniversari el 24/01.
Esperant les nostres petites!
Kamala

EntradaAutor: Kamala » dc. feb. 27, 2013 4:03 pm

SOLEX76 ha escrit:
Kamala ha escrit:Okis.... de dades jo posaria lo de sempre.

val :ok: , però a on? Editant la 1ª pàg. o fico una entrada amb la informació? :love:

.

Una entrada amb la info wapi! Jo edito la 1a pag. amb la info de totes. Benvinguda! :-()-)
Mer82
:: cèrvol
Entrades: 542
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 11:34 am

EntradaAutor: Mer82 » dc. feb. 27, 2013 4:03 pm

Kamalaaaaa com t'ho has currat!!!!!!!!!!!!!!! M'encanta!!!!!! No he sigut molt gatuna però espero ser una floreta i no un capullu....jajajajaja!

Apunta'm!!!!!

Mer82// 30-36//3 mes de cerca // 1r fill// m'agrada molt llegir i aquest mes encara que sigui l'últim que faig no em saltaré la SW!!! El meu aniversari és el 3 d'agost! així que queda un munt!!!
Kamala

EntradaAutor: Kamala » dc. feb. 27, 2013 4:04 pm

Pumuky ha escrit:M'inicio en això!

Benvinguda Pumuki, :-()-) quin és el teu dia de no warry??
Kamala

EntradaAutor: Kamala » dc. feb. 27, 2013 4:04 pm

Mer82 ha escrit:Kamalaaaaa com t'ho has currat!!!!!!!!!!!!!!! M'encanta!!!!!! No he sigut molt gatuna però espero ser una floreta i no un capullu....jajajajaja!

Apunta'm!!!!!

Mer82// 30-36//3 mes de cerca // 1r fill// m'agrada molt llegir i aquest mes encara que sigui l'últim que faig no em saltaré la SW!!! El meu aniversari és el 3 d'agost! així que queda un munt!!!

Mer82!! Seràs una super flower-power!! Que em de tancar el panxupacte!! Em falta la data NW :content:
Mer82
Entrades: 542
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 11:34 am

EntradaAutor: Mer82 » dc. feb. 27, 2013 4:09 pm

Sóc una mica bruta, però ara m'estava canviant el tampax i he pensat: coi! la data de la no warry!!! jajajajaja

25-26 de març aproximadament!
Mida
Entrades: 940
Membre des de: dc. juny 06, 2012 11:44 am

EntradaAutor: Mida » dc. feb. 27, 2013 4:13 pm

Mer82 ha escrit:Sóc una mica bruta, però ara m'estava canviant el tampax i he pensat: coi! la data de la no warry!!! jajajajaja

:-D :-D :-D :-D :-D
Kamala

EntradaAutor: Kamala » dc. feb. 27, 2013 4:15 pm

Mer82 ha escrit:Sóc una mica bruta, però ara m'estava canviant el tampax i he pensat: coi! la data de la no warry!!! jajajajaja

:r) :r) :r) estàs molt boja!!!
Kamala

EntradaAutor: Kamala » dc. feb. 27, 2013 4:17 pm

cositina ha escrit:jiji aqui la jefa salienta estrenando el post!!!!!

seràs una gran jefa i aquets serà un gran post!!! mama gatà us vigilaaaaa!

jo em demano un Pase VIP!!!! perquè penso passar per aqui cada dia!!! :content: :content: :content: :content: vull comptar quants positius de floretes surten d'aqui aviam si podem obrir un post de gatunes i floretes prenyades!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Tracteu-me bé a la jefa q la Kamala és un encant!! :love:

Aquí tens el teu pase VIP!!!!

VIP COSITINA.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
SOLEX76

EntradaAutor: SOLEX76 » dc. feb. 27, 2013 4:21 pm

ostres! m'està entrant com plorera i tot amb aquest post i això del pase vip... us ho juru, que em cau la llagrimeta...

Kamala, ara et preparo la info. :ok:

Cositina, un petonarro, guapa.

.
11/03/13 +

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::