Tests tipus tira
Tests tipus tira
Hola noies!!
aquí una veterana del forum :) només per si us interessa, em queden poquets tests, uns 1000!!
i estic tancant ja la web de beborn... si en necessiteu, envieu-me un email o un privat!
Cris
aquí una veterana del forum :) només per si us interessa, em queden poquets tests, uns 1000!!
i estic tancant ja la web de beborn... si en necessiteu, envieu-me un email o un privat! Cris
Re: Tests tipus tira
Hola Crisbb!!
, bon dia i enhorabona, de tot cor, per la vostra princesa, Maria (per cert, és el nostre nom candidat a primer en la llista i és una lleó preciosa)
. Ahir a la tarda et vaig llegir, i també el teu blog.... preciòs (i avui dematí he fet una ullada al teu perfil, i que sàpigues que la Pokpoc i la Virolai tornen a estar embarassades i tot viento en popa
).
Ohhh, com així tanques la web?. Espero que tot bé. Jo aquest és el primer mes de cercadora i no he fet servir testos, però si a meitat de mes veig que torno a ser cercadora, t'envio un MP a veure si et queden existències
Una abraçada i enhorabona per la nena i el blog
.
, bon dia i enhorabona, de tot cor, per la vostra princesa, Maria (per cert, és el nostre nom candidat a primer en la llista i és una lleó preciosa)
).Ohhh, com així tanques la web?. Espero que tot bé. Jo aquest és el primer mes de cercadora i no he fet servir testos, però si a meitat de mes veig que torno a ser cercadora, t'envio un MP a veure si et queden existències
Una abraçada i enhorabona per la nena i el blog
.
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +
Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura
Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
11/03/13 +
Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura
Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
Gràcies guapa!!!!
Sí... tanco www.beborn.net pq no em puc ocupar de la nena, de la feina i de les comandes... el blog no el tanco pq en el proper embaràs el faré servir!! ueeee espero quedar-me super ràpid!
De totes maneres encara em queda stock... així que si algú s'anima que m'envii un privat!!!

Sí... tanco www.beborn.net pq no em puc ocupar de la nena, de la feina i de les comandes... el blog no el tanco pq en el proper embaràs el faré servir!! ueeee espero quedar-me super ràpid!
De totes maneres encara em queda stock... així que si algú s'anima que m'envii un privat!!!

crisbb ha escrit:Gràcies guapa!!!!
Sí... tanco http://www.beborn.net pq no em puc ocupar de la nena, de la feina i de les comandes... el blog no el tanco pq en el proper embaràs el faré servir!! ueeee espero quedar-me super ràpid!
![]()
Hola Cris!! No sabia q tambe estaves al SP! Soc la Gemma de Girona, al final si q em va arribar el paquet el divendres i ahir vaig fer el primer TO!
Mil gracies wapa i sort en la teva nova etapa!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Hola noies!!!
aquí segueixo! la nena ja té 9 mesos
i encara em queden tests d'embaràs!! Els he baixat de preu, estan tiradíssssims!! 10 tests per 7 euros amb l'enviament inclòs!
el web es bastant cutrillu, però serveix per liquidar tot el que em queda :) www.beborn.net
Feu córrer la veu!
aquí segueixo! la nena ja té 9 mesos
i encara em queden tests d'embaràs!! Els he baixat de preu, estan tiradíssssims!! 10 tests per 7 euros amb l'enviament inclòs! el web es bastant cutrillu, però serveix per liquidar tot el que em queda :) www.beborn.net
Feu córrer la veu!
- llentieta*
- :: cèrvol

- Entrades: 538
- Membre des de: dc. gen. 23, 2013 9:59 pm
crisbb ha escrit:Hola noies!!!
aquí segueixo! la nena ja té 9 mesosi encara em queden tests d'embaràs!! Els he baixat de preu, estan tiradíssssims!! 10 tests per 7 euros amb l'enviament inclòs!
el web es bastant cutrillu, però serveix per liquidar tot el que em queda :) http://www.beborn.net
Feu córrer la veu!
Cris wapa jo crec que t'hauré de comprar més TO....ho sabré la setmana vinent, si hem fet diana no...sinó només em queda un TO!!!
Una abraçada wapa!!!

Arlet 

PANXUPACTE DEURES:
Abmo
,Paparra
,Xinxa
,Marsai
,Annieee
,Tiritissima
,Crisgf1980
,Araneta
,Wendell
.b,Anatolia
i Llentieta*

PANXUPACTE DEURES:
Abmo
,Paparra
,Xinxa
,Marsai
,Annieee
,Tiritissima
,Crisgf1980
,Araneta
,Wendell
.b,Anatolia
i Llentieta*
jo vaig cantar el meu positiu amb un test del teu web aixi q em vas portar molta sort
vinga noies animeu-vos que venen amb bebito sota el braç!!
vinga noies animeu-vos que venen amb bebito sota el braç!!- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
A mi si me viene la regla esté te comprare
- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
Cuanto tardan em llegar los tet??
Genial noies!!! moltes gràcies a totes les que heu escrit.
Els tests triguen uns 4-5 dies laborables en arribar, els envio per correu convencional. Si els voleu urgents, també puc enviar-los, però són 4 euros més...
També tinc ginseng i altres complements per fer que els
vagin més ràpid!!
Tot i així, la recepta és mooolta paciencia
us ho diu una buscadora experimentada.
Els tests triguen uns 4-5 dies laborables en arribar, els envio per correu convencional. Si els voleu urgents, també puc enviar-los, però són 4 euros més...
També tinc ginseng i altres complements per fer que els
vagin més ràpid!! Tot i així, la recepta és mooolta paciencia
us ho diu una buscadora experimentada.- futuramami29
- :: conillet

- Entrades: 397
- Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm
Una cosetaaaa que sóc inexperta jaja nomès m'he fet un test a la meva vida... Però... Aquest test van be!?!? Es a dir, que son com la resta de test!?!? O nomès una tira com el seu nom indica jaja potser m'animo i compro 10!
Hola futuramami!!!
Els tests van PERFECTE
Simplement són la tira reactiva que porten els de farmacia, només que els meus no tenen suport de plastic i valen 10 vegades menys! Pots veure alguna foto al web www.beborn.es o .net
Ves a la pestanya de fertilitat, perquè veuràs que hem ampliat i també tenim coses de bebés!
Una abraçada!!
Els tests van PERFECTE
Simplement són la tira reactiva que porten els de farmacia, només que els meus no tenen suport de plastic i valen 10 vegades menys! Pots veure alguna foto al web www.beborn.es o .net Ves a la pestanya de fertilitat, perquè veuràs que hem ampliat i també tenim coses de bebés!
Una abraçada!!
- futuramami29
- :: conillet

- Entrades: 397
- Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm
Jo he comprat a Amazon els TO + TE i a veure que tal surten. Tinc una amiga que ha comprat i me'ls ha recomanat i vaig a provar... ja us dirè!!
Bon dia, a mi me' n van sobrar uns quants... Si akgu els vol els regalo. Envieu-me un privat. Soc de Bcn.
sunny ha escrit:Bon dia, a mi me' n van sobrar uns quants... Si akgu els vol els regalo. Envieu-me un privat. Soc de Bcn.
Gràcies, jo ja he comprat ara! segur que alguna de las noias que no ha comprat encara li vindrà molt bè!!
Però a veure si la panxu arriba i no necessitem molts!! jeje
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |