Sagnat d'implantació o regla?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
lanit44
:: granota
Entrades: 212
Membre des de: dl. feb. 18, 2013 4:15 pm

Sagnat d'implantació o regla?

EntradaAutor: lanit44 » dv. març 08, 2013 7:12 pm

Hola noies,

fa mesos que em vull quedar embarassada.

La meva regla és molt regular i sempre em dura 4-5 dies. A més, el procés de la regla sempre és el mateix: primer lleu, després més abundant i al final lleu.

Aquest mes he tingut sang dos dies abans del dia que m'havia de venir la regla, i no sé si és regla o sagnat. Algú em podria ajudar??

En lloc de ser primer lleu, el primer dia va ser molt abundant, ja que sense cap "avís" vaig anar al lavabo i vaig veure que tenia les calcetes tacades. Em vaig posar un tàmpax i sí que el vaig tacar una mica de vermell. Llavors vaig pensar que seria la regla, però pràcticament no m'ha seguit res... es va acabar tot en el primer-segon dia. Ara com a molt només taco una miqueta marró quan m'aixugo.

Pot ser el sagnat o sí has arribat a tacar una mica el tàmpax ja no pot ser?? He llegit que la majoria de vosaltres no heu arribat ni a tacar, sinó que només heu notat una miqueta de marró a l'aixugar-vos.

A algú li ha passat que sí que ha tacat (i de color vermell) i hagi sigut sagnat?

Moltes gràcies!!
Mare de 3
virolai
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: Sagnat d'implantació o regla?

EntradaAutor: virolai » dv. març 08, 2013 7:23 pm

Hola, Lanit, jo he passat per 4 embarassos (que no han anat bé) i ara estic de 10 setmanes del cinquè (i espero que definitiu!). Excepte en el primer, que va ser un bioquímic, en tots els altres he tingut sagnat d'implantació, i a més m'ha durat força dies (fins a 8 dies tacant el paper de wc, però també el salvaslip alguna vegada), tret d'aquest últim embaràs, que només va ser una taqueta rosadeta un dia al paper.

A mi sempre em començava 8 dies abans de la regla, i per això m'estranyava, perquè a mi se'm pot arribar a avançar 7 dies, però 8 ja em semblava excessiu. En alguns embarassos vaig tacar només el paper i marronet, d'altres vegades rosadet, però alguna vegada havia gotejat una mica de sangueta aigualida en fer pipí i m'havia posat un salvaslip, i també l'havia tacat una miqueta. Jo també tenia el dubte de si es tacava més enllà del paper era ja massa abundant o no per ser implantació, però en el meu cas ho va ser.

Ara, també pot ser que amb la recerca s'alteri la regla i et vingui abans o diferent. T'ho dic perquè no t'emocionis abans d'hora, però tan de bo sí que sigui implantació! Només et queda esperar... A mi la primera vegada em va fer enrabiar perquè em pensava que la regla se m'avançava 8 dies, però jo no taco mai de la vida dies abans de la regla, sinó que em ve com a tu, fluixeta, però ja és regla, no són taques. Doncs el que em va fer sospitar va ser que les taquetes no van passar d'aquí i l'endemà continuava igual, i l'endemà, i l'altre...

Que tinguis sort! I informa de com acaba la història! Si estàs a dos dies de la regla també et podries fer un test d'embaràs...
lluna 21
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

EntradaAutor: lluna 21 » dv. març 08, 2013 7:29 pm

hola, en el meu cas, el primer embaràs no vaig tenir sagnat d'implantació ni res, van ser el mareig que tenia
que em va fer sospitar. I en el segon embaràs vaig tenir un sagnat de dos dies molt abundant, bé jo em pensava que
era la regla però al tercer dia ni rastre i ja vaig sospitar....i si, estava embarassada. Cal dir que no sé mai quan em vindrà
ni quants dies em durarà... cada mes és una sorpresa.El que si que són molt abundants i doloroses....
Espero que tinguis sort!!
mirigc
Entrades: 1201
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

EntradaAutor: mirigc » dv. març 08, 2013 9:45 pm

Hola, jo en el primer embaràs no vaig tenir sangrat, però el segón (aquest no va anar bé i el vaig perdre) 8 dies abans de la regla tacar de marró les calcetes com el principi de les meves regles i el dia següen res, als 8 dies TE+.
lanit44

EntradaAutor: lanit44 » ds. març 09, 2013 12:12 am

Moltíssimes gràcies per les respostes, que ràpides!!

Com que veig que alguna de vosaltres també va tacar m'animaré a fer-me el test d'embaràs demà al matí!!

No vull il·lusionar-me, de moment vull pensar que és la regla, però prefereixo assegurar-me'n que no estar amb el dubte més dies... Ja us informaré!!

Virolai, informa'ns també del teu embaràs, espero que el cinquè vagi bé!!
Mare de 3
tacai
:: tigre
:: tigre
Entrades: 744
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

EntradaAutor: tacai » ds. març 09, 2013 8:21 pm

lanit44, una amiga li va passar això, i després al mes segúent va pensar que estava embarassada, quan va anar al ginecòleg... li va dir que estava d'un mes més del que ella pensava, així que el primer es va pensar que era una regla.

Sort!!! ja ens diràs ;))
lanit44

EntradaAutor: lanit44 » ds. març 09, 2013 8:45 pm

Quina sort la teva amiga Tacai!!

Aquest matí m'he fet el test i ha donat negatiu... però bé, millor això que no està amb el dubte.
A veure si el mes que ve tenim més sort.

Moltes gràcies a totes!!!
Mare de 3
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

EntradaAutor: noyja » dt. març 12, 2013 4:32 pm

A mi aquest cicle m'ha passat una cosa molt estranya:
A 6 dies de la meva FNW (dijous passat) vaig començar a tacar marronet molt poc. La cosa va anar a una mica més divendres i dissabte i diumenge va anar menguant fins avui, que apenes taco el salvaslip. Demà m'ha de venir la warry i avui amb la desesperació ja m'he fet un TE que ha sortit negatiu. Pot ser implantació? això que em va passar va ser com una mini-warry perquè, a més, vaig tenir com petit símptomes de regli, encara que molt lleus. A mi quan em ve, ho fa amb força i amb un mal terrible.

Estic una mica mosca perquè m'ha de venir demà i normalment, taco dos dies abans en forma d'avís i aquest mes res de res...
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::