Àcid fòlic i altres dubtes!!!
Àcid fòlic i altres dubtes!!!
Hola a totes!
Primer de tot disculpar-me perque estic segura que el que us vull consultar apareix per algun lloc i jo sóc tant cateta que no he estat capaç de trobar el post adeqüat.
Primer de tot tinc un dubte, bé, uns quants..jiji El cas és que fa temps que us llegeixo i finalment aquest mes o millor dit des de avui mateix,estem oficialment en búsqueda de panxeta
i clar, veig que parleu molt de l'àcid fòlic i volia saber si fa falta recepta per comprar-lo. Jo vaig fer la visita de cada any aquest finals d'Agost al gine i la veritat és que quan em va dir que si no m'animava vaig pensar bueno.....i no vaig dir res mes tot i que ja hi donava voltes, i clar, no vaig preguntar res mes.
La meva altre pregunta és si aporeu per buscar fins el dia abans de la regla o pareu uns dies abans??a mi m'ha de venir aquest 24(en teoria) i avui 23, ho em fet per primer cop sense protecció per celebrar que finalment ens em decidit tot i la crisi...
.
Moltes gràcies i perdoneu la parrafada!!!
Salut!
Primer de tot disculpar-me perque estic segura que el que us vull consultar apareix per algun lloc i jo sóc tant cateta que no he estat capaç de trobar el post adeqüat.
Primer de tot tinc un dubte, bé, uns quants..jiji El cas és que fa temps que us llegeixo i finalment aquest mes o millor dit des de avui mateix,estem oficialment en búsqueda de panxeta
i clar, veig que parleu molt de l'àcid fòlic i volia saber si fa falta recepta per comprar-lo. Jo vaig fer la visita de cada any aquest finals d'Agost al gine i la veritat és que quan em va dir que si no m'animava vaig pensar bueno.....i no vaig dir res mes tot i que ja hi donava voltes, i clar, no vaig preguntar res mes. La meva altre pregunta és si aporeu per buscar fins el dia abans de la regla o pareu uns dies abans??a mi m'ha de venir aquest 24(en teoria) i avui 23, ho em fet per primer cop sense protecció per celebrar que finalment ens em decidit tot i la crisi...
.Moltes gràcies i perdoneu la parrafada!!!
Salut!
Re: Àcid fòlic i altres dubtes!!!
Hola gilda, primer de tot sort en la busqueda!! Es millor que et facis la recepta perque et surtira mes baratet, uns 2 euros i algo, no ho recordo exactament ara mateix. Jo vaig començar en la busqueda qian em va passar la regla i em vaig quedar a la primera.
Tinc un fill precios que dimarts fara 14 mesos.
Ah per cert si vas a Buscant un embarás hi ha posts oberts.
Tinc un fill precios que dimarts fara 14 mesos.
Ah per cert si vas a Buscant un embarás hi ha posts oberts.
Hola Gilda!!
Benvinguda a la cerca!! :) Jo l'àcid fòlic el compro sense recepta i em costa uns 4€... Hi ha moltes marques, i també molts preparats amb una mrscla de vitamines... Però en principi si portes una dieta saludable només et cal prendre l'ac fòlic, no pateixis! Si tens dubtes millor preguntar a la gine.
Per cercar, en principi hauràs de coneixer quan ovules, pr que només som fèrtils uns poquets dies de cada cicle... Passat per cercadores, i veuras que a la primera pàgina explica un munt de coses i a més podras compartir tots els dubtes q tinguis... Ja veuras que totes tenim els mateixos moltes vegades!! ;)
Benvinguda a la cerca!! :) Jo l'àcid fòlic el compro sense recepta i em costa uns 4€... Hi ha moltes marques, i també molts preparats amb una mrscla de vitamines... Però en principi si portes una dieta saludable només et cal prendre l'ac fòlic, no pateixis! Si tens dubtes millor preguntar a la gine.
Per cercar, en principi hauràs de coneixer quan ovules, pr que només som fèrtils uns poquets dies de cada cicle... Passat per cercadores, i veuras que a la primera pàgina explica un munt de coses i a més podras compartir tots els dubtes q tinguis... Ja veuras que totes tenim els mateixos moltes vegades!! ;)
L'Aran es fa gran

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Re: Àcid fòlic i altres dubtes!!!
Hola Gilda,
El que prenc jo és diu Acfol però és només àcid fòlic, és a dir que no és un preparat juntament amb vitamines. És el que em van donar directe a la farmàcia i val uns 4 euros. El ginecòleg em va dir que s'havia de començara a pendre dos mesos abans de la cerca.
Molta sort en la cerca futura mare
El que prenc jo és diu Acfol però és només àcid fòlic, és a dir que no és un preparat juntament amb vitamines. És el que em van donar directe a la farmàcia i val uns 4 euros. El ginecòleg em va dir que s'havia de començara a pendre dos mesos abans de la cerca.
Molta sort en la cerca futura mare

el que jo prenia era foli12, una capsa cada sis mesos i com que jo prenia anticonceptives em va recomanar el gine esperar un cicle despres de dexarles i despres a bucarrrrrrr.molts anims!!
Tutty29 ha escrit: Es millor que et facis la recepta perque et surtira mes baratet, uns 2 euros i algo
Diria que ja no entra per la SS, ara no ho sé segur...

Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Moltes gràcies a totes!!Sou super ràpides contestant!!!
Merci!.
Merci!.
lila ha escrit:Tutty29 ha escrit: Es millor que et facis la recepta perque et surtira mes baratet, uns 2 euros i algo
Diria que ja no entra per la SS, ara no ho sé segur...
Si que entra per la SS, jo encara en vaig anar a buscar la setmana passada a la farmàcia amb recepta electrònica. Jo prenc YODOCEFOL que és complex de ac. fòlic, vitamina B12 i iodur potàsic. El metge de familia et pot fer la recepta.

Hola boniques,
L'àcid fòlic prenc el Natalben, porta també complex vitamínic.
I un consell, com a experiència en el tema, si et provoqués diarrea, que pot passar, prent'el una hora, com a mínim després d'un apat, i no tornis a menjar fins passada una altre hora, no tots als prospectes ho porta avisat, i per experiència amb les diarrees, és molt útil, així no tens cap molestia al respecte.
Molta sort amb la recerca.
L'àcid fòlic prenc el Natalben, porta també complex vitamínic.
I un consell, com a experiència en el tema, si et provoqués diarrea, que pot passar, prent'el una hora, com a mínim després d'un apat, i no tornis a menjar fins passada una altre hora, no tots als prospectes ho porta avisat, i per experiència amb les diarrees, és molt útil, així no tens cap molestia al respecte.
Molta sort amb la recerca.
Hola!
es necessari que com algú ja t'ha comentat a més de l'acid folic prenguis vitamina B12 per a prevenir, junt amb l'acid folic, defectes en la formació del tub neural i iode per a prevenir l'hipotiroidisme congènit. Hi ha moltes marques: yodocefol, yoduk complex... i entren per SS, però es poden comprar sense recepta. Els polivitaminics (que a més d'aquests tres elements recomanats per les gestants i cercadores, porten altres minerals i vitamines) són força més cars i no entren per SS. Tria el qie vulguis, però et recomano que tinguis en compte que contingui aquests 3
es necessari que com algú ja t'ha comentat a més de l'acid folic prenguis vitamina B12 per a prevenir, junt amb l'acid folic, defectes en la formació del tub neural i iode per a prevenir l'hipotiroidisme congènit. Hi ha moltes marques: yodocefol, yoduk complex... i entren per SS, però es poden comprar sense recepta. Els polivitaminics (que a més d'aquests tres elements recomanats per les gestants i cercadores, porten altres minerals i vitamines) són força més cars i no entren per SS. Tria el qie vulguis, però et recomano que tinguis en compte que contingui aquests 3
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |