embaràs o no?
embaràs o no?
hola,
tinc 35 anys, i fa ben bé 8 mesos que no prenc anticonceptius, estem buscant un bebé, però encara no arriba. encara em falten dies per a que em vingui la menstruació, però des del mes passat que tinc els pits molt inflamats i amb dolor. Pot ser símptoma d'embaràs??
tinc 35 anys, i fa ben bé 8 mesos que no prenc anticonceptius, estem buscant un bebé, però encara no arriba. encara em falten dies per a que em vingui la menstruació, però des del mes passat que tinc els pits molt inflamats i amb dolor. Pot ser símptoma d'embaràs??
Re: embaràs o no?
Si i no.
El mes passat te va venir la warry?
A quants dies estàs per la data de NW?
El mes passat te va venir la warry?
A quants dies estàs per la data de NW?
si, el mes passat em va venir, i encara em falten 10 dies per la mens. tot just estic al final de l'ovulació.
Però tinc els pits inflamats des del mes passat. no sé, potser estic una mica obsessionada, ja que amb el primer vaig trigar dos mesos en quedar-me
Però tinc els pits inflamats des del mes passat. no sé, potser estic una mica obsessionada, ja que amb el primer vaig trigar dos mesos en quedar-me
Home es una mica difícil que notis ja els símptomes.
Però es normal que estiguis obsessionada, però cada embaràs es un mon.
Espero que et puguis relaxa una miqueta, llegeix per aquí i pregunta tot lo que vulguis i si t’animes pots entra en cercadores o grafis i te fem companyia.
Però es normal que estiguis obsessionada, però cada embaràs es un mon.
Espero que et puguis relaxa una miqueta, llegeix per aquí i pregunta tot lo que vulguis i si t’animes pots entra en cercadores o grafis i te fem companyia.
Hola emarles!! Jo he sentit de dones q tenen la W estant embarassades, però tot d'oides!! No conec ningú personalment... Per què no et fas TE? Si ho estas des del mes passat sortirà + ja! Si no, pots preguntar al gine...
Espero q siguis in dels casos raros i si tinguis panxu!!
Espero q siguis in dels casos raros i si tinguis panxu!!
L'Aran es fa gran

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Re: embaràs o no?
Ostres! M'ha passat una cosa molt estranya. Estic a 8 dies de q em baixi la mens. M'he notat com dolor d'ovaris i he tacat com si m'hagues vingut ja. Pot ser sagnat d'implantació?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |