Noies de MEDIFIATC que anul.len polissa

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
martina
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dj. juny 01, 2006 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Noies de MEDIFIATC que anul.len polissa

EntradaAutor: martina » dt. abr. 23, 2013 9:40 pm

Noies,
Alguna de vosaltres saben que no us poden atendre el part a Remei, Pilar o Teknon heu provat d'anul.lar la polissa i buscar un altre sense que hagi finalitzat el venciment d'aquesta?
Noies de Medifiatc!
M'acabo d'enterar d'això de q els parts de Pilar, Teknon i Remei no es porten aqui i es deriven a la Clinica Diagonal. Estic molt indignada i a punt d'anul.lar la polissa, doncs em sembla una vergonya que Medifiatc no hagi informat sobre un tema q em sembla important. Alguna de vosaltres ha anul.lat la polissa alegant aquest "incompliment del contracte"?? El fet de treure centres mèdics em sembla q es prou greu com per haver de cumplir ara nosaltres els 2 mesos abans del venciment anual de la polissa per poder anul.lar-la no?
Imatge
jpc
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

Re: Noies de MEDIFIATC que anul.len polissa

EntradaAutor: jpc » dc. abr. 24, 2013 9:03 am

Hola Martina,

em sembla molt fort això que expliques, no tenen vergonya.
Jo sóc de Medifiact i ara al maig em dono de baixa sense haver complert l'any "obligat". Ho he fet a través de la meva gestora de Medifiatc que m'ha tramitat la baixa.
T'ho explico perquè encara que no he complert l'anualitat he al.legat motius econòmics i no m'ha posat problemes per donar-me de baixa així que imagino que en el teu cas està encara més justificat. Reclama que t'han de fer cas.

Sort!!
Imatge
martina

EntradaAutor: martina » dc. abr. 24, 2013 11:02 am

Gràcies noia,
A través de quina gestora de Medifiatc ho has fet?
Tu has trucat directament a Medifiatc per dir-ho? o s'han encarregat ells de tot?
Bueno, el cas és que tot i que és una injustícia ells diuen que es poden eliminar metges i centres mèdics del quadre mèdic, que això no figura a les Condicions, ... tela, ...
Continuaré indagant a veure com ho sol·luciono tot això?
Tu ho has fet per motius econòmics o et canvies de companyia JPC?
Imatge
jpc
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

EntradaAutor: jpc » dc. abr. 24, 2013 11:23 am

Jo no he comunicar res a Medifiact, li vaig dir a la gestora i ella ja m'ha confirmat que la baixa serà efectiva a partir de l'1 de maig. Diu que li ha costat molt però que ens han acceptat la baixa. Jo aixó no m'ho crec, de fet hem sembla que encara que obliguin a fer permanència d'un any, no deu ser molt legal que no et deixin donar de baixa la pòlissa. Un dia parlant amb una noia de Sanitas em va dir que l'unica mútua que arribava fins el final i denunciava aquests casos era Aegon, que totes les altres no et penalitzaven ni res si et donaves de baixa abans.
Jo he fet per motius econòmics, a dia d'avui per mi és un luxe prescindible la mútua. Però si algun dia hi puc tornar que espero que si no serà amb Medifiact. No m'ha agradat gaire el tracte i aixó de que tot ho centralitzin a la clínica Diagonal no m'agrada gens. La clínica està molt bé però han de donar opcions per anar a un altre lloc.
Imatge
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

EntradaAutor: Nuty » dc. abr. 24, 2013 3:13 pm

Bones,

L'has fet servir molt la mútua?
Jo no era de MEDIFIATC però si que havia tingut mútua.
La vaig cancel·lar (dir al banc que no pagui més i un escrit a la mútua) 1 mes desprès de renovar-la, per varis motius (pujada exagerada de preu, i sense avisar; motius económics i que em feien més proves a la SS que a la mútua, i que per tant feria el part a la SS)
En aquell moment vaig preguntar què em podia passar i la mateixa comercial em va dir que al haver-la utilitzat tant poc no suposaria problema, ja que segurament vaig pagar molt més del que em van oferir.
D'això ja fa més d'un any i de moment no n'he sentit a parlar més d'aquesta gent...

Em fa rabia dir-te això, però moooolta paciencia i sort!
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
martina

EntradaAutor: martina » dc. abr. 24, 2013 3:43 pm

Home, l'he fet servir però per les coses mínimes. Revissió ginecòleg anual, revisió dental, les visites anuals de les nenes, ... potser un cada dos o tres mesos l'he fet servir, així que no crec que els hagi arruinat vaja :)
Imatge
Laia
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » dj. abr. 25, 2013 8:27 am

jo tb m'he donat de baixa pero si que va ser a 31de decembre i el motiu principal que a la illa on visc no tenien ni un centre adscrit al quadre mèdic!!!!!
després de queixar-me molt em van donar l'opció d'anar on volgués previ pagament i després als 2 mesos em feien transfe!!!horrorós vaja!!!imagina un ingrés hospitalari o probes cares!!!!

sort i que no et posin cap pega!!!!
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dj. abr. 25, 2013 5:04 pm

jpc ha escrit: No m'ha agradat gaire el tracte i aixó de que tot ho centralitzin a la clínica Diagonal no m'agrada gens. La clínica està molt bé però han de donar opcions per anar a un altre lloc.

Jo tinc aquesta mútua no per elecció sinó perquè és la q ens paguen a la feina (si triés jo possiblement tindria una altra) però aixo de q centralitcin tot a la clinica diagonal crec q és matisable, jo faig tot el tema ginecolegs a la quiron, ara porto alla l'embaràs i tinc previst parir allà, i hi ha altres centres a triar, tot i q si q molts menys q a altres mutues

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::