DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Marga_2
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. abr. 25, 2013 7:25 pm

DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

EntradaAutor: Marga_2 » dv. abr. 26, 2013 8:11 pm

Hola a totes!
És el primer cop que entro al forum, així és q aprofito per presentar-me: em dic Marga, tinc 32 anys, em caso el proper 15 de juny i tot just dp de tornar del viatge de noces volem buscar el nostre primer fill. Ufffff, com em sona dir això!

Bé, jo sempre he estat molt irregular amb la menstruació i em causava uns dolors terribles, és x això q dsd fa ja 9 anys prenc anticonceptius. Tot just fa unes setmanes he començat a buscar informació sobre els possibles problemes q els anticonceptius puguin provocar en l'embaràs. La ginecòloga em va explicar en l'última revisió d'ara fa 2 anys q quan volgués quedar-me en estat només havia d'acabar la darrera caixa, no prendre'n més i llestos. Malgrat això, a internet he llegit q és recomanable esperar uns mesos x tal q es regulin les regles. Us sóc sincera: tandebó no hagués de tenir-ne cap! Com abans em quedi embarassada molt millor, xq només pensar en el patiment q era x mi la regla cada mes...

Preguntaré al metge en la propera revisió, però seria genial q m'expliquéssiu la vostra experiència. Gràcies!!!!
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

EntradaAutor: xinxa » dv. abr. 26, 2013 8:21 pm

Hola Marga! Benvinguda al Soc Petit! Ja veuràs com aquí t'hi trobaràs molt còmode i estic segura que podràs resoldre els teus dubtes!

Primer de tot però, felicitats per aquest casament!!!
Jo t'explico la meva experiència. He portat el nuvaring durant 7 anys, i fa poc més que me'l vaig treure per começar la búsqueda! A mi la gine em va dir que em podia treure l'anell i ja començar a buscar, però ja veuràs que hi ha opinions de tot, a algunes noies els hi han dit que després del mètode anticonceptiu han de deixar esperar un parell o tres de mesos abans de començar a buscar... Així que com que això no és una ciència exacte, cada gine opina el que creu més convenient!
Jo abans del nuvaring tenia cicles de 26 - 27 dies, i ara, de fet només n'he tingut un, ha estat de 24, tot i que pel que m'han dit aquí, he estat de sort, perque a algunes se'ls ha allargat i molt el primer cicle!
Sobre els dolors, abans de nuvaring en tenia, però no gaire, i ara deu n'hi do! Suposo que també és perque amb l'anell no notava res de res!
Jo et recomano que abans de començar a buscar vagis al gine a visitar-te, i li expliquis que voleu començar a buscar <:-< , d'aquesta manera et faran una revisió completa i segurament et receptaran l'àcid fòlic!

Molta sort noieta, i ens veiem per aquí! :b-)))
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Marga_2
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. abr. 25, 2013 7:25 pm

Re: DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

EntradaAutor: Marga_2 » dv. abr. 26, 2013 8:38 pm

Hola xinxa!
Moltes gràcies per contestar! La veritat és q veig q el fòrum és molt actiu i q hi ha força informació. Em fa molta il·lusió unir-me al grup i compartir aquesta cosa tan gran q comença!!

Jo tmb crec q ara ho passaré pitjor q abans xq clar, abans hi estava acostumada i ara amb les pastilles no noto absolutament res. Tmb he de dir, però, q a mi els anticonceptius m'han provocat migranya (bé, el metge opina q ara sóc migranyosa a causa d'això) i tinc l'esperança q al deixar els anticonceptius tmb desapareguin els mals de cap.

La meva idea inicial era demanar hora per la setmana dp del casament xq fins llavors no vull deixar les pastilles. El problema és q si se suposa q he de prendre l'àcid fòlic 3 mesos abans de l'embaràs, ja no estaria a temps. Potser podria començar a prendre'l ja, però no sé si els anticonceptius i l'àcid fòlic són compatibles... probre metge, aniré amb una llista kilomètrica de preguntes!! :-D
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

EntradaAutor: Tutty29 » dv. abr. 26, 2013 10:15 pm

Benvinguda Marga 2!! i felicitats per que et cases! Jo vaig estar prenent anticonceptius 12 anys, quan vam decidir buscar el baby vaig anar a fer-me una revisio ginecologica, em va recomanar deixar les pastilles i pendre l'acid folic(Yodocefol) 3 mesos abans de la busqueda i les regles s'anessin regulant. Va ser dit i fet, tinc un nen precios que avui fa 15 mesos.
stela
:: gosset
:: gosset
Entrades: 401
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 2:16 pm

Re: DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

EntradaAutor: stela » ds. abr. 27, 2013 12:01 am

Hola bonica!! Mira jo no et puc ajudar gaire perquè aquest mes he deixat les pastilles jeje!!! Hauria de començar dilluns i ja no ho faré!!! Així que estic una mica com tu amb els dubtes. Jo fa 9 anys que prenc les pastilles i també era irregular i força doloroses... Ja t'expliaré ja... La setmana que bé vaig al gine a que em recepti l'àcid folic i suposo que esperarem un parell de mesos i ens hi posarem!!! Per cert felicitats pel casament!!!
Avatar de l’usuari
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

Re: DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

EntradaAutor: Aquitania » ds. abr. 27, 2013 7:32 am

Hola!
No es que els gines no es posin d'acord sobre què fer quan deixes les anticonceptives, si deixar dos o tres mesos o pisar-se de seguida. El tema està en que es passa d'una regulació hormonal causada per les anticonceptives a una regulació natural, pel teu propi cos. Et pots quedar embarassada a la primera pero les probabilitats de que surti endavant son poques (no impossible!!!) i el teu cos pot rebutjar-ho i causar una pèrdua per l'alteració hormonal. I tenir un disgust....
El teu cos s'ha de regular i clar que pots des del primer dia! Pero dona temps i disfruta de l'epoca buscadora i ja veuras que aconseguiras la teva panxu.
Ara be, podent regular les regles, perque vols deixar de prendre-les abans de casr-te? Compta que sino et baixara durant la honeymoon.
Espero q et serveixi el meu consell. Cada dona es un mon!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
CASA
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 2:08 pm
Ubicació: Barcelona

Re: DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

EntradaAutor: CASA » ds. abr. 27, 2013 1:48 pm

Hola noia,

Jo en tots dos embarassos he estat tres mesos després de deixar les pastilles amb preservatiu. Diuen que per ajudar a regular el cicle va be... i en tots dos casos m'he quedat en el primer intent.

Benvinguda i molta sort
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Alexia77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

Re: DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

EntradaAutor: Alexia77 » ds. abr. 27, 2013 2:34 pm

Benvinguda al SP i felicitats pel casament, Marga! Jo vaig pel segon embaràs, i tant un com l'altre vaig deixar les pastilles i el mateix dia vaig començar a prendre àcid fòlic i a buscar! El primer cop portava més de 8 anys prenent pastilles, i em vaig quedar embarassada al segon mes de deixar-les. Ara pel segon, vaig quedar-me després de tres mesos. A mi el metge em va dir que no hi havia cap problema en començar a buscar tot jut deixar les pastilles.

Gaudeix de la cerca i espero que arribi aviat l'embaràs!
Imatge

Imatge
Marga_2
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. abr. 25, 2013 7:25 pm

Re: DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

EntradaAutor: Marga_2 » dg. abr. 28, 2013 3:24 pm

Gràcies a totes x contestar!
Ostres, doncs no tenia ni idea d'això que em dieu del risc d'avortament... bufff! Bé, crec q el millor serà esperar uns mesos, doncs. Cal minimitzar riscos. De tota manera, al juny quan vagi al ginecòleg li preguntaré i ja us explicaré quina és la seva opinió.
Avatar de l’usuari
siusiu
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 12:44 pm

Re: DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

EntradaAutor: siusiu » dl. maig 13, 2013 2:17 pm

iep

jo també estava amb aquests dubtes, i ami el que em va dir la gine és que les pastilles d'avui en dia no són tant agressives com les d'abans, i a la que les deixes immediatament tot torna a "lloc"
A mi em va recomanar començar a prendre acid folic 1 mes abans d posarnos-hi i mentre encara prenia pastilles...i després deixar les pastilles i endavant.
Així ho vaig fer i em vaig quedar a la primera...i ara de 33 setmanes i ni un problema.

Jo crec que depen del metge i de lo actualitzat que estigui ...jo tinc la tendencia a intentar trobar metges més aviat joves (no novatos!!) perque em semblen molt més de refiar per aquests temes (pero aixó cadascú...)

El tema del risc....no té perque ser degut a les pastilles...molta gent té un abort natural a la primera perque el seu cos no estava a punt per qualsevol motiu, o pq la cosa no ha cuallat ,sigui per l'ovul q ha tocat o pel que sigui...pero d'aquí a que vingui per les pastis...

En fi, pregunta al teu metge, i molta sort! I a posar-s'hi sense por (jeje, tot i que crec uqe és impossible, totes anem cagades al veure el positiu per la de milers de coses que poden passar...)
Anims!
Avatar de l’usuari
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

Re: DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

EntradaAutor: carlotayeric » dc. maig 15, 2013 1:27 pm

Hola marga

Yo las deje de tomar y me dijo el ginecólogo que dejara pasar una regla y me pusiera a buscar y así lo hice y al cuarto mes me quede embarazada de Eric
Llevaba 9 años con las pastillas tmb
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
Avatar de l’usuari
marsai
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 8:58 pm

Re: DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

EntradaAutor: marsai » dc. maig 15, 2013 1:35 pm

Hola Marga. Benvinguda!

Jo porto 3 mesos de cerca i mes o menys igual que tu de temps amb anticonceptius.
A mi la gine em va dir que acabés la caixa sencera i ja podia començar amb l'AF i la cerca.
El fet de deixar un temps de marge, com t'han comentat, és pq el teu cos torni a la normalitat. Aixó tb depén del tipus d'anticonceptiu i de la quantitat hormonal.
Les meves eren fluixetes així que cap problem.

Et desitjo una cerca curteta i plena d'amor i sexeeeeeee jejejeje
PANXUPACTE DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiri :-()), Annieee :-()), Llentieta :-()) , Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980

http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
Marga_2
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. abr. 25, 2013 7:25 pm

Re: DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

EntradaAutor: Marga_2 » dc. juny 05, 2013 5:00 pm

Hola guapes,

doncs finalment he demanat hora amb el ginecòleg per preguntar-li tots aquests dubtes abans de deixar les pastilles. Ja us explicaré que m'ha dit! La visita és el dia 18, i com que tot just hauré començat la capsa de pastilles hauré d'esperar ben bé 3 setmanes x començar el procés xq el q no vull es deixar-la a mitges.

M'he guardat el paperet a on m'han apuntat el dia y hora de la visita: vull guardar-ho tot, tot, tot dsd ara mateix x fer-li dp un llibre a la meva neneta (bueeeenoooo, vaaaaleeee, o nen, jiji).
Avatar de l’usuari
sergem
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

Re: DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

EntradaAutor: sergem » dc. juny 19, 2013 4:19 pm

Bona tarda noies!!

Us anava a fer una consulta pero veig que ja me l'heu contestat!! jejeje

Just acabo de venir del gine i li he comentat que ara mateix no, pero que d'aqui a uns mesos potser anem a buscar <:-< i m'ha dit que quan ho pensessim que l'anes a veure que en parlariem... Porto 7 anys prenent yasmin i veig que podría ser per lo que dieu, de regularitzar les regles... Pero em passa com a una noia, nomes de pensar en els dolors i les irregularitats de les meves regles avans de les pastilles.... tremolo!
Marga_2
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. abr. 25, 2013 7:25 pm

Re: DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

EntradaAutor: Marga_2 » ds. ago. 03, 2013 7:44 pm

Hola guapa,
disculpa'm x trigar tant en contestar, feia temps que no em conectava. Mira, jo finalment les vaig deixar fa un mes. T'explico com ha anat tot: vaig anar al gine abans d'acabar la darrera capsa d'anticonceptius. Hem va fer una citologia i em va donar pastilles d'àcid fòlic preconceptives. Passada la regla vaig començar a sentir símptomes estranys, sobretot em feia molt de mal el pit.

Quan vaig anar a recollir el resultat de la cito la gine em va dir q eren símptones propis de l'embaràs, però és molt improbable xq com q em van dir q esperés un parell de mesos hem pres precaucions. Llavors em va dir q, donat q feia molts anys q en prenia (9), aquests símptomes es poden explicar xq el teu cos s'està auto-regulant.

Dilluns em tocaria la regla si hagués continuat amb les pastis. Ja veurem q passarà xo la doctora ja em va avisar q tornaria a tenir els dolors de llavors... xo bé, espero quedar-me embarassada aviat :-)
Avatar de l’usuari
danna
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 11:02 am

Re: DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

EntradaAutor: danna » dt. ago. 27, 2013 11:11 am

Hola! sóc nova per aquí! Jo vaig deixar els anticonceptius fa dos mesos, la ginecologa em va dir que des de que es deixes t'hi pots quedar. La primera regla sense anticonceptius em va venir just quan em tocava i ara la segona...porto 10 dies de retard i el test negatiu...no se si serà per el canvi hormonal que esta tenint el meu cos, perquè tinc uns simptomes que fan que tot el dia dubti.
Avatar de l’usuari
patufeta75
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dv. ago. 23, 2013 12:33 am
Ubicació: Figueres

Re: DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

EntradaAutor: patufeta75 » dt. ago. 27, 2013 5:32 pm

Bones, fa tres anys vam decidir anar a pel <:-< però jo estava prenent medicació per altres coses, a més dels anticonceptius. Per ajudar a regularitzar el cos vam fer coincidir la "desintoxicacio" dels medicaments que portava amb la retirada dels anticonceptius i començar a prendre l'àcid fòlic. Això va durar un parell de mesos i ja després teníem carta lliure per anar a per la panxeta. Durant un any no hi va haver sort, i vam tenir que deixar de buscar fins a temps millors (econòmicament). No he tornat a prendre anticonceptius, perquè el metge m'havia dit que podia trigar entre 6 mesos i un any en quedar-me i no m'hi vaig quedar. El mes passat vam iniciar la cerca i en un parell de dies arriba la NW, sense símptomes encara.

El que m'ha anat molt bé tots aquests mesos sense anticonceptius ni cerca, per poder observar el meu cos i escoltar-lo, tornar a notar les ovulacions (abans de les pastis em molestava més la ovulació que el període en sí) i intentar ser conscient de tots els petits canvis inherents a cada fase, preparant-me per quan arribi el + (i per això estic encara més histèrica si es pot, perquè tot em diu que sí, que hi ha +, però tinc que esperar, i esperar, i esperar, per poder confirmar-ho :-o00m )

Pero també sé d'una amiga que va canviar d'uns anticonceptius a altres i en el canvi es va quedar embarassada... així que mai se sap.
TE +: 12/10/13. Ecos: 17/10, no es veu res - 31/10, el cor comença a bategar - 18/11, el cor s'ha parat, mai t'oblidarem.
TE +: 10/03/14. Ecos: 18/03, hi ha un saquet!!! - 07/04, aturat amb 6mm. Comencem proves per avortaments de repetició.
TE +: 18/09/14, tractament amb heparina
Eco: 29/09, hi ha un saquet molt petit - 03/10, començo a tacar.
Avatar de l’usuari
xity
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dl. jul. 29, 2013 10:25 pm

Re: DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

EntradaAutor: xity » dj. oct. 03, 2013 12:24 pm

A mi el gine em va dir q si volia quan em tregués l'anell podía anar directe a "lataque" pk un cop et treus l'anticonceptiu el teu cos torna a ser fèrtil. Que sobretot s'aconsella fer el repos de 2-3 mesos si fa molt temps q estaves amb l'anticonceptiu i també per pk et sentís el cos, si ets regular despres de l'anticonceptiu o si pots aprendre a veure el teu moc cervical i fins i tot notar quan ovules.
Aixins q per qualsevol dubte, millor preguntar en cada cas què s'aconsella, ara q si es tira pel dret tampoc passa res, la gent abans no anava tant al metge i es quedaba prenyi igual :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
sweetbb
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 8:21 am

Re: DEIXAR ELS ANTICONCEPTIUS

EntradaAutor: sweetbb » dv. oct. 11, 2013 9:03 am

Hola, sóc nova per aqui... jo ara porto el pegat i la ginecologa m'ha aconsellat que un cop mel tregui m'esperi uns mesos... porto desde els 15 anys amb anticonceptives (he passat pel nuvaring i pel pegat) perque tinc un problema sanguini i les regles eren molt molt abundants i irragulars I ara en tinc 27.
Ara em volen fer probes pel tema de la sang... i segons com surti tot... ens ho plantejarem més seriament.
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::