Hospitals

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Marga_2
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. abr. 25, 2013 7:25 pm

Hospitals

EntradaAutor: Marga_2 » dv. abr. 26, 2013 8:48 pm

Hola maques.
Bé, ja ho he dit en l'altre post que he obert fa un momentet, però x si de cas em presento de nou: em dic Marga, estic a puntet de casar-me i començar a buscar el nostre primer fill amb 32 anys.

Us voldria fer una consulta q estic segura q ja deu estar x algun lloc del fòrum, xo hi ha tanta informació q sóc incapaç de trobar una resposta concreta.
Es tracta de la tria dels hospitals. Us explico: a mi m'agradaria tenir el bebé a l'Hospital Clínic. Visc a l'Eixample de BCN i x zona em toca (visc molt a prop, tot i q tinc entés q maternitat és a les Corts). El meu dubte és q s'ha de fer per tal de tenir-lo allà i a on es fan les visites i controls. Jo ara em vull fer una revisió inicial i aniré al meu ginecòleg del CAP, q he de fer a partir d'aquí? Les visites seguiran sent al CAP o puc fer-ho tot directament a maternitat? M'ho podeu explicar, si us plau??

Moltes gràcies per avançat!!
Lea
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 11:35 am

Re: Hospitals

EntradaAutor: Lea » dv. abr. 26, 2013 11:32 pm

Hola Marga, no sé si ara t’ho diré bé, però crec que la eco del primer trimestre i anàlisi de triple screening ho porten al CAP on facis els controls i a partir del segon trimestre si que la eco ja es al Hospital (eco morfològica), a no ser que tinguis embaràs de risc que tots els controls i ecos tels farien a la maternitat, com va ser el meu cas.

Molta sort en la recerca del nadó!! :-)(-:
Avatar de l’usuari
Andresa
:: pantera
:: pantera
Entrades: 836
Membre des de: dt. maig 22, 2007 6:03 pm

Re: Hospitals

EntradaAutor: Andresa » dg. abr. 28, 2013 12:08 am

En principi les visites de seguiment de control d'embaràs les faràs al CAP i a l'hospital aniràs basicament per fer les ecos i per parir. Excepte si tens un embaràs de risc, llavors tot el seguiment el faries directament a l'hospital. No pateixis que a la primera visita al CAP, la teva llevadora t'explicaria com funciona tot.
Imatge

Si vols coneixer al Marc, entra aquí:
viewtopic.php?f=91&t=22484
Marga_2
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. abr. 25, 2013 7:25 pm

Re: Hospitals

EntradaAutor: Marga_2 » dg. abr. 28, 2013 3:21 pm

D'acord! Moltes gràcies, maques!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::