Hospitals
Hospitals
Hola maques.
Bé, ja ho he dit en l'altre post que he obert fa un momentet, però x si de cas em presento de nou: em dic Marga, estic a puntet de casar-me i començar a buscar el nostre primer fill amb 32 anys.
Us voldria fer una consulta q estic segura q ja deu estar x algun lloc del fòrum, xo hi ha tanta informació q sóc incapaç de trobar una resposta concreta.
Es tracta de la tria dels hospitals. Us explico: a mi m'agradaria tenir el bebé a l'Hospital Clínic. Visc a l'Eixample de BCN i x zona em toca (visc molt a prop, tot i q tinc entés q maternitat és a les Corts). El meu dubte és q s'ha de fer per tal de tenir-lo allà i a on es fan les visites i controls. Jo ara em vull fer una revisió inicial i aniré al meu ginecòleg del CAP, q he de fer a partir d'aquí? Les visites seguiran sent al CAP o puc fer-ho tot directament a maternitat? M'ho podeu explicar, si us plau??
Moltes gràcies per avançat!!
Bé, ja ho he dit en l'altre post que he obert fa un momentet, però x si de cas em presento de nou: em dic Marga, estic a puntet de casar-me i començar a buscar el nostre primer fill amb 32 anys.
Us voldria fer una consulta q estic segura q ja deu estar x algun lloc del fòrum, xo hi ha tanta informació q sóc incapaç de trobar una resposta concreta.
Es tracta de la tria dels hospitals. Us explico: a mi m'agradaria tenir el bebé a l'Hospital Clínic. Visc a l'Eixample de BCN i x zona em toca (visc molt a prop, tot i q tinc entés q maternitat és a les Corts). El meu dubte és q s'ha de fer per tal de tenir-lo allà i a on es fan les visites i controls. Jo ara em vull fer una revisió inicial i aniré al meu ginecòleg del CAP, q he de fer a partir d'aquí? Les visites seguiran sent al CAP o puc fer-ho tot directament a maternitat? M'ho podeu explicar, si us plau??
Moltes gràcies per avançat!!
Re: Hospitals
Hola Marga, no sé si ara t’ho diré bé, però crec que la eco del primer trimestre i anàlisi de triple screening ho porten al CAP on facis els controls i a partir del segon trimestre si que la eco ja es al Hospital (eco morfològica), a no ser que tinguis embaràs de risc que tots els controls i ecos tels farien a la maternitat, com va ser el meu cas.
Molta sort en la recerca del nadó!!
Molta sort en la recerca del nadó!!

En principi les visites de seguiment de control d'embaràs les faràs al CAP i a l'hospital aniràs basicament per fer les ecos i per parir. Excepte si tens un embaràs de risc, llavors tot el seguiment el faries directament a l'hospital. No pateixis que a la primera visita al CAP, la teva llevadora t'explicaria com funciona tot.
D'acord! Moltes gràcies, maques!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |