dexeus centre o santiago dexeus clinica
dexeus centre o santiago dexeus clinica
HOla,
A veure si alguem pot ajudar sóc dona de 40 anys que vull demanar una segona opinio ja q a Lleida, després de fer unes proves em van dir q anés a IVI. Però també he sentit parlar de SALUT DE LA DONA DEXEUS I DE LA CLINICA DE SANTIAGO DEXEUS? quina em recomaneu o quina opinió em podeu dir al respecte?
el ginecòleg en qüestió no em va recomanar CEFER.Algú ho coneix?
Gràcies
A veure si alguem pot ajudar sóc dona de 40 anys que vull demanar una segona opinio ja q a Lleida, després de fer unes proves em van dir q anés a IVI. Però també he sentit parlar de SALUT DE LA DONA DEXEUS I DE LA CLINICA DE SANTIAGO DEXEUS? quina em recomaneu o quina opinió em podeu dir al respecte?
el ginecòleg en qüestió no em va recomanar CEFER.Algú ho coneix?
Gràcies
Re: dexeus centre o santiago dexeus clinica
Hola,
Jo estic fent tractament de reproducció assistida a Dexeus, salut de la dona (www.dexeus.cat) amb el Dr. Coroleu. Té un bon equip i el centre està molt bé.
De la resta de centres que has comentat no et puc dir res. Ni idea.
Jo estic fent tractament de reproducció assistida a Dexeus, salut de la dona (www.dexeus.cat) amb el Dr. Coroleu. Té un bon equip i el centre està molt bé.
De la resta de centres que has comentat no et puc dir res. Ni idea.

- HELENA1416
- :: puça

- Entrades: 16
- Membre des de: dl. nov. 26, 2012 7:16 am
Re: dexeus centre o santiago dexeus clinica
Hola! El meu fill va nèixer a Dexeus, però sense dubte aniria a Santiago Dexeus. A mí em visita el seu fill Damià i no el canviaria per res.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |