Algú ha fet servir Ovitrelle?
Algú ha fet servir Ovitrelle?
Bon dia!
Estic buscant un segon embaràs, el mes passat vaig fer Omifin sense èxit, aquest mes també he fet Omifin però no tinc cap òvul madur pel que el ginecòleg m'ha receptat Ovitrelle, algú l'ha fet servir? Heu tingut èxit? Com ha anat això de punxar-se a una mateixa?
El primer embaràs també vaig feri omifin+punxadeta però no amb Ovitrelle i em té una mica preocupada aquest canvi de tractament vers el primer embaràs.
Molte gràcies!

Estic buscant un segon embaràs, el mes passat vaig fer Omifin sense èxit, aquest mes també he fet Omifin però no tinc cap òvul madur pel que el ginecòleg m'ha receptat Ovitrelle, algú l'ha fet servir? Heu tingut èxit? Com ha anat això de punxar-se a una mateixa?
El primer embaràs també vaig feri omifin+punxadeta però no amb Ovitrelle i em té una mica preocupada aquest canvi de tractament vers el primer embaràs.
Molte gràcies!

Re: Algú ha fet servir Ovitrelle?
surtelsol ha escrit:Bon dia!
Estic buscant un segon embaràs, el mes passat vaig fer Omifin sense èxit, aquest mes també he fet Omifin però no tinc cap òvul madur pel que el ginecòleg m'ha receptat Ovitrelle, algú l'ha fet servir? Heu tingut èxit? Com ha anat això de punxar-se a una mateixa?![]()
Molte gràcies!![]()
Hola guapi!
Jo m'he punxat Ovitrelle 4 cops en les 4 IA's que he fet. L'Ovitrelle en la IA almenys, serveix per controlar la ovulació ja que fa que un cop el punxes ovules en 36h.
En el teu cas, no ho havia sentit mai que el receptessin pq no tens ovuls madurs, però si que conec noies que amb l'Omifin també els hi fan punxar Ovitrelle, pel mateix, per poder programar les relacions...
I estigues tranquil·la que es un boli amb una agulla molt fineta que no fa gens de mal i punxar-se una mateixa es molt fàcil, d'entrada fa cosa pero recolzes l'agulla a la panxa i claves amb decisió i ja esta, i sino li dius al teu company i ja esta, tot i que jo prefereixo punxar-me jo mateixa pq si torces l'agulla o algo ho notes i ho pots modificar, en canvi quan em punxava el mimo de vegades em feia mal i no se n'adonava...
Molta sort en aquest tractament!!!

Re: Algú ha fet servir Ovitrelle?
Moltes gràcies per la resposta, em deixes tranquila. Saps què passa que la visita d'ahir al gine em va deixar una mica descolocada i estava intranquil·la.
Sí he pensat punxar-me jo mateixa per tenir així més controlat. Fa un temps que he perdut la por a les agulles però i això d'autopunxar-me ja serà la teràpia final per perdre algún resquici de por a les agulles que em podia quedar.
Molta sort a tu també.
Una abraçada
Sí he pensat punxar-me jo mateixa per tenir així més controlat. Fa un temps que he perdut la por a les agulles però i això d'autopunxar-me ja serà la teràpia final per perdre algún resquici de por a les agulles que em podia quedar.
Molta sort a tu també.
Una abraçada
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,mimi , isa31**