Embaràs per mútua i SS
Re: Embaràs per mútua i SS
Hola Marinapsi!! Jo no conec els detalls, però se que es pot fer per que amigues meves ho han fet, i al final han decidit si un lloc o un altre...
A veure si algú et pot donar més detalls!! I així jo tb m'ho apunto bé, que tampoc se molt bé que fer...

A veure si algú et pot donar més detalls!! I així jo tb m'ho apunto bé, que tampoc se molt bé que fer...

L'Aran es fa gran

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Re: Embaràs per mútua i SS
Marinapsi jo vaig fer doble seguiment. Anava al gine privat, per treure-li profit a la mútua i per tenir més controls, però teníem molt clar que volíem parir a la Maternitat (SS), per tant també feia les pertinents visites amb la llevadora de la Ss. T'he de dir que tampoc hi ha massa diferència entre un i l'altre, però com que tenia temps lliure...mira, així veia la cigroneta més sovint. :-P
Jo li vaig dir al gine privat i no hi va tenir cap inconvenient, simplement em va recomanar no doblar proves, que amb la d'analítiques que et fan m'hagués quedat seca!
Sort i que tingueu una cerca ben curta!
Jo li vaig dir al gine privat i no hi va tenir cap inconvenient, simplement em va recomanar no doblar proves, que amb la d'analítiques que et fan m'hagués quedat seca!
Sort i que tingueu una cerca ben curta!
Per cert, també sé de noies que han fet tot el seguiment a la privada i han parit a la pública. Simplement feien les últimes visites de l'embarâs ja a l'hospital de la SS que els tocava.
Hola,
jo també vaig fer doble seguiment, bé, del tot no, per què les visites ginecològiques només les vaig fer per la mútua. A la seguretat social vaig fer les visites de les de la llevadora i em vaig fer les proves dobles, les analítiques i ecografies. Em donava més seguretat, sóc molt patidora. A més a més, volíem saber també sobre la pública i estar al dia allí, per què som de fora de Barcelona i si teníem problemes en l'embaràs o alguna urgència, haguérem anat a l'hospital públic que ens més a prop.
Ànims!
jo també vaig fer doble seguiment, bé, del tot no, per què les visites ginecològiques només les vaig fer per la mútua. A la seguretat social vaig fer les visites de les de la llevadora i em vaig fer les proves dobles, les analítiques i ecografies. Em donava més seguretat, sóc molt patidora. A més a més, volíem saber també sobre la pública i estar al dia allí, per què som de fora de Barcelona i si teníem problemes en l'embaràs o alguna urgència, haguérem anat a l'hospital públic que ens més a prop.
Ànims!
- readytopop
- :: papallona

- Entrades: 135
- Membre des de: dt. feb. 05, 2013 11:45 am
Hola maca! Jo faig seguiment a la SS, pero tinc una amiga que feia seguiment privatper mutua i va parir a la SS. Com diu alguna companya, el que va fer ella es una visita amb el ginecoleg de la SS cap al final de l'embaras i li va aportar una copia de les proves complementaries que li havien practicat a la privada. No va tenir problema ja que era l'hospital que li tocava per zona i el seu embaras havia sigut controlat
Molta sort i a veure si tenim panxu aviat
Molta sort i a veure si tenim panxu aviat

Marinapsi, el meu raonament durant el meu primer embaràs (que tampoc va anar bé) i com aprimerenca que era va ser exactament el mateix que el de la Helljedi. Com que no tenia del tot clar on parir (i ara, que torno a estar embarassada, tampoc) vaig fer doble seguiment. En tot moment vaig ser espontània i ho vaig dir, i no els feia massa gràcia, ni a uns ni als altres, però no t'ho poden prohibir i, jo sempre deia, "si quasi sempre, per no dir sempre, és recomenable un doble diagnòstic de les coses, una segona opinió, perqué us costa tant d'entendre que en un moment tan únic i especial un necessiti i vulgui més que mai???".
Altre raonament és que, com que sóc plenament conscient (tant per empatia amb familiars metges com per raó de la meva profesió) que els metges són humans i que cap sistema és perfecte i que, en conseqüència, hi cap l'error, la negligència (altre cosa és el dol o la deixació flagrant de les funcions), crec fermement en que quatre ulls veuen més que dos, o almenys a mi em tranquilitza que vegin el mateix, i sempre és més difícil que dues ecos morfològiques o de les 12 stm s'equivoquin.
Altre cosa, el fet que a la SS la primera eco sigui a les 12 stm no vol dir que no sigui necessari cap altre abans o que sigui supèrflua. A Balears, a la SS, la primera eco és a les 9 stm (no em posaré ara a filosofar sobre l'alcanç del terme "necessari" o si res de tot el que feim als països desenvolupats és "necessari" o no i com venen al món nens a l'Africa o altres bandes sense assistència sanitaria, això és un altre tema
)
Esper que t'hagi servit d'algo el que t'he explicat. Sort!
Altre raonament és que, com que sóc plenament conscient (tant per empatia amb familiars metges com per raó de la meva profesió) que els metges són humans i que cap sistema és perfecte i que, en conseqüència, hi cap l'error, la negligència (altre cosa és el dol o la deixació flagrant de les funcions), crec fermement en que quatre ulls veuen més que dos, o almenys a mi em tranquilitza que vegin el mateix, i sempre és més difícil que dues ecos morfològiques o de les 12 stm s'equivoquin.
Altre cosa, el fet que a la SS la primera eco sigui a les 12 stm no vol dir que no sigui necessari cap altre abans o que sigui supèrflua. A Balears, a la SS, la primera eco és a les 9 stm (no em posaré ara a filosofar sobre l'alcanç del terme "necessari" o si res de tot el que feim als països desenvolupats és "necessari" o no i com venen al món nens a l'Africa o altres bandes sense assistència sanitaria, això és un altre tema
Esper que t'hagi servit d'algo el que t'he explicat. Sort!
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +
Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura
Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
11/03/13 +
Per cert, a més de per saber si tot va bé (o si comença anant bé), també per saber si n'hi ha un o dos, (o tres!), no?. Que també és important mentalment anar preparat! jiji

11/03/13 +
11/03/13 +
poder es pot, però és cert q en la SS pot fer no massa gràcia; jo faig seguiment per mútua però vaig voler anar també a la llevadora del CAP per conèixer-la i per saber com anava el tema de les classes prepart. Ella em va dir q no era partidària de repetir proves, tot i q sóc conscient q si jo hagués voklgut, les hagués pofut repetir perquè estic en el meu dret. Tot i aixo, em va fer massa mandra per temps repetir totes les proves per partida doble, aixi q de moment he fet totes les proves per la mútua, i només he aprofitat la SS per al tema dentista (la llevadora del cap em va derivar al dentista del cap i alla m'han fet neteja bucal) i de cara a ls classes prepart, q aqui si q faré doble si puc: ss+mutua.
Ostres! Cositina, és cert, se m'oblidava parlar-ne del tema clases prepart i la posibilitat de fer-les per la SS
. Per cert, a les Balears no entra al protocol lo de la netetja bucal. Ho vaig demanar al principi i la llevadora em va mirar en plan eigggns??¿¿ i jo... només preguntava, és que a CAtalunya si la fan...
També és una qüestió a valorar el tema de poder encaixar les visites si es fa doble seguiment
També és una qüestió a valorar el tema de poder encaixar les visites si es fa doble seguiment
11/03/13 +
11/03/13 +
guapi a catalunya el tema neteja bucal es veu q tampoc ho fan a tots els CAP, no sé si depèn de qui gestioni el cap o què però altres mamis octubre ho van preguntar i al seu cap no ho feien. Jo no vaig preguntar res ni sabia q entrazva, va ser la llevadora qui m'ho va programar i jo encantada d'estalviar-me aixo! 
Jo tinc mútua i crec que farè com moltes de vosaltres que he llegit, aprofitarè als dos llocs per més controls!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |