NOVES CERCADORES!
NOVES CERCADORES!
Hola a tothom!!!
Tinc 32 anys i el meu xicot 35 i, finalment, ens hem decidit a iniciar la cerca!! No tenim nens però espero ben aviat poder compartir el meu positiu amb totes vosaltres
Ja fa dies que us llegeixo i, potser és perquè sóc novata en aquest tema...,però la veritat és que he llegit informació molt interessant..felicitats!!!
Salutacions!!
Tinc 32 anys i el meu xicot 35 i, finalment, ens hem decidit a iniciar la cerca!! No tenim nens però espero ben aviat poder compartir el meu positiu amb totes vosaltres
Ja fa dies que us llegeixo i, potser és perquè sóc novata en aquest tema...,però la veritat és que he llegit informació molt interessant..felicitats!!!
Salutacions!!

Re: NOVES CERCADORES!
Hola, Gatxan!!
Benvinguda al SP bonica! Si comences la cerca et pots apuntar a cercadores o a grafiqueres de juny (si vols entrar al món de les gràfiques, s'hi aprèn moltíssim).
Espero que tinguis una cerca ben curteta!

Benvinguda al SP bonica! Si comences la cerca et pots apuntar a cercadores o a grafiqueres de juny (si vols entrar al món de les gràfiques, s'hi aprèn moltíssim).
Espero que tinguis una cerca ben curteta!

Benvinguda Gatxan!!!
Com t'ha dit l'Annieee, et pots apuntar al post de Cercadores de juny o al de grafiqueres de juny, o als dos! Així la cerca es fa més agradable i pots aprendre moltisimes coses i compartir el que vulgis.
Que tinguis una bona cerca!!

Com t'ha dit l'Annieee, et pots apuntar al post de Cercadores de juny o al de grafiqueres de juny, o als dos! Així la cerca es fa més agradable i pots aprendre moltisimes coses i compartir el que vulgis.
Que tinguis una bona cerca!!
Hola guapes!!!
Moltes gràcies. D'acord així ho faré doncs...de moment m'apuntaré al post de cercadores!
Moltes gràcies. D'acord així ho faré doncs...de moment m'apuntaré al post de cercadores!
Holaaa!! sóc una cercadora més!! Jo tinc 32 anys i el meu marit 31. Volia saludar-vos a totes i felicitar a les que ja teniu positius!! i a les que no, a compartir emocions! Comenteu-me com va això , que he llegit alguna cosa, però vaig perduda!! Ah, si n'hi ha alguna de guia nupcial, potser ens coneixem! jeje! Petonsss
Benvingudaa jpd1980!!!!!!!

Gatxàn ha escrit:Benvingudaa jpd1980!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Gràciessss!!!! a veure si m'aclaro! jejeje
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, Paparra