¿Avortament involuntari?
- miansil-27
- :: gosset

- Entrades: 444
- Membre des de: dc. set. 05, 2012 11:11 am
¿Avortament involuntari?
Volia exposar el que em passa a veure si algú ha passat pel mateix i em pot guiar.
Resulta que hem passat un mes una mica estressant, sobretot aquestes dues últimes setmanes per problemes familiars i un viatge molt estressant. Havia de ser un cap de setmana perfecte i ha resultat ser un malson, amb la meva sogra ingressada, menjant-nos el cap moltissim ... en fi.
Al final, se m'ha avançat la regla una setmana i aquesta vegada, ha estat molt estrany. Vaig començar a sagnar molt poc, color marró cafè i amb una mena de grumitos. La resta de regla no ha estat gens abundant, i em seguien fent mal els pits.
Abans que em baixés, em donaven pinchacitos en els ovaris i em dolia ocasionalment.
Al meu marit li va estranyar molt i em va preguntar una cosa que en un principi no li vaig fer cas, però després ... Em va dir:
- ¿No pot ser que hàgim fet diana i amb els nervis que hem passat s'hagi desprès i sigui un avortament involuntari?
Ara ja fa tres dies que no tinc la regla i segueixo tacant flux marró i amb grumitos, i em segueixen fent mal els ovaris, segueixen les punxades.
¿Us ha passat alguna cosa semblant? ¿Em podeu donar la vostra opinió si us plau? No se que pensar...
Resulta que hem passat un mes una mica estressant, sobretot aquestes dues últimes setmanes per problemes familiars i un viatge molt estressant. Havia de ser un cap de setmana perfecte i ha resultat ser un malson, amb la meva sogra ingressada, menjant-nos el cap moltissim ... en fi.
Al final, se m'ha avançat la regla una setmana i aquesta vegada, ha estat molt estrany. Vaig començar a sagnar molt poc, color marró cafè i amb una mena de grumitos. La resta de regla no ha estat gens abundant, i em seguien fent mal els pits.
Abans que em baixés, em donaven pinchacitos en els ovaris i em dolia ocasionalment.
Al meu marit li va estranyar molt i em va preguntar una cosa que en un principi no li vaig fer cas, però després ... Em va dir:
- ¿No pot ser que hàgim fet diana i amb els nervis que hem passat s'hagi desprès i sigui un avortament involuntari?
Ara ja fa tres dies que no tinc la regla i segueixo tacant flux marró i amb grumitos, i em segueixen fent mal els ovaris, segueixen les punxades.
¿Us ha passat alguna cosa semblant? ¿Em podeu donar la vostra opinió si us plau? No se que pensar...
Re: ¿Avortament involuntari?
Pot ser implantació. Si dius que se t'ha avançat una setmana podria encaixar.
La implantació, diuen, és un sagnat de poca consistència, sense coàguls, marronós o rosat i pot durar d'un a cinc dies. Però jo vaig tenir un sagnat d'implantació de tres dies de sang vermella, com una regla qualsevol.
Un avortament hauria de ser sang vermella i més quantitat i no seria una setmana abans de la teva data de regla. O no hi ha embrió o si n'hi ha s'implanta o no, si no s'implanta hi haurà un avortament però no serà una setmana abans.
Jo crec que pot ser implantació o pot ser que, dels nervis, se t'hagi desajustat una mica el cicle, però no crec que sigui cap avortament. Quin dia t'hauria d'haver vingut la regla? Fes-te un TE i surt de dubtes.
La implantació, diuen, és un sagnat de poca consistència, sense coàguls, marronós o rosat i pot durar d'un a cinc dies. Però jo vaig tenir un sagnat d'implantació de tres dies de sang vermella, com una regla qualsevol.
Un avortament hauria de ser sang vermella i més quantitat i no seria una setmana abans de la teva data de regla. O no hi ha embrió o si n'hi ha s'implanta o no, si no s'implanta hi haurà un avortament però no serà una setmana abans.
Jo crec que pot ser implantació o pot ser que, dels nervis, se t'hagi desajustat una mica el cicle, però no crec que sigui cap avortament. Quin dia t'hauria d'haver vingut la regla? Fes-te un TE i surt de dubtes.
Jo també sóc de la opinió de la Raqueleta: fes-te un test d'embaràs o una beta i així sortiràs de dubtes.
Jo vaig començar amb pèrdues com les que indiques: marrons, gens abundat i amb punxades, just quan m'havia de venir la regla. En el meu cas després d'una FIV i creia que anava
. Però la beta va donar positiva així que segueix amb mi tot i les pèrdues.
Ànims i fes-te un TE que estaràs més tranquil·la.
Jo vaig començar amb pèrdues com les que indiques: marrons, gens abundat i amb punxades, just quan m'havia de venir la regla. En el meu cas després d'una FIV i creia que anava
Ànims i fes-te un TE que estaràs més tranquil·la.

Miansil a mi també m'ha fet pensar en el sagnat d'implabtació. Jo en vaig tenir i va ser més o menys com ho descrius (menys els "grumitos" ;).
sort!
sort!
- miansil-27

Ufff, estic flipant... continuu amb els dolors nenes
A més, m'ha dit el meu home que estic com rara, aix no sé... igual demà em faig un test per sortir de dubtes!
Moltes gràcies maques!!

A més, m'ha dit el meu home que estic com rara, aix no sé... igual demà em faig un test per sortir de dubtes!
Moltes gràcies maques!!

Hola
jo no he patit cap avortament per sort, però si que he tingut dos embaraços i els dos amb sagnat d'implantació, i és com tu descrius.
segurament estas embaraçada! Jo de tu em faria un test, tot i que potser encara no ho detecta, però ho podries probar.
jo no he patit cap avortament per sort, però si que he tingut dos embaraços i els dos amb sagnat d'implantació, i és com tu descrius.
segurament estas embaraçada! Jo de tu em faria un test, tot i que potser encara no ho detecta, però ho podries probar.
- miansil-27

Bon dia maques, no me l'he fet encara... ho he pensat aquest matí, però em fa cosa... Ufff, no se si m'explico... En teoría la regla habia de baixarme el dia 8 de Juny i em va baixar el dia 3, era marró café tal i com us he explicat, em feia molt mal, el dia 4 era una mica més sanguinolent però molt poca cosa, i el dia 5 i 6 ja tornava a ser fluxe café !! Clar... jo vaig contar que aixó seria la regla... un aregla rara, però ja està.
A dia de avuí, de fet ara mateix em continua fent mal la zona ovarica, i el meu home em diu que estic molt rara de caràcter, i jo no sé ni que pensar. Si que em noto a estones amb mala folla, però tinc un lio al cap... estic una mica desconcertada.
I ara que em dieu que aixó igual ha sigut el sagnat d'implantacio........
Jo pensaba que el sagnat d'implantació era només una goteta
Crec que aquest migdia o aquesta tarda em compro un test.

A dia de avuí, de fet ara mateix em continua fent mal la zona ovarica, i el meu home em diu que estic molt rara de caràcter, i jo no sé ni que pensar. Si que em noto a estones amb mala folla, però tinc un lio al cap... estic una mica desconcertada.
I ara que em dieu que aixó igual ha sigut el sagnat d'implantacio........
Jo pensaba que el sagnat d'implantació era només una goteta
Crec que aquest migdia o aquesta tarda em compro un test.

SI, si, Miansil-27, compra un test i surt de dubtes, jo crec que és el millor que pots fer.
Ja ens diràs!!!!
Ja ens diràs!!!!
miansil....no series ni la primera ni la ultima en pensar q ha set la regla i trobar-t'he amb un positiu...
jo com les altres fes-t'he el test ja!!! si es que si perfecte i si surt q no...ja veuraa com de seguida baixa..
pr amb lo q expliques jo diria q ens inclinarem més per la primera opcio!!!
ànims!!!!
jo com les altres fes-t'he el test ja!!! si es que si perfecte i si surt q no...ja veuraa com de seguida baixa..
pr amb lo q expliques jo diria q ens inclinarem més per la primera opcio!!!
ànims!!!!
Miansil, t'he enviat un MP al migdia abans de fer una cosa urgent pendent !! 
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +
Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura
Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
11/03/13 +
- miansil-27

SOLEX76 ha escrit:Miansil, t'he enviat un MP al migdia abans de fer una cosa urgent pendent !!
moltes gràcies maca!! ja t'he contestat!

- miansil-27

Ei Miansil,t.he llegit aquests dies,crec q es aviat si encara et falten uns dies,tot i q no son massa normals els dolors.ja no has tacat més oi????
Si demà encara et fa mal ves al metge i q et facin una beta,tan aviat és la única manera!!!
Mira la Mer,a data de NW negatiu i ahir positiu el CB,pq el de tira era blanc encara!!!!
Anims bonica!!!!!
Si demà encara et fa mal ves al metge i q et facin una beta,tan aviat és la única manera!!!
Mira la Mer,a data de NW negatiu i ahir positiu el CB,pq el de tira era blanc encara!!!!
Anims bonica!!!!!

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta
i Laia
hola miansil... potser es massa d hora o vas ovular més tard...no sé pintava sagnat d implantació... fes el q et recomana la laia..i a veure com ecoluciona tot!!
molta sort!!
molta sort!!
miansil-27 ha escrit:SOLEX76 ha escrit:Miansil, t'he enviat un MP al migdia abans de fer una cosa urgent pendent !!
moltes gràcies maca!! ja t'he contestat!![]()
Hola Miansil! com ha anat?. No he rebut el teu MP ?? ¿¿ , has afegit al Solex el 76?
Jo et deia el mateix que la Laia, per sang és molt més fiable.
Que vagi molt bé!
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +
11/03/13 +
Yo no pensaria mucho estas cosas. En mi primer embarazo el mes antes de quedarme tambien tuve una regla rara y con muchos coagulos, me raye mucho pensando que era un aborto o algo. Pero la verdad es que si lo es no puedes hacer nada, simplemente no era bueno para seguir adelante y mejor ahora que mas tarde.
Si però quan es la primera vegada que es retarda doncs et vas fent ilusions i si a mes has tingut ja un abort......l es normal qet menjis olla!!! Jo ho passo malament tt i q intento ferm la valenta i no muntarme pelis.... Po entre setmama estic sola sense la parella i el finde em cau mon a sobre pq ell s'hi pren tt q sembla qni li doni importancia.......... I em ve baixon increïble!!!! Uffff bé viam si m recupero...,
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |