Esperadores/Cercadores primavera-estiu

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Laia80
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Esperadores/Cercadores primavera-estiu

EntradaAutor: Laia80 » dt. juny 18, 2013 1:47 pm

HOLAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

JA està aquí el nou post de les Esperadores/Cercadores!!! S'acaba la primavera i comença l'estiuuuuu!!!! :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***:

Com que he pensat que quasi la meitat de les que iniciem el grup son cercadores d'estiu i l'altre meitat de tardor o més endavant......he posat estiu-tardor i així no ens quedem curteees!!!!!

Bueno guapes! Un honor obrir aquest post i espero que sen's faci curta i divertida l'espera a algunes i la cerca a d'altres. Suposo que moltes us anireu afegint als posts de Cercadores però aquí sempre estarem per apoyar-vos i estar amb vosaltres!!!!

Com deia l'Abmo en el seu post de primavera: el perqué d'aquest post... l'oportunitat de coneixer-mos profundament...edats,d'on sóm, si cerquem o no, les nostres aficions, si tenim fills o no, quants ens volem, que ens agradaria que fos.....També un post on comaprtir bones estones, però també pors, dubtes, ilucions, somnis, inseguretats, problemes del dia dia,....podé parla del que sigui sabent que hi haura algú que testirara el braç perqué surtis del clot on estas!!! Aixi que aqui TOTES serem benvingudes i entre TOTES resoldrem tot allò que ens preocupa :b-))) !!!

Així que donarem continuïtat al seu post!!!!

Per variar i per lo que he vist a l'inici del post es posen tota una sèrie de coses com ara deures i diferent info que s'ha de tenir clara quan estàs cercant o vols cercar en un futur! Ho us ho enganxo tot seguit!

...... :: orrr:: DEURES A FER ABANÇ DE COMENÇA LA BUSQUEDA :: orrr::.........

1 Abandonar els hàbits tòxics, com el tabac, l’alcohol i altres drogues.
2 Intentar aconseguir el pes ideal.
3 Acudir al ginecòleg, qui, s’assegurarà a través d’un anàlisi de sang, que la futura mare no pateix anèmia ni altres trastorns.
4Saber si s’han passat certes infeccions, que en cas de patir-les durant la gestació poden afectar al futur bebè: rubèola, toxoplasmosis, hepatits, sífilis...
5 Si és necessari, posar-se les vacunes contra la rubèola i la varicel•la.
6 Visitar al dentista. D’aquesta manera, s’evita sotmetre’s a tractaments dentals al llarg de la gestació.
7 Posar-se en bona forma: començar a practicar un esport o un altre exercici que es pugui seguir fent al llarg de l’embaràs.
8. Pasar revista a la dieta amb l’ajuda d’un metge i procurar mantenir una alimentació equilibrada a partir d’ara.
9. Començar a prendre l’àcid fòlic tres mesos abans d’abandonar el mètode anticonceptiu. Aquesta vitamina del grup B resulta primordial per a la salut de la mare i el fill/a, i evita certes tipologies d’anèmia i preveu certes malformacions en el futur bebè.
10. Realitzar les reformes necessàries per adaptar l’habitatge a l’arribada de l’infant

I ARA ARRIBA EL MOMENT D'INICAIAR LA LLISTA DE CERCADORES/ESPERADORES D'AQUEST GRUP!!!
LES QUE VINGUIN LES REBREM AMB ELS BRAÇOS OBERTS I LES HI AFEGIREM ENCANTADEEEES!!!!!
COMENCEN LES PRESENTACIONS!!!!

GISA tÉ UNA NENA DE 2 ANYS I 10 MESOS, AMB GANES D'ANAR PEL SEGON, PERÒ DE MOMENT ESPERADORA PER DIVERSOS TEMES!! FUTURA CERCADORA SENSE DATA DEFINIDA.

laurita6 Té una nena de 1 any i 11 mesos, amb MOOOOOOLTES GANES de un segon, han decidit posar-se a cercar a finals d'any ...és a dir que de moment és esperadora però serà cercadora a l'hivern!!!!!! VISCAAAA!!!

Peixicu té un fill d'un any, tot i les dificultats i contra viento i mareaa ja començarà al juliol a cercar el segoon!! Iupiii peixicu desde aquí t'apoyarem i SEGUR que tot anirà geniaaaaaaal!!!! Enveja sana de totes les esperadores de que siguis ja cercadora de juliol!!!! T'acompanyarem en la cercaaa!!!!

perla24 Tú si que ets la canya!!!!!!! jejejej, ens alegrem que hagis superat el batxe i estem amb tu apoyan-te a pel peque a l'Agoooost!!!!! Nenaaa que ja queda poquíssim!!!! Vinga ànims Cercadora d'estiu!!!!!

Laia80 tinc un nen de 1 any i 9 mesos i MOOLTES GANES d'anar pel segon, però per tema crisi/feina encara m'hauré d'esperar un temps a posar-me a cercar!! M'he posat límit estiu 2014, o sigui que soc esperadora amb moltes ganes de ser cercadora d'hivern-primavera 2014 o si pot ser abans doncs abans!!!! i Encantada d'haver-vos coneguuuut!!!

stela, després d'alguns problemilles (ja superats!!!! iupiiiiii) ha decidit esperar uns mesos i posar-se a cercar, per tant és esperadora d'estiu però serà cercadora de tardor ja que l setembre es posarà a cercar!!! Ànims stela que el setembre no ens n'adonarem i ja estarà aquíii!!!!! Benvingudaa!! :-()-)

Magar, Benvingudaaaaa!!! De moment esperadora i cercadora si tot va bé d'agooost!!! Nena!! Ves-te preparant que l'Agost ja és aquíiii!! I tranquil·la que si el vestit de casament et va estret serà perquè has aconseguit la teva panxeta i estaràs espectacularment guapaaaaaaaa!!!!!! >.-<:

sergem, un altre esperadora que s'uneix al grup!!!! De moment té clar que es vol posar a cercar abans que acabi aquest 2013...però no té data fixe, així que benvinguda segem al grup de les esperadores sense data fixada per posar-se a cercar!!!! Petonassos i compartim aquesta espera que es fa taaaaaant llargaaa!!!!

Caracola, una imminent cercadora que s'uneix al grup!! Té un nen de 2 anys i 3 mesos i ja començarà a cercar (la nena!! : lasito : jejej) JA MATEIX!!! Així que gairebé no és esperadora sinó cercadora d'estiu total!!! Esperem que tinguis mooolta sort i poder acompanyar-te en la cercaaa!!!!

Kith20, Al Juliol deixarà les pastis, farà un receso d'un mes i al setembreee.......taxaaaan!! es convertirà en cercadora!!! Benvinguda Kith20, i quina sort de poder ser cercadora el setembre ja!!! Petons i parlem! :p-) :b-)))

lila14, té un fill d'1 anyet i ja s'han decidit a buscar el segon, nova cercadora d'estiu, i que valenta!!!! ànims Lila14 estem amb tu i t'envegem per la teva valentiaaaa!!!! Parlem!!!!! >.-<:

irem té un fill de 19 mesos i volen començar la cerca el més aviat possible després d'una mala experiència!! ÀNIMS IREM, EESTEM AMB TU! Amunt cercadora d'agost!!!!! >.-<: >.-<:

petitanuria , té una nena de 2 anys i mig i des del maig que busquen el segon!! qauina sort haver-s'hi posat jaaaa!!! Ànims a aquest ovaris poliquístics i sort en la cerca, tan si dura molt, com poc aquí estarem per acompanyar-te en aquesta cerca incerta!!!! >.-<: >.-<: :b-))) :b-))) Vinga que d'aquí poc ja tenim la primera :-()) !!!!

bellamar, Ja ha deixat les pastilles li falta un chekeo de ginecòleg i es posa a cercar...endevineu quin mes????? Al setembreeeeee!!! jajajajja Benvingudaaaaaaaaaa nova cercadora de setembre!!!! :b-)))

Petita83, una altre setembrera/octubrera al grup!! Després de que les coses no hagin funcionat bé després d'unes proves aquest estiu els hi donaran llum verda per posar-se a cercar de nou!! Ens n'alegrem molt per tu petita83 i aquí et portarem molta sort i t'acompanyarem fins que cantis el teu positiu!!!! :-()-)

melicanyella ja està cercant això si que és arribar i moldre!! jajajajja som-hi cercadora d'agost!!!!

Raquel79, després d'una mala experiència i que les coses no anessin bé hauran d'esperar alguns cicles però es posaran a cercar de nou amb molta il·lusió tan bon punt pugui, així que les afegim al nostre grup d'esperadores de llarg recorregut!! Sort i estem amb tu Raquel!!!!!

copina, després d'una mala experiència s'uneix al nostre grup i l'acompanyarem amb la cerca sí o sí, copina aquí estem, t'ajudarem a aconseguir aquesta panxeta somiada, aquí et donem sort SEGUUUR!!!! Ànims guapi!!!!! :-()-)

xity, Va en busca del seu primer baby i s'hi posen ja mateix a l'agost!!! Segur que cantarem el seu positiu moooolt aviaaat!!! Som-hi xity , ànims i a per la panxeta!!!! Segur que la cerca serà curtetaaaaaa i sinó aquí estarem les de llarg recorregut per acompanyar-te fins a aconseguir la teva panxuuu :-())

Marga_2 , Està súper bé amb la seva parella i després del viatge de noces s'han decidit a anar en busca de la seva nena Clàudia jejejejejej i si és nen també genial!!!!! Comença a cercar ja!! A l'Agost!! Molta sort marga i benvinguda!!!!

Lula1, té un nen de 18 mesos i s'han proposat amb en Lulo donar-li un germanet, així que...a l'ataquerrr..però s'hi posaran al mes màgic d'esperadores...AL SETEMBRE!!!!!! Benvinguda nova cercadora de setembre :b-))) :b-)))

dolceta85, Benvinguda dolceta aquí 'acompanyarem amb la teva cerca de SETEMBREE!!!!! Visca el setembre!!! jajaj :-()-)

Jpd1980, s'incorpora a Esperadores tot i que ja està cercant!!!!!!! Ànims cercadora , aquí estem per acompanyar-te en la cerca i fer-te costat!!!! :globus: :globus:

munat, es casa el 14 de setembre i tot seguit es posaran a cercar!!!! Enhorabona per partida doble i aquí estarem per felicitar-te pel teu casament i donar-te ànims per la cerca al SETEMBRE!!!!!! A disfrutar!!!!

soleilua, té una nena de 19 mesos i vol posar-se a buscar un germanet al gener!! Estàs al post perfecte!! Aquí en som moltes de esperadores!! Estarem i t'acompanyarem en aquesta espera que es fa taaaant llarga!!!!! Benvinguda esperadora/cercadora d'hivern!!!!!! :-()-)

ximhy, té un nen de 2 anys i mig i aquest STEMBRE (cOM NO??) JAJAJAJ) es posaran a cercar una germaneta!!! Aquí estarem al setembre per cantar positius com boges!!!!! Petons i a jugaaar!!!!! :b-)))

Eva gi, i la família va augmentaaant!!!! Té un nen de 3 anyets i tenen ganes d'anar a pel germanet, però com moltes en quest post i per això hi som ens hem d'esperar per diferents motius! En aquest cas feina...Però tot aquest anyet que ens hem d'esperar estarem aquí aplacant l'ansietat i donant forces i ànims i passant l'estona!!! Benvinguda Eva gi!!! ens fa molta il·lusió que t'hagis afegit al post!!! :b-))) :b-))) :b-)))

patufeta75, entra al post d'esperadores però ja està cercant així que podria ser que fos arribar i moldre.....directa cap a mamis...esperem que estiguis molt poquet en el post d'esperadores!!!!!!!

marami, entre directament cercant aquest agost-setembre!!! Molta sort amb la cerca marami i aquíestem per xerrar, animar, .....

ania, ja té 2 peques i vol anar a pel tercer!!! Sembla que està costant però aquí t'animarem i et donarem molta energia positiva perquè aconsegueixis la teva panxeta!!! I segur segur segur que ben aviat cantem el teu positiu!!!!!

Mel29, I una altra cercadora de setembre!!!!!! pipiiiiiiiii això va viento en popaaaaa...aquest setembre treurem fum!!!!!

dana, cercadora de setembre! amunt i endavant les atxes que segur que serà una cerca curteta

Naca30, també cercadora de setembre....esperem que també sigui una cerca curteta!! ànims i al toro!!!! :b-)))

bonansy, porten des del febrer cercant i de moment no han fet diana, però aquest setembre les bones vibracions s'apoderaran del post i ho aconseguiran seguuur!!! ànima bonansy, estem amb tuu!!!! :b-)))

Suadmi, després d'un mal tràngol s'apunta a esperadores per amb tranquil·litat buscar de nou la tan esperada panxeta! Segur que ho aconseguiràs suadmi!!! Ànims!! Estem amb tu! :-()-) :globus:

bertian, té una nena de 2 anyets i han decidit posar-se a cercar dins aquest any un germanet/a..així que s'incorpora com a esperadora i ja fixarà data quan decideixi!! Benvinguda bertian!!!

atuchi, una altra cercadora de setembre!! Molta sooort i benvinguda!!!

jumjum, té una nena de 7 anys i van a pel germanet!!! Que tinguis una cerca curteta guapa!!!! I Benvingudaaaa

MarczingerZ, El primer noi del grup!! després de uns quants problemes estan esperant la W per començar una nova cerca que de ben segur donarà un positivàs! Us ho mereixeu! Ànims i força que això ja és vostre!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

nela1, després de superar varis entrebancs comença la cerca a l'octubre, moolta sort i que aquest cop sigui panxuuu seguraaa!!!

lalama, 34 anyets i una filla de 5 anys que està boja per tenir un germanet/a!!! S'hi posen ja a l'octubre i esperem que tinguin una cerca curtetaaa!!!! Sort lalama!!!

pruneta30, una esperadora més...no està segura de quan s'hi posarà, però de moment deixa les pastis i es posa a fer deures!!! A tope pruneta aquí les esperadores estem amb tu!!!!! Muaks!

eli1980, JA ESTAN CERCANT!!! i aonseguiran panxu ben aviat!! qUE TINGUIS UNA CERCA CURTETA!!!!!

suadmi, després d'una mala experiència i del temps recomanat , torna amb ganes de panxu i segur segur que ho aconseguireu!!! ànims!!!!

Mym, està cercant i de ben segur que aconseguirà una panxu ben ràpid!!! ànims Mym..que segur que la cerca serà curteta!!!! Aquí portem sort!!! :b-)))

Montsekit
!!! Arriba i ja està cercant!!! a topeeeeeeeeeeeeeee!! volem veure un positiu a la primera!!!!!! :b-))) :b-)))

Esperem que s'hi afegeixin moltes més esperadores i cercadores!!!!!

Anem parlant!! Un petonàs guapes!!!!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :ok:
Laia80 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 27, 2015 8:57 am, en total s’ha editat 41 vegades.
Imatge

Imatge

PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
perla24
Entrades: 792
Membre des de: ds. maig 25, 2013 8:02 am

Re: Esperadores/Cercadores Estiu-Tardor

EntradaAutor: perla24 » dt. juny 18, 2013 2:32 pm

Hola noies!

Laia80 no podíem haver triat una jefa millor que tu!!! Ets la moderadora núm.1 i jo la teva primera fan! Quina currada de post i explicació! T'has enrecordat de tot! que crack!!!!

Doncs com ja has comentat mb nosaltres ens hi posarem a l'agost si tot va b!! jijijijiji En el meu cas no bec alcohol ni fumo, el meu IMC està ok! per tant estic amb un pes ideal ni molt ni poc, ja em vaig fer la revisió a la ginecòloga fa dues setmanes i tot ok, em va dir que àcid fòlic res! que no calia si menjo de tot fins q no estigui embarassada! Tema vacunes i infeccions res de res pq em vaig fer un anàlisi de sang fa escassos dies, tinc hora al dentista aquesta setmana per fer-me neteja i controlar les càries !!! que em penso que hi ha algo por ahí! jajajja menjo de tot i més, i faig força esport! En fi que crec que tinc els deures fets i pel tema reformes m'encanta moure mobles!!! ja estic fent cosetes pq més endavant no vingui tot de cop pq valenta despesa!

Així que ja anirem parlant de tot plegat! ara estic esperant la regla! q de moment no tinc cap síndrome premenstrual quan són molt habituals en mi... aviam si m'hauran canviat les hormones! pq jo ho pateixo tot: mal de pits, panxa, marejos, malhumor uf... pobre perlu24! :-o00m

Apa doncs anem parlant! i animeu-vos a escriure que hi ha xixa per rato!!!
besitooos
PANXUPACTE ESPERADORES/CERCADORES TARDOR/HIVERN
AMB PANXU: petitanuria, magar, kith20, stela, copina, xity, melicanyella, jpd1980, ximhy, lalama, laurita6, lula1, peixicu, irem, perla24, laia80, atuchi ,sergem
DE CERCA: Bellamar, petita83, marga_2, dolceta85, mym
gisa
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

EntradaAutor: gisa » dt. juny 18, 2013 3:30 pm

Bon dia a tothom!! :content:
Només passo a fitxar pel nou post!! Apa, ja tenim a on fer de cotorrilles, jejeje! :ok: Nenes, vaig "que no puedorrr", m'encantaria estar per aquí i anar comentant, però en dues setmanes vista... impossible! Jo estic d'exàmens (segona setmana de juliol) i acabant el treball de fi de carrera, i se m'està fent molt pesat!! En fi, tot sigui perquè se m'obrin més portes en el món laboral... Laia, això de la feina del meu home, com que són unes places públiques i s'hi entra per concurs-oposició, de moment també està estudiant... A veure què passa! Per cert, que he llegit la meva presentació i l'edat de la peque està malament... la meva nena té 2 anys i 10 mesos, ja!! : lasito : Per cert, estic tan "empanada" que no m'havia ni adonat que tu ja tenies un pitufo!! :camio:
Perla, em sap greu el que us va passar, que dur! Però desprens molta força i se't llegeix optimista, o sigui que endavant!! :-()-)
Apa, us deixo i torno als llibres mentre la peque fa migdiada (està malalta, pobre!) zz:-) .
Imatge Imatge Imatge
Laia80

EntradaAutor: Laia80 » dc. juny 19, 2013 9:20 am

Bon diaaaaa!!
Osti Gisa quin fallo!! Ja està canviat!!!!!
Molts d'ànims pels exàmens i pel treball!!!! És dur! però pensa que d'aquí 15 dies ja ho tindràs coll avall i segur que t'anirà moooolt bé!!! Molts i molts ànims!!!! Per cert!! Què stàs estudiant??? jijijiij
I ja de passada molts ànims pel teu home que jo sé que son unes opos i és mooooooooolta feina i molt d'estudiar!!! Petonassos per tots dos!

Perla24 estic totalment d'acord amb la GIsa després un bon rollo i un optimisme increïble!!!!!! Això només pot ser bo per aconseguir la teva panxeta :-()) !!!!! Petonassos

I les altres nenes!!! Vingaaa a cotorrejar una micona!!!!!
Imatge

Imatge

PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
stela
:: gosset
Entrades: 401
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 2:16 pm

EntradaAutor: stela » dc. juny 19, 2013 1:13 pm

Bones noies!!!!

Bueno moltes de vosaltres no em coneixeu... (sento les faltes pero estic al mvl...)
Jo porto rondant per aquí des del gener o desembre no recordo.. Pero q la banqueta o esperadora com dieu aquí jeje!!! Estaba a la espera per problemes d'un quiste a l'ovari però això ja ha passat!!!! Però bueno per diversos temes fins la setmans passada no he pogut deixar les pastis!!!! M'ha de venir aquesta setmana i ja la que bé hauria de començar l'altre caixa que no començaré!!!!! L'únic que esperarem 2 cicles més o menys perquè el.cos es netegi i crec que començaré a ser cercadora ja de setembre perquè a l'agost crec que no arribo... Per cert, la setmana que bé tinc gine i així aprofito i.que em doni l'àcid folic!!!!
Bueno noies ens veiem per aquí!!!!!!!
Laia80

EntradaAutor: Laia80 » dc. juny 19, 2013 1:35 pm

Hola Stelaaaaaaa!!!! Benvinguda al grup d'Esperadores/Cercadorees!!!! Que bé noves incorporacions!!!!

Doncs t'afegeixo a dalt i anem compartint cosetes!!! Q bé que ja hagis superat lo del quisteee!!!! Ara només queda esperar una mica i a per la panxeta!!!! :-()) Segur que t'anirà mooolt bé i estem encantades de que comparteixis l'espera i posterior cerca amb nosaltres!!! Tens algun fill ja o és el primer!!
Petonassos i anem parlant i esperem que l'espera es faci curtaaaaaaaaa!!!!! Jo encara en tinc per un temps més que tu, potser m'hi poso primavera que vé (2014) o com a màxim estiu 2014...o sigui que..paciènciaaa :-o00m ...però compartint-ho aquí amb totes se'm fa més fàcil i curt!! Perquè les ganes se'm mengeeen!!!!
Laia80 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 19, 2013 2:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge

stela

EntradaAutor: stela » dc. juny 19, 2013 1:55 pm

Moltes gràcies Laia!!!! Doncs serà el nostre primer fill/filla!!!!! Ens vam casar l'any passat i em decidit que ara és el moment ni que jo no treballi... Ell té un sou que no está malament i en aquests temps encara més així que somi jeje!!! Perquè si em d'esperar que les coses es millorin no se... Jo tinc 28 anys i el meu marit 32 farà aquest diumenge!!!!
stela

EntradaAutor: stela » dc. juny 19, 2013 1:57 pm

Per cert veig que totes teniu ja fills no??
Laia80

EntradaAutor: Laia80 » dc. juny 19, 2013 2:51 pm

Hola stela!! Bueno no totes....la perla24 no en té cap...però en aquest post hi ha de tot!!!!! jejejej

Ostres molt bé per decidir-te!! La veritat és que amb aquesta crisi fa por....mira'm a mi....però també es veritat que no has de deixar que el moment en el que estem decideixi per tu, has de decidir tu el moment!!! Ben fet stela!!!!
Mira... Jo el meu primer fill també el vaig tenir mentre estava a l'atur. De fet em van despedir de la feina on portava quasi 8 anys i estava embarassada de setmanes...i et puc dir per experiència que vaig tenir un embaràs perfecte!! super feliç, descansada....genial!!!
Olé tuuuu!! Endavaaaant!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge

laurita6
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dc. juny 19, 2013 3:53 pm

hola maques!!!
molt bé laia per obrir el post.
doncs si yo tinc una nena que el 13 de juliol fara 2 anyets!!! increible que gran es fà.
en un parell de setmanes faré els 32 anys i amb moltes ganes de tenir un segon fill, pero la veritat es que la feia no esta molt bé per aixó ens esperem a finals d'anys per valorar les coses bé.
anem parlant noies, estic molt contenta de tenir un lloc on parlar de tot.
Imatge
Imatge
perla24

EntradaAutor: perla24 » dc. juny 19, 2013 5:03 pm

Xatiiiiis! Com va aixo!?? Veig noves incorporacions! Q guai!!
Gisa ànims amb els estudis, la part fotuda d'estudiar son els exàmens però tot te una recompensa! Encara me'n recordo de quan vaig acabar l'ultim examen de la carrera!!! Una sensació increible! Satisfaccio, emoció, recompensa!! Vaig sortir plorant de l'alegria jo treballava i estudiava a la vegada i va ser molt dur... Vaig sacrificar moltes coses pel camí pero no me n'arrepenteixo!!
Laia80 i gisa gracies pels ànims guapes! Aquest cop anirà be! Ho noto! Es q jo soc molt optimista de mena i sempre estic rient i quan escric aquest tarannà es transmet!! A mes q no em puc queixar! Tinc salut i la meva família tb i aixo ho es tot!!
Stela, jo no tinc fills així q estem igual!! Jo tb estic a l'atur pero emprenent!! I com ja li vaig dir a la laia80 que la crisi i les maleïdes feines no ens frenin!!! Pero obviament cadascú sap la seva situació no!? I aquesta decisió es molt personal...
Doncs res q palante!!! A la primera que li toqui la búsqueda que avisi!!! Jajajajja analitzarem tots els símptomes quan s'acosti la warry!
Besitoooos
AMB PANXU: petitanuria, magar, kith20, stela, copina, xity, melicanyella, jpd1980, ximhy, lalama, laurita6, lula1, peixicu, irem, perla24, laia80, atuchi ,sergem
stela

EntradaAutor: stela » dc. juny 19, 2013 5:26 pm

Moltes gràcies a totes!!! Sou totes molt maques!!!! Doncs si cadascú sap si és un bon moment o no per posar-se a la busqueda!!! Doncs la proxima warry serà la primera sense pastis... No se com anirà perquè fa 9 anys que les prenia i que jo.recordi les tenia bastant doloroses... A vosaltres com.us va anar??
perla24

EntradaAutor: perla24 » dc. juny 19, 2013 9:32 pm

Stela, jo et puc explicar el meu cas. Jo les vaig pendre 4 anys i quan les vaig deixar vaig patir una mica!! Recordo que la ultima regla pre pastilles va ser un febrer i ja no me les vaig pendre mes. Doncs fins al maig no em va venir la regla!!!! A part de tenir un brot d'acné q flipes!!! Mes o menys vaig trigar mig any a que se'm regulés tot, des d'aleshores fins ara em ve extra puntual cada 31 dies amb el síndrome premenstrual complet...
Si vols mes informació pregunta!
stela

EntradaAutor: stela » dc. juny 19, 2013 11:25 pm

Uffff Perla que dius.... Mare meva tant de temps sense regla?? Que et va dir el gine?? Yo abans era de regles doloroses i d'acné doncs també però esclar també era 9 anys més petita... Aysss no se... Espero que no tardi molt en regular-se... Moltes gràcies per l'informació!!!
peixicu
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dl. juny 10, 2013 11:12 am

EntradaAutor: peixicu » dj. juny 20, 2013 5:45 am

Bon dia matineres! Bona feina Laia! Gràcies!Jo també vaig escueta de temps però ja buscaré un momentet per anar comentant! Cada dia menys per l'objectiu! Endavant buscadores! :***:
Imatge
Imatge
peixicu
Entrades: 210
Membre des de: dl. juny 10, 2013 11:12 am

EntradaAutor: peixicu » dj. juny 20, 2013 5:48 am

perla24 stela jo fa moltíssim que no tinc la regla degut als meus ovaris poliquístics! És una :-o00m aquí no hi ha qui pugui controlar res... ?-)
Imatge
Imatge
perla24

EntradaAutor: perla24 » dj. juny 20, 2013 7:26 am

Bon dia esperadores/cercadores!

Stela, no pateixis perquè cada cos és un món! Jo crec q lo meu va ser estrany... a la gine hi vaig anar abans de deixar-les i li vaig preguntar per l'acne i si em trigaria molt a venir la regla. La seva resposta va ser: l'acne no tornarà a sortir pq ara ja ets més gran i la regla pot ser que et trigui una mica però ja vindrà... :-o00m
Així que ja ho veus, em va sortir acné i em va trigar un tou a venir!! O sigui que tranquil·la, paciència que tot es regula! Pensa que són molts anys sense ovular i el teu cervell i hormones han de tornar a funcionar! Queda't amb la conclusió que l'acné acaba marxant (ara no en tinc, tot i que fa 3 anys que no les prenc) i la regla s'acaba regulant, així que paciència a topeeee!!
Peixicu! Bon dia!! ostres això de no tenir la regla, carai! no ho havia sentit a dir mai! si que he sentit el tema del SOP però d'aquí a no tenir la regla... i aleshores per quedar-te embarassada sempre has de recórrer a la RA? o ho pots aconseguir per medi natural? no té solució el SOP??
laurita6, doncs quan arribi finals d'any ens informes!!! aviam si aquest germanet/a es farà esperar molt o no!

Ja que gairebé totes sou mares, us faig una pregunta: vau trigar molt a quedar-vos embarassades? Lo meu va ser un pim pam ja que vam fer diana!!! Però com q per norma sents a dir que es triga tant... aviam aquestes respostes!!
Petonets
Laia80

EntradaAutor: Laia80 » dj. juny 20, 2013 8:07 am

Bon dia guapeeeees!!!!!

Stela!!! Jo vaig pendre pastis durant 9 o 10 anys, les vaig deixar i al cap de 2 mesos em vaig quedar embarassada així que cxom molt bé han dit..cada cas és un món!!!! No siguis pessimista i pensa que serà diana ràpidaa!!!!
:p-) :p-)
Aixxx peixicuuu que el juliol ja s'acosta!!! Nenaaaa quina emocióoo!!!

laurita6 estem igual!! el meu fa 2 anyets el 30 d'agost jijijiij...ostres potser a finals d'any també m'ho pensoo!!! es que en tinc unes ganeeees!!!!
jejejejej :b-)))

perlaaaa!!!!! Hola guapaaa!!! jejejejje ets genial! ja he contesta a dalt, però dir-te que nosaltres no vam tardar gens...el primer mes va venir la warry i el segon ja no!!! Pero això va com va..igual ara m'hi poso i no hi ha maneraaa!!!!!
Nenes aquest post té moooolt bona pintaaaaa!!! Sou totes genials!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
QUINA IL·LU DE POOOST!!!! JAJAJJAJA
Imatge

Imatge

gisa
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

EntradaAutor: gisa » dj. juny 20, 2013 8:45 am

Ohhhhhh! havia escrit una parrafada i se m'ha esborrat tot!!! :-(( ?-) Jo que us havia dedicat amb molt de carinyo unes paraules a cada una!!! :ufs: :ufs: :ufs: :-o00m :-o00m :-o00m En fi, ja no tinc més temps, miro d'entrar aquest vespre, però us desitjo un feliç dijous!!! :***: :b-))) :p-) :***: :b-))) :p-) :***:
Imatge Imatge Imatge
laurita6
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dj. juny 20, 2013 8:46 am

yo vaig deixar l'aro a l'agost y el 6 de novembre hem vaig quedar embarasada, a l'octubre vaig tenir un retras de una setmana pero em va baixar i el dia 5 de novembre vaig tenir revisió amb la gine i hem va dir que estaba ovulant que si aquella nit feia deures i a les 5 de la matinada tb hem kedaria embarasada i dit i fet jejeje aixi que no puc queixarme al segon mes jejeje.
nomes vaig tenir dues o tres regles de dolor nomes notava els ronyons mal pero suportable.
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::