[color=red]Ovaris poliquístics!!!Un problema???[/color]
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
[color=red]Ovaris poliquístics!!!Un problema???[/color]
Hola noies!!!
Primer de tot em presento, fa gairebé un any que estic casada i de cara a l¡'any que ve ens estem plantejant de començar la búsqueda d'un nou membre per a la nostra família,jejeje
Dilluns de la setmana passada vaig anar al Gine per fer-me la revisió anual i em va dir que tinc els ovaris poliquísitcs quan em va fer la eco vaginal, la veritat es que porto des dels 20 anys anant cada any afer-me les revisions i mai m'ho havien dit. La gine em va dir que són els ovaris "vagos" i que no passava res pero jo he estat mirant per internet i he llegit de tot, llocs on diu que no passa res i altres que són una mica alarmistes...i clar ja no sé que pensar
alguna de vosaltres té aquest "problema"????
Gràcies per adelantat

Primer de tot em presento, fa gairebé un any que estic casada i de cara a l¡'any que ve ens estem plantejant de començar la búsqueda d'un nou membre per a la nostra família,jejeje
alguna de vosaltres té aquest "problema"????
Gràcies per adelantat

Aquest post esta començat. Si vols mirar més avall ....
Ja veuras que no ets la única ... Jo també els tinc ... De moment porto dos mesos buscant i clar com que no em ve la regla ... doncs res de res ...
Mira millor no et capfiquis, cada noia es diferent ... Jo ara quan em torni a venir la regla em fara posar unes injeccions per forçar als ovaris a ovular ...
Si vols llegeix primer el que vam dir i després si tens algun altre dubte ho demanes val?
Espero que et vagi bé!
Ja veuras que no ets la única ... Jo també els tinc ... De moment porto dos mesos buscant i clar com que no em ve la regla ... doncs res de res ...
Mira millor no et capfiquis, cada noia es diferent ... Jo ara quan em torni a venir la regla em fara posar unes injeccions per forçar als ovaris a ovular ...
Si vols llegeix primer el que vam dir i després si tens algun altre dubte ho demanes val?
Espero que et vagi bé!

- nyiguinyogui
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: ds. maig 19, 2007 8:11 pm
Hola¡¡
yo tambien tengo los ovarios polimicroquisticos, vamos q son vaguillos y hace unos tres años me recetaron anticonceptivos para obligarlos a trabajar, es q la regla me venia cada dos o tres meses y asi era una manera d q bajase cada mes, la doctora me dijo q eso nunca se sabe lo mismo me cuesta mas q menos quedarme embarazada¡¡ asi q con tranquilidad y sin desespero, y referente a internet a mi tambien me paso lo busque y me alarme un poco pero es lo q dice andy q hay q seleccionar¡¡
yo tambien tengo los ovarios polimicroquisticos, vamos q son vaguillos y hace unos tres años me recetaron anticonceptivos para obligarlos a trabajar, es q la regla me venia cada dos o tres meses y asi era una manera d q bajase cada mes, la doctora me dijo q eso nunca se sabe lo mismo me cuesta mas q menos quedarme embarazada¡¡ asi q con tranquilidad y sin desespero, y referente a internet a mi tambien me paso lo busque y me alarme un poco pero es lo q dice andy q hay q seleccionar¡¡
Kina sort noies!!!
Jo fa dos mesos i mig que vaig deixar les pastilles i que estem buscant i res .... El pitjor es que en aquest temps no m'ha vingut la regla ni res i vaig anar al ginecòleg i em va dir que em podria tirar temps així .... Em va tornar a receptar les pastilles anticonceptives i quan em vingui la regla tractament intensiu durant deu 10. Es veu que es com l'omifin però més fort
A veure si m'hi quedo ...
Jo fa dos mesos i mig que vaig deixar les pastilles i que estem buscant i res .... El pitjor es que en aquest temps no m'ha vingut la regla ni res i vaig anar al ginecòleg i em va dir que em podria tirar temps així .... Em va tornar a receptar les pastilles anticonceptives i quan em vingui la regla tractament intensiu durant deu 10. Es veu que es com l'omifin però més fort
A veure si m'hi quedo ...
jo de tu no patiria gaire, el principal problema d tenir ovaris poliquístics és q no saps quan ovules i x tant és més dificil fer diana, xò la resta tot ok, no??
jo tinc una amiga q en te i s'ha qdat en estat sense buscar-ho, o sigui q ja veus! ;)
jo tinc una amiga q en te i s'ha qdat en estat sense buscar-ho, o sigui q ja veus! ;)

M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma

- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Gràcies per les vostres respostes, sou uns
la veritat es que m'he quedat més tranquil·la.
A mi tb em va passar això de venir-me la regla cada mes i mig o dos mesos quan vaig deixar les pastilles anticonceptives per primer cop Andy, pero ara que les he tornat a deixar per segona vegada em ve regular cada 28 dies (cosa rara en mi). Ja veuras com tot et sortira bé, guapa!!!
Sharey, nycris, keka i anerismoltes felicitats pels vostres respectius embarassos!!!!!
la veritat es que m'he quedat més tranquil·la.
A mi tb em va passar això de venir-me la regla cada mes i mig o dos mesos quan vaig deixar les pastilles anticonceptives per primer cop Andy, pero ara que les he tornat a deixar per segona vegada em ve regular cada 28 dies (cosa rara en mi). Ja veuras com tot et sortira bé, guapa!!!
Sharey, nycris, keka i anerismoltes felicitats pels vostres respectius embarassos!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |