ASISA-ginecòleg clínica
- futuramami29
- :: conillet

- Entrades: 397
- Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm
ASISA-ginecòleg clínica
Bones!!! Una coseta, visc a Barcelona desde fa 3 anys... Però com que la feina la continuo tenint a Tarragona, de on sóc, he continuat visitant-me a Tarragona. Em porta el Dr. Fargas a Reus! Però clar, el dia que em quedi embarassada, lo seu és buscar algú de Barcelona... Però no tinc referencies!!!!
Vaig sentir parlar de que aquest doctor té un fill que visita a la Dexeus... Que és un equip i tal... En sabeu algo!?!? O en podeu recomanar algun!?!? Brrrrr Sempre puc anar a fer-li una visita al ginècoleg jaja Gràcies maques!!
Vaig sentir parlar de que aquest doctor té un fill que visita a la Dexeus... Que és un equip i tal... En sabeu algo!?!? O en podeu recomanar algun!?!? Brrrrr Sempre puc anar a fer-li una visita al ginècoleg jaja Gràcies maques!!
Re: ASISA-ginecòleg clínica
Jo sóc de Terrassa i estic amb ASISA, n'hi ha alguna que em recomani algun ginecòleg? gràcies!!
- futuramami29
- :: conillet

- Entrades: 397
- Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm
Re: ASISA-ginecòleg clínica
Pujo post a veure si alguna s'anima i diu algo
jajaja! Jo visc a Martorell jpd!!
jajaja! Jo visc a Martorell jpd!!Re: ASISA-ginecòleg clínica
futuramami28 ha escrit:Pujo post a veure si alguna s'anima i diu algojajaja! Jo visc a Martorell jpd!!
Hola wapi!! ah molt bé, jo a Terrassa. A veure si recomanan algun gine o experiències de mutua o hospitals aquí!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |