..•.¸¸•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de JULIOL 2013 - ஐ..•.¸¸•´¯`•
..•.¸¸•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de JULIOL 2013 - ஐ..•.¸¸•´¯`•
Abans de començar... relaxem-nos... és estiu, fa caloreta, fa sol, venen vacances, platja, piscina...

És un honor per mi obrir el nou post de Cercadores de Juliol 2013 amb la Cross_13. Rebent el relleu de la ma de les fantàstiques jefas del més de juny Zaa i Mitis, que han tingut un mes molt bo i han cantat molts positius.
Si fa un temps que busques panxu o vols començar aquest mes, si estas en plena SW, en desespero o esperant tornar-ho a intentar, aquest és el teu lloc. Aquí estarem en el bons moments i en els no tan bons (que seran poquísims segur!
Diuen que el Juny li diu al Juliol: ja que jo he plogut, tu fes bon sol. Així que si el mes passat et va "ploure" aquest més la sort et farà cosat amb l'ajuda del sol.
El sol (amb precaució és clar) millora el sistema immune, el descans, augmenta l'apetit sexual i ens protegeix de la depressió. I tot això ens va fantàstic per estar relaxades, descansades i a punt per anar al mercadona (fer pinxitos) i donar-ho tot!!
Aquest mes hem de cantar molts positus!! Així que aquest Juliol, les cercadores al sol!!
Però per que tot surti be, ens ho hem de prendre amb calma i aquest és el millor mes per fer-ho

QUI SOM LES CERCADORES DE JULIOL?
Per anar-nos coneixent necessitem les següents dades:
Nom d'usuària
Edat dels dos
Cicle de cerca i durada del cicles
Nº Fills
Data NW (importantíssim!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Truquis del almendruqui o si preneu alguna cosa vosaltres i el maromo. Fas SM o SW? Quin dia o setmana la comences?
Aniré actualitzant amb les dades que hem passeu.
Alaska
37 jo i 42 el Mario / 5é cicle de cerca / 1r fill / data NW 8 de juliol, però no ho sé amb certesa pq aquest cicle no he pogut fer els TO com toca / prenc ovusitol i els dos prenem maca (Aquilea Vigor) / sóc tècnica d'administració pública / m'agrada llegir abans de dormir, les sèries (juego de Tronos, Modern Family, Cómo conocí a vuestra madre, Big Bang...), cuinar, el maquillatge... i el SP! / aniversari al febrer / tenim dues gossetes que formen part de la nostra família / aquest mes no confieu encantar el meu positiu pq els dies claus no hem fet deures pq no estàvem junts, però al juliol vamos a darlo todo: serà el primer cicle que estarem junts sempre i tindrem oportunitats per a caçar l'ovulito, així que vull que vinga la W prompte per a començar amb la SW!
Cross_13
34/38 2n fill@ 1 mes de recerca +1 mes a la banqueta a l’espera de la W quan vulgui venir i confirmar que tot està al seu lloc per reprendre la recerca.
Dalila
Boniques!!! Sóc la Dalila, ja vaig apuntar-me el mes passat, però em va venir a W... I després de la decepció no vaig dir res! Esten en l'any de busqueda.... Ja som veteranus!! Però no ens fallen.les ganes!!
Tot i que tinc unes regles suuuuuper irregulars el gine em va dir que estava tot okey... I res passen els mesos i RES.... Ens hem donat fins el setembre... Per tornar anar-hi perquè sóc mestra i tinc vacances!!!
Bé... De fet segons el meu calendari de l'aplicació m'havia de venir la w fa ubs 5 dies... I res de res... Avui tinc mal de ronyons molt forts! Així que com sempre s'haurà retrassat... Maldita w!! De tota manera em faré te ... Perquè si veig el negatiu pitser em baixa més ràpid.... Psicoligia pura!!!
Dawn
Dawn // tinc 25 anys, el Dawno 28 //Portem un any de casats // Serà el nostre 1r fill // Tinc SOP diagnosticat de fa uns 5 anys i molt irregular // Soc Infermera, m'encanta la meva professió. M'agrada molt anar al cinema, sortir a fer cervecetes amb els amics i viatgar mooolt! La meva data de NW es pel 9/08 tenint en compte que sigui un cicle de 30 dies (que no ho crec), pero al post d'agost aniré informant.
Esterock
Mi nombre es Ester, tengo 30 años y mi marido Rafa 35. Es el primer mes que estamos buscando. Aún me lío un poco con los simbolos NW, TO.... espero me perdonéis. Me vino la última regla el 21 de junio y mis ciclos no son regulares... Pero más o menos de 35-38 días... así que en principio para el 29 o por ahí de este mes vendría...o no...Los deberes están hechos!! :)
futuramami28
Jo 28 anys i el futurpapi 33 anys.Fa dos mesos que ens vam casar desprès d'once anys junts... i busquem el nostre petitó
o petitona
. Ens vam posar per feina la mateixa nit de casats jaja així que podem dir que és el nostre 2º cicle de cerca. Ummm que més que més, la data de la NW és el 14/07. Estic en plena SW però no hem estat molt per la feina... al menys el que a mi m'hagués agradat jaja, A veure que passa...

Gambeta
27 i 38 anys / 5è mes de cerca / data de NW 25 de juny. Cross estic fatal!! 25 de juliol , tan de bo que sigui el dia del meu positiu!
Gatxàn
32 (jo) i 35 anys (ell) / 2n cicle de cerca/ Busquem el/la nostre/a primer petitó/na!!! m'encanta llegir i fer esport a l'aire lliure. Data NW 18 juliol. Infermera.
ISDISYUNAO
jo 33 ell 34, es el meu 2º fill pero el 1º per ell, tinc una nena de 10 anys, portem 8 mesos de cerca ,estic prenen ovusitol, foli doce i omifin, ell esta amb maca .Els meus cicles son de 33/34 dies i la data de la NW es per el 10 de juliol!!
jpd1980
Jo em dic Jenny i tinc 32 anys, el mey marit té 31. Portem 12 anys junts, però vam donar el pas de casar-nos el passat 30 de juny. Així que fa uns mesos ens va tornar les ganes fortes de ser papis ( ja la teníem però per coses de la vida, no es podía), així que com he dit fa uns mesos deixem les precaucions, però sense mirar ovulació ni res, a veure com anava. Però va ser molt poc temps ja que el meu marit va estar operat de l'esquena, amb el repòs inclòs que anava a ser curt, però li va agafar una infecció dins del disc (discitis) i hem plorat i patit molt, ha sigut horroròs, 33 díes a la clínica, amb mórfics, una nova intervenció i molt de repòs..
Ahora porta a casa poc més d'un mes i ha estat amb molt repòs així que res de res... (com es normal). Així que ara ja que ha començat amb rehabilitació i que comença a fer una vida més normal, començem, encara que aquest mes no ha sigut el bo ja que la W ja està aquí!!
La data de la NW és 03/08
Karokindes
Ell 38 i jo 29/2n cicle de cerca/2n fill/data NW 13 de juliol/ acabem de passar SWi hem fet molt bé els deures! Aviam si hi ha sort i podem dónar un germanet
o germaneta
al nostre petitó!Jo sóc mestra i treballo amb nens de primària, ara mateix estic de vacances
Lila14
Jo 37 anys i el meu marit 40, tenim un nen d'un any. Data de NW el 27 de juliol. Primer només volíem tenir un fill però finalment malgrat les dificultats econòmiques hem decidit anar a la cerca d'un altre i com que l'edat apreta ens hi posem ja!
Miansil-27
31 i 31 anys / 4r cicle de cerca/ Busquem el primer petit/a de la casa!!! Sóc secretària de direcció / Ens agrada molt el camping, de fet tenim una caravana, m'agrada llegir, veure videos de maquillatge i pentinats, la cosmética... i sóc aficionada a les manualitats / Cumple 04/09 / NW 5 de juliol!!
Mitis
29 anys i Mitus 36, 4t cicle de cerca, tenim un gosset que és l'amor de casa i li agraden molt els nadons! Sóc mestra, la meva data de NW és el proper 17 de juliol. 1er fill/a.
mym
Tinc 38 anys, la meva parella 28. Jo ja tinc dues nenes, 15 i 9 anys i estic divorciada. Per tant, per mi seria el tercer però per la meva parella seria el primer petit/a. Sóc mestra, tinc dues gosses i aquest mes és el primer que ens posem a la busqueda. Em va venir la W el dia 7 per tant en breu ens posarem a fer deures.
Neisarox
Sóc mare d'un octubrero del 2010 i aq mes he decidit posar-nos-hi de nou. No tinc moltes esperances xq vem decir començar a mitjans d cicle...a veure q passa.
Espero la NW el 19 d aq mes.
Jo tinc 32 i el meu marit 33 i aq serà el primer mes, encara q dsd el juliol d l'any passat ja vam començar a pel segon.
Nina30
Hola!! Tinc 35 anys el meu nino en te 37 i vaig en busca del 3er fill. Divorciada i enparellada de nou . Els meus nens tenes 8 i 5 anys. Fa molt de temps que no entrava per aquí...vaig fer-ho molt amb el neixament de la meva ssegona filla. És el primer mes que busquem. L'ültima regla el 25 de juny i super regular . L'espero doncs pel 23-24 de juliol. Deure fets
i estic al desesperoNivaira
Hola boniques! Jo 37 i el 31 (fa 32 aquest any, no sóc tan "abusona"! hehe). Tenim un petit pollastre de 22 mesos que volia un germanet/a! I ens hi vam posar. Ha estat el primer cicle oficial de cerca i la data de NW és el 9 de juliol. He cantat positiu fa pocs dies però... estic morta de por perquè em trobo massa bé!
Petitanuria
Jo i el meu marit 34 anys, tenim un nena de 27 mesos, pot dir que portem un cicle de cerca (65 dies), aquest serà el segon. ovaris poliquisticss/ Data de NW podria ser qualsevol dia de juliol, fa sexy month! / ovusitol 2 sobres al dia. I TE me'n faig sovint perquè amb els meus comptes podria estar d'un mes i no me'n donaria compte...de manera que cada 15 dies un TE cau... pròxim TE és el 13 de juliol
Pipeta
Jo 27 i ell 28/ 1r fill / 1er cicle de cerca. M'agrada viatjar, llegir, sortir amb els amics, la natura... Serà el primer cicle pero ja vaig provista de TO, no sigui cas que l'ovulito sigui ninja i es vulgui escapar! NW: 31 juliol
Say
Tenim 28 i 29 anys i com he dit és el primer cicle de cerca del nostre primer fill. Portem tota una vida junts i tenim molta il.lusió en fer gran la família (3? ) La no warry és el 2 de juliol.
Sya10
Hola cercadores!!! Us llegeixo de fa uns dies i m'he animat a presentarme! Som cercadors de Juliol per primer mes, aveure com va... jo tenia un bon presentiment aquest mes per aixo ens vam llençar a la piscina. Espero la warry pel 27, però algun cop triga dos dies més aixi que no ens fliparem.
Tenim un nen de 2 anys i 7 mesos i aquest serà el nostre segon embaràs.
Estem fent deures dia si dia no desde l'última regla, que no se'ns escapi!! i jo també estic plena de ralladures mentals, que si mal d'ovulació, que si fluxe, ... he tacat dos dies filet de sang cosa k de normal no em passa mai i porto desde el dia k vaig ovular amb molesties d'ovulacio als vespres.
Us acompanyoo!!! ole oleeee

Tana
Jo 32, ell 34. 2on cicle de cerca o 3er cicle si el 8 ve la W. Seria el primer fill o filla o fills o filles, mai se sap! Sóc informàtica, tinc 2 gossets bessonets que son els meus amors, m'encanta llegir de tot, veure series de tots els generes (soc fan de The Big Bang Theory) i els documentals.
Prenc AF i bec aquarius (diuen que va be per la implantació), el maromo pren Maca andina i veu café (va llegir que va be pels bitxitos), fem la SW a lo MargaritaStyle i al acabar Batwoman! Faig SW, SM no per que el maromo pateix per si el blastocito està baixant i ve un tsunami i se'l torna a emportar lluny de la meta.
Tiritissima
Tots dos amb 31 / sera el nostre primer fill-a / si al juny no hem fet diana aquest mes sera el segon de cerca / som de Girona i tot just hem entrat en el mon de cercar un bebe pero estem convençuts i ilusionats, pero encara es nota que som novatos
/ encara estic en desespero pero si acaba baixant la w ja avisare de la nova nw, tot i que potser ja passaria a Agost directe (es una situacio rara eh)Zaa
Yo 28 y ell 30, portem ya 8 mesos de cerca, y aquest sera el 3º amb l'omifin, la data de la NW es el 24 pero ultimament estic tenin cilces de 30 aixi que entre el 24-26, soc esteticien y me encanta veureee mojitos!!!!
COM ESTEM LA SETMANA DE L'1 AL 7
Cross_13: En espera. Aquesta vegada la W serà benvinguda, però a la propera no la voldrem!
Tiritissima: NW 29 de juny. Ha sortit del desespero el 02/07/13 amb el primer positiu del mes!!
Say: NW 2 de juliol. Ha sortit del desespero el 05/07/13 amb el segon positiu del mes!!
Miansil-27: En desespero. NW 5 de juliol
Alaska: En desespero. NW 8 de juliol
Tana: En desespero. NW 8 de juliol
ISDISYUNAO: NW 10 de juliol Ha sortit del desespero el 07/07/13 amb el tercer positiu del mes!!
Karokindes: En desespero. NW 13 de juliol
Petitanuria: En SM. TE 13 de juliol
futuramami28: En SM o SW. NW 14 de juliol
Mitis: En SM o SW. NW 17 de juliol
Gatxan: En SM o SW. NW 18 de juliol
Zaa: Preparant SM o SW. NW 24 de juliol
Gambeta: Preparant SM o SW. NW 25 de juliol
Lila14: Preparant SM o SW. NW 27 de juliol
COM ESTEM LA SETMANA DE L'8 AL 14
Tiritissima:
Say:
ISDISYUNAO:
Cross_13: En espera. Aquesta vegada la W serà benvinguda, però a la propera no la voldrem!
Miansil-27: Preparant la SW. Molta sort per l'agost!
Alaska: Preparant la SW. Molta sort per l'agost!
Tana: Preparant la SW. Molta sort per l'agost!
Dawn: Preparant la SW. Molta sort per l'agost!
jpd1980: Preparant la SW. Molta sort per l'agost!
mym: Preparant la SW. Molta sort per l'agost!
Neisarox: Preparant la SW. Molta sort per l'agost!
Karokindes: Preparant la SW. Molta sort per l'agost!
futuramami28: En desespero. NW 14 de juliol
Dalila: En desespero.
Mitis: En desespero. NW 17 de juliol
Gatxan: En desespero. NW 18 de juliol
Zaa: En SM o SW. NW 24 de juliol
Gambeta: En SM o SW. NW 25 de juliol
Lila14: En SM o SW. NW 27 de juliol
Pipeta: En SM o SW. NW 31 de juliol
COM ESTEM LA SETMANA DE L'15 AL 21
Tiritissima:
Say:
ISDISYUNAO:
Nivaira:
Neisarox:
Cross_13: I ja la tenim aquí!! Molta sort per la SW de l'agost!!
Miansil-27: Molta sort per l'agost!
Alaska: Molta sort per l'agost!
Tana: Molta sort per l'agost!
Dawn: Molta sort per l'agost!
jpd1980: Molta sort per l'agost!
mym: Molta sort per l'agost!
Karokindes: Molta sort per l'agost!
futuramami28: Molta sort per l'agost!
Mitis: Molta sort per l'agost!
Gambeta: Molta sort per l'agost!
Gatxan: En desespero. NW 18 de juliol
Nina30: En desespero. NW 23 de juliol
Zaa: En desespero. NW 24 de juliol
Lila14: En desespero. NW 27 de juliol
Sya10: En desespero. NW 27 de juliol
Esterock: En desespero. NW 29 de juliol
Pipeta: En desespero. NW 31 de juliol
COM ESTEM LA SETMANA DE L'22 AL 28
Tiritissima:
Say:
ISDISYUNAO:
Petitanuria:
Nivaira:
Neisarox:
Gatxan: Molta sort per l'agost!
Nina30: Molta sort per l'agost!
Lila14: Molta sort per l'agost!
Sya10: En desespero. NW 27 de juliol
COM ESTEM LA SETMANA DE L'28 AL 30
Tiritissima:
Say:
ISDISYUNAO:
Petitanuria:
SYA10:
Nivaira:
Neisarox:
Gatxan: Molta sort per l'agost!
Nina30: Molta sort per l'agost!
Lila14: Molta sort per l'agost!
ELS POSITIUS DEL MES
TIRITISSIMA
: DATA DE POSITIU: 02/07/2013. ENHORABONA!! AGAFAT FORT CIGRONET DE LA TIRITISSIMASAY
: DATA DE POSITIU: 05/07/2013. ENHORABONA!! AGAFAT FORT CIGRONET DE LA SAYISDISYUNAO
: DATA DE POSITIU: 07/07/2013. ENHORABONA!! AGAFAT FORT CIGRONET DE LA ISDISYUNAOFADA81
: DATA DE POSITIU: 20/07/2013. ENHORABONA!! AGAFAT FORT CIGRONET DE LA FADA81 PETITANURIA
: DATA DE POSITIU: 25/07/2013. ENHORABONA!! AGAFAT FORT CIGRONET DE LA PETITANURIA SYA10
: DATA DE POSITIU: 28/07/2013. ENHORABONA!! AGAFAT FORT CIGRONET DE LA SYA10 DITES DE JULIOL
I com que les dites populars estan plenes de saviesa, us poso les de Juliol que en clau, parlen de fer panxus:
A primers de juliol sembra el fesol. / Si vols tenir bona col, planta-la al juliol / Al juliol, ni dona ni col, però tant col com dona, a tot temps és bona. / La bona col ha d’ésser feta pel juliol
Pel juliol, sega qui vol / Al juliol, pesca qui vol.
Pel juliol, amb poc foc, bull el perol
Aigua de juliol, encén el sol.
Al juliol, tota la roba al vol.
Diu el blat el sembrador: "Amb un gra o amb dos, pel juliol estaré amb vós".
El juny madura i el juliol duu la fruita.
Pel juliol, el llop fa el primer udol.
Pel juliol, el pastor toca el flabiol.
Al juliol la figa al vol
Recordeu, relaxeu-vos i tot arribarà!

Tana l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 29, 2013 8:32 pm, en total s’ha editat 25 vegades.
Re: ..•.¸¸•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de JULIOL 2013 - ஐ..•.¸¸•´¯`•
BENVINGUSDES AL POST CERCADORES DE JULIOL PANXETES AL SOL
Tot preparant les vacances, també preparem un equipatge especial per un llarg viatge que començarà aquest Juliol i durarà per a tota la vida, ser mares!

Així que aquest juliol posarem la llavor i com que estarem descansant tot l’agost començarem aquest nou viatge plenes d’energia!
El proper carnaval estarem a punt de petar... i podrem portar disfresses com aquestes!!!

Amb la tana esperem poder cantar molts positius, però també acabar el mes de juliol i anar totes plagades a mares de març.
Faré de cojefa 34/38 2n fill@ 1 mes de recerca +1 mes a la banqueta a l’espera de la W quan vulgui venir i confirmar que tot està al seu lloc per reprendre la recerca.
CRONIQUES DELS POSITIUS:
Tiritissima positiu 2/07/2013
Noies, començo la crònica ara però no sé quan acabaré, perquè (ho sento molt) però us vull explicar la meva història. He llegit mil històries de noies del SP, mil cròniques i totes m'han fet emocionar i totes m'han fet pensar "a veure quan escriuré jo la meva". Doncs ha arribat el moment...
Com ja sabeu algunes de vosaltres, jo portava molts mesos a la banqueta, inclús quan no sabia que existís la banqueta. Aproximadament fa un any que se'm va despertar el rellotge biològic però el Tirito no estava preparat, així que tocava esperar. Cap al gener vaig començar a tenir inquietuds i sabia que existia el SP però em feia cosa que si entrava em faria venir més ganes de ser mare, i jo sabia que l'espera anava per llarg. Realment va ser un gran encert entrar al SP, perquè aquí he après moltes coses i he fet amistats que no oblidaré mai. Els mesos passaven i el Tirito semblava que feia avenços en la seva conscienciació així que al maig vaig començar amb l'Àcid fòlic, receptat pel metge de capçalera. I també pel maig vaig començar a fer dieta, no tant per tenir panxu, sinó per mi mateixa. La idea era començar la cerca al juliol!!
I a principis de juny jo ja feia alguns pinxitos que deia "vaia tonteria prendre precaucions", si fas els pinxito sense vas fent i quan et quedis t'hi has quedat. I el dia que no vaig poder més vaig dir-li al Tirito q no veia pq havíem de seguir amb les precaucions, i ell va contestar "tens raó, podem intentar-ho". COM??? Em vaig posar a plorar com una idiota... literalment. Això era un diumenge i en ppi semblava que la setmana següent era SW. Teníem clar que no volíem calcular molt les dates ni volíem agobiar-nos, la idea seria guiar-me amb la claraweb que hi ha mesos que la tinc molt evident, però anar fent quan volguéssim i com volguessim.
Només ho vam fer 4 cops als cd12, 14 17 i 19, no vam fer cap de les postures que diuen que són les millors pq jo si no em poso a sobre no noto res, però dels nervis ja us dic ara que no vaig tenir cap dia orgasme. No vaig aixecar les cames ni un sol dia, potser sí que em quedava estirada una estona però no tots els dies. He de dir que al cd17 jo ja vaig notar un mal estrany a sota la panxa, com un enduriment i ja em vaig estranyar, però vaig pensar que no fos ovulació. La setmana següent vaig començar a tenir mal d'esquena a la feina, em costava estar assentada les 8 hores laborals, però no sé si hi té a veure. Al cap de setmana següent torna aquell mal, aquest cop durant la nit, va ser horrible perquè jo pensava que no podia ser normal que el meu cap creés aquest tipus de mals tan diferents a la warry. Se'm va passar el diumenge i la setmana següent vaig seguir amb el mal d'esquena. I al cap de setmana segúent vaig tornar amb el mal de ventre i ja vaig notar canvis d'humor superbruscos, unes emprenyades descomunals jo sola, ploraneres sense motiu i alguns dies estava botida al vespre i notava la panxa regirada. Tot això sobre ara me n'adono a toro passat, perquè sobre la marxa notes coses però no saps perquè les notes i no acabes de relacionar. El 29 de juny tenia la teòria NW, però tbé podia ser el 30. Però vaja, el 29 jo ja estava feta un cromo i estava convençuda que el mal era real, però clar la incertesa et mata. Total que ahir vaig aconseguir el test (Mitis, no saps com te l'agraeixo, el teu rescate és clau en tota aquesta història) i avui al matí l'hem fet, perquè ahir ja estava fatal de l'esquena i de la panxa i almenys sortia de dubtes i em quedava més tranquil•la.
Aquesta nit he dormit molt bé, m'he despertat un parell de cops bé. Quan ha sonat el despertador a les 6.40 m'ha entrat la por, és que impressiona, i si surt negatiu? Bueno, faig pipi, ve el Tirito, posem la tira 10 segons, i a esperar uns minuts. Jo ja no volia ni mirar, ens hem assentat al lavabo, clapadíssims, i al cap del rato la ratlla es veia superbé!!!! EMBARASSADA!!! Buffff, quin shock!! Hem quedat muts, només ens miràvem i reiem i bufàvem. Hem fet diana a la primera!!!! Jo li he dit que ara sí que l'hem liat parda!! Ens hem abraçat i fet mil petons, i si no li he dit 53.287 vegades que l'estimo no li he dit cap. He arribat tard a la feina, però no sabeu amb quina alegria ho he fet, i la poca feina que he fet avui :P A veure qui coi es concentra sabent que està embarassada!! En principi i si tot va bé seré mare d'aquí 8 mesos i escaig!!
El meu consell és el que us diuen totes, CALMA!!! Que aquest símbol no hi és perquè si. I gaudiu de la cerca i feu bé els deures previs!! Però tampoc soc qui per fer-me l'experta pq jo no he seguit cap patró... No he vegut ni aquarius!
Vull donar les gràcies pel seu suport sobretot sobretot a les meves deureres, que m'han seguit des que vaig començar a fer deures, al dentista, amb la dieta, etc i sobretot en els moments baixos mentre estava a la banqueta. Ens hem seguit des del principi i sou molt importants per mi, sóc una mica més entesa en cerca i embarassos gràcies a vosaltres, però sobretot sé que s'hi ha d'estar a les dures i a les madures gràcies a les deureres, que es pot demanar ajuda quan estàs ofuscat i que les distàncies no importen quan t'importa l'altra persona. Us estimo moltíssim.
També a la meva estimada Nyinyi, cercadora d'or, banquetera ocasional i ara supermami patidora d'una nena preciosa. Si llegeixes això saps que tu m'has introduït en el SP i t'estic molt agraïda. Ets molt important per mi, gràcies per les teves sàbies paraules i els teus consells des de l'experiència.
I finalment, a totes les que m'heu felicitat i les que us heu infiltrat!! Araneta, Llentieta, Annieee, Xinxa, Cris1980, Gisa, Lau1983, Cross_13, Alaska, Zaa, futuramami, raquel, Say, (perdoneu les que no menciono i les que us he posat el nom bé, que ho he fet de memòria) i totes les que m'heu dedicat alguna paraula des de l'altra costat de l'ordinador. En especial a la Mitis, et conec de dos minuts en persona però vaia 2 minuts! Et dec un cafè i un xuxo si vols!!
PD: Perdoneu el rotllo patatero, avui tinc el dia nyonyo, ja sabeu...
Sort a totes!!!
ZAY (05/07/2013)
Després de dos dies de retràs ahir em faig un primer test i a primer cop d'ull més blanc que la llet. Em poso al llit amb el Sayo i li faig que no amb el cap. Mentra una decepció increible pel cos i quan ell em diu no pateixis ho continuarem intentant, ha estat el primer mes,... veig que es veu una ombreta. Ell, donada la seva desconeixènça lògica en TE, no ho veu clar i jo li comento algo així com Si hi ha ombreta hi ha panxeta !!! Ens abracem i continuem dormint mentre jo miro el test cada tres segons i sembla que es va fent més evident. No ens volem fer il.lusions i vaig a la farmàcia de sempre a comprar un segon test. La farmaceutica sembla que no me'l vol vendre, diu que no hi ha dubte, i em felicita!!!!!!! Torno a casa emocionada i amb el nou test que he aconseguit que em venguin i el guardo fins avui a les 7.30h. Després d'una nit despertant-me mil cops m'aixeco i per complir la meva misió i així faig. Com ahir sembla que el pipí puja per la segona finestreta i no es veu res però als 10 segons comença a veure's una ombreta i es va fent una mica més intensa. Vamos que ja no cal imaginar-la que hi és. Així que... ÉS UN POSITIU
Gràcies per estar tant pendent de mi.
CONSULTES I DUBTES ???????:
LES MILLORS POSTURETES PER ACONSEGUIR PANXU!
http://www.mibebeyyo.com/quedar-embaraz ... azada-3984
UN ARTICLE MOLT INTERESSANT PER PRENDRE'S LA CERCA AMB CALMA
http://www.creixemjunts.cat/salut/avui-toca/
Dubtes diversos sobré coses q es poden fer o no quan aconsegueixes panxu:
Link per consultar online en pdf la guia-llibret "Los consejos de tu matrona": http://www.aesmatronas.com/descargas/co ... atrona.pdf
Altres links sobre temes diversos:
SPA
http://www.serpadres.es/embarazo/segund ... arazo.html
DEPILACIO
http://www.imestetico.es/art_depilacion ... azada.html
http://www.bebesymas.com/embarazo/depil ... l-embarazo
DENTISTA
http://www.babycenter.es/x700301/puedo- ... l-embarazo
http://www.crecerfeliz.es/Embarazo/Cuid ... l-embarazo
AGAFAR AVIONS
http://www.babycenter.es/x700262/puedo- ... l-embarazo
http://www.iberia.com/viajar-con-iberia/embarazo/
http://espanol.pregnancy-info.net/volar.html
http://www.serpadres.es/embarazo/segund ... -util.html
MUNTAR EN BICI
Com sempre, et recomanen que si no has fet aquesta activitat abans, no la comencis un com embarassada.
http://www.bebesymas.com/embarazo/monta ... l-embarazo
http://primeriza.elembarazo.net/%C2%BFp ... azada.html
CONDUIR
Jo crec que no hi ha problema, sempre que et trobis bé per fer-ho i et capigui la panxa.
http://mujer.terra.es/muj/articulo/html/mu26221.htm
http://www.serpadres.es/embarazo/segund ... uedes.html
MENJAR EMBOTIT
Això es degut al risc de contraure la toxoplasmosi, si el congeles 3 dies no passa res i t'el pots menjar desprès, perque mates el bitxo
http://www.babycenter.es/x1300092/puedo ... l-embarazo
http://www.bebesymas.com/embarazo/soluc ... l-embarazo
http://www.mibebeyyo.com/embarazo/alime ... arazo-5286
MENJAR AMANIDA
http://www.crecerfeliz.es/Embarazo/Alim ... -ensaladas!
http://www.babycenter.es/x1300095/puedo ... l-embarazo
DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA
(COPIAT DE LES CERCADORES JUNYERES)
CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament
ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "mentre esperem començar passem l'estona"
ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu
GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària q els permet diferenciar quan ovulen
JEFA= forera escollida democràticament o a dedo jajaja, q s'encarrega d'obrir el post de cerrcadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pagina
ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada
PINXITO= acte sexual vulgarmen conegut com "polvo", "coito", etc Les cercadores també en diem anar al Mercadona amb desfici
FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils. Ojo, no confondre amb els "deures" q de tant en tant posa la jefa Cositina per mantenir a les cercadores entretingudes (per exemple buscar canços amb bon rotllo, etc) També substituït per anar al Mercadona
SEXY WEEK= dies més fèrtils del mes,són els anteriors i immdiatament posteriors a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programita tipus womanlog o fertilityfriend
SW= sexy week
SM= sexy month, dícese del q practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos continuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs
FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final
BITXITOS=espermatozoides També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols
TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i aixi saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)
TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" q són uns molt baratets q normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida q té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quines setmanes estàs)
CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital
WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació
FF= Fertility Friend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació
CANTAR POSITIU= acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment q una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada
NW = no warry - data que no t´ha de venir la "warry", és a dir la regla
CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)
CLARA D'OU O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació
FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins q ve la warry
FASE DE DESESPERO= coincideix amb la fase lutea: són els dies q les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esèrant a q vingui o no la warry, amb desesperació
PSICOSÍNTOMES = síntomes q poden ser reals o no, q creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa q està embarassada (per exemple: mal de pits, nausees)
PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!
LA FAMOSA CLARAWEB:
Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu ciclo avanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambios reflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periodo donde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodo más fértil de la mujer comienza en el último día que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmente esto sucede el día anterior a la ovulación o bien el mismo día de la ovulación. El aumento hormonal también reblandece el cuello uterino durante esta etapa. Normalmente el flujo actúa como una barrera protectora, pero durante el momento más fértil del ciclo permite que el esperma se desplace por el cuello uterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.
Consells per aconseguir panxolina:
- Àcid Folic (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- Perles d'Onagra (regulen les regles)
- Aquarius (les sals minerals ajudan a la implantació)
- suc d'aranja o "pomelo" - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- Maca andina (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- Supradin
- Preseed (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconsseguir arribar a l'òvul i tocar el timbre jaja)
- Anous de brasil, al post de Agost no sé quina noia va comentar que va veure per la TV que havien fet un estudi i afirmaven que anaven molt bé per la recerca.
- Sardines (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
Webs on comprar TE i TO:
http://www.amazon.es
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/
Calculadores fertilitat: n’hi ha de moltes, però us adjunto les més utilitzades
http://www.serpadres.es/tools/calculad
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159
Tractament amb Omifin:
Serveix per ovular i normalment regula els cicles; li recepten a moltes noies amb ovaris poliquístics o que els costa molt quedar-se embarassades. Es pren el cinquè dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle.
Normalment fas 3 cicles i si no et quedes descans d'1 cicle i tornes 3 cicles més. Si no et quedes ja no et donen més perquè es suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d'1 pastilla en pren més, però primer proven amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat l'ovulació.
RESTAURANTS: PER PREPARAR UN SOPAR ROMANTIC, o no...
Barcelona:
ALLIUM: carta mediterrània i especialitzada en slow food. És menja be i val la pena provar el seu menú de 15€. Cuina casolana però moderna.
ÀPAT. Cocina catalana, creativa. http://www.apat.es/
BAR MANDRI Tapas. Calle Mandri, 60. Telf: 93 417 11 29
BRASSERIE DEL GOTHIQUE: per quedar com reines i també al centre, el restaurant de l’Hotel Catalonia Catedral és molt bona opció. Molt bones presentacions tot boníssim, si un dia esteu de compres al Portal de l’Àngel i us be de gust menjar be us el recomano.
CAN CORTADA. Cocina catalana, ambiente rústico. http://gruptravi.com/can-cortada/
CAN PINEDA. Cocina de mercado. http://www.canpineda.com
CAN VALLES. Cocina tradicional. Carrer d'Aragó, 95. Telf. 93 226 06 67
DGUST. Pescado. Tipo pescadería. http://www.dgust.cat/
ELEPHANTA. Bar de copes. http://www.elephanta.cat/
GORRIA. Cocina tradicional vasco-navarra. http://www.restaurantegorria.com
LA BARCA DEL SALAMANCA. http://www.labarcadelsalamanca.com/. Ideal paellas.
LA BELLA NAPOLI (BARCELONA) Pizzeria. Recomendada la pizza de nutella. http://www.bellanapoli.net
BAR LA ESQUINICA. Un clásico del tapeo de Barcelona, es muy popular y no reservan, hay que coger número y hacer cola para entrar. Passeig de Fabra i Puig, 296. Telf. 93 358 25 19
KILO RESTAURANTE. Decorado por Mr Wonderful. Es nuevo y está muy de moda, por lo que se hace necesario reservar. http://www.kilorestaurante.com/ Menú de mediodía (de martes a viernes) 14.90 € dos platos, postre y bebida.
MAGNO. Debajo del Hotel Ars. Raciones abundantes y todo delicioso. Y decoración muy chula para una cena romántica.
NEGRO - ROJO. Cocina mediterránea – japonesa. http://www.grupotragaluz.com/restaurantes/
OLEUM (Mnac): Amb encant, bona cuina però el millor és el restaurant i les seves vistes. Recomanable per aniversaris i ocasions molt especials.
PORVENIR. Cocina gallega, también mariscadas. Buena relación calidad – precio. Cerca del Hospital Clínic. Imprescindible reservar. Carrer de Villarroel, 157 Telf: 93 453 10 46
PRÀCTIC (carrer constitució):Per atipar-se i menjar be, el cuiner és peruà però hi ha de tot. Molt be de preu i boníssim. Això si, és el típic bar cutre al que mai entraríeu, error!!
SENSE PRESSA. Cocina popular. http://www.sensepressarestaurant.com/
SONORA SPORT TAVERN. http://www.tabernasonora.com Cerca de Razzmatazz. Ideal para bocadillos o similar.
TERRABLAVA. Alimentación sana mediterránea. http://www.terrablava.es
TABERNA DE LESSEPS. Para picar. http://www.latabernadelesseps.es/
TERRA D’ESCUDELLA. Para una ocasión especial, menú degustación 36 €. Es una escuela de cocina. Es necesario reservar. http://www.tdk.cat
TOPO GIGGIO. Cocina italiana. C. Balmes, 139
TRATTORIA DEL MARE. Cocina italiana. Zona Vila Olímpica. http://trattoriadelmare.com/
WAKASA: Ara estan al carrer Laforja. Al nostre gust el millor japonès de Barcelona. Surt a uns 40€ per persona però val molt la pena. El menjar és boníssim i autèntic i fan un sushi mmmm!!
UNA MICA DE JAPÓ: Aquest és el nostre japonès low cost. És el que ells diuen cuina de casa (no hi ha sushi). M’encanten els obento, l’arrós amb sardines, el curry... i ben econòmic.
XIX KEBAB: un clàssic siri de Barcelona. Mai falla. Un bon cuscus i unes tapetes de Hommos, Tahine, Muhammara... I molt bona relació qualitat/preu.
Calafell:
EL BOT. Cocina mediterránea. http://www.restaurantelbot.com/
LA MASIA DE LA PLATJA. Cocina de mar y tradicional. http://www.masiadelaplatja.com
Castellar del Valles:
Bar Restaurante Frutos. C. Lleida, 12. Telf: 93 714 64 49. Especialidad en conejo al ajillo.
Cercs:
http://www.restaurantsantabarbara.com/
Granollers:
ASADOR EL QUINCHO. Parrilla argentina. http://www.parrillaelquincho.com.ar
EL MIRALLET. Fondue. http://www.elmirallet.cat
TEPPANIAKY. Restaurante japonés. Av. Sant Esteve, 59, Granollers.
L’Hospitalet de Llobregat:
MUG. http://www.mugrestaurant.com
SUCAPÀ http://www.sucapa.com
Llavorsí:
RESTAURANT CAN JOANA. Cocina casera. Carretera Llessui KM.10. Telf: 973 62 17 58
Lleida:
http://www.bellera.es/cat/belleracat.html
http://www.creperiaflash.com/
KIMO. Para picar. c. Sant Martí, 61. Telf. 973 232 533
MARIQUERIA NORAY: http://www.marisquerianoray.com. Marisqueria, buena calidad-precio
PIZZERIA IMOLA. En el barrio de la Bordeta. C. Sifó, 2. Telf: 973 21 3 422
LA SANGIOVESA. Pizzeria. http://www.lapiemontesa.com/establecimi ... esa-lleida
ZEKE. Bar de tapas. Avinguda Prat de la Riba, 42 Telf: 973 22 55 51
Llívia:
http://www.laformatgeria.com/. Reservar con antelación. Fondues.
Monistrol de Calders:
http://www.lamasiadelsola.com/
Palamòs:
http://www.salinera.es/cat/salinera.html. Cuina de mar.
Palau de Plegamans:
CAN BURGRES. http://restaurantcanburgues.com/ Carne brasa – cocina catalana.
Reus:
ABSIS. Cocina de mercado. Carrer de la Mar, 30 Telf: 977 34 29 92
CASTELL DE LA GLORIETA. http://www.restaurantlaglorietadelcastell.com/. Cocina mediterrània y de mercado.
Sabadell:
LA SALETTA. Cocina italiana. C.Sant Cugat, 8. Telf. 902933742
VINDALOO. http://restaurantvindaloo.blogspot.com.es/ Cocina India.
Sentmenat:
RESTAURANT CASTELL DE GUANTA. Carne a la brasa. Castell de Guanta, 6. Telf: 687 82 23 30
Terrassa:
LA CANTONADA DE LES BARRIQUES. Tapeo. C. Dibuixant Avellaneda, 65
Tel. 93 787 56 59
EL DOLL BRETO. http://www.eldollbreto.com/
TIBET LASHA BAR. Cocina nepalí. C/ Vall, 22 Tel. 937809710
Urús – La Cerdanya:
RESTAURANT COBADANA. Camí La Rota, s/n. Telf: 972 89 01 29
Vilassar de Mar:
L’ATLANTIDA. Restaurante – pizzería. http://www.atlantida2.com
PER RELAXAR-NOS UNA ESTONA: QUE MILLOR QUE LLEGIR UN BON LLIBRE?

SAGAS Y TRILOGIAS:
Jean M. Auel:
• El clan del oso cavernario, 1980
• El valle de los caballos, 1982
• Los cazadores de mamuts, 1985
• Las llanuras del tránsito, 1990
• Los refugios de piedra, 2002
• La tierra de las cuevas pintadas, 2011
Dan Brown:
Angeles y demonios
El código Da Vinci
El símbolo perdido
Ken Follet:
Los pilares de la Tierra + Un mundo sin fin
Trilogia Century: La caída de los Gigantes + El invierno del mundo
E.L. James:
50 sombras de Grey
50 sombras más oscuras.
50 sombras liberadas.
Marian Keyes:
• Claire se queda sola
• Lucy Sullivan se casa
• Rachel se va de viaje
• Por los pelos
• Sushi para principiantes
• Maggie ve la luz
• ¿Quién te lo ha contado?
• Bajo el edredón
• ¿Hay alguien ahí fuera?
• Un tipo encantador
• La estrella más brillante
Stieg Larsson – Trilogia Millenium:
Los Hombres que no amaban a las mujeres
La chica que soñaba con una cerilla y un bidón de gasolina.
La reina en el Palacio de las corrientes de aire.
Stephenie Meyer:
Crepusculo
Luna Nueva
Eclipse
Amanecer
Federico Moccia:
A tres metros sobre el cielo
Tengo ganas de ti
Perdona si te llamo amor
Perdona pero quiero casarme contigu
Carlos Ruiz Zafón:
• Serie El cementerio de los libros olvidados (tetralogía compuesta por las siguientes obras):
o La sombra del viento
o El juego del ángel
o El prisionero del cielo
o 4ª y última obra (no publicada todavía)
• Serie La trilogía de la niebla (recopilación de las tres siguientes obras de narrativa juvenil):
o El príncipe de la niebla
o El palacio de la medianoche
o Las luces de septiembre
• Marina (narrativa juvenil)
John Verdon:
• Sé lo que estás pensando, 2010 (Think of a number)
• No abras los ojos, 2011 (Shut Your Eyes Tight)
• Deja en paz al diablo, 2012 (Let the devil sleep)
LIBROS:
Australia – Roc Casagran.
Cometas en el cielo – Khaled Hosseini
El club de los viernes – Kate Jacobs
El ocho – Katherine Neville
El sari rojo – Javier Moro
El tiempo entre costuras – Maria Dueñas
Els estranys talents de la Flàvia – Alan Bradley.
Els ulls grocs dels cocodrils – Katherine Pancol.
Firmin – Sam Savage
Kafka a la platja - Haruki Murakami
L’amic retrobat – Fred Uhlman.
La ladrona de libros - Markus Zusak
La mort no és cap joc de nens – Alan Bradley
La solicitud dels nombres primers – Paolo Giordano
Las cosas que no nos dijimos – Marc Levy
Línia Blava – Ramón Solsona
Mar de fuego – Chufo Llorens
Mil soles espléndidos – Khaled Hosseini
Nunca olvides que te quiero – Delphine Bertholon.
Posdata: Te quiero – Cecelia Ahern
Te daré la tierra – Chufo Llorens
Un tramvía a SP – Unai Elorriaga
Tot preparant les vacances, també preparem un equipatge especial per un llarg viatge que començarà aquest Juliol i durarà per a tota la vida, ser mares!

Així que aquest juliol posarem la llavor i com que estarem descansant tot l’agost començarem aquest nou viatge plenes d’energia!
El proper carnaval estarem a punt de petar... i podrem portar disfresses com aquestes!!!

Amb la tana esperem poder cantar molts positius, però també acabar el mes de juliol i anar totes plagades a mares de març.
Faré de cojefa 34/38 2n fill@ 1 mes de recerca +1 mes a la banqueta a l’espera de la W quan vulgui venir i confirmar que tot està al seu lloc per reprendre la recerca.
CRONIQUES DELS POSITIUS:
Tiritissima positiu 2/07/2013
Noies, començo la crònica ara però no sé quan acabaré, perquè (ho sento molt) però us vull explicar la meva història. He llegit mil històries de noies del SP, mil cròniques i totes m'han fet emocionar i totes m'han fet pensar "a veure quan escriuré jo la meva". Doncs ha arribat el moment...
Com ja sabeu algunes de vosaltres, jo portava molts mesos a la banqueta, inclús quan no sabia que existís la banqueta. Aproximadament fa un any que se'm va despertar el rellotge biològic però el Tirito no estava preparat, així que tocava esperar. Cap al gener vaig començar a tenir inquietuds i sabia que existia el SP però em feia cosa que si entrava em faria venir més ganes de ser mare, i jo sabia que l'espera anava per llarg. Realment va ser un gran encert entrar al SP, perquè aquí he après moltes coses i he fet amistats que no oblidaré mai. Els mesos passaven i el Tirito semblava que feia avenços en la seva conscienciació així que al maig vaig començar amb l'Àcid fòlic, receptat pel metge de capçalera. I també pel maig vaig començar a fer dieta, no tant per tenir panxu, sinó per mi mateixa. La idea era començar la cerca al juliol!!
I a principis de juny jo ja feia alguns pinxitos que deia "vaia tonteria prendre precaucions", si fas els pinxito sense vas fent i quan et quedis t'hi has quedat. I el dia que no vaig poder més vaig dir-li al Tirito q no veia pq havíem de seguir amb les precaucions, i ell va contestar "tens raó, podem intentar-ho". COM??? Em vaig posar a plorar com una idiota... literalment. Això era un diumenge i en ppi semblava que la setmana següent era SW. Teníem clar que no volíem calcular molt les dates ni volíem agobiar-nos, la idea seria guiar-me amb la claraweb que hi ha mesos que la tinc molt evident, però anar fent quan volguéssim i com volguessim.
Només ho vam fer 4 cops als cd12, 14 17 i 19, no vam fer cap de les postures que diuen que són les millors pq jo si no em poso a sobre no noto res, però dels nervis ja us dic ara que no vaig tenir cap dia orgasme. No vaig aixecar les cames ni un sol dia, potser sí que em quedava estirada una estona però no tots els dies. He de dir que al cd17 jo ja vaig notar un mal estrany a sota la panxa, com un enduriment i ja em vaig estranyar, però vaig pensar que no fos ovulació. La setmana següent vaig començar a tenir mal d'esquena a la feina, em costava estar assentada les 8 hores laborals, però no sé si hi té a veure. Al cap de setmana següent torna aquell mal, aquest cop durant la nit, va ser horrible perquè jo pensava que no podia ser normal que el meu cap creés aquest tipus de mals tan diferents a la warry. Se'm va passar el diumenge i la setmana següent vaig seguir amb el mal d'esquena. I al cap de setmana segúent vaig tornar amb el mal de ventre i ja vaig notar canvis d'humor superbruscos, unes emprenyades descomunals jo sola, ploraneres sense motiu i alguns dies estava botida al vespre i notava la panxa regirada. Tot això sobre ara me n'adono a toro passat, perquè sobre la marxa notes coses però no saps perquè les notes i no acabes de relacionar. El 29 de juny tenia la teòria NW, però tbé podia ser el 30. Però vaja, el 29 jo ja estava feta un cromo i estava convençuda que el mal era real, però clar la incertesa et mata. Total que ahir vaig aconseguir el test (Mitis, no saps com te l'agraeixo, el teu rescate és clau en tota aquesta història) i avui al matí l'hem fet, perquè ahir ja estava fatal de l'esquena i de la panxa i almenys sortia de dubtes i em quedava més tranquil•la.
Aquesta nit he dormit molt bé, m'he despertat un parell de cops bé. Quan ha sonat el despertador a les 6.40 m'ha entrat la por, és que impressiona, i si surt negatiu? Bueno, faig pipi, ve el Tirito, posem la tira 10 segons, i a esperar uns minuts. Jo ja no volia ni mirar, ens hem assentat al lavabo, clapadíssims, i al cap del rato la ratlla es veia superbé!!!! EMBARASSADA!!! Buffff, quin shock!! Hem quedat muts, només ens miràvem i reiem i bufàvem. Hem fet diana a la primera!!!! Jo li he dit que ara sí que l'hem liat parda!! Ens hem abraçat i fet mil petons, i si no li he dit 53.287 vegades que l'estimo no li he dit cap. He arribat tard a la feina, però no sabeu amb quina alegria ho he fet, i la poca feina que he fet avui :P A veure qui coi es concentra sabent que està embarassada!! En principi i si tot va bé seré mare d'aquí 8 mesos i escaig!!
El meu consell és el que us diuen totes, CALMA!!! Que aquest símbol no hi és perquè si. I gaudiu de la cerca i feu bé els deures previs!! Però tampoc soc qui per fer-me l'experta pq jo no he seguit cap patró... No he vegut ni aquarius!
Vull donar les gràcies pel seu suport sobretot sobretot a les meves deureres, que m'han seguit des que vaig començar a fer deures, al dentista, amb la dieta, etc i sobretot en els moments baixos mentre estava a la banqueta. Ens hem seguit des del principi i sou molt importants per mi, sóc una mica més entesa en cerca i embarassos gràcies a vosaltres, però sobretot sé que s'hi ha d'estar a les dures i a les madures gràcies a les deureres, que es pot demanar ajuda quan estàs ofuscat i que les distàncies no importen quan t'importa l'altra persona. Us estimo moltíssim.
També a la meva estimada Nyinyi, cercadora d'or, banquetera ocasional i ara supermami patidora d'una nena preciosa. Si llegeixes això saps que tu m'has introduït en el SP i t'estic molt agraïda. Ets molt important per mi, gràcies per les teves sàbies paraules i els teus consells des de l'experiència.
I finalment, a totes les que m'heu felicitat i les que us heu infiltrat!! Araneta, Llentieta, Annieee, Xinxa, Cris1980, Gisa, Lau1983, Cross_13, Alaska, Zaa, futuramami, raquel, Say, (perdoneu les que no menciono i les que us he posat el nom bé, que ho he fet de memòria) i totes les que m'heu dedicat alguna paraula des de l'altra costat de l'ordinador. En especial a la Mitis, et conec de dos minuts en persona però vaia 2 minuts! Et dec un cafè i un xuxo si vols!!
PD: Perdoneu el rotllo patatero, avui tinc el dia nyonyo, ja sabeu...
Sort a totes!!!
ZAY (05/07/2013)
Després de dos dies de retràs ahir em faig un primer test i a primer cop d'ull més blanc que la llet. Em poso al llit amb el Sayo i li faig que no amb el cap. Mentra una decepció increible pel cos i quan ell em diu no pateixis ho continuarem intentant, ha estat el primer mes,... veig que es veu una ombreta. Ell, donada la seva desconeixènça lògica en TE, no ho veu clar i jo li comento algo així com Si hi ha ombreta hi ha panxeta !!! Ens abracem i continuem dormint mentre jo miro el test cada tres segons i sembla que es va fent més evident. No ens volem fer il.lusions i vaig a la farmàcia de sempre a comprar un segon test. La farmaceutica sembla que no me'l vol vendre, diu que no hi ha dubte, i em felicita!!!!!!! Torno a casa emocionada i amb el nou test que he aconseguit que em venguin i el guardo fins avui a les 7.30h. Després d'una nit despertant-me mil cops m'aixeco i per complir la meva misió i així faig. Com ahir sembla que el pipí puja per la segona finestreta i no es veu res però als 10 segons comença a veure's una ombreta i es va fent una mica més intensa. Vamos que ja no cal imaginar-la que hi és. Així que... ÉS UN POSITIU
Gràcies per estar tant pendent de mi.
CONSULTES I DUBTES ???????:
LES MILLORS POSTURETES PER ACONSEGUIR PANXU!
http://www.mibebeyyo.com/quedar-embaraz ... azada-3984
UN ARTICLE MOLT INTERESSANT PER PRENDRE'S LA CERCA AMB CALMA
http://www.creixemjunts.cat/salut/avui-toca/
Dubtes diversos sobré coses q es poden fer o no quan aconsegueixes panxu:
Link per consultar online en pdf la guia-llibret "Los consejos de tu matrona": http://www.aesmatronas.com/descargas/co ... atrona.pdf
Altres links sobre temes diversos:
SPA
http://www.serpadres.es/embarazo/segund ... arazo.html
DEPILACIO
http://www.imestetico.es/art_depilacion ... azada.html
http://www.bebesymas.com/embarazo/depil ... l-embarazo
DENTISTA
http://www.babycenter.es/x700301/puedo- ... l-embarazo
http://www.crecerfeliz.es/Embarazo/Cuid ... l-embarazo
AGAFAR AVIONS
http://www.babycenter.es/x700262/puedo- ... l-embarazo
http://www.iberia.com/viajar-con-iberia/embarazo/
http://espanol.pregnancy-info.net/volar.html
http://www.serpadres.es/embarazo/segund ... -util.html
MUNTAR EN BICI
Com sempre, et recomanen que si no has fet aquesta activitat abans, no la comencis un com embarassada.
http://www.bebesymas.com/embarazo/monta ... l-embarazo
http://primeriza.elembarazo.net/%C2%BFp ... azada.html
CONDUIR
Jo crec que no hi ha problema, sempre que et trobis bé per fer-ho i et capigui la panxa.
http://mujer.terra.es/muj/articulo/html/mu26221.htm
http://www.serpadres.es/embarazo/segund ... uedes.html
MENJAR EMBOTIT
Això es degut al risc de contraure la toxoplasmosi, si el congeles 3 dies no passa res i t'el pots menjar desprès, perque mates el bitxo
http://www.babycenter.es/x1300092/puedo ... l-embarazo
http://www.bebesymas.com/embarazo/soluc ... l-embarazo
http://www.mibebeyyo.com/embarazo/alime ... arazo-5286
MENJAR AMANIDA
http://www.crecerfeliz.es/Embarazo/Alim ... -ensaladas!
http://www.babycenter.es/x1300095/puedo ... l-embarazo
DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA
(COPIAT DE LES CERCADORES JUNYERES)CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament
ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "mentre esperem començar passem l'estona"
ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu
GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària q els permet diferenciar quan ovulen
JEFA= forera escollida democràticament o a dedo jajaja, q s'encarrega d'obrir el post de cerrcadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pagina
ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada
PINXITO= acte sexual vulgarmen conegut com "polvo", "coito", etc Les cercadores també en diem anar al Mercadona amb desfici
FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils. Ojo, no confondre amb els "deures" q de tant en tant posa la jefa Cositina per mantenir a les cercadores entretingudes (per exemple buscar canços amb bon rotllo, etc) També substituït per anar al Mercadona
SEXY WEEK= dies més fèrtils del mes,són els anteriors i immdiatament posteriors a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programita tipus womanlog o fertilityfriend
SW= sexy week
SM= sexy month, dícese del q practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos continuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs
FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final
BITXITOS=espermatozoides També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols
TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i aixi saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)
TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" q són uns molt baratets q normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida q té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quines setmanes estàs)
CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital
WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació
FF= Fertility Friend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació
CANTAR POSITIU= acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment q una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada
NW = no warry - data que no t´ha de venir la "warry", és a dir la regla
CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)
CLARA D'OU O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació
FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins q ve la warry
FASE DE DESESPERO= coincideix amb la fase lutea: són els dies q les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esèrant a q vingui o no la warry, amb desesperació
PSICOSÍNTOMES = síntomes q poden ser reals o no, q creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa q està embarassada (per exemple: mal de pits, nausees)
PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!
LA FAMOSA CLARAWEB:
Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu ciclo avanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambios reflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periodo donde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodo más fértil de la mujer comienza en el último día que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmente esto sucede el día anterior a la ovulación o bien el mismo día de la ovulación. El aumento hormonal también reblandece el cuello uterino durante esta etapa. Normalmente el flujo actúa como una barrera protectora, pero durante el momento más fértil del ciclo permite que el esperma se desplace por el cuello uterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.
Consells per aconseguir panxolina:
- Àcid Folic (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- Perles d'Onagra (regulen les regles)
- Aquarius (les sals minerals ajudan a la implantació)
- suc d'aranja o "pomelo" - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- Maca andina (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- Supradin
- Preseed (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconsseguir arribar a l'òvul i tocar el timbre jaja)
- Anous de brasil, al post de Agost no sé quina noia va comentar que va veure per la TV que havien fet un estudi i afirmaven que anaven molt bé per la recerca.
- Sardines (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
Webs on comprar TE i TO:
http://www.amazon.es
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/
Calculadores fertilitat: n’hi ha de moltes, però us adjunto les més utilitzades
http://www.serpadres.es/tools/calculad
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159
Tractament amb Omifin:
Serveix per ovular i normalment regula els cicles; li recepten a moltes noies amb ovaris poliquístics o que els costa molt quedar-se embarassades. Es pren el cinquè dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle.
Normalment fas 3 cicles i si no et quedes descans d'1 cicle i tornes 3 cicles més. Si no et quedes ja no et donen més perquè es suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d'1 pastilla en pren més, però primer proven amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat l'ovulació.
RESTAURANTS: PER PREPARAR UN SOPAR ROMANTIC, o no...
Barcelona:ALLIUM: carta mediterrània i especialitzada en slow food. És menja be i val la pena provar el seu menú de 15€. Cuina casolana però moderna.
ÀPAT. Cocina catalana, creativa. http://www.apat.es/
BAR MANDRI Tapas. Calle Mandri, 60. Telf: 93 417 11 29
BRASSERIE DEL GOTHIQUE: per quedar com reines i també al centre, el restaurant de l’Hotel Catalonia Catedral és molt bona opció. Molt bones presentacions tot boníssim, si un dia esteu de compres al Portal de l’Àngel i us be de gust menjar be us el recomano.
CAN CORTADA. Cocina catalana, ambiente rústico. http://gruptravi.com/can-cortada/
CAN PINEDA. Cocina de mercado. http://www.canpineda.com
CAN VALLES. Cocina tradicional. Carrer d'Aragó, 95. Telf. 93 226 06 67
DGUST. Pescado. Tipo pescadería. http://www.dgust.cat/
ELEPHANTA. Bar de copes. http://www.elephanta.cat/
GORRIA. Cocina tradicional vasco-navarra. http://www.restaurantegorria.com
LA BARCA DEL SALAMANCA. http://www.labarcadelsalamanca.com/. Ideal paellas.
LA BELLA NAPOLI (BARCELONA) Pizzeria. Recomendada la pizza de nutella. http://www.bellanapoli.net
BAR LA ESQUINICA. Un clásico del tapeo de Barcelona, es muy popular y no reservan, hay que coger número y hacer cola para entrar. Passeig de Fabra i Puig, 296. Telf. 93 358 25 19
KILO RESTAURANTE. Decorado por Mr Wonderful. Es nuevo y está muy de moda, por lo que se hace necesario reservar. http://www.kilorestaurante.com/ Menú de mediodía (de martes a viernes) 14.90 € dos platos, postre y bebida.
MAGNO. Debajo del Hotel Ars. Raciones abundantes y todo delicioso. Y decoración muy chula para una cena romántica.
NEGRO - ROJO. Cocina mediterránea – japonesa. http://www.grupotragaluz.com/restaurantes/
OLEUM (Mnac): Amb encant, bona cuina però el millor és el restaurant i les seves vistes. Recomanable per aniversaris i ocasions molt especials.
PORVENIR. Cocina gallega, también mariscadas. Buena relación calidad – precio. Cerca del Hospital Clínic. Imprescindible reservar. Carrer de Villarroel, 157 Telf: 93 453 10 46
PRÀCTIC (carrer constitució):Per atipar-se i menjar be, el cuiner és peruà però hi ha de tot. Molt be de preu i boníssim. Això si, és el típic bar cutre al que mai entraríeu, error!!
SENSE PRESSA. Cocina popular. http://www.sensepressarestaurant.com/
SONORA SPORT TAVERN. http://www.tabernasonora.com Cerca de Razzmatazz. Ideal para bocadillos o similar.
TERRABLAVA. Alimentación sana mediterránea. http://www.terrablava.es
TABERNA DE LESSEPS. Para picar. http://www.latabernadelesseps.es/
TERRA D’ESCUDELLA. Para una ocasión especial, menú degustación 36 €. Es una escuela de cocina. Es necesario reservar. http://www.tdk.cat
TOPO GIGGIO. Cocina italiana. C. Balmes, 139
TRATTORIA DEL MARE. Cocina italiana. Zona Vila Olímpica. http://trattoriadelmare.com/
WAKASA: Ara estan al carrer Laforja. Al nostre gust el millor japonès de Barcelona. Surt a uns 40€ per persona però val molt la pena. El menjar és boníssim i autèntic i fan un sushi mmmm!!
UNA MICA DE JAPÓ: Aquest és el nostre japonès low cost. És el que ells diuen cuina de casa (no hi ha sushi). M’encanten els obento, l’arrós amb sardines, el curry... i ben econòmic.
XIX KEBAB: un clàssic siri de Barcelona. Mai falla. Un bon cuscus i unes tapetes de Hommos, Tahine, Muhammara... I molt bona relació qualitat/preu.
Calafell:
EL BOT. Cocina mediterránea. http://www.restaurantelbot.com/
LA MASIA DE LA PLATJA. Cocina de mar y tradicional. http://www.masiadelaplatja.com
Castellar del Valles:
Bar Restaurante Frutos. C. Lleida, 12. Telf: 93 714 64 49. Especialidad en conejo al ajillo.
Cercs:
http://www.restaurantsantabarbara.com/
Granollers:
ASADOR EL QUINCHO. Parrilla argentina. http://www.parrillaelquincho.com.ar
EL MIRALLET. Fondue. http://www.elmirallet.cat
TEPPANIAKY. Restaurante japonés. Av. Sant Esteve, 59, Granollers.
L’Hospitalet de Llobregat:
MUG. http://www.mugrestaurant.com
SUCAPÀ http://www.sucapa.com
Llavorsí:
RESTAURANT CAN JOANA. Cocina casera. Carretera Llessui KM.10. Telf: 973 62 17 58
Lleida:
http://www.bellera.es/cat/belleracat.html
http://www.creperiaflash.com/
KIMO. Para picar. c. Sant Martí, 61. Telf. 973 232 533
MARIQUERIA NORAY: http://www.marisquerianoray.com. Marisqueria, buena calidad-precio
PIZZERIA IMOLA. En el barrio de la Bordeta. C. Sifó, 2. Telf: 973 21 3 422
LA SANGIOVESA. Pizzeria. http://www.lapiemontesa.com/establecimi ... esa-lleida
ZEKE. Bar de tapas. Avinguda Prat de la Riba, 42 Telf: 973 22 55 51
Llívia:
http://www.laformatgeria.com/. Reservar con antelación. Fondues.
Monistrol de Calders:
http://www.lamasiadelsola.com/
Palamòs:
http://www.salinera.es/cat/salinera.html. Cuina de mar.
Palau de Plegamans:
CAN BURGRES. http://restaurantcanburgues.com/ Carne brasa – cocina catalana.
Reus:
ABSIS. Cocina de mercado. Carrer de la Mar, 30 Telf: 977 34 29 92
CASTELL DE LA GLORIETA. http://www.restaurantlaglorietadelcastell.com/. Cocina mediterrània y de mercado.
Sabadell:
LA SALETTA. Cocina italiana. C.Sant Cugat, 8. Telf. 902933742
VINDALOO. http://restaurantvindaloo.blogspot.com.es/ Cocina India.
Sentmenat:
RESTAURANT CASTELL DE GUANTA. Carne a la brasa. Castell de Guanta, 6. Telf: 687 82 23 30
Terrassa:
LA CANTONADA DE LES BARRIQUES. Tapeo. C. Dibuixant Avellaneda, 65
Tel. 93 787 56 59
EL DOLL BRETO. http://www.eldollbreto.com/
TIBET LASHA BAR. Cocina nepalí. C/ Vall, 22 Tel. 937809710
Urús – La Cerdanya:
RESTAURANT COBADANA. Camí La Rota, s/n. Telf: 972 89 01 29
Vilassar de Mar:
L’ATLANTIDA. Restaurante – pizzería. http://www.atlantida2.com
PER RELAXAR-NOS UNA ESTONA: QUE MILLOR QUE LLEGIR UN BON LLIBRE?

SAGAS Y TRILOGIAS:
Jean M. Auel:
• El clan del oso cavernario, 1980
• El valle de los caballos, 1982
• Los cazadores de mamuts, 1985
• Las llanuras del tránsito, 1990
• Los refugios de piedra, 2002
• La tierra de las cuevas pintadas, 2011
Dan Brown:
Angeles y demonios
El código Da Vinci
El símbolo perdido
Ken Follet:
Los pilares de la Tierra + Un mundo sin fin
Trilogia Century: La caída de los Gigantes + El invierno del mundo
E.L. James:
50 sombras de Grey
50 sombras más oscuras.
50 sombras liberadas.
Marian Keyes:
• Claire se queda sola
• Lucy Sullivan se casa
• Rachel se va de viaje
• Por los pelos
• Sushi para principiantes
• Maggie ve la luz
• ¿Quién te lo ha contado?
• Bajo el edredón
• ¿Hay alguien ahí fuera?
• Un tipo encantador
• La estrella más brillante
Stieg Larsson – Trilogia Millenium:
Los Hombres que no amaban a las mujeres
La chica que soñaba con una cerilla y un bidón de gasolina.
La reina en el Palacio de las corrientes de aire.
Stephenie Meyer:
Crepusculo
Luna Nueva
Eclipse
Amanecer
Federico Moccia:
A tres metros sobre el cielo
Tengo ganas de ti
Perdona si te llamo amor
Perdona pero quiero casarme contigu
Carlos Ruiz Zafón:
• Serie El cementerio de los libros olvidados (tetralogía compuesta por las siguientes obras):
o La sombra del viento
o El juego del ángel
o El prisionero del cielo
o 4ª y última obra (no publicada todavía)
• Serie La trilogía de la niebla (recopilación de las tres siguientes obras de narrativa juvenil):
o El príncipe de la niebla
o El palacio de la medianoche
o Las luces de septiembre
• Marina (narrativa juvenil)
John Verdon:
• Sé lo que estás pensando, 2010 (Think of a number)
• No abras los ojos, 2011 (Shut Your Eyes Tight)
• Deja en paz al diablo, 2012 (Let the devil sleep)
LIBROS:
Australia – Roc Casagran.
Cometas en el cielo – Khaled Hosseini
El club de los viernes – Kate Jacobs
El ocho – Katherine Neville
El sari rojo – Javier Moro
El tiempo entre costuras – Maria Dueñas
Els estranys talents de la Flàvia – Alan Bradley.
Els ulls grocs dels cocodrils – Katherine Pancol.
Firmin – Sam Savage
Kafka a la platja - Haruki Murakami
L’amic retrobat – Fred Uhlman.
La ladrona de libros - Markus Zusak
La mort no és cap joc de nens – Alan Bradley
La solicitud dels nombres primers – Paolo Giordano
Las cosas que no nos dijimos – Marc Levy
Línia Blava – Ramón Solsona
Mar de fuego – Chufo Llorens
Mil soles espléndidos – Khaled Hosseini
Nunca olvides que te quiero – Delphine Bertholon.
Posdata: Te quiero – Cecelia Ahern
Te daré la tierra – Chufo Llorens
Un tramvía a SP – Unai Elorriaga
cross_13 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 08, 2013 10:31 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- futuramami29
- :: conillet

- Entrades: 397
- Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm
Uooooo!!! Post de Juliol ja!!!! Que veeee!!! Desprès escric desde el portatil i em presento bé jaja :D
- ISDISYUNAO
- :: zebra

- Entrades: 1276
- Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm
Bon dia noietes! ha quedat genial!! segur que ho feu molt be ;) i sobre tot vosaltres gaudir de ser les jefas!!
Isdisyunao
jo 33 ell 34, es el meu 2º fill pero el 1º per ell, tinc una nena de 10 anys, portem 8 mesos de cerca ,estic prenen ovusitol, foli doce i omifin, ell esta amb maca .Els meus cicles son de 33/34 dies i la data de la NW es per el 10 de juliol!!
Isdisyunao
- tiritissima
- :: gosset

- Entrades: 479
- Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm
Uoooo Juliol!!!
Tana m'ha encantat el primer missatge rotllo "ante todo tranquilidad". Tens tota la rao i com costa seguir aquesta pauta amb desesperos i simptomes voleiant!! Al cercadores de juny ja he explicat que la nw havia de ser ahir pero que no comprare cap test fins dema aixi que m'apunto al post x lo que pugui ser

Tiritissima / tots dos amb 31 / sera el nostre primer fill-a / si al juny no hem fet diana aquest mes sera el segon de cerca / som de Girona i tot just hem entrat en el mon de cercar un bebe pero estem convençuts i ilusionats, pero encara es nota que som novatos
/ encara estic en desespero pero si acaba baixant la w ja avisare de la nova nw, tot i que potser ja passaria a Agost directe (es una situacio rara eh)
Tana m'ha encantat el primer missatge rotllo "ante todo tranquilidad". Tens tota la rao i com costa seguir aquesta pauta amb desesperos i simptomes voleiant!! Al cercadores de juny ja he explicat que la nw havia de ser ahir pero que no comprare cap test fins dema aixi que m'apunto al post x lo que pugui ser
Tiritissima / tots dos amb 31 / sera el nostre primer fill-a / si al juny no hem fet diana aquest mes sera el segon de cerca / som de Girona i tot just hem entrat en el mon de cercar un bebe pero estem convençuts i ilusionats, pero encara es nota que som novatos
/ encara estic en desespero pero si acaba baixant la w ja avisare de la nova nw, tot i que potser ja passaria a Agost directe (es una situacio rara eh)Re: ..•.¸¸•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de JULIOL 2013 - ஐ..•.¸¸•´¯`•
Hola!!
Felicitats pel post!! Ha quedat xulíssim!!! Jo prefereixo no apuntar-me per que no tinc massa temps i amb les grafiqueres ja faig el q puc, però sempre que puc entro a veure com aneu, i xafardejo a veure si cercadores a les q tinc molt de carinyo aconsegueixen la seva panxu!!
Us aniré llegint!!
Petonets!!
Felicitats pel post!! Ha quedat xulíssim!!! Jo prefereixo no apuntar-me per que no tinc massa temps i amb les grafiqueres ja faig el q puc, però sempre que puc entro a veure com aneu, i xafardejo a veure si cercadores a les q tinc molt de carinyo aconsegueixen la seva panxu!!
Us aniré llegint!!
Petonets!!

L'Aran es fa gran

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta - tiritissima

ISDISYUNAO ha escrit:Bon dia noietes! ha quedat genial!! segur que ho feu molt be ;) i sobre tot vosaltres gaudir de ser les jefas!!
Isdisyunao
Isdis 8 mesos ya?? Caram tu! Espero que el juliol sigui el teu mes pq t'ho mereixes guapa! Va! Molts anims que en pocs dies sortiras de dubtes
- tiritissima

Araneta ha escrit:Hola!!
Us aniré llegint!!
Petonets!!
Araneta!!! Aixi fas com jo que vaig mirant com aneu les meves deureres a grafis. Ja he vist que estaves en desespero com jo pero ha baixat la tempe oi?? Anims wapa q mentre no hi ha fw hi ha esperança!!!
Que bé ja, un post de Cercadores de Juliol!!!!
Vinga vinga!!! volem moltes panxetes pel Març!
De moment som la Lau1983 i jo, i n'esperem moltes més, així que DOLÇA CERCA AMOREEEEEEEEEEEEEETS!!!!!
I VISCA EL SEXY MONTH!!!
De moment som la Lau1983 i jo, i n'esperem moltes més, així que DOLÇA CERCA AMOREEEEEEEEEEEEEETS!!!!!
I VISCA EL SEXY MONTH!!!
tiritissima ha escrit:Araneta ha escrit:Hola!!
Us aniré llegint!!
Petonets!!
Araneta!!! Aixi fas com jo que vaig mirant com aneu les meves deureres a grafis. Ja he vist que estaves en desespero com jo pero ha baixat la tempe oi?? Anims wapa q mentre no hi ha fw hi ha esperança!!!
Tiri!!! Tu ets una de les q vaig seguint, eeeeh!!! Vull veure el teu positiu ja!! Jo com la isdis tb porto un munt de mesos.. 10 si demà baixa la fucking-warry!! Es fa dur, però passant per aquí no es fa tant feixuga l'espera!
Un petó wapaa!!
L'Aran es fa gran

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Re: ..•.¸¸•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de JULIOL 2013 - ஐ..•.¸¸•´¯`•
Neneeees que bonic!! Us deixo la meva presentació!
Mitis 29 anys i Mitus 36, 4t cicle de cerca, tenim un gosset que és l'amor de casa i li agraden molt els nadons! Sóc mestra, la meva data de NW és el proper 17 de juliol.
A la nit us llegeixo amb calmaaaa!
Mitis 29 anys i Mitus 36, 4t cicle de cerca, tenim un gosset que és l'amor de casa i li agraden molt els nadons! Sóc mestra, la meva data de NW és el proper 17 de juliol.
A la nit us llegeixo amb calmaaaa!
- futuramami29

Bones!!!!
Ja estic aquí... Ens presentem... Jo 28 anys i el futurpapi 33 anys.Fa dos mesos que ens vam casar desprès d'once anys junts... i busquem el nostre petitó
o petitona
. Ens vam posar per feina la mateixa nit de casats jaja així que podem dir que és el nostre 2º cicle de cerca. Ummm que més que més, la data de la NW és el 14/07. Estic en plena SW però no hem estat molt per la feina... al menys el que a mi m'hagués agradat jaja, A veure que passa...

Ja estic aquí... Ens presentem... Jo 28 anys i el futurpapi 33 anys.Fa dos mesos que ens vam casar desprès d'once anys junts... i busquem el nostre petitó
o petitona

- ISDISYUNAO
- :: zebra

- Entrades: 1276
- Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm
tiritissima ha escrit:ISDISYUNAO ha escrit:Bon dia noietes! ha quedat genial!! segur que ho feu molt be ;) i sobre tot vosaltres gaudir de ser les jefas!!
Isdisyunao
Isdis 8 mesos ya?? Caram tu! Espero que el juliol sigui el teu mes pq t'ho mereixes guapa! Va! Molts anims que en pocs dies sortiras de dubtes
si noia es fa una mica llarg pero no puc fer mes del que faig, ho porto be ja que no queda un altre
ISDISYUNAO ha escrit:tiritissima ha escrit:ISDISYUNAO ha escrit:Bon dia noietes! ha quedat genial!! segur que ho feu molt be ;) i sobre tot vosaltres gaudir de ser les jefas!!
Isdisyunao
si noia es fa una mica llarg pero no puc fer mes del que faig, ho porto be ja que no queda un altre
Molt be Isdis!! Suposo que no deu ser gens fàcil, però portar-ho com ho portes és el millor que es pot fer. Capficant-hi l'únic que s'aconsegueix es passar-ho malament i a sobre no es gens bo per aconsseguir panxu.
M'encantaria cantar el teu possitu! T'ho mereixes!

Araneta ha escrit:Hola!!
Us aniré llegint!!
Petonets!!
Araneta molta gracies maca!!! Et dessitjo molta sort en aquest mes!!!
Pots passar per aquest post sempre que vulguis, tothom és benvingut!

lagisela ha escrit:Que bé ja, un post de Cercadores de Juliol!!!!
I VISCA EL SEXY MONTH!!!
lagisela i lau1983 no patiu, que la cross i jo us n'enviarem a moltes cap al post de mamis març 2014!!
Hola jefes!!!!!!!! Segur que ho fareu molt bé i passarem un mes d'allò més entretingut, que així la cerca es fa més curta! Us passe les meues dades:
Alaska: 37 jo i 42 el Mario / 5é cicle de cerca / 1r fill / data NW 8 de juliol, però no ho sé amb certesa pq aquest cicle no he pogut fer els TO com toca / prenc ovusitol i els dos prenem maca (Aquilea Vigor) / sóc tècnica d'administració pública / m'agrada llegir abans de dormir, les sèries (juego de Tronos, Modern Family, Cómo conocí a vuestra madre, Big Bang...), cuinar, el maquillatge... i el SP! / aniversari al febrer / tenim dues gossetes que formen part de la nostra família / aquest mes no confieu encantar el meu positiu pq els dies claus no hem fet deures pq no estàvem junts, però al juliol vamos a darlo todo: serà el primer cicle que estarem junts sempre i tindrem oportunitats per a caçar l'ovulito, així que vull que vinga la W prompte per a començar amb la SW!
Alaska: 37 jo i 42 el Mario / 5é cicle de cerca / 1r fill / data NW 8 de juliol, però no ho sé amb certesa pq aquest cicle no he pogut fer els TO com toca / prenc ovusitol i els dos prenem maca (Aquilea Vigor) / sóc tècnica d'administració pública / m'agrada llegir abans de dormir, les sèries (juego de Tronos, Modern Family, Cómo conocí a vuestra madre, Big Bang...), cuinar, el maquillatge... i el SP! / aniversari al febrer / tenim dues gossetes que formen part de la nostra família / aquest mes no confieu encantar el meu positiu pq els dies claus no hem fet deures pq no estàvem junts, però al juliol vamos a darlo todo: serà el primer cicle que estarem junts sempre i tindrem oportunitats per a caçar l'ovulito, així que vull que vinga la W prompte per a començar amb la SW!
alaska ha escrit:Hola jefes!!!!!!!! Segur que ho fareu molt bé i passarem un mes d'allò més entretingut, que així la cerca es fa més curta! Us passe les meues dades:
Ostres Alaska! coincidim en nº de gossos (jo tinc mascle i femella), series, cuina, i llegir!
Encara que no et cantem el possitu, em contentaré si fas el cigronet aquest mes! Al juliol SW (o SM) a topeeee!!!

- futuramami29

Nenes una coseta... Estic amoinada!! Desde que hem començat la busqueda, quan ovulo em fan un mal els ovaris... I no entenc res perquè no prenia res de res... Usavem preservatiuuuu! És extrany...
- futuramami29

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |