És pot ovular dos cops al mes??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
futuramami29
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm

És pot ovular dos cops al mes??

EntradaAutor: futuramami29 » dj. jul. 04, 2013 5:13 pm

Holaaaaaa!! Aquest mes estic una dubtant de quan ovuloooo... Pel programet de WomanLog la data d'ovulació era 29-30... Uns dies abans vaig tenir clara d'ou... que em va durar fins dilluns... però és que avui i torno a tenir! No tinc cap test d'ovulació... però és com si ovulés altre cop, o... ovulo més tard? o no se que passa!! A alguna i ha passat cap mes? Se suposa que he passat la SW però hauré de continuar no fos cas... jajajaja
Imatge
Imatge
Tana
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dt. maig 07, 2013 6:13 pm

Re: És pot ovular dos cops al mes??

EntradaAutor: Tana » dj. jul. 04, 2013 5:37 pm

Doncs si que pot passar. Els bessons bivitel·lins neixen de dos ovuls diferents i en oscasions, es veu com un d'ells és més gran per que fa més temps que es va fecundar que l'altre. És a dir, es poden alliberar dos ovuls a la vegada o amb una diferencia de dies. En el documental: "en el vientre materno - gemelos, trillizos..." ho expliquen força be.

A mi aquest mes també em va semblar veure claraweb 2 dies diferents... veurem que passa quan arribi la data de la NW... >.-<:
Gatxàn
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

EntradaAutor: Gatxàn » dj. jul. 04, 2013 5:38 pm

Hola futuramami!

Normalment s'ovula una vegada al mes durant el cicle menstrual però també poden haver-hi (cicles anovulatoris: on no s'ovula ni s'allibera cap òvul) i rarament cicles on com tu dius s'alliberin dos o més. Jo personalment no m'hi he trobat mai...però per si de cas jo faria SM tot el mes..jejeje!...a veure què diuen aquestes veteranes :love:
futuramami29

EntradaAutor: futuramami29 » dj. jul. 04, 2013 5:42 pm

No se... Potser aquest fluxe em diu que ovulo araaa i per tant ovulo més tard! Aix! Que novata en tot jajaja
Imatge
Imatge
Gatxàn

EntradaAutor: Gatxàn » dj. jul. 04, 2013 5:47 pm

Jo també sóc novata en tot això..........tranqui! jo depèn dels cicles..la gine em va dir que ovulava els dies 12-13 però hi ha mesos que ho faig el 14 o por aii o sigui que.....a fer diana!!jajajajaj!
futuramami29

EntradaAutor: futuramami29 » dj. jul. 04, 2013 5:51 pm

El gine m'ho pot dir!?!? Jajaja bueno, si no he fet panxu aquest mes compraré un test d'ovulació... :S
Imatge
Imatge
Gatxàn

EntradaAutor: Gatxàn » dj. jul. 04, 2013 5:57 pm

A mi m'ho va dir el gine perquè quan vaig anar a fer-me la eco a la revisió justament estava a punt d'ovular.... :love: Com tu dius comprant un TO si tens dubtes, de moment no n'he comprat cap tb m'espero al mes vinent!
Tana
Entrades: 506
Membre des de: dt. maig 07, 2013 6:13 pm

EntradaAutor: Tana » dj. jul. 04, 2013 6:16 pm

Jo també he pensat que si aquest mes no l'encerto també compraré TO.. no sigui cas que just ens estem saltant dies clau! :-D
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dj. jul. 04, 2013 6:33 pm

Crec que si que pot passar... a mi fa dos mesos em va passar el mateix, baixada de temperatura, claradeweb que diuen per aquí, pujada de temperatura i al cap de una setmana o algo més un altre cop... pot ser uq eno ovulés le primer cop o pot ser que ovulés dos cops... la meva avia va tenir 2 embarassos multiples, un cop de trigènims i no unibitalins o sigui que deu ser hereditari.
futuramami29

EntradaAutor: futuramami29 » dj. jul. 04, 2013 7:22 pm

Tana ha escrit:Jo també he pensat que si aquest mes no l'encerto també compraré TO.. no sigui cas que just ens estem saltant dies clau! :-D

Això penso jo Tana... Potser no ovulo quan em diu el programet de WomanLog jaja
Imatge
Imatge
*tortugueta*
Entrades: 152
Membre des de: dl. oct. 17, 2011 10:37 pm

EntradaAutor: *tortugueta* » dj. jul. 04, 2013 10:33 pm

A mi el mes passat em va passar exactament això!!!! El womanlog em deia q ovulava, claraweb i tots els simptomes d'ovular, a la setmana i mitja un altre cop!!! Amb simptomes i tot!!!
Total, al final em vaig plantar amb un cicle de 45 dies!!!! A veure aquest mes que fa...
A veure si algú en sap més... jeje
Imatge
futuramami29

EntradaAutor: futuramami29 » dv. jul. 05, 2013 6:36 am

Tortugueta, jo en principi tinc cicles de 29 dies... Vamos que la warry sempre ve puntual... Però bueno... A veure que passa jeje
Imatge
Imatge
sergem
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

EntradaAutor: sergem » dv. jul. 05, 2013 4:40 pm

Una pregunta que m'estic fent. Que és aixo de la claraweb?? Voleu dir el fluxe que es més transparent?? Si és això no m'havia fixat mai... Lo que sí m'he fixat alguna vegada que quan esta a punt de baixar el fluxe és més viscós i enganxós.
alaska
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

EntradaAutor: alaska » dv. jul. 05, 2013 5:41 pm

*tortugueta* ha escrit:A mi el mes passat em va passar exactament això!!!! El womanlog em deia q ovulava, claraweb i tots els simptomes d'ovular, a la setmana i mitja un altre cop!!! Amb simptomes i tot!!!
Total, al final em vaig plantar amb un cicle de 45 dies!!!! A veure aquest mes que fa...
A veure si algú en sap més... jeje

A mi em va passar igual! Peçons sensibles, claraweb i TO+ i a la setmana següent el mateix patró! Al final vaig estar 10 dies amb els símptomes. I clar, el cicle se'm va plantar en 43 dies! Què estrany...
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
alaska
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

EntradaAutor: alaska » dv. jul. 05, 2013 5:53 pm

sergem ha escrit:Una pregunta que m'estic fent. Que és aixo de la claraweb?? Voleu dir el fluxe que es més transparent?? Si és això no m'havia fixat mai... Lo que sí m'he fixat alguna vegada que quan esta a punt de baixar el fluxe és més viscós i enganxós.

Hola! Jo mai m'havia fixat en els canvis de fluxe i és una cosa que he aprés al SP. És sorprenent com canvia el fluxe i si t'observes durant uns cickes arribaràs a identificar molt clarament cada fase del cicle. Ací ho explica molt bé, amb fotos i tot (un pic escatològiques, però van molt bé per a aprendre a diferenciar-lo):
http://espanol.babycenter.com/l14200022 ... nstrual#/0
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::