Apunt de cercar
Apunt de cercar
Hola!!! Començo la meva primera cerca de tota la vida! Algu s'apunta? Crec que cap el 4 de setembre ovulo! Pero no ho tinc massa controlat! I el primer cop que busco ni falta que fa crec!
marami l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 24, 2013 1:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Cercadores pel SEPTEMBRE
Bones !!!
Doncs jo aquest dissabte em trec la protecció i la setmana vinent m'ha de baixar la "vermelleta" aixi que despres ja començarem a intentar-ho si convenço a la meva parella ja que tinc una anella de recanvi a casa per si se'ns oblidava comprar-la pero estic fent pressió psicologica per començar ara jajajaja
Ja us aniré explicant com es desenvolupa tot ja que el meu cas crec que no serà senzill ja que soc hipotiroidea i prenc eutiroxx 88 ara esta controlat i tinc el OK de l'endocri, també vaig a la dietista ja que em sobren uns 10 kilets ben bons i el dia 30 de setembre tinc hora amb la gine que l'ultim cop em va dir que tenia ovaris microquistics ..... aixxxxxx
ens anem llegint ! Encara que és el meu primer missatge fa molt que us segueixo i em serviu de molt ajut !
Doncs jo aquest dissabte em trec la protecció i la setmana vinent m'ha de baixar la "vermelleta" aixi que despres ja començarem a intentar-ho si convenço a la meva parella ja que tinc una anella de recanvi a casa per si se'ns oblidava comprar-la pero estic fent pressió psicologica per començar ara jajajaja
Ja us aniré explicant com es desenvolupa tot ja que el meu cas crec que no serà senzill ja que soc hipotiroidea i prenc eutiroxx 88 ara esta controlat i tinc el OK de l'endocri, també vaig a la dietista ja que em sobren uns 10 kilets ben bons i el dia 30 de setembre tinc hora amb la gine que l'ultim cop em va dir que tenia ovaris microquistics ..... aixxxxxx
ens anem llegint ! Encara que és el meu primer missatge fa molt que us segueixo i em serviu de molt ajut !
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.
8.4.2016 TE positiu
8.4.2016 TE positiu
Hola picara!! Anims i endevant! Quina edat teniu tu i el teu home? Jo 27 i ell 31
Marami...cuca.....molta sort en la busqueda....veig que ets nova en el forum, doncs nomès et volia explicar, com a veterana, que les noies del post de buscadores d'agost...son les que segurament ja han decidit una jefa que serà la que portara el post, no t'ho prenguis malament pero son les normes del SOc petit.
No passa res, pero totes s'apuntaran en aquell post...... millor que aquest s'esborri i nomès n'hi hagi un.
si entres al D'agost podras veure com van i a qui han triat de jefa

No passa res, pero totes s'apuntaran en aquell post...... millor que aquest s'esborri i nomès n'hi hagi un.
si entres al D'agost podras veure com van i a qui han triat de jefa
Ok! Cap problema! Intento borrar-lo!;))
hola boniques!! jo ja estic en la cerca, però aquest mes no hem tingut sort, així que passo a ser cercadora de setembre!! us desitjo una cerca curteta!!! petons!!
Re: Apunt de cercar
Hola!!
Jo també estic en el meu primer mes de cerca i ovulant!!!
Aquests dies tinc mal de pits, xo crec q és x la W... no sé... fa un mes q vaig deixar les pastilles dp de 9 anys i el mes passat, q no buscàvem x tenir una primer regla normal, em va passar igual: un mal de mugrons com no havia tingut mai... Així és q, tot i q sé q aquest és tmb un dels símptomes q es poden tenir quan estàs embarassada, jo diria q és més aviat x tema de la W. Xo vaja, no m'ha de venir fins al 6 de setembre, així és q encara hi ha temps x fer diana jiji
Jo també estic en el meu primer mes de cerca i ovulant!!!
Aquests dies tinc mal de pits, xo crec q és x la W... no sé... fa un mes q vaig deixar les pastilles dp de 9 anys i el mes passat, q no buscàvem x tenir una primer regla normal, em va passar igual: un mal de mugrons com no havia tingut mai... Així és q, tot i q sé q aquest és tmb un dels símptomes q es poden tenir quan estàs embarassada, jo diria q és més aviat x tema de la W. Xo vaja, no m'ha de venir fins al 6 de setembre, així és q encara hi ha temps x fer diana jiji
marami ha escrit:Hola picara!! Anims i endevant! Quina edat teniu tu i el teu home? Jo 27 i ell 31
Bones marami
Doncs jo ara al setembre faré 34 i ell en te 36 ! com veus ja tenim una certa edat i això m'angoixa una mica però intento no pensar-hi !

5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.
8.4.2016 TE positiu
8.4.2016 TE positiu
Re: Apunt de cercar
Noies! Dons a mi ahir s'em va acabar la vermelleta. I la veritat es que estic ilusionada, intrigada i ambolta curiositat si em quedare. Com sempre he tingut tanta precaucio en no quedarme. Pero ara es el moment, un moment desitjat! Aixi que esperem que hi hagi sort! Per aquest cop no em vull comprar un test d'ovulacio. Pero tenim ganes de fer deures ben fets!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |