Cercar i fer esport

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
mel29
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

Cercar i fer esport

EntradaAutor: mel29 » dg. ago. 25, 2013 12:41 pm

.
mel29 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 21, 2015 1:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
xity
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dl. jul. 29, 2013 10:25 pm

Re: Cercar i fer esport

EntradaAutor: xity » dg. ago. 25, 2013 12:51 pm

Bones!!
Jo he seguit fent tot normal!! Anava a 2 classes de spining/cycling a la setmana i les he seguit fent. De fet vaig fer una parell sense q estava prenyada i no ha passat res. Només vaig notar q em cansava molt ràpid i vaig pensar, si q ens fot canya el profe! I mira ara ja sé pk em vaig cansar tant pk a l'altra gent la veía com sempre...
Jo et recomanaria q per 3 dies pots continuar igual. I si fas molt molt gimnàs i classes q surts molt rebentada, pots baixar-ho una mica però no deixis de fer-ne, i llavors quan tinguis el teu TE+ el teu cos ì el teu metge ja et diran quan n'hi ha prou, i el q pots fer o no.
Imatge
mel29

EntradaAutor: mel29 » dg. ago. 25, 2013 12:55 pm

Merci Xity, em sembla molt raonable això que dius :-)
doncs a suar!!! hehe
mel29

EntradaAutor: mel29 » dj. set. 05, 2013 8:52 am

Molt bé scobita! Gràcies per compartir la informació :-)
Gatxàn
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

EntradaAutor: Gatxàn » dj. set. 05, 2013 10:29 am

Hola!!

Noies jo també sóc esportaddicte i també sempre m'entren dubtes, a mi m'agrada molt córrer, caminar i fer ioga. El què faig és abans de l'ovulació li foto canya normal i, quan ja ha passat, continuo fent esport però de forma més relaxada...ara estic en fase despesperoooo a veure si aquest mes hi ha hagut sort!! :ok:
Sort a totes!! :-()-) :-()-)
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

EntradaAutor: petitajo » dt. set. 10, 2013 7:01 pm

Hola a totes!

Jo tb seguire corrent tot i q el q faig es molt de "tranqui".

Aquest cap de semana faig la Mm, 83 km caminant i a hores d'ara no se si ho estic o no ho estic, vaig tenir l'ultima regla el 24/08 ja se q es massa precipitat pero vem fer feina aquets dies. No se si seria prudent en el cas d'estar fer aquest sobreesforç pero ho he parlat amb la meva parella i es tot un rebte i creiem q passara el q hagui de passar.

El dia q vaig anar al gine em va dir q el meu embrio havia deixat de bategar feia tres dies, just l'endema del casament d'uns amics, on no vaig beure ni gota pero si q vaig fer algun bailoteo, rapidament vaig fer la relacio pero el gine m'ho va treure del cap, jo no havia tingut res a veure amb l'avortament, les mares poques coses hi podem fer (nomes he tingut un unic avortament i va ser a les 7 setmanes) pq el nostre petit s'hi quedi i es faci gran.

Per tot aixo, penso q fer el q ens agrada, fer esport no l'hi fara cap mal i ens ajuda a tenir el cap en altres coses!!

Salut i força a totes!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::