Relacions durant dies fèrtils
Relacions durant dies fèrtils
Hola,
Voldria saber si durant els dies fèrtils (3-4 dies abans de la ocultació i durant la ocultació), és millor tenir relacions cada dia, o dia si dia no.
Per exemple, si se que ovulo el dia 14 del cicle, aniria be tenir relacions els dies 11,12,13,14 del cicle, o potser millor el 10,12,14?.
Moltes gràcies
Voldria saber si durant els dies fèrtils (3-4 dies abans de la ocultació i durant la ocultació), és millor tenir relacions cada dia, o dia si dia no.
Per exemple, si se que ovulo el dia 14 del cicle, aniria be tenir relacions els dies 11,12,13,14 del cicle, o potser millor el 10,12,14?.
Moltes gràcies
Re: Relacions durant dies fèrtils
Hola maca!
Dons diuen que comencis uns 3 dies avanç de l’ovulació i durant l’ovulació i fins i tot desprès ara que ja no hi ha tantes possibilitats més que res seria si has ovulat més tard . La manera la decideixes tu, hi ha gent que ho fa cada dia per no perdre ocasió hi ha gent que fa dia si dia no perquè diuen que els
tenen mes força!
Crec que tens que fer-ho quant et vingui de gust i els que et vingui de gust i segur que encertaràs!
Dons diuen que comencis uns 3 dies avanç de l’ovulació i durant l’ovulació i fins i tot desprès ara que ja no hi ha tantes possibilitats més que res seria si has ovulat més tard . La manera la decideixes tu, hi ha gent que ho fa cada dia per no perdre ocasió hi ha gent que fa dia si dia no perquè diuen que els
tenen mes força! Crec que tens que fer-ho quant et vingui de gust i els que et vingui de gust i segur que encertaràs!

Jo estic amb la illeta. Feu-ho quan es vingui de gust. No crec que perquè ho facis més sovint tinguis més possibilitats, en el sentit que els
duren 2 o 3 dies a l'interior de la dona. Però si hi ha ganes endavant! El que és important és fer-ho alguns dies al voltant de l'ovulació, abans (més probable) i després.
A fer deures s'ha dit
duren 2 o 3 dies a l'interior de la dona. Però si hi ha ganes endavant! El que és important és fer-ho alguns dies al voltant de l'ovulació, abans (més probable) i després.A fer deures s'ha dit

wenas!!!
Doncs no sé si ajudaré gaire o no, però jo vaig ovular el CD14 i vaig fer pinxitu el dia 12-13-14-16 i vam fer diana! No sé quin dia va ser el bo, poder el gine m'ho aclarirà més endavant. Jo crec q si els
son bons es pot fer dia sí dia sí i si no són de bona qualitat perque hi hagi més èxit dia sí dia no, com viuen els unes 48hores dins nostre diria q queda igual de cobert fent seguit q alternant, però jo vaig ser des les q va pensar val més q en sobri q pas q en falti! 
Doncs no sé si ajudaré gaire o no, però jo vaig ovular el CD14 i vaig fer pinxitu el dia 12-13-14-16 i vam fer diana! No sé quin dia va ser el bo, poder el gine m'ho aclarirà més endavant. Jo crec q si els
son bons es pot fer dia sí dia sí i si no són de bona qualitat perque hi hagi més èxit dia sí dia no, com viuen els unes 48hores dins nostre diria q queda igual de cobert fent seguit q alternant, però jo vaig ser des les q va pensar val més q en sobri q pas q en falti! Re: Relacions durant dies fèrtils
Moltes gracies noies, agraeixo molt els vostres consells i explicacions. Normalment soc regular amb els cicles, tot i així, he decidit comprar tests d’ovulació, he agafat el clearblue que m’ha costat 40i pico euros!!!, m’he quedat a quadros.
Seguint els vostres consells, farem pinxitu quan ens vinguí de gust, però quan el TO em doni positiu, en farem 2-3 dies seguits
Seguint els vostres consells, farem pinxitu quan ens vinguí de gust, però quan el TO em doni positiu, en farem 2-3 dies seguits

Gemmy per amazon els trobes molt més asequibles!!
Hola!
Normalment es recomana fer-ho en dies alterns abans i després de l'ovulació. Nosaltres vam començar la cerca el setembre de l'any passat intentant calcular la data d'ovulació i deixant un dia de descans entre pinxitos pq els soldadets fossin més forts. Curiosament el positiu l'aconseguirem el gener i crec que la clau va ser que durant les vacances de nadal ens vam relaxar i férem sexy month! Ara estem esperant en Pau per dia 23 d'aquest mes!!!
Sort i gaudeix de la cerca!
Normalment es recomana fer-ho en dies alterns abans i després de l'ovulació. Nosaltres vam començar la cerca el setembre de l'any passat intentant calcular la data d'ovulació i deixant un dia de descans entre pinxitos pq els soldadets fossin més forts. Curiosament el positiu l'aconseguirem el gener i crec que la clau va ser que durant les vacances de nadal ens vam relaxar i férem sexy month! Ara estem esperant en Pau per dia 23 d'aquest mes!!!
Sort i gaudeix de la cerca!
Gracies numa, ho tindre en comte per altres ocasions.
Enhorabona danna, et queda molt poquet!!!!
Enhorabona danna, et queda molt poquet!!!!
- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
A mi me salio.el.test de.ovulacion poativio el sabdo y lo hicimos jueves, viernes, sabado, domingo, lunes y martes y algun dia haciamos mas de uno y diana!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |