Relacions durant dies fèrtils

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Gemmy
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 1:30 pm

Relacions durant dies fèrtils

EntradaAutor: Gemmy » dt. set. 03, 2013 2:24 am

Hola,

Voldria saber si durant els dies fèrtils (3-4 dies abans de la ocultació i durant la ocultació), és millor tenir relacions cada dia, o dia si dia no.
Per exemple, si se que ovulo el dia 14 del cicle, aniria be tenir relacions els dies 11,12,13,14 del cicle, o potser millor el 10,12,14?.

Moltes gràcies
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

Re: Relacions durant dies fèrtils

EntradaAutor: illeta25 » dt. set. 03, 2013 9:13 am

Hola maca!

Dons diuen que comencis uns 3 dies avanç de l’ovulació i durant l’ovulació i fins i tot desprès ara que ja no hi ha tantes possibilitats més que res seria si has ovulat més tard . La manera la decideixes tu, hi ha gent que ho fa cada dia per no perdre ocasió hi ha gent que fa dia si dia no perquè diuen que els ..::·· tenen mes força!
Crec que tens que fer-ho quant et vingui de gust i els que et vingui de gust i segur que encertaràs! :love:
Imatge
munat
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dj. ago. 01, 2013 10:49 am
Contacta:

EntradaAutor: munat » dt. set. 03, 2013 9:21 am

Jo estic amb la illeta. Feu-ho quan es vingui de gust. No crec que perquè ho facis més sovint tinguis més possibilitats, en el sentit que els ..::·· duren 2 o 3 dies a l'interior de la dona. Però si hi ha ganes endavant! El que és important és fer-ho alguns dies al voltant de l'ovulació, abans (més probable) i després.

A fer deures s'ha dit :sex-|:
xity
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dl. jul. 29, 2013 10:25 pm

EntradaAutor: xity » dt. set. 03, 2013 11:00 am

wenas!!!

Doncs no sé si ajudaré gaire o no, però jo vaig ovular el CD14 i vaig fer pinxitu el dia 12-13-14-16 i vam fer diana! No sé quin dia va ser el bo, poder el gine m'ho aclarirà més endavant. Jo crec q si els ..::·· son bons es pot fer dia sí dia sí i si no són de bona qualitat perque hi hagi més èxit dia sí dia no, com viuen els unes 48hores dins nostre diria q queda igual de cobert fent seguit q alternant, però jo vaig ser des les q va pensar val més q en sobri q pas q en falti! :ok:
Imatge
Gemmy

EntradaAutor: Gemmy » dt. set. 03, 2013 10:53 pm

Moltes gracies noies, agraeixo molt els vostres consells i explicacions. Normalment soc regular amb els cicles, tot i així, he decidit comprar tests d’ovulació, he agafat el clearblue que m’ha costat 40i pico euros!!!, m’he quedat a quadros.
Seguint els vostres consells, farem pinxitu quan ens vinguí de gust, però quan el TO em doni positiu, en farem 2-3 dies seguits ;-)
danna
Entrades: 319
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 11:02 am

EntradaAutor: danna » dt. set. 03, 2013 10:54 pm

Gemmy per amazon els trobes molt més asequibles!!
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dc. set. 04, 2013 7:46 am

Hola!

Normalment es recomana fer-ho en dies alterns abans i després de l'ovulació. Nosaltres vam començar la cerca el setembre de l'any passat intentant calcular la data d'ovulació i deixant un dia de descans entre pinxitos pq els soldadets fossin més forts. Curiosament el positiu l'aconseguirem el gener i crec que la clau va ser que durant les vacances de nadal ens vam relaxar i férem sexy month! Ara estem esperant en Pau per dia 23 d'aquest mes!!!

Sort i gaudeix de la cerca!
Imatge

ImatgeImatge
Gemmy

EntradaAutor: Gemmy » dc. set. 04, 2013 1:46 pm

Gracies numa, ho tindre en comte per altres ocasions.
Enhorabona danna, et queda molt poquet!!!!
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

EntradaAutor: carlotayeric » dj. set. 05, 2013 10:15 pm

A mi me salio.el.test de.ovulacion poativio el sabdo y lo hicimos jueves, viernes, sabado, domingo, lunes y martes y algun dia haciamos mas de uno y diana!!!!
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::