Quan us dona positiu el TO?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Gemmy
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 1:30 pm

Quan us dona positiu el TO?

EntradaAutor: Gemmy » dc. set. 04, 2013 1:53 pm

Hola noies,

Aquest mati m’he fet el primer TO, i m’ha sortit positiu (el clearblue digital). Els meus cicles son normalment de 28 dies, i avui teòricament estic en el dia 9 del cicle, la veritat es que penso que m’ha sortit el positiu molt aviat, perquè si el pico d’hormona te lloc 24-36 hores abans, se suposa que dema o dema passat hauria d’ovular?, és a dir en el dia 10 o 11 del cicle?
A vosaltres quin dia del cicle us dona positiu?. D’altra banda, el positiu surt nomes un dia, o pot sortir 2 dies seguits?.

Gràcies noies
lluna80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. oct. 25, 2010 1:25 pm

Re: Quan us dona positiu el TO?

EntradaAutor: lluna80 » dc. set. 04, 2013 3:26 pm

Hola!
Jo soc molt irregular i no sabria dir-te quin dia del cicle em va sortir la careta somrient, pero et puc dir que me'n van sortir tres de seguides i que vaig ovular a les 24h de la ultima. I aquell mes vam fer diana, jejeje. Tu fes deures per si de cas ;)
Gatxàn
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

EntradaAutor: Gatxàn » dc. set. 04, 2013 5:44 pm

Hola Gemmy,

Jo precisament aquest mes em vaig fer TO unitest i em va sortir positiu al dia 12 i 13 del cicle (dos dies seguits amb la segona línia ben marcada, fent el test cada 12h ). Per tant, jo vaig intuir que vaig ovular el dia 13-14 del cicle, jo també tinc els cicles regulars i de 28 dies. Jo crec que sí que pot ser que ovulis més aviat, a vegades d'un mes a l'altre jo he notat dies de diferència...molta sort!!!!!! :ok:
Gemmy

EntradaAutor: Gemmy » dc. set. 04, 2013 10:06 pm

Moltes gràcies gatxan i lluna.

Llavors, pot ser que demà me'l torni a fer i surti positiu, i no ovuli fins 2 dies més tard (és a dir dos dies més tard de l'últim positiu, o 3 dies més tard del primer positiu).

A veure, ahir vem fer pinxitu, avui volíem descansar, i demà tornar-hi. No crec que s'escapi l'ovulet, no?.
Gemmy

EntradaAutor: Gemmy » dc. set. 04, 2013 10:11 pm

Per cert lluna, com ho fas per saber el dia exacte que vas ovular?
Laia
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » dc. set. 04, 2013 11:39 pm

Hola Gemmy,
aquesta é suna pregunta normal quan es comença a indagar en el món d ela ovulació. no perquè tinguis cicles regulars de 28 vol dir que ovulis el dia 14.

la única manera de saber-ho és mitjançant TO's com ja has començat a fer, obervar-te bé el flux i si vols acompanyar-ho de gràfiques on es veu també força clar el teu patró.
tens un post de grafiqueres aqui al SP.
jo he averiguat, gràcies a le sgràfiques ara que estem en busca del 3er, que ovulo entre el dia 9 del cicle i el 13, mai més enllà.el que acostuma a ser contsant en la dona és la FL (fase lútea), que és desde que ovules fins que et ve la regla, però si dius que ets 100% egular llavors et serà fàcil si ja has començat amb el TO aceriguar el dia.
no et fiis de que si avui era ja molt positiu ovulis en 24-36hr. pot ser que si, o que aquesta nit ja surti l'òvul i ovulis ja demà mateix.perquè ahir no et vas fer test o si???
sort en la búsqueda!!! :ok:
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Gemmy

EntradaAutor: Gemmy » dj. set. 05, 2013 2:09 pm

Gràcies pels consells Laia.

Be, aquest natí m'ha tornat a sortir positiu el TO...
Avui toca fer deures, pq ahir no vem fer, vem fer abans d'ahir.
El que no acabo d'entendre ès quan s'ovula: després de 24-36 hores des del TO positiu (segons les instruccions del clearblue), però si surt positiu més d'un dia?, es compta des del últim dia?. És curiós pq a les instruccions diu q deixis de fer el test un cop tens el positiu, però jo per curiositat me l'he seguit fent..
Laia

EntradaAutor: Laia » dj. set. 05, 2013 3:49 pm

Mira Gemmy jo ahir tenia TO- i avui TO+.
Com q soc grafiquera i avui m.ha pujat la tempe,se q he ovulat avui.si ovules demà,encara tindria la tempe baixa.dema ho corroboraré amb la tempe,pero si segueix pujant és que ja ha sortit l.ivul a passejar!

En el teu cas,jo crec q es calcula dsd el 1er +.
Els del CB son de careta oi? No tens dues ratlles per veure la intensitat de la ratlla.
Avui remata,esta clar q estas en dies fertils,i tenint en compte q els bitxets poden dirar 72hr,estas coberta pel pinxito d.abans d.ahir,i pel d.avui.pero ja q demà es divendres,si encara teniu forces un altre!!!!
ImatgeImatgeImatge

Gemmy

EntradaAutor: Gemmy » dj. set. 05, 2013 9:14 pm

Gràcies Laia guapa, doncs les ratlletes han sortit de la mateixa intensitat (el d'ahir i el d'avui), i són els de les caretes, sí.
Bueno, aquesta nit farem pinxitu, i tornarem demà o demà passat per si acas. Potser millor demà no, i demà passat si, aix...
Molta sort per tu, q l'ovulet deu estar apunt...
Laia

EntradaAutor: Laia » dv. set. 06, 2013 11:24 am

Jo ja he ovulat Gemmy,comprobat amb la pujada,de tempe.

Siiii avui remata i dema no el deixis perdre pq passat dema sera massa tard.els importants spn els previs i no els post ovulació!!!
Que raro mateixa intensitat!!!! A mi ja no em queden mes TO! :ufs:

Sort guapa!!! Avisa.m en 15 dies si heu fet dianaaaaa!!! :content:
ImatgeImatgeImatge

Gemmy

EntradaAutor: Gemmy » dv. set. 06, 2013 5:25 pm

Hola Laia,

Doncs, "la suerte està echada", com diuen, jeje. Avui ja m'ha sortit negatiu el TO.
Així que si em va sortir positiu abans d'ahir i ahir, crec q habré ovulat entre ahir o potser avui.
Hem ovulat més o manys igual, ara ens toca esperar ;-)
Ja et diré com va.

Molta sort
Nanuka1987
:: tortuga
Entrades: 307
Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Nanuka1987 » dv. set. 06, 2013 9:09 pm

Expertes!!! Vinc del post de cercadores de setmebre i tinc un dubte...m'he fet el TO avui (per pura curiositat ja que estem a dia 6 i m'hauria de venir la warry el 16 amb lo qual imagino que ja he ovulat) i m'ha sortit la ratlleta molt fluixeta...que vol dir? Que és negatiu o no? És el primer cop que ho he fet.

Gàrcies boniques
Imatge
Laia

EntradaAutor: Laia » ds. set. 07, 2013 8:50 am

si, Nanuka, si la ratlla era molt fluixa i ja has passat l'ovulació és negatiu, potser encara quedaven restes.
ImatgeImatgeImatge

Nanuka1987
Entrades: 307
Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Nanuka1987 » ds. set. 07, 2013 9:24 am

Gràcies Laia! Com era la primera vega no ho tenia gaire clar... ara ho tindré més en compte i quan la segona ratlleta sorti forta, serà que ovulo!

Gràcies!
Imatge
Laia

EntradaAutor: Laia » ds. set. 07, 2013 9:51 am

Nanuka1987 ha escrit:Gràcies Laia! Com era la primera vega no ho tenia gaire clar... ara ho tindré més en compte i quan la segona ratlleta sorti forta, serà que ovulo!

Gràcies!

si, en teoria ha de ser molt marcada, igual o superior a la de control.
cada dona té un pic diferent i si no te'ls vas fer per l'ovulació no ho vas poder comprobar, pe`ro hi ha moltes que mai veuen un positivàs pq tenen un pic tan curt que se'l perden i el que fan és fer TO mati i tarda.
si vols entrar a grafiqueres (ja he vist que ets la jefa de cercadores), al 2on post de la vittela, tens l'explicació del To, és un bon tutorial si el vols agafar per cercadodres!! :ok: :-()-)
ImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::