Alergia i embaras
Alergia i embaras
Hola, sóc nova per aquí i he vist que tot això esta molt i molt bé!
Aviat ens agradaria plantejar-nos la idea d'intentar trobar un embaràs el que passa és que jo soc alèrgica. En principi als fruits secs però el metge ja hem va comentar que cada vegada ho seria més que menys i ara també ho soc a la primavera. Aquest any pel maig un dia de cop se'm va començar inflar tota la cara i fins i tot el coll, cosa q dificulta la respiració i al final vaig acabar urgències i hem van punxar una cortisona i la veritat és que no sé a que va ser degut aquest atac d'alergia. Ja sempre vaig amb la pastilleta a sobre per si decas...però pensu si un dia estic embarassada i tinc un atac d'alergia què hem passara? Hem podran subministrar medicament?
Voldria saber si algu de vosaltres si ha trobat o si algu hem pot infomar.
Moltes gràcies
Aviat ens agradaria plantejar-nos la idea d'intentar trobar un embaràs el que passa és que jo soc alèrgica. En principi als fruits secs però el metge ja hem va comentar que cada vegada ho seria més que menys i ara també ho soc a la primavera. Aquest any pel maig un dia de cop se'm va començar inflar tota la cara i fins i tot el coll, cosa q dificulta la respiració i al final vaig acabar urgències i hem van punxar una cortisona i la veritat és que no sé a que va ser degut aquest atac d'alergia. Ja sempre vaig amb la pastilleta a sobre per si decas...però pensu si un dia estic embarassada i tinc un atac d'alergia què hem passara? Hem podran subministrar medicament?
Voldria saber si algu de vosaltres si ha trobat o si algu hem pot infomar.
Moltes gràcies
Re: Alergia i embaras
Benvinguda mvillpa!! 
Em sap greu però no et puc ajudar...sorry!!!

Em sap greu però no et puc ajudar...sorry!!!
A mi em passava una cosa similar també tenia alèrgia als fruits secs i a més coses tipis préssec, kiwi ... i he anat vàries vegades a urgències a punxar-me cortisona. Durant l' embarràs vaig vigilar moltíssim però al 8è mes em va començar a sortir una alèrgia rara semblant al sarampió que ningú va saber explicar de que venia el ginecòleg m' enviava al dermatòleg i el dermatòleg al ginecòleg...em vaig haver acabar prenent cortisona perque no quedava més remei i no va passar res. La primera opció va ser antiestaminics tipus polaramine, però no va funcionar. El que em van dir és que el risc que tenia la cortisona era que feia madurar abans el fetus.
Hola,
Jo soc asmàtica i vaig preguntar al metge el cas del ventolín i així amb va dir que tingués compte de fer-ho servir durant el primer trimestre sobretot. Però no em preocupés que avui en dia tot està molt més controlat i que si necessito el ventolin o corticoides m'ho prengués
Jo soc asmàtica i vaig preguntar al metge el cas del ventolín i així amb va dir que tingués compte de fer-ho servir durant el primer trimestre sobretot. Però no em preocupés que avui en dia tot està molt més controlat i que si necessito el ventolin o corticoides m'ho prengués
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 46 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |