Cercadores d'OCTUBRE?
Cercadores d'OCTUBRE?
Hola noies! Soc totalment nova en tot això i he entrat aquí per una amiga que ja es va registrar amb el seu primer fill que ha té 8 anys i ara ja va pel tercer i està dins del grup de cercadores de setembre, i per això m'he animat a obrir un nou forum.
Tinc una nena de 15 mesos i ara ens hem decidit a buscar el segon, però ens fa ganes tenir-lo dins l'estiu, per tema feina. Sabem que és molt complicat i si no ens hi quedem no passa res, però el mes d'octubre intentarem esbrirar quins són els dies d'ovulació, tot i que estic feta un embolic""""
Si algú més busca per aquestes dates estaré encantada de poder compartir tot això amb vosaltres i posar-me al dia de com es miren els dies fèrtils, quines estratàgies....
GràcieS!!!!
Tinc una nena de 15 mesos i ara ens hem decidit a buscar el segon, però ens fa ganes tenir-lo dins l'estiu, per tema feina. Sabem que és molt complicat i si no ens hi quedem no passa res, però el mes d'octubre intentarem esbrirar quins són els dies d'ovulació, tot i que estic feta un embolic""""
Si algú més busca per aquestes dates estaré encantada de poder compartir tot això amb vosaltres i posar-me al dia de com es miren els dies fèrtils, quines estratàgies....
GràcieS!!!!
- ISDISYUNAO
- :: zebra

- Entrades: 1276
- Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm
Re: Cercadores d'OCTUBRE?
benvinguda al Socpetit. espero que la teva cerca sigui curteta.
El forum te les seves normes,i nomes hi ha un fil de cercadores de cada mes, aixi que en el post de cercadores de setembre quan estigui arribant el final les noies que estan dintre d'aquest grup trian a la "jefa" del mes d'octubre i fins l'ultim dia de setembre no es obrira el mes d'octubre.
Espero que gaudeixis d'aquest grups n'hi han noies molt maques i la cerca en grup es porta millor
El forum te les seves normes,i nomes hi ha un fil de cercadores de cada mes, aixi que en el post de cercadores de setembre quan estigui arribant el final les noies que estan dintre d'aquest grup trian a la "jefa" del mes d'octubre i fins l'ultim dia de setembre no es obrira el mes d'octubre.
Espero que gaudeixis d'aquest grups n'hi han noies molt maques i la cerca en grup es porta millor

- patufeta75
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dv. ago. 23, 2013 12:33 am
- Ubicació: Figueres
Benvinguda miriamona, mentre no s'obri el fil d'octubre, pots passar pel de esperadores/cercadores d'estiu/tardor, allà hi som una bona colla entre les que estan esperant a poder començar la cerca i les que ja estem en plena cerca.
TE +: 12/10/13. Ecos: 17/10, no es veu res - 31/10, el cor comença a bategar - 18/11, el cor s'ha parat, mai t'oblidarem.
TE +: 10/03/14. Ecos: 18/03, hi ha un saquet!!! - 07/04, aturat amb 6mm. Comencem proves per avortaments de repetició.
TE +: 18/09/14, tractament amb heparina
Eco: 29/09, hi ha un saquet molt petit - 03/10, començo a tacar.
TE +: 10/03/14. Ecos: 18/03, hi ha un saquet!!! - 07/04, aturat amb 6mm. Comencem proves per avortaments de repetició.
TE +: 18/09/14, tractament amb heparina
Eco: 29/09, hi ha un saquet molt petit - 03/10, començo a tacar.
- rateta2013
- :: peixet

- Entrades: 298
- Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm
Jo també començaré a octubre! abans em vull fer una bona revisió mèdica i després...a l'ataque!
Que tingueu sort i ens quedem totes aviat!
Que tingueu sort i ens quedem totes aviat!
Eduard 2005
Arnau 2014
Arnau 2014
- llunalluneta
- :: gosset

- Entrades: 463
- Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am
- collitadeldia
- :: papallona

- Entrades: 107
- Membre des de: ds. set. 07, 2013 3:55 pm
- Contacta:
Bona nit noies!
La Danna i jo hem obert el post de cercadores d'octubre!! Ens encantaria veure-us per allà amb nosaltres i que compartiu un trosset de la vostra història! Ens podeu anar enviant les vostres presentacions!
Abraçades!
La Danna i jo hem obert el post de cercadores d'octubre!! Ens encantaria veure-us per allà amb nosaltres i que compartiu un trosset de la vostra història! Ens podeu anar enviant les vostres presentacions!
Abraçades!
T'estimem, gràcies per escollir-nos!: TE+ 01/11/13
monfamilyclub.wordpress.com
lifesplai.wordpress.com
monfamilyclub.wordpress.com
lifesplai.wordpress.com
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |