Dietes i trucs per "escollir" el sexe del bebè
Dietes i trucs per "escollir" el sexe del bebè
Hola buscadores!!
He llegit en algunes pàgines d'internet que hi ha diferents trucs i idees per afavorir un dels dos sexes a l'hora de concebre el futur bebé. M'agradaria que expliquèssiu les vostres experiències i saber si us han funcionat
He llegit en algunes pàgines d'internet que hi ha diferents trucs i idees per afavorir un dels dos sexes a l'hora de concebre el futur bebé. M'agradaria que expliquèssiu les vostres experiències i saber si us han funcionat

Re: Dietes i trucs per "escollir" el sexe del bebè
Què en penseu? alguna de vosaltres ho ha probat? us ha "funcionat"?
Vinga animeu-vos a escriure i compartim experiències que de ben segur que passem una bona estona!!
Ja sé que això es totalment impossible (triar el sexe vull dir) i que el més important es primer, quedar-s'hi, i després que tot vagi perfecte, això és a més a més, nosaltres tenim dos nens i ara ens agradaria que el tercer fós nena, per allò de probar el que no tenim, segur que si tinguèssim dues nenes ens agradaria anar a pel nen
Què me'n dieu??
Vinga animeu-vos a escriure i compartim experiències que de ben segur que passem una bona estona!!
Ja sé que això es totalment impossible (triar el sexe vull dir) i que el més important es primer, quedar-s'hi, i després que tot vagi perfecte, això és a més a més, nosaltres tenim dos nens i ara ens agradaria que el tercer fós nena, per allò de probar el que no tenim, segur que si tinguèssim dues nenes ens agradaria anar a pel nen
Què me'n dieu??

Hola, doncs jo tinc dos nens, i m'agradaria un altre, nen o nena!!! Pro la meva parella no vol... algu sap alguna dieta o truc per "escollir" tenir-ne un altre? 
Fa mesos m'hi vaig quedar, un xic d sorpresa - un xic d fer el tonto amb les pastilles, pro l'estress que portava jo, la feina d casa, i tots els pesos que vaig agafar i no ho hauria d'haver fet, va fer que el perdes, i ara no vol sentir-ne a parlar....

Fa mesos m'hi vaig quedar, un xic d sorpresa - un xic d fer el tonto amb les pastilles, pro l'estress que portava jo, la feina d casa, i tots els pesos que vaig agafar i no ho hauria d'haver fet, va fer que el perdes, i ara no vol sentir-ne a parlar....
Amb el segon fill, jo volia un nen, i em vaig informar n xic del tema. No vaig seguir cap dieta espacial, pro s'hi em vaig fixar molt amb quan ovulava jo. Em sembla recordar que els espermatozous masculins son mes rapids pro moren abans, per tant, si tens relacions just quan ovules l'espermatozou que arribara primer a l'ovul sera masculi, pero si teniu relacions un parell d dies abans, l'espermatozou que es mantindra dins te i que pot arribar al teu ovul sera femeni. Si ets molt regular en els teus cicles, pots provar sort!!!
Perdoneu, m'ha fet molta gracia aixo de no tenir orgasmes per tenir una nena
si tota la cerca has d'estar sense tenir orgasmes quin conyas!!!!! I les mames de nenes no han tingut orgasmes! Pobres!!!!

si tota la cerca has d'estar sense tenir orgasmes quin conyas!!!!! I les mames de nenes no han tingut orgasmes! Pobres!!!!

laiaf3 no saps com t-entenc !!! a mi m'ha costat gairebe dos anys convencer el meu!!! a ell li encanten els nens, pero el tirava enrera el tema economic, pero com que ha vist que es la meva il.lusio al final tambe s'ha decidit, i ara esta mes il.lusionat que jo amb el tema!!
No se que dir-te perque cada parella es un mon, pero a mi el que m'ha funcionat ha estat la perseveranca i recordar-li sempre que l'ocasio s'ho val, tambe li vaig fer una mica de resum que com ens organitzariem o de les coses "materials" a les que estic disposadissima a renunciar per anar a buscar la tercera panxu
Et pots passar pel post de mamis que busquen el tercer, crec que n'hi ha moltes mes en la teva mateixa situacio
laiaf3 et va funcionar doncs aixo de controlar el cicle? tens un nen de segon? Jo tambe volia un altre nen pero no vaig fer res en especial i va venir tot sol
em feia una il.lusio tremenda tenir-ne dos del mateix sexe
Si charito jo he pensat el mateix que tu
quina poca gracia que haguem d'estar contant ovelletes amb lo be que ens ho podem estar passant
jo aquest punt em sembla que me'l saltare

No se que dir-te perque cada parella es un mon, pero a mi el que m'ha funcionat ha estat la perseveranca i recordar-li sempre que l'ocasio s'ho val, tambe li vaig fer una mica de resum que com ens organitzariem o de les coses "materials" a les que estic disposadissima a renunciar per anar a buscar la tercera panxu
Et pots passar pel post de mamis que busquen el tercer, crec que n'hi ha moltes mes en la teva mateixa situacio laiaf3 et va funcionar doncs aixo de controlar el cicle? tens un nen de segon? Jo tambe volia un altre nen pero no vaig fer res en especial i va venir tot sol
em feia una il.lusio tremenda tenir-ne dos del mateix sexe
Si charito jo he pensat el mateix que tu
quina poca gracia que haguem d'estar contant ovelletes amb lo be que ens ho podem estar passant
jo aquest punt em sembla que me'l saltare

hola!
jo també vaig a pel 3er i algun cicle he controlat més perquè vull una altra nena tenim la parelleta, però la del mig és nena i m'agradaria que els dos petites fossin enens i no sexes barrejats)
has de controlar molt bé la ovulació, ja que com han dit, els espermatozous que porten nen
són més ràpids però moren abans i els que porten
són més lents però duren més.
també diuen que si el PH és més àcid o no influeix. que els làctics afavoreixen les nenes, però ni idea!
llavors què s'ha de fer??
per a nena
tenir relacions 4 i 3 dies abans d'ovular
per a nen
el dia abans d'ovular i el dia de la ovulació.
jo sóc grafiquera i controlo força quan ovulo, però arriba un moment que van passant els cicles i no puc perdre cada SW el dia clau, aixi que ja després d'uns quants cicles i un bioquimic al mig, el meu home em diu però tu vols un bebé o és a la carta?? aixi que anem a pel que surti, i ara costa, ni alternant a la SW, ni tots els dies ni res, ara lo important és quedar-me i que vingui el que hagi de venir però sa!
però hi ha exemples de noies qu eho han fet tota la SW i porten nena, i d'altres que porten nen. per tant, arriba i fecunda el més fort encara que hagis renovat bitxets i n'hi hagi de nens, si la nena és forta fecundarà encara que sigui de fa 2 dies!
jo també vaig a pel 3er i algun cicle he controlat més perquè vull una altra nena tenim la parelleta, però la del mig és nena i m'agradaria que els dos petites fossin enens i no sexes barrejats)
has de controlar molt bé la ovulació, ja que com han dit, els espermatozous que porten nen
són més ràpids però moren abans i els que porten
són més lents però duren més.també diuen que si el PH és més àcid o no influeix. que els làctics afavoreixen les nenes, però ni idea!
llavors què s'ha de fer??
per a nena
tenir relacions 4 i 3 dies abans d'ovularper a nen
el dia abans d'ovular i el dia de la ovulació.jo sóc grafiquera i controlo força quan ovulo, però arriba un moment que van passant els cicles i no puc perdre cada SW el dia clau, aixi que ja després d'uns quants cicles i un bioquimic al mig, el meu home em diu però tu vols un bebé o és a la carta?? aixi que anem a pel que surti, i ara costa, ni alternant a la SW, ni tots els dies ni res, ara lo important és quedar-me i que vingui el que hagi de venir però sa!
però hi ha exemples de noies qu eho han fet tota la SW i porten nena, i d'altres que porten nen. per tant, arriba i fecunda el més fort encara que hagis renovat bitxets i n'hi hagi de nens, si la nena és forta fecundarà encara que sigui de fa 2 dies!
Laia l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 18, 2013 12:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta
i Laia
Hola Laia!!
Primer de tot sento lo del bioquímic, et veig amb molta força i segur que ben aviat ens podras anunciar panxeta de nou
Doncs sí, es com dius tu, relacions fins dos o tres dies abans d'ovular per nena i relacions el mateix dia de l'ovulació i el posterior per nen, vaja, aquesta es la teoria, clar!! Es normal que a mesura que passin els cicles no vulguis desaprofitar cap oportunitat per quedar-t'hi, a més, mai se sap això de nen o nena!!
Nosaltres en principi ho volem probar a veure que, pels dos nens sé que el dia que vaig ovular vaig agafar el maromo per banda i m'hi vaig quedar, les dues vegades a la primera, perquè es veia clarament el mucus aquell transparent, així que en principi se'm compleix la teoria, ara per anar a buscar la tercera panxeta vull probar a tenir relacions tant bon punt em vingui la regla i fins dos dies abans d'ovular, ja m'estic fent una taula per controlar els meus cicles (la que apareix al segon link que he posat), m'estic plantejant això de les gràfiques de temperatura, saps quines vull dir? però crec que veig bastant bé quan ovulo i tampoc sé massa bé com funciona...
A part hi ha la dieta, que m'agradaria començar dos mesos abans de la búsqueda, això de menjar aliments que afavoreixin un PH àcid penso que tampoc em pot fer cap mal així que per probar que no quedi
Porteu molts mesos de búsqueda del tercer@?
Primer de tot sento lo del bioquímic, et veig amb molta força i segur que ben aviat ens podras anunciar panxeta de nou
Doncs sí, es com dius tu, relacions fins dos o tres dies abans d'ovular per nena i relacions el mateix dia de l'ovulació i el posterior per nen, vaja, aquesta es la teoria, clar!! Es normal que a mesura que passin els cicles no vulguis desaprofitar cap oportunitat per quedar-t'hi, a més, mai se sap això de nen o nena!!Nosaltres en principi ho volem probar a veure que, pels dos nens sé que el dia que vaig ovular vaig agafar el maromo per banda i m'hi vaig quedar, les dues vegades a la primera, perquè es veia clarament el mucus aquell transparent, així que en principi se'm compleix la teoria, ara per anar a buscar la tercera panxeta vull probar a tenir relacions tant bon punt em vingui la regla i fins dos dies abans d'ovular, ja m'estic fent una taula per controlar els meus cicles (la que apareix al segon link que he posat), m'estic plantejant això de les gràfiques de temperatura, saps quines vull dir? però crec que veig bastant bé quan ovulo i tampoc sé massa bé com funciona...
A part hi ha la dieta, que m'agradaria començar dos mesos abans de la búsqueda, això de menjar aliments que afavoreixin un PH àcid penso que tampoc em pot fer cap mal així que per probar que no quedi
Porteu molts mesos de búsqueda del tercer@?
bones!i gràcies, estic bé!
si controles força i ets molt regular no hi perds res, el problema ja és quan agota desaprofitar cicles.
naltres els altres dos embarassos va ser a la 1ª.el nen ni ho controlava, i la nena la vam fer a CD11, però no sé quin dia ovulava, ja que ara que faig gràfiques he vist que ovulo entre CD9 i CD12 com a molt molt tard!
fer grafis és molt senzill, passa't per grafiqueres si vols i fes un parell de mesos de proba ara que encara no busques i veuràs exacte quin dia ovules, perquè el moc és fiable, però no al 100%, crec que lo millor és la combinació, i si pots amb TO també.
al meu link jo hi porto la grafi (no la 1ª que és la multigrafi de tots els cicles), i si veus els AM-PM son els pinxitos del cicle.ja fem dia de la ovulació o abans!jajaja
vam començar al febrer a buscar en sèrio i m'hi vaig quedar a l'abril.el vaig perdre a les 5 setm i van tornar-ho a probar a mitjans de juliol.aquest que acabo és el 3er cicle de nou, i crec que no hi ha panxu perquè tinc la tempe pel terra.
quins aliments hi ha que crein PH àcid??
si controles força i ets molt regular no hi perds res, el problema ja és quan agota desaprofitar cicles.
naltres els altres dos embarassos va ser a la 1ª.el nen ni ho controlava, i la nena la vam fer a CD11, però no sé quin dia ovulava, ja que ara que faig gràfiques he vist que ovulo entre CD9 i CD12 com a molt molt tard!
fer grafis és molt senzill, passa't per grafiqueres si vols i fes un parell de mesos de proba ara que encara no busques i veuràs exacte quin dia ovules, perquè el moc és fiable, però no al 100%, crec que lo millor és la combinació, i si pots amb TO també.
al meu link jo hi porto la grafi (no la 1ª que és la multigrafi de tots els cicles), i si veus els AM-PM son els pinxitos del cicle.ja fem dia de la ovulació o abans!jajaja
vam començar al febrer a buscar en sèrio i m'hi vaig quedar a l'abril.el vaig perdre a les 5 setm i van tornar-ho a probar a mitjans de juliol.aquest que acabo és el 3er cicle de nou, i crec que no hi ha panxu perquè tinc la tempe pel terra.
quins aliments hi ha que crein PH àcid??

15/04/14 Ets una
i Laia
Els aliments a menjar i a evitar són aquests
menjar a topeee
Eat plenty of calcium and magnesium. Diets rich in calcium and magnesium may increase the alkalinity of the mother, which may not be as hospitable for male sperm.
Foods rich in calcium and magnesium include:
Nuts, such as almonds and cashews
Beans
Vegetables such as spinach and broccoli
Yogurt and tofu
Oatmeal
Evitar menjar:
Avoid salt and potassium, which may create hospitable environments for male sperm. The following foods should be put on the no-no list if you're adhering to the calcium and magnesium diet:
Anchovies, smoked salmon, and shrimp
Bacon, salami, and processed meats
Breads and pastries
Olives
Potatoes
menjar a topeeeEat plenty of calcium and magnesium. Diets rich in calcium and magnesium may increase the alkalinity of the mother, which may not be as hospitable for male sperm.
Foods rich in calcium and magnesium include:
Nuts, such as almonds and cashews
Beans
Vegetables such as spinach and broccoli
Yogurt and tofu
Oatmeal
Evitar menjar:
Avoid salt and potassium, which may create hospitable environments for male sperm. The following foods should be put on the no-no list if you're adhering to the calcium and magnesium diet:
Anchovies, smoked salmon, and shrimp
Bacon, salami, and processed meats
Breads and pastries
Olives
Potatoes
Doncs potser m'animo a fer lo de les gràfiques,a veure... però tinc entés que s'ha de prendre la Tª en repos i sempre a la mateixa hora i això en el meu cas es molt dificil, per no dir impossible, el petit té dos anys i em reclama a tothora, molts cops abans de que em soni el despertador i tot 

daniela3 ha escrit:Doncs potser m'animo a fer lo de les gràfiques,a veure... però tinc entés que s'ha de prendre la Tª en repos i sempre a la mateixa hora i això en el meu cas es molt dificil, per no dir impossible, el petit té dos anys i em reclama a tothora, molts cops abans de que em soni el despertador i tot
s'ha d'intentar prendre sempre a la mateixa hr, si, però hi ha trucs per corretgir-la si t'has hagut d'aixecar abans d'hora. però la teva hr d ereferència si per exemple sempre vas a domir a les 10 i et lleves a les 4 pq et crida, pot ser l'hora de les 4 i no la del mati, m'entens??mentres portis 5hr domint ja es pot anar veient la evolució de la grafi.
jo treballo a torns i casi cada dia tinc un horari, o em desvetllo abans d'hora...però intento seguir una tònica i ho acompanyo amb TO que m'asseguren el dia que ovulo.
gràcies per la llista, me l'apunto!!!

15/04/14 Ets una
i Laia
poso links on hi ha estudis que demostren el que ens comentava la Daniela
http://cukmi.com/buscas-un-varon-o-una- ... r-el-sexo/
http://www.guiainfantil.com/articulos/e ... -una-nina/
http://www.guiadelnino.com/embarazo/que ... o-una-nina
http://cukmi.com/buscas-un-varon-o-una- ... r-el-sexo/
http://www.guiainfantil.com/articulos/e ... -una-nina/
http://www.guiadelnino.com/embarazo/que ... o-una-nina

15/04/14 Ets una
i Laia
Gràcies per l'aportació Laia
Quan tingui un momentet me'ls miraré
Quan tingui un momentet me'ls miraré

Hola noies,
Doncs bé, jo explico la meva experiencia, tinc una nena de nou mesos i un altre nena que ve de camí, estic només de 10 setmanes però m'han analitzat l'ADN i m'han assegurat que és una nena, doncs bé, lo que us puc dir és que jo no he fet cap cosa especial per afavorir un sexe o un altre perquè m'era igual quin sexe sortís, però sóc intolerant a la lactosa i no menjo pràcticament res que en porti, és a dir, mai menjo iogurt, ni actimels, ni llet i en poques ocasions formatge, em dóno un fart d'embotits i olives perquè m'encanten i menjo coses bastant salades i en els dos casos m'ha sortit
, casualment ho he fet amb les dues nenes el mateix dia de l'ovulació, i sempre sempre sempre arribo a l'orgasme, o sigui, que en el meu cas personal això no funciona, també tot s'ha de dir vinc d'una familia que per via materna tot són nenes, i no se si això tindrà alguna cosa a veure o no, però els meus avis van tenir dues filles, i les seves filles dues filles cadascuna, i jo que sóc l'única de la meva generació que té fills, també dues nenes. Veient tot això crec que será una mica imposible que si vaig a buscar un tercer em surti
, jejeje!, però la veritat és que per un tercer com que ja tinc una nena i un altre que naixerà a l'abril 2014 sí que em faria gràcia que fos nen.
Doncs bé, jo explico la meva experiencia, tinc una nena de nou mesos i un altre nena que ve de camí, estic només de 10 setmanes però m'han analitzat l'ADN i m'han assegurat que és una nena, doncs bé, lo que us puc dir és que jo no he fet cap cosa especial per afavorir un sexe o un altre perquè m'era igual quin sexe sortís, però sóc intolerant a la lactosa i no menjo pràcticament res que en porti, és a dir, mai menjo iogurt, ni actimels, ni llet i en poques ocasions formatge, em dóno un fart d'embotits i olives perquè m'encanten i menjo coses bastant salades i en els dos casos m'ha sortit
, casualment ho he fet amb les dues nenes el mateix dia de l'ovulació, i sempre sempre sempre arribo a l'orgasme, o sigui, que en el meu cas personal això no funciona, també tot s'ha de dir vinc d'una familia que per via materna tot són nenes, i no se si això tindrà alguna cosa a veure o no, però els meus avis van tenir dues filles, i les seves filles dues filles cadascuna, i jo que sóc l'única de la meva generació que té fills, també dues nenes. Veient tot això crec que será una mica imposible que si vaig a buscar un tercer em surti
, jejeje!, però la veritat és que per un tercer com que ja tinc una nena i un altre que naixerà a l'abril 2014 sí que em faria gràcia que fos nen.Re: Dietes i trucs per "escollir" el sexe del bebè
abril23 gràcies per explicar-nos la teva experiència bonica
Ja sabem que tot el que posem aquí es del tot "experimental", pero be, ens divertim probant-ho i això es el que compta, després tinguem nen o tinguem nena serem les mares més felices del món
Jo per tenir els dos nens tampoc he fet res en especial, però ara que ens hem decidit a anar a buscar la tercera panxeta ens faria gràcia que fós nena
Això que dius de menjar sense lactosa no en tinc ni idea de si afavoreix més nen o nena, però en principi per tenir nena desaconsellen menjar coses salades
ja veus, estaves predestinada 
Ja sabem que tot el que posem aquí es del tot "experimental", pero be, ens divertim probant-ho i això es el que compta, després tinguem nen o tinguem nena serem les mares més felices del món
Jo per tenir els dos nens tampoc he fet res en especial, però ara que ens hem decidit a anar a buscar la tercera panxeta ens faria gràcia que fós nena
Això que dius de menjar sense lactosa no en tinc ni idea de si afavoreix més nen o nena, però en principi per tenir nena desaconsellen menjar coses salades
ja veus, estaves predestinada 
Hola noies!! Jo tambe habia llegit sobre el que comenteu excepte el tema postures! Mhen podrieu fer 5 centims?? Tenim un nen i a mi hem faria gracia una nena tot hi que tampoc mimportaria un altre reieto!

http://www.fertilityfriend.com/home/521b6a/

07/09 TE+
29/09 1a Visita Gine - tot bé!
12 setmanes i TS Perfecte!!
02/12 propera visita gine - sabrem que ets????
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |