HISTEROSALPINGOGRAFIA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Lulla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:47 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: Lulla » dl. març 29, 2010 10:55 am

Hola laurita!! :-()-)
Doncs el dia 13 tinc hora al gine per portar-li tots els resultats. Encara em queda un anàlisis. La veritat és que això de la TSH no m'ho hagués ni mirat si no fos pq el gine em va dir textualment "Hem de mirar que no tinguis les tiroides alterades, ja que no et pots quedar embarassada si ho estan" i jo automàticament vaig pensar que no m'ho trobarien alterat, ja que sempre he relacionat els problemes de tiroides amb el sobrepès i jo tinc un pes normal a la meva alçada, de fet des dels 18 anys que peso el mateix, ni m'aprimo ni m'engreixo. No sé, m'ha sobtat aquest resultat, espero que no sigui res. A tu ja se t'ha regulat?? i és aquest el motiu pq no t'hi quedis? uffff, quin pal nena, sort que no hem trigat un any a mirar-nos...
Imatge
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dl. març 29, 2010 11:06 am

Lulla per lo que vec cada gine diu una cosa diferent. La meva gine, pel meu valor de la TSH que estava a 6,17 hem va dir que no era l'inconvenient perque no hem quedes embarassada... jo vaig buscar per internet, i a tot arreu veia que si sobrepassaba del 3 hi havien problemes de fertilitat... i aixo hem fotia pq no savia a qui creure... llavors quan vaig anar a l'endocrí hem va dir lo mateix que la meva gine, que el valor que tinc no es per que impedeixi de quedar-me prenyi, pero q millor controlar-ho i estabilitzar-ho ara que quan estigui embarassada. Jo si que m'he engreixat d'un any cap aqui, pero bueno , amb una mica de dieta i amb les pastis per baixar el valor, espero que s'hem reguli abans i pugui aconseguir lo que vull aviadet!!!! :ok: :ok:
SORT GUAPA I JA M'EXPLICARÀS EL QUE T'HAN DIT!!!!
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Lulla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:47 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: Lulla » dl. març 29, 2010 11:14 am

Gràcies laurita! Ja t'explicaré a veure què em diuen!
Molta sort per tu també! :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
rousi69
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 10:37 am
Ubicació: Alt Camp

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: rousi69 » dl. maig 03, 2010 7:41 pm

Bé, jo he d'anar demà a fer-me la famosa histero. No m'han donat medicació prèvia, ni enema ni res. La infermera si que em va recomanar que em prengués un paracetamol abans i que anés tranquila. Ho tinc a la una i he de treballar a les 15. 30. Així que he demanat permís a la feina. Ho trobeu exagerat?
No se cóm em trobaré, però tampoc crec que pugui anar corrent a fer classe. Qué penseu?
Avatar de l’usuari
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: laurita29 » dl. maig 03, 2010 7:58 pm

rousi69 ha escrit:Bé, jo he d'anar demà a fer-me la famosa histero. No m'han donat medicació prèvia, ni enema ni res. La infermera si que em va recomanar que em prengués un paracetamol abans i que anés tranquila. Ho tinc a la una i he de treballar a les 15. 30. Així que he demanat permís a la feina. Ho trobeu exagerat?
No se cóm em trobaré, però tampoc crec que pugui anar corrent a fer classe. Qué penseu?


Hola guapa, molta sort per demà, quan mes tranquil.la hi vagis millor, ja veuras que la prova es curteta i passarà rapid. Jo hem vaig agafar el dia de festa, perque no sabia com hem trovaria, i hem va anar de conya, vaig passar-me la tarda estirada al sofa, pq la vaig tenir a les 12.30h i hem va anar bé per descansar de tot plegat. Pero depen de la feina que facis, potser et trobes amb forçes per anar-hi... no se, aixo l'has de veure tu... jo t'aconsellaria que per estar mes tranquil.la, dimecres serà un altre dia... pero aixo va a persones guapa... de totes maneres tranquil.litat que tot anirà bé!!! ja ens explicaras!!!! :-()-)
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
rousi69
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 10:37 am
Ubicació: Alt Camp

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: rousi69 » dl. maig 03, 2010 8:59 pm

gràcies Laura, jo crec que faré el mateix.
Ho tinc a la una. Sóc profe i els dimarts sols treballe a la tarda. He demanat permis perque no tinc ganes de dinar corrent i anar a fer classe sense descansar ni res.
Jo crec que anirà bé. Ja us contaré
Avatar de l’usuari
June
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 28, 2012 11:55 am
Ubicació: Barcelona

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: June » dt. juny 12, 2012 12:48 pm

Hola a totes,

Re-pujo el post sobre la histerosapingografia per si si a alguna li pot interessar.

A mi me l'han fet avui i com portava tota la setmana llegint i re-llegint sobre el tema, allà va la meva experiència.

D'entrada, si sou capaces d'estalviar-vos les lectures de les experiències del personal, millor, perquè cadascuna és un món i això va com va.

Si continueu llegint :content: , us explico.

La prova és relativament ràpida (jo he trigat 20 minuts desde que em desvestia fins que em tornava a vestir). Incòmoda (incomoditat de citologia normal i corrent) i un pèl molesta quan passa el liquidet dels nassos.

Primer et fan una radiografia.
Després el gine "et fa la feina": et posa l'espècul (l'apareju metàl·lic) i una cànula al coll de l'úter (notes la molèstia de l'espècul però la cànula ni t'enteres.
Aleshores et xuten el liquidet (aquí sí que notes molèstia. De cop i volta, sense previ avís ni mal de pits ni res de res, pam! mal de regla al cantu) i et van fent radiografies (crec que n'he comptat quatre) A mi me l'han fet 2 cops (sembla ser que la primera vegada ha passat alguna cosa que no m'han explicat); la primera ha estat una onada de mal intens de regla que ha durat segons. La segona, malestar molt lleu (com si tingués la panxa inflada) i prou.

Després, et fan quedar cinc minutets estirada d'un costat i cinc de l'altre i andando. Jo m'he trobat prou bé com per anar a treballar.

Ara, que fa ben bé quatre hores que me l'han fet, sagno i tinc mal de regla (moderat).


Però penseu que hi ha noies que diuen que no han notat res de res. Així que em sembla que això és com un meló! Fins que no l'obres no saps amb què et trobes!
Avatar de l’usuari
moixerno
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 12:08 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: moixerno » dc. juny 13, 2012 11:59 am

Hola noies,

Fa unes setmanes em van fer la histe i us volia comentar la meva experiència per tranquilitzar-vos (tot i que com diuen les companyes, cada dona és un món).
La June ho ha explicat perfecte, així que jo només us comento que a mi no em va fer gens de mal. Va ser com una revisió ginecològica normal, tot una que un pèl més llarga. Però no vaig ni notar quan em van posar el liquid.
I un cop vaig acabar, vaig anar a passejar per la Illa tota la tarda! No vaig tenir cap molèstia els dies després (de fet, l'endemà vaig tenir relacions i cap problema).

Ah, a mi em van fer prendre un antibiòtic la nit anterior, un fer un enema 3hores abans (això va ser el pitjor de tota la prova), 1 supositori 1h abans i 1 ibuprofeno (potser no vaig notar res de tant xutada que anava!! jeje!)

Ànims que ja veureu que no és tant!
Imatge
Avatar de l’usuari
June
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 28, 2012 11:55 am
Ubicació: Barcelona

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: June » dc. juny 13, 2012 12:39 pm

moixerno: Jo encara em dóno cops de cap contra la paret per no haver pres un ibuprofè abans. Em sembla que m'hauria estalviat un ratet de mal rotllo! :ok: Avui estic perfecta i a l'espera dels resultats. :p-) I estic d'acord amb tu amb que el tema de l'enema és el pitjor de la prova :content:
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: mimi82 » dc. juny 13, 2012 2:59 pm

Bona tarda noies!!!

Jo encara no m'he fet la histero, tinc hora dilluns, i la veritat que por no me'n fa massa, potser el que em dona més mal rotllo es el que puguin veure algo malament, però bé, i es donés el cas, sabent-ho hi podrem posar solució!!! :love: :love:

LA meva consulta és la següent:
Avui quan m'ha trucat la supervisora de l'hospital on me la faran, m'ha explicat com funcionava, el procediment i com ho farien, i m'ha dit que sapigues que aquest cicle no podria tenir :-()) , ja que el líquid no afavoreix l'embaràs i que no marxa fins que tingui la propera regla. I jo ho tenia entès al contrari, que aquest mateix líquid ajuda als ..::·· a arribar al seu destí i el fet de que te'l posin a pressió pot desembussar si hi ha algun embús! Ara m'he quedat feta un embolic... <:-) <:-)

Ah, i a mi només m'han receptat citromax 3 dies (el dia abans el mateix, i l'un demà) i m'ha dit que si una horeta abans em vull prendre un ibuprofé tampoc em fara mal... ;-))) ;-)))

Ja us explicaré que tal!!!

PEtonets!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Avatar de l’usuari
June
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 28, 2012 11:55 am
Ubicació: Barcelona

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: June » dj. juny 14, 2012 7:39 am

mimi82 ha escrit:Bona tarda noies!!!

Jo encara no m'he fet la histero, tinc hora dilluns, i la veritat que por no me'n fa massa, potser el que em dona més mal rotllo es el que puguin veure algo malament, però bé, i es donés el cas, sabent-ho hi podrem posar solució!!! :love: :love:

LA meva consulta és la següent:
Avui quan m'ha trucat la supervisora de l'hospital on me la faran, m'ha explicat com funcionava, el procediment i com ho farien, i m'ha dit que sapigues que aquest cicle no podria tenir :-()) , ja que el líquid no afavoreix l'embaràs i que no marxa fins que tingui la propera regla. I jo ho tenia entès al contrari, que aquest mateix líquid ajuda als ..::·· a arribar al seu destí i el fet de que te'l posin a pressió pot desembussar si hi ha algun embús! Ara m'he quedat feta un embolic... <:-) <:-)

Ah, i a mi només m'han receptat citromax 3 dies (el dia abans el mateix, i l'un demà) i m'ha dit que si una horeta abans em vull prendre un ibuprofé tampoc em fara mal... ;-))) ;-)))

Ja us explicaré que tal!!!

PEtonets!!! :-()-) :-()-) :-()-)



Ostres, jo també tenia entès que després de la prova hi havia moltes :-()) però també és cert que la informació la tinc pel que he llegit pel fòrum; a mi el gine que em va atendre el dia de la prova no em va dir res sobre el liquid...vaig tenir una mini-regla de menys de 24 hores i vaig eliminar "coses" però no sé si tot o no....
Jo em prendria l'ibuprofè. Ni que sigui per si de cas.. :content:
Avatar de l’usuari
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: airenm » dj. juny 14, 2012 12:20 pm

Bon dia! Jo hem vaig fer la proba el dilluns i va ser molt semblant a la de la June, si que va fer mal, pero despres t'oblides..
Aixó si, porto sangrant desde dilluns, no molt pero si que no paro..
També havia escoltat que despres de la proba hi ha mes posibilitats i no sabia res de lo del liquid, pero bueno si es te com la regla després suposso que marxa el liquid!
Petonssss
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: mimi82 » dv. juny 15, 2012 8:13 am

Gràcies noies!!!

Jo també tenia entès que després de la histero hi ha moltes :-()) , però... serà qüestió que vosaltres dues ho corroboreu amb la vostra aquest mes!!!! :love: :love: :love: :love:

Molta sort i ens veiem a Mamis ben aviat!!!!! :ok: :ok: :ok:
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Avatar de l’usuari
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: airenm » dv. juny 15, 2012 10:10 am

mimi82 ha escrit:Gràcies noies!!!

Jo també tenia entès que després de la histero hi ha moltes :-()) , però... serà qüestió que vosaltres dues ho corroboreu amb la vostra aquest mes!!!! :love: :love: :love: :love:

Molta sort i ens veiem a Mamis ben aviat!!!!! :ok: :ok: :ok:


Mersi guapa!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
LadyVita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dg. gen. 13, 2013 10:39 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: LadyVita » dt. feb. 12, 2013 11:44 am

Bones!!

A mi també em van fer la histero fa ja uns mesos, però vaig insistir fins a la sacietat perquè fos amb sedació. Em feia pànic. El meu ginecòleg em va dir que no es feia amb sedació i jo sabia que algun cas s'havia fet. Per tant, li vaig fer comprometre que si la meva mútua m'acceptava la histero amb sedació ell me la deixava fer. Al final em va dir que si, que si la feia amb sedació per mi seria molt millor, però que ell no coneixia cap cas. La meva mútua no va posar cap entrebanc. Bé, simplement els vaig demanar autorització per fer una histerosalpingofrafia amb sedació i sense més preguntes em van donar el número autoritzant-ho. Vaig haver-hi d'anar una hora i mitja abans per fer la preparació, posar-me via, i anar-hi en dejú, però per mi molt millor no enterar-me de res. Ja sé que molta gent diu que és un moment i que no fa mal, només molèsties, però a mi em feia pànic i vaig agrair-ho moltíssim.
Imatge
Serpentina
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dc. maig 03, 2023 2:12 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: Serpentina » dg. nov. 26, 2023 9:56 pm

Hola a totes! Repesco aquest tema perquè, tot i que és molt antic, me l'he llegit de dalt a baix per veure quines experiències hi havia amb la famosa i temuda histerosalpingografia. La veritat és que m'ha ajudat molt i vull deixar el meu testimoni per si pot ajudar a algú!

He de dir que hi anava bastant cagada per les experiències en general, però que no em puc queixar de com m'ha anat. Me la vaig fer divendres a la Clínica Corachan. Com a preparació havia de prendre antibiòtics el dia abans de la prova, el dia de la prova i l'endemà. L'antibiòtic se m'ha posat bé i no m'ha donat cap problema. Una hora abans de la prova em vaig prendre un ibuprofè. Me la vaig fer a dia 8 del cicle.

Vaig anar súper ràpid a fer la prova: em van cridar a les 16.50 i a les 17.12 estava enviant un missatge al meu company des del carrer. La prova va ser com una citologia una mica més llarga, i amb un moment d'intensitat quan et posen el contrast com si tingués dolor de regla (que va durar 1 minut com a màxim) i que es podia suportar perfectament respirant fons i intentant relaxar-me. Al vestir-me em vaig posar una compresa perquè et baixa el contrast, però en cap moment he sagnat ni res.

En fi, que a mi em feia molt de respecte i afortunadament he tingut una bona experiència. Ara només em cal esperar els resultats!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::