Presentació i dubte del test d'embaràs

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
pitita
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

Presentació i dubte del test d'embaràs

EntradaAutor: pitita » dt. set. 18, 2007 2:28 pm

Bon dia a totes!

És la primera vegada q participo al fòrum, i per això, abans de res, voldria donar-vos les gràcies perquè els consells i comentaris que he anat veient darrerament m’han estat molt i molt útils. Moltes gràcies a tothom!!!!

Tinc una falta des del passat dimarts 11 de setembre i em vaig fer una prova d’embaràs a casa. Ha sortit amb una línia molt, molt i molt clareta (que de fet, creia que eren les ganes que tenia de veure-la). En veure que continuava sense notícies de “l’amiga” vaig fer-me’n una altra al CAP, i aquí em van dir q era –.
Aquest matí, després d’una setmana esperant i amb molts de nervis, me n’he fet una altra i m’ha tornat a sortir amb una ratlleta molt i molt clara. Les dues proves que m’he fet m’han deixat amb el dubte, pq després d’una mitja horeta i havent donat els resultats per ambigus, he tornat a mirar i he vist que la ratlleta s’anava fent més fosca. Creieu que els puc donar per + o per –?? Porto uns dies que aquests nervis no em deixen dormir... Tampoc vull donar importància a alguns “símptomes” (pits inflats i sensibles, malestar general, ganes de fer pis sovint...) pq no sé fins a quin punt és un símptoma d’embaràs o és un resultat de les poques hores que dormo...
Si em podeu dir què vol dir el resultat i si el puc donar per bo, si algú s'hi ha trobat o què faríeu,... us estaré molt agraïda!
Petonets!
Avatar de l’usuari
elisabeth
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1695
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 3:12 pm

EntradaAutor: elisabeth » dt. set. 18, 2007 2:41 pm

Bevinguda maca, i a la teva consulta jo de tu m'aniria a demanar hora amb el teu gine,perquè hi han hagut noies que primer era que si que estaven embaraçades, després que no total que ara ja no és fiable això dels tests (o al menys això és el que he vist últimament). Jo de tu m'aniria a que em fèssin un anàlisis i així t'ho diran segur, el que passa és que no sé si primer hauries de demanar hora amb el teu gine o directament amb el metge de capçalera o no tinc ni ideia, però segur que les noies et poden ajudar.

Lo dicho Benvinguda al nostre club.

:ok:
<a><img src="http://b4.lilypie.com/KQrYp2.png" alt="Lilypie Cuarto Ticker" border="0"></a>

<a><img src="http://bd.lilypie.com/ydG1p1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
Evakira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1326
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
Ubicació: Seguimos soñando contigo.....

EntradaAutor: Evakira » dt. set. 18, 2007 2:41 pm

Avia'm jo només m'he fet una prova el mes passat :globus: .. però és important que tinguis en compte: T'ho has fet a 1ª hora del mati.. hi has d'esperar uns 10 dies perque la CHG (em sembla que es diu aixi, soc novata jejeje) es detecti millor.

El que jo faria seria comprar un altre test diferent pel tema de la ralleta... que tingui 2 ralles, no sé un gestatest o predictor... es a dir variar de test..

Que tinguis molta sort... :carro:
SERE MAMA, El meu nen espera a RUSIA!
http://esperandounallamada.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dt. set. 18, 2007 2:48 pm

hola pitita, benvinguda!!!

quines coses, tu!

si fos una falta d'una setmana, en principi el positiu hauria de ser molt clar, no? ?-) ?-) ?-)
i quant a deixar passar mitja hora, si més no a les meves instruccions diuen que el resultat de després de 10 minuts ja no és vàlid... :-:) :-:) :-:)

sí, jo també tiraria pel camí ginecòleg... sigui un desajust de regles o un embaràs, estaria bé que t'ho fessis mirar, no? :ok:
Daina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1787
Membre des de: dg. des. 31, 2006 12:27 pm

EntradaAutor: Daina » dt. set. 18, 2007 3:26 pm

Benvinguda!!!!

I el que et diuen, ves al ginecòleg i a veure si t'ho confirma!
Avatar de l’usuari
Rosa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 428
Membre des de: dt. maig 08, 2007 5:17 pm

EntradaAutor: Rosa » dt. set. 18, 2007 3:29 pm

Nena! jo aniria a una farmàcia de les que fan analítiques i proves. Si et fas un altre test, seguiràs tenint dubtes si et surt diferent. Si demanes hora al gine entre que et donin hora i t'envien a fer-te la prova ja passaran dies.
petonets
:love:
HOLA GENIS !!!!
<a><img src="http://bd.lilypie.com/yG49p1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dt. set. 18, 2007 3:34 pm

Hola Pitita, en principi si surt positiu diuen que no s'equivoquen els test... pero amb les últimes noticies de la Natrix i altres,,,, ja ho poso en dubte, jo aniría a demanar hora al gine, i de mentres a fert-e un test de farmacia
Avatar de l’usuari
pitita
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: pitita » dt. set. 18, 2007 4:03 pm

Moltes gràcies reines!
M'imagino que serà millor que comenci a demanar hora al gine...
Sabeu si les analítiques que puguin fer a la farmàcia tarden molt a fer-les?
L'espera es fa eteeeernaaa!!!!!
Gràcies!!!!
Avatar de l’usuari
UXIA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2040
Membre des de: dg. ago. 26, 2007 2:07 pm

EntradaAutor: UXIA » dt. set. 18, 2007 7:21 pm

dona del dia 11...és un retard considerable eh? tens les regles regulars?
Imatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dt. set. 18, 2007 7:26 pm

Ui, com em sona....

Pitita, primer que res benvinguda i sogon que res, ves a algun lloc a fer-te una eco, encara que sigui a urgències de la SS dient que et fa molt mal la panxa i surts de dubtes a l0acte, perquè aquesta incertesa és fataaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!!!!!
Avatar de l’usuari
UXIA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2040
Membre des de: dg. ago. 26, 2007 2:07 pm

EntradaAutor: UXIA » dt. set. 18, 2007 8:44 pm

una pregunta....amb una eco poden detectar si estas embarassada encara que sigui de dies? és a dir, poden veure si l'òvul ha estat fecundat per exemple dos o tres dies abans?
Imatge
Avatar de l’usuari
anabelen2007
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4893
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: anabelen2007 » dt. set. 18, 2007 9:06 pm

EM SEMBLA QUE NO....DE FET QUAN HI HA EMBARAÇ SEMPRE DONEN A PARTIR DE LA 5E O 6ENA SETMANA PER PODER VEURE ALGO....
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dt. set. 18, 2007 9:12 pm

Home, no crec que es pugui veure l'embrió, però si el sac estacional. A més, segone els que diu la pitita, si està embarassada, ja està de 5 setmanes i pico.
Avatar de l’usuari
anabelen2007
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4893
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: anabelen2007 » dt. set. 18, 2007 9:15 pm

SI CLAR EL SAC GESTACIONAL ES POT VEURE SI ESTAS DE 5 SETMANES I PICO PERO NO DE DIES QUE ES LO QUE PREGUNTA UXIA...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
UXIA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2040
Membre des de: dg. ago. 26, 2007 2:07 pm

EntradaAutor: UXIA » dt. set. 18, 2007 9:28 pm

gràcies per aclarir-me el dubte noies!
Imatge
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

EntradaAutor: Aneris » dc. set. 19, 2007 7:33 am

BENVINGUDA PITITA!

al final q has fet??? farmàcia??? eco??? ginecòleg???????
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Avatar de l’usuari
GEMMARE
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1881
Membre des de: dt. jul. 10, 2007 3:33 pm

EntradaAutor: GEMMARE » dc. set. 19, 2007 8:10 am

Hola bonica benvinguda!!!

Jo no puc dir-te molt de testos d'embaràs, només me n'he fet dos a la vida i perquè el primer va sortir nul. El millor és, com ja t'han dit, anar al teu metge i que et facin un anàlisi d'orina al cap.


Un petó.
><img src="http://b2.lilypie.com/b5r7p2.png" alt="Lilypie Segundo Ticker" border="0"></
Avatar de l’usuari
pitita
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: pitita » dc. set. 19, 2007 8:21 am

Hola noies!!!
Gràcies a totes!!!
Avui trucaré al meu gine per explicar-li tot això i a veure què em diu ell... Així, si em puc treure aq dubte, suposo q ja podré dormir tranquil.la, que porto uns dies...! Aquest neguit de no saber res és un "sinvivir"!
Ja us diré com m'ha anat...
:love: :love: :love: :love:
Avatar de l’usuari
UXIA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2040
Membre des de: dg. ago. 26, 2007 2:07 pm

EntradaAutor: UXIA » dc. set. 19, 2007 12:51 pm

per cert!!!! estava tant capficada amb el tema que no et vaig donar la benvinguda pitita!!!!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::