Dostinex. Buscant el primer embaràs

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
marami
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. ago. 22, 2013 5:51 pm

Dostinex. Buscant el primer embaràs

EntradaAutor: marami » dj. des. 12, 2013 8:29 pm

Hola. Obro aquest post per si alguna d vosaltres pren Dostinex. Avui he començat 0'5 pastí 2 cops a la setmana. Tinc la prolactina a 35. Ens els meus analisis el màxim era 30.
marami l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 13, 2013 12:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Laia29
:: gosset
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
Ubicació: Barcelona - Les Corts

Re: Dostinex. Baixar prolactina i poder ovular

EntradaAutor: Laia29 » dv. des. 13, 2013 9:44 am

Hola!! Jo no entenc ben bé la teva pregunta, no sé si li ha passat a més gent... però si estàs buscant un altre fill alletant et recomano aquesta entrada del blog de l'Alba Padró http://criatures.ara.cat/somlallet/2013/12/11/buscant-el-segon/
Imatge

Imatge
marami

Re: Dostinex. Baixar prolactina i poder ovular

EntradaAutor: marami » dv. des. 13, 2013 12:13 pm

Hola. Estic buscant el primer fill. I al tenir problemes per ovular... Es complicat!
Eiwa
Entrades: 462
Membre des de: dc. nov. 27, 2013 8:52 pm

Re: Dostinex. Buscant el primer embaràs

EntradaAutor: Eiwa » dc. gen. 15, 2014 1:52 am

Jo en el últims anàlisis per veure què passava amb els meus cicles de 55-60 dies, el ginecòleg em va dir que també tenia lleugerament elevada la prolactina i em va receptar el dostinex mitja pastilla un cop a la setmana, durant uns 5-6 mesos que és el que em durarien i que després ens tornéssim a veure si encara no havíem aconseguit la panxu. No li va donar massa importància i finalment va decidir receptar-me aquestes pastilles. És el segon mes de cerca i el primer amb dostinex, a veure si tot es posa al seu lloc i no trigum gaire! Ahhh també em va receptar l'oli d'onagra, cada cop els cicles s'han anat escurçant, així que a veure si ara amb aquestes "ajudes" ho aconseguim! :-())

Sort marami!! :ok:
marami

EntradaAutor: marami » dc. gen. 15, 2014 8:25 pm

Eiwa! Gracies per la teva resposta. Jo en el moment dls analisis vaig tenir un cicle d 41 dies. El valor maxim era 30 i jo la tenia a 35,20, jo prenc una pastilla a la setmana ara, els dilluns i els dijous. Primer vaig començar 4 setmanes amb mitja pastilla a la setmana i ara 4 setmanes mes amb pastilla entera a la setmana. I quan acabi tornar a fer analisis a veure si s ha regulat. Tot aixo si no m he qdat abans! A quan la tenies tu? Sort guapa
Eiwa

EntradaAutor: Eiwa » dc. gen. 15, 2014 11:40 pm

El cicle anterior als anàlisis havia sigut de 39 dies. El 12 de desembre (just al mig del cicle) em van fer els anàlisis, i aquell mateix cicle va ser de 35 dies (però com et vaig comentar anteriorment 55-60 dies, molt heavy!)

El 7 de gener vaig anar a buscar els resultats i va ser quan em va comentar lo de la prolactina. Els paràmetres normals eren: 2,8-29,2 i jo estic a 32,28. No és gaire elevat em va dir, bé, de fet no li va donar massa importància però al dir-li que haviem començat a cercar, em va receptar el dostinex de 0,5mg 1/2 pastilla a la setmana. A veure com va la cosa aquest cicle... jo mai he sigut de cicles molt regulars, sempre entre els 32-35 dies amb lo qual ja em començo a donar per satisfeta que es vagi regulant cada cop més. :ok: A tu et va comentar el per què aquesta hormona està descontrolada? ?-)

Jo li vaig preguntar si havia de fer seguiment, i em va dir que faria les 8 pastilles que m'han de durar 16 setmanes i que cap al juny si encara no m'havia quedat embarassada que tornés que mirariem de fer alguna altre prova. De fet el primer mes de cerca va ser tot just iniciant aquesta medicació. Tu quants cicles fa que cerques?

Sort i a veure si aconseguim panxu aviat! :-())
Rubinat
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dj. jul. 24, 2014 12:57 pm

Hola! Jo fa temps també vaig haver de prendre dostinex degut a una galactorrea i amenorrea secundària. Ara tinc la prolactina controlada i aviat començaré la cerca de l'embaràs. Com que la conversa és de fa temps... Volia preguntar-vos com us ha anat? Us heu quedat embarassades? Us ha costat molt?
Imatge

Imatge
Eiwa

EntradaAutor: Eiwa » dv. jul. 25, 2014 10:37 pm

Rubinat!

Hola bonica! Doncs en el meu cas, vaig prendre 4 o 5 mesos el dostinex mitja pastilla a la setmana. Vaig deixar de prendre-ho ja que el gine em va dir que quan acabés el pot que tornés a fer analítica a veure si s'havia regulat.
En aquest temps vaig fer-me e'una mutua i el mes passat em van fer análisis i la prolactina esta controlada.

Tema embaras portem des de novembre i encara no ha hagut Sort... De fet aquest mes tinc un retard de 15 dies i dos Te- així que ja veus el panorama...

Gaudeix de la cerca i paciència que sembla fàcil però no ho és tant! Tot i que hi ha noies que aconsegueixen la panxu a la primera però no és el més habitual... Que tinguis molta Sort i que arribi la panxa aviat!
Petons!
Rubinat
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dv. jul. 25, 2014 10:48 pm

Aiaiaiaii!!! Començarem la cerca el mes que ve, quan em tregui el nuvaring. El mes d'agost serà de sucre però ja m'apuntaré al post de les buscadores d'agost perquè em fa una il.lu terrible!
Imatge

Imatge
marami

EntradaAutor: marami » ds. jul. 26, 2014 11:31 pm

Hola! He entrat per casualitat i he vist el post amb comentari recent... Nomes passo per dir-vos q el dostinex em va anar molt be! Al tercer cicle de prendrel em vaig quedar! Dilluns estare de 24 setmanes! Anims a totes!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 119 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::