ginecolegs granollers , que mutua?
ginecolegs granollers , que mutua?
alguiens abe que mutua lleva la clinica ginecolegs de granollers y cuanto cuesta!!!
Re: ginecolegs granollers , que mutua?
Yo tengo a esos suadmi! Jajajaja soy de sanitas, ya te comente pero trabajan con varias!!!
pruneta30 a quien tienes tu de gine? yo esque voy pero pagando claro con el tarbal!!1 y ahora despues del aborto que tuve en agosto, me gustaria tener un mayor seguimiento y por eso me estoy planteando la mutua!!!
yo tengo al tarbal!!!
yo tengo al tarbal!!!
Yo me acabo de hacer de Agrupació y también entra el centro ginecológico de Granollers, con los dos ginecólogos que comentáis. A mi me ha llevado en la pública el Dr. Rafecas. Sabéis en qué hospital atienden ellos tres? 

En el hospital de granollers es uno, no se cuál mas
suadmi ha escrit:En el hospital de granollers es uno, no se cuál mas
L'equip mèdic d'aquesta 3 gines és a l'hospital general de catalunya! Si mes no aquest estiu passat no atenien parts més que a aquí. A granollers podem parir les q estem amb ells però ells no atenen. Jo tinc al serra i n'estic molt contenta!
pruneta30 ha escrit:L'equip mèdic d'aquesta 3 gines és a l'hospital general de catalunya! Si mes no aquest estiu passat no atenien parts més que a aquí. A granollers podem parir les q estem amb ells però ells no atenen. Jo tinc al serra i n'estic molt contenta!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |