Buscant un nou embaràs amb LM (absència de regla)

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Pinypon
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dl. des. 19, 2011 6:20 pm

Buscant un nou embaràs amb LM (absència de regla)

EntradaAutor: Pinypon » dc. des. 18, 2013 1:24 pm

Hola noies!

M'he decidit a obrir aquest fil ja que tinc una nena de 15 mesos que encara fa LM i des de fa uns mesos que ens agradaria anar a buscar un germanet. El problema és que a mi encara no m'ha vingut la regla i per tant el tema és complicat… Ella fa força pit encara durant el dia, també s'adorm al pit i durant la nit es desperta alguns cops i fa pit (fem collit). Li vaig comentar al metge i em va dir que mentre ella fes tan pit seria difícil que tingués la regla i quedar-me embarassada però sé de gent que ho ha aconseguit sense problemes.

De cara a aquestes festes ens estem plantejant fer alguna cosa per veure si podem reduir les preses a la nit… Com ho vau fer? Les mares que heu fet LM prolongada amb nens que han mamat molt, en quin moment us va venir la regla? El cas és que jo no vull destetar la meva filla...

Espero els vostres comentaris i experiències ja que tinc una mica d'embolic...Per una banda penso que a ella li agrada molt mamar i em sap greu privar-la d'això però per altra banda penso que tenir un germà també serà un gran benefici per ella (de fet, molt més que el pit…).

Moltes gràcies!
Imatge
Imatge
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Re: Buscant un nou embaràs amb LM (absència de regla)

EntradaAutor: magrana » dc. des. 18, 2013 1:42 pm

A mi em va venir la regla després d'un parell de mesos de deixar les preses de la nit. Però tot i així, i després de provar-ho un temps, no em vaig quedar de nou embarassada fins a deixar totalment de donar de mamar. Però la meva filla ja tenia més de 3 anys i a més a més dec ser l'excepció: moltes amigues s'han quedat embarassades donant el pit, alguna fins i tot sense buscar-ho.

Que tinguis molta sort!
Imatge
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dc. des. 18, 2013 5:44 pm

Hola, fa uns dies l'Alba Padró va tocar aquest tema al seu blog!

http://criatures.ara.cat/somlallet/2013 ... -el-segon/
Imatge Imatge
Laia29
:: gosset
:: gosset
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
Ubicació: Barcelona - Les Corts

EntradaAutor: Laia29 » dc. des. 18, 2013 7:52 pm

Hola! Jo vaig reduir el pit a la nit i em va venir al cap de 4 setmanes. Portava 21 mesos sense regla. Fes-li una ullada al link que t'han passat, et pot servir!

Que hi hagi sort!!
Imatge

Imatge
jambina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

EntradaAutor: jambina » dc. des. 18, 2013 8:02 pm

En el nostre cas... Donant el pit em va venir la regla als 8 mesos, als 9 ja vam começar a buscar el segon. Però no m'hi quedava. El nen feia tirades molt curtetes a la nit (1-2 hores) i als 15 mesos el vam començar a dormir sense pit i va començar a dormir tota la nit fins allà a les 6-7 que es despertava i li donava el pit. Durant el dia a demanda.
Als 19 mesos vaig treure les preses diurnes i vaig deixar només la presa de les 6-7 del matí (així podíem dormir una mica més tots neujor:-) .
El mes següennt de deixar el pit per complet (als 20 mesos) em vaig quedar prenyi.
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dj. des. 19, 2013 11:22 am

Mira jo tinc 3 amigues que s'hi han quedat donant el pit tot i que fent ja menys preses (4 al dia aprox.).
Jo mateixa m'hi he quedat al 2n mes de buscar-ho donant el pit a una nena de 2,5 anys que fa entre 2 i 4 preses al dia, tot i que per mala sort (sense tenir res a veure amb la LM) ha sigut un "ou buit"...
A mi la regla em va venir als 14 mesos de la nena, i ella llavors deuria fer unes 6 preses al dia aprox...
A mi el gine em va dir que un cop tens la regla regulada i saps que ovules la LM no té perquè inferir per res en quedar-te embarassada, i per l'experiència que tinc jo i les meves amigues ha estat així...
Ànims!
Pinypon

EntradaAutor: Pinypon » dj. des. 19, 2013 5:19 pm

Moltes gràcies a totes per les vostres respostes. Espero doncs que aviat em vingui la regla i que puguem tenir sort i fer diana mantenint la LM! El primer pas serà reduir una mica el pit ara per festes. A veure si ens en sortim perquè no serà fàcil...
Imatge
Imatge
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dj. des. 19, 2013 6:37 pm

El tema de la regla és una mica un misteri, el meu fill mama moltíssim i a mi em va venir clavat el mateix mes que vam començar la complementària, també hi ha dones que els hi ve al segon mes de parir fent LME i és igual de normal. Per altra banda existeix la possibilitat que et quedis embarassada i no vegis la regla ja que no saps quan el teu cos començarà a ovular, com que primer és la ovulació i després la regla, si no estan prenent cap altra mesura anticonceptiva podria ser factible que et quedessis embarassada en el primer mes que ovulessis :ok:
Imatge Imatge
Pinypon

EntradaAutor: Pinypon » dv. gen. 24, 2014 7:14 pm

Hola noies!

Només us volia comentar que des d'aquestes festes hem aconseguit que la nena no mami gairebé mai durant la nit (només per adormir-se al vespre i llavors cap al matí abans de marxar a treballar). Alguna nit que ha estat malalta o així si que hem fet una excepció. Ens pensàvem que seria més dur i al final ho hem portat força bé...

I finalment aquest mes m'ha tornat a venir la regla i ja podem dir oficialment que tornem a estar en plena cerca! ara a veure com ens va i si la cosa no s'allarga massa!
Imatge
Imatge
Pinypon

EntradaAutor: Pinypon » ds. gen. 25, 2014 9:20 pm

Hola Papagaya!

Em va trigar un mes just després de deixar el pit a les nits. Ara durant el dia quan està amb mi segueix fent bastant pit encara...

Suposo que si fa 15 dies que no fa pit molt aviat la tindràs aquí...ànims i paciència!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::