Jo ovaris poliquístics i ell oligosperimia moderada

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Issi
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. gen. 14, 2014 9:59 am

Jo ovaris poliquístics i ell oligosperimia moderada

EntradaAutor: Issi » dt. gen. 14, 2014 11:32 am

Hola!
És la meva primera intervenció. I espero que em podueu ajudar. Tinc els ovaris poliquístics i la meva parella s'acaba de sotmetre a una seminografia i li ha sortit oligospermia moderada... la setmana que ve tenim hora a la ginecologa. Però no em puc esperar... a veure si em podeu donar alguna indicació o animar-me. Des de fa un any m'estic prenent ovusitol. I començo a pensar que la suma de fators (del meu xicot i meus) farà que no podem en el futur ser pares. Començo a desesperar-me. Algú ha passat pel mateix que jo? MIL GRÀCIES
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: Jo ovaris poliquístics i ell oligosperimia moderada

EntradaAutor: metiarc » dt. gen. 14, 2014 12:16 pm

Hola Issi! Primer de tot, benviguda al SP!
Després, dir-te que estigues tranquil·la, que segur que d'alguna forma o d'una altra sereu pares. Mira, fa cosa d'una setmana una noia de grafiqueres (suposo que no li sabrá greu que expliqui el seu cas), ens va explicar que el gine els hi havia diagnosticat SOP a ella i oligozooespermia a la seva parella i els van dir que havien d'anar a RA. Es van quedar una mica ratllats i van decidir prendre's un petit descans abans d'apuntar-se a llistes de RA i, durant aquest descans, s'ha quedat embarassada de manera totalment natural.
No sé si el cas que t'he explicat serà ben bé com el teu, però el que et vull dir és que per a res has de perdre l'esperança. El que has de fer és relaxar-te, disfutar de la cerca i anar a veure quines indicacions us dóna el gine. I segur que d'aquí un temps entres per aquí per a dir-nos que ja tens la teva panxu :-())

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!

02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Issi
Entrades: 5
Membre des de: dt. gen. 14, 2014 9:59 am

EntradaAutor: Issi » dt. gen. 14, 2014 1:37 pm

Moltes gràcies per respondre tan ràpid. PETONETS.
Dawn
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:42 am

EntradaAutor: Dawn » dt. gen. 14, 2014 8:59 pm

Perdoneu per el soso mode perque soc al mòbil.

Doncs la grafiquera en questió soc jo, no em fa res que ho expliquis! Cap problema!

La veritat es que no se si ha estat sort o que la oligoespermia del dawno només era una mala mostra, pero el cas es que jo amb SOP i ell amb 5,4 milions de bitxets fa 10 dies vam veure el nostre positiu.

Jo prenia de tot: ovusitol, onagra, feia TO, tempes.... I no hi havia manera, al desembre resignada i sense ganes de prendre res vam decidir descansar i relaxar-nos i patapam!

No se si es la solució definitiva pero a mi m'ha funcionat molt be, de totes maneres proveu i si heu d'anar a RA no us amoineu, tot arribarà! Sereu pares ben aviat!
Imatge

Imatge

Imatge
shila
Entrades: 361
Membre des de: dg. maig 04, 2008 8:35 pm

EntradaAutor: shila » dt. gen. 14, 2014 10:15 pm

Hola,

i benvinguda!
Jo tenia ovaris poliqu´ñistics, un quiste a l'ovari esquerra provocat per endometriosi i el meu marit astenoteratozoospermia... o alguna cosa així. Pel tema del meu marit, li van dir que una mala mostra (com la Down) podia ser per contaminació ambiental, pel tabac, per l'alcohol, pels nervis, o per l'alineació de les constel·lacions... amb això em volien dir que la cosa variava molt en ells.
Per mi no vaig rebre tractament.
Als dos anys d'anar buscant, em vaig quedar embarassada del meu barrufet!
Ens vam capficar molt amb les gràfiques, les temperatures, els cicles d¡ovulació... i fer-ho quan tocava... no pas quan ens venia de gust.

I ves per on que el barrufet el vam fer un dia d'aquests de aquí te pillo, aquí te mato.

Tenia que ser així.

Anima't, que sigui com sigui, sereu pares. Només cal agafar-s'ho amb calma.
És fàcil de dir, però no tant de fer.

Una abraçada!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::