Ovulació
Ovulació
Hola a tothom!!!
Entro perque de sobte..m´ha entrat un dubte de principiant
i aviam si aconsegueixo aclarar-me perque per un cantó veig una cosa i per altra veig un altra de diferent...i aixó es un embolic....jjajajaja
La pregunta es molt senzilla: quan ovulem, quan es produeix? es a dir, abans, durant o després de la famosa "clara d´ou"?
Merciiii!!!!

Entro perque de sobte..m´ha entrat un dubte de principiant
i aviam si aconsegueixo aclarar-me perque per un cantó veig una cosa i per altra veig un altra de diferent...i aixó es un embolic....jjajajaja
La pregunta es molt senzilla: quan ovulem, quan es produeix? es a dir, abans, durant o després de la famosa "clara d´ou"?
Merciiii!!!!

Re: Ovulació
Bona tarda, normalment apareix un parell de dies abans del dia de la ovulació, al menys en el meu cas 
Habitualment la clara d'ou apareix els dies previs a l'ovulació i el de l'ovulació. A vegades hi ha dones que segueixen tenint moc cervical fèrtil després de l'ovulació, però tinc entès que és una minoria. La clara d'ou abans de l'ovulació permet als òvuls traslladar-se amb facilitat fins on és o serà l'òvul, per això es dona en els dies d'abans. En el meu cas són uns 4 dies.
Espero haver-te ajudat!
Espero haver-te ajudat!
Pel que tinc entès quan tens la clara d'ou és el dia que ovules, però ets fèrtil 4 dies abans perquè l'esperma viu 72 hores dins teu i un dia després perquè l'ovul viu 24 hores. No sé si anava per aquí la pregunta.
Pel què jo he pogut comprovar amb mi mateixa, començo a tenir clara d'ou 3 dies abans de l'ovulació i llavors ja està, ja canvia el fluxe. Així que són 3 dies d'aquest tipus de fluxe i a ovular! Recorda que un dia després de l'ovulació també ets fèrtil ja que l'òvul s'espera 24 hores a marxar!
Doncs ens hem decidit anar a per el tercer fill. Amb el primer fill em vaig quedar embarassada el segon mes (al primer mes no em vaig quedar embarassada i vaig començar a buscar informació d'un tema que era totalment novata), amb el segon fill em coneixia totalment tot el procediment i el meu cos i em vaig quedar a la primera (estic segura del dia que va estar fet fins i tot....), però aquest mes, no tinc el conegut fluxe de clara d'ou!!! la veritat és que no m'hi havia fixat en tot aquest temps, però ara que ens hem decidit, puc calcular quan em tocaria ovular, però no he tingut el fluxe aquest que és el que m'ajudava. De totes maneres, no perdo l'esperança, el mes que ve us explico com a anat tot i no tenir el fluxe. Sort!!!
- rateta2013
- :: peixet

- Entrades: 298
- Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm
L'altre dia vaig posar un post d'això. No us obsessioneu amb la "clara d'ou", jo de jove la veia cada mes i ara no la veig mai i en canvi, m'he quedat embarassada al 2n mes.
Hi ha webs on posa que si no la veus, podries no ser fèrtil. No és cert.
Hi ha webs on posa que si no la veus, podries no ser fèrtil. No és cert.
Eduard 2005
Arnau 2014
Arnau 2014
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |