Baixa reserva ovarica

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
nurietamll
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 01, 2013 7:59 pm

Baixa reserva ovarica

EntradaAutor: nurietamll » dg. gen. 26, 2014 9:04 pm

Nanit a totes.

La setmana passada vaig tenir visita amb el meu ginecoleg despres d'un any de cerca y ; havent passat per un legrat i un bioquimic.

Em va fer una ecografia vaginal y em va dir que tenia una reserva ovarica baixeta (4 i 3 ). Faltaven uns 5 dies per la warry no se si aixo pot influir o no en el recompte de foliculos.

Estic a la espera dels resultats hormonals i d,una histerosalpingografia. Pero estic neguitosa em pensar que passara ara. :ufs:

Alguna de vosaltres ha patit reserva ovarica baixa i s'ha embarassat sense anar a la reproduccio assitida? Hi ha algun tractament ?

Gracies.
.
<a href="https://lilypie.com/"><img src="https://lb3f.lilypie.com/STsYp1.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Third Birthday tickers" /></a>
Avatar de l’usuari
arwen81
:: gosset
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

Re: Baixa reserva ovarica

EntradaAutor: arwen81 » dl. gen. 27, 2014 1:18 pm

nurietamll jo tinc reserva ovàrica baixa (2 i 1), tot lo demés em va sortir perfecte, excepte la antimulleriana que tb em va sortir per terra. Estic embarassada de 34 setmanes....amb FIV això sí. Nosaltres duiem 2anys buscant embaràs i tot i dir-nos que no és impossible quedar-s'hi de manera natural, el temps corre molt en contra de la reserva...i jo ja no tenia gairebé res.
Ànims i endavant!!!!!! :ok: :ok:
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
Niss
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dj. oct. 10, 2013 12:13 pm

Re: Baixa reserva ovarica

EntradaAutor: Niss » dl. gen. 27, 2014 6:22 pm

Nurietamll, em sap greu tot el que has passat, no deu haver sigut un any fàcil... Ànims
Perdona la meva ignorància, però que signifiquen aquests nombres? Són el nombre d'òvuls que tens preparats per aquest mes? Quines són les xifres normals?
Avatar de l’usuari
nurietamll
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 01, 2013 7:59 pm

Re: Baixa reserva ovarica

EntradaAutor: nurietamll » dl. gen. 27, 2014 10:01 pm

Moltes gracies per la vostra aportació. L'any passat va ser una merda i aquest ha començat pitjor encara, la noticia m'ha caigut com una galleda d'aigua ben freda. :ufs:

Arwen81 a on et vas fer la Fiv? Ss o privat?


Niss aquests nombres es el numero de foliculos que tinc en un cicle. :ufs: :ufs: La gine em va dir que lo normal son 10 a cadascun dels ovaris.
<a href="https://lilypie.com/"><img src="https://lb3f.lilypie.com/STsYp1.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Third Birthday tickers" /></a>
Niss
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dj. oct. 10, 2013 12:13 pm

Re: Baixa reserva ovarica

EntradaAutor: Niss » dl. gen. 27, 2014 10:31 pm

Nurieta, gràcies per l'explicació.
Ningú s'espera males notícies i normalment costen d'encaixar... Em sap greu!
Però segons com ho miris, almenys ara saps què és el que hi ha i podeu començar el camí que us portarà a aconseguir l'embaraç... Espero que tingueu molta sort i que pogueu cumplir el vostre somni ben aviat.
Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Baixa reserva ovarica

EntradaAutor: Mara17 » dt. gen. 28, 2014 11:17 pm

Em sap greu això que t'està passant, Nurietamll.

Jo tinc baixa reserva ovàrica per culpa d'una endometriosi. A la primera FIV vaig fer 1 foli. No ens ho esperàvem perquè m'havien fet l'antimulleriana (mesura la reserva) i donava bé. A la segona, 5 folis, però cap embrió. Vam repetir l'antimulleriana i va sortir desastrosa. Vam decidir canviar de clínica i vam fer una tercera FIV. Miracles de la vida: 2 folis, 2 òvuls immadurs, 2 embrions, bessonada.

És complicat, molt, però és possible! No t'enfonsis. No és una sentència, tot i que ho sembla, però has de saber contra què lluites.

Molta molta sort i molta força! :-()-) :-()-) :-()-)
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::