Dexeus, Teknon, Quirón, Cima, Corachán...???Ufff que dificil

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
lovekyn
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. des. 18, 2013 9:46 pm

Dexeus, Teknon, Quirón, Cima, Corachán...???Ufff que dificil

EntradaAutor: lovekyn » dl. gen. 27, 2014 11:27 pm

Hola a totes!!!

Estic feta un lío.... Jo tinc la Mutua Sanitas i m'he visitat amb el gine Carles Catlla a la Cima. Fins aquí tot perfecte... El em va encantar i molt atent inclus per e-Mail sí tens dubtes, pero una amiga em va dir... Vols parir a la Cima??Et recomano una altre clínica... Que ens penseu??? Una ajudeta???

Encara no estic embarassada, estem buscant; pero ho vull tenir clar abans i fer alguna revisio abans de la panxu!!!

Mil gracias noies
[b]Lovekyn
TE+ 02/02/14
TE+ 25/02/17 (marxes el 18/03, adeu bb)

Imatge

Imatge
pruneta30
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dl. set. 30, 2013 9:36 pm

Re: Dexeus, Teknon, Quirón, Cima, Corachán...???Ufff que dificil

EntradaAutor: pruneta30 » dt. gen. 28, 2014 6:09 am

Hola guapa! Jo estic com tu! Soc de sanitas i em visito a granollers pero no se si macaba de convencer l'hospital encara q vagi a la part privada...havia pensat la teknon pero mai m'he visitat...el problema es q el meu gine m'encanta pero tampoc m'atendria ell el dia del part...si començo amb ell a partir de quan podria canviar i anar a un altre lloc? Puc anar a algun lloc com la teknon un cop ja embarassada si no he anat mai? Dibtes i més dubtes!
Imatge
pruneta30

EntradaAutor: pruneta30 » dt. gen. 28, 2014 6:09 am

Hola guapa! Jo estic com tu! Soc de sanitas i em visito a granollers pero no se si macaba de convencer l'hospital encara q vagi a la part privada...havia pensat la teknon pero mai m'he visitat...el problema es q el meu gine m'encanta pero tampoc m'atendria ell el dia del part...si començo amb ell a partir de quan podria canviar i anar a un altre lloc? Puc anar a algun lloc com la teknon un cop ja embarassada si no he anat mai? Dibtes i més dubtes!
Imatge
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: Albercoca » dt. gen. 28, 2014 6:32 am

Hola noies, no us puc ajudar a escollir clínica, però us explico el meu cas per si us ajuda una mica. Jo sóc de Sanitas i des de l'embaràs em visitava en una clínica privada. La meva ginecòloga no atenia parts, i em va derivar a l'hospital general de Catalunya. Em va recomanar el metge que m'atenderia el part, i les visites a aquest metge van començar cap el segon trimestre. Crec que a la setmana 19 o així. Anava alternant les visites amb els dos metges. A mi m'anava molt bé perquè sentia que l'embaràs estava més controlat, jo anava més tranquil.la i evitava les llargues hores d'espera a cada visita a l'Hospital...
Crec que si no sabeu per on començar, pregunteu al vostre metge que us aconselli. Perquè les experiències als hospitals cada dona les viu d'una forma diferent.
mirlama
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 06, 2013 5:55 pm

EntradaAutor: mirlama » dt. gen. 28, 2014 7:10 am

Bon dia! Jo us puc parlar de la dexeus que és on he tingut les meves dues filles i n'estic encantada. Crec que haurieu de buscar un hospital on si hi ha alguna complicació al part ( no té per que passar!!!!), tinguin tots els serveis necessaris: uci neonats , uci adults.... Sé q la dexeus, teknon, general de catalunya en tenen, els altres ni idea. Ei, tot i q la majoria de parts van perfecte, pero si hi ha algun ensurt no us trobeu q a l'hospital on esteu no tinguin els serveis necessaris!
Pettons!!!!
AnnaGP
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

EntradaAutor: AnnaGP » dt. gen. 28, 2014 9:38 am

Bon dia, jo fa set mesos que vaig tenir al meu petit a la Quiron, i estic molt encantada!! Les instalacions son noves, el servei molt atent, fins i tot el menjar molt bo!! No se als altres hospitals, pero aquí et donaven moltes cosetes per al nadó, bolquers, tovalloletes, cremes, empapadors, gases. Esta força be.

L'unic inconvenient, es el pàrquing, que es caríssim!!! I si aixo no ho tens en compte, thi deixes una pasta!!!
lovekyn

EntradaAutor: lovekyn » dt. gen. 28, 2014 10:19 pm

Molt es gracies per les vos tres opiniones noies!!
Mirlama...molt bon consell, siempre es millar "cobrir" totes les aspectes
Pruneta... Que fort! Jo visc a Granollers, la jefa del meu grup i al mateix poble! Quina indecisio aixo de triar hospital!

Un peto boniques
[b]Lovekyn
TE+ 02/02/14

Imatge

Imatge
pruneta30

EntradaAutor: pruneta30 » dc. gen. 29, 2014 5:30 am

Jejeje siiii! :-)

Jo ja li estic donant voltes al coco! Primer hauré de mirar q tot vagi bé! Quin patir!
Imatge
daniela3
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. set. 17, 2013 3:16 pm

EntradaAutor: daniela3 » dj. gen. 30, 2014 11:34 am

Hola guapes!

pruneta30 si et decideixes per la Teknon (jo hi he tingut els mues dos solets i tot perfecte), has de triar gine abans de quedar-te embarassada. Molts gines només accepten primera visita si no tens panxuuu, tingueu-ho en compte!!! :ok:
:-)love(-: :-)(-: <:-< :panxeta:

Imatge
pruneta30

EntradaAutor: pruneta30 » dj. gen. 30, 2014 12:30 pm

Uixxx doncs ha faig tard! Jiji gracies per dir-m'ho!
Imatge
rateta2013
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

EntradaAutor: rateta2013 » dv. gen. 31, 2014 8:44 am

Hola, un consell, si aneu pel privat l'hospital no és massa important. Totes les clíniques privades s'assemblen, el que és molt important és l'equip mèdic que et porta, ja que és el gine el qui dirigeix el part. La clínica posa els auxiliars i les instal·lacions, però no diu com s'ha d'atendre cada embaràs i part.

Jo primer triaria un bon ginecòleg obstetra, i simplement aniria a l'hospital on ell atengui (alguns atenen a diversos hospitals, d'altres només a un).
P.ex. Si tries un metge que fa part respectat, t'ho farà a un hospital o a un altre. Si tries un metge que fa cesària a la mínima, te la farà estiguis a l'hospital que estiguis.

L'únic que jo miraria de la clínica és:
-que tinguin neonatologia (i si no, saber on porten als nadons en cas de malaltia)
-que recolzin la lactància
-que en cas de tenir el nen a la incubadora, puguis visitar-lo lliurement i sense horaris.
Eduard 2005
Arnau 2014
lovekyn

EntradaAutor: lovekyn » dv. gen. 31, 2014 10:02 am

Moltes gràcies pels teus consells rateta!!! així ho faré llavors :ok:
[b]Lovekyn
TE+ 02/02/14

Imatge

Imatge
picachu01
Entrades: 7
Membre des de: dv. març 07, 2014 7:31 pm

EntradaAutor: picachu01 » dg. març 09, 2014 5:05 am

Hola!
Jo estic de 36 setmanes i vaig a la teknon i tal com t'han dit casi tots els.gines .et vulguin atendre has d'anar sense estar embarassada. A la resta de cliniques no.ho se!
donadaigua
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

EntradaAutor: donadaigua » dv. abr. 25, 2014 9:37 pm

AIIIIIIIXXXX

Jp estic igual! no sé pas què fer, no m'acabo de decidir i ja em veig així durant molt de temps.... PErò no hi ha temps!

Sé que el millor és trobar un ginecoleg bo... però entren tants a la mútua... que no sé pas quin es bo... així que vaig per la via curta i escolleixo primer hospital per escollir despres el gine... Jo la Teknon, l'he descartat pq ja hi vaig parir allà i tot molt be, no hauria de tenir queixa... però ara que potser ja en sé una mica més, m'agradaria un part més respectat... però em van tractar molt be, només que per culpa de l'epidural (encara que no ho volguessin reconeixer) em va quedar una cam ben adormida durant uns petits messos, i això li sumes que acabes de tenir el teu primer fill... van ser uns messots un pel durs... sé que va ser mala sort... però m'agradaria provar un altre hospital. A més el ginecòleg, ja em volia programar el part el mateix dia que sortia de comptes... no volia esperar...

Bé, doncs mirant els hospitals que m'entren a la mutua, em decantaria per la Quiron o per l'Hospital General de Catalunya ||*|| . EL HGC crec que seria bona opció, però em tira un pel enrera el fet que estigui lluny per mi. I de la Quiron, mirant experiencies de les Socpetiteneres, no em conveç molt. Tot i que les més recents tenien millor pinta...

Tinc la pixa un lio! ehehhehe :camio:

I necessito respostes! aixxxxx que complicat... ;-)))
Atuchi
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

EntradaAutor: Atuchi » ds. abr. 26, 2014 8:32 am

donadaigua, la meva cunyada va tenir el seu bebe al febrero en la Corachan i van respectar molt el que ella volgues parir naturalment, vull dir amb la epidural però sense cessaria, van esperar força hores, el que passa que al final es veu que el nen es va colocar malament per sortir i no hi havia manera i al final va haver de ser cessaria pero el seu marit va poder anar amb ella i li van posar a sobre el nadó abans de portase'l per rentar i fins i tot l'infermera els hi va fer fotos amb la cámara als dos vestits amb la roba de quirofan i ara les tenen de record
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
donadaigua
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

EntradaAutor: donadaigua » ds. abr. 26, 2014 9:39 am

Ei Atuchi!!! Ehhehehe estas a tot arreu! ;) quin bin record es devien portar!!! La corachan no mho havia plantejat gaire... No havia llegit moltes experiencies... I saps si sen van dur el nen molt estona o molt lluny? Aiaiai q ara em liare mes... Hehehe

Gracies Atuchi!!
Atuchi

EntradaAutor: Atuchi » ds. abr. 26, 2014 3:16 pm

Si jeje estic on fire. No no gaire estona una mitja hora. Pero el pare va estar tota l'estona molt a prop del nen. De fet van pujar al nen a l'habitacio abans que a la mare. Jo tb parire alla el dia que em toqui el que no et se dir es si hi ha uci per neonats pero es pot mirar. I va passar 6 dies alla a l'hospital i tot be s'enduien al nen de tant en tant per les proves pertinents o netejar-lo pero es veia per
Atuchi

EntradaAutor: Atuchi » ds. abr. 26, 2014 3:23 pm

Es veia per un cristal. I el menjar era bastant bo.la varen ajudar amb la lactancia pero al nen li costava agafar-se
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

EntradaAutor: Martina20 » dt. abr. 29, 2014 9:13 am

Bones,

No soc de Barcelona però fa quatre anys que hi visc. Abans de quedar-me embarassada doncs em vaig plantejar q uin hospital volia parir. Tenia en ment els mateixos que estan a la llista del post i vaig prioritzar el següent: part respectat i que respectessin el que volia jo, ajuda amb la LM, pell amb pell si o si, el protocol que es fa del pell amb pell en cas de cessàrea.

Vaig acabar a la Dexeus perquè tenen uci neonats, ajuda a la LM, el pell amb pell el tenen protocolitzat i donen una empenta a les dones de que decidim com volem que sigui el nostre part. Per exemple, a la meva ginecòloga li vaig preguntar la primera vegada de si podia presentar el meu pla de part i ella mateixa em va treure una mostra que tenen i em va animar a presentar-lo ja que era molt important. El nadó quan neix no el separen de tu les dos primeres hores, et permeten tenir mirall en el part, posar música, baixar els llums, vaja molta llibertat... La única cosa negativa és que no t'aten el teu ginecòleg el dia del part, t'aten l'equip que està de guardia en aquell moment. Però per mi no va suposar cap problema perquè tots segur que son un 10 i sabia que respectarien els meus desitjos.

I un altra cosa que per mi és important però potser per altres és una tonteria. Vaig anar a visitar-me al ginecoleg de la Quiron dos vegades i el mateix a la Corachan tres vegades abans de quedar-me embarassada. En els dos casos vaig esperar-me mes d'una hora i un dia a laCorachan dos hores. He llegit també posts per internet que són bastant impuntuals per problemes administratius. A mi això em molesta bastant i més si ho he de fer en hores de feina. A la Dexeus he esperat com a molt 10 minuts i aquella vegada em van justificar la raó per la tardança.

Les altres les vaig anar descartant perquè en alguna cosa o altra anaven coixos pel que jo volia.

:r)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::