Que opineu?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
mvillpa
:: granota
Entrades: 245
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Que opineu?

EntradaAutor: mvillpa » dj. feb. 13, 2014 1:20 pm

Hola, ja fa temps q vaig donant voltes d parlar amb la meva parella per plantejar-nos tenir un fill i ara q més o menys estava decidida a parlar-ni va i a la feina m'han proposat d cobrir un lloc d'una noia q esta d baixa, no sabem si sera per gaire temps pero mentres no s'incorpori tindre una feina d mes categoria.
Ara estic donant voltes a q fer... Tirar-me a la piscina igualment ja q no se per quant temps sera aquest canvi i tampoc sabem si tardarem a trobar l'embaraç o esperar uns mesos a veure tot com va?
Vosaltres q opineu?? Estic feta un bon liooo!!!!!
Nineta22
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Re: Que opineu?

EntradaAutor: Nineta22 » dj. feb. 13, 2014 1:42 pm

Crec que MAI trobaràs un bon moment si t'hi pares a pensar-ho massa!! El moment arriba quan et fas la pregunta de si "és el moment".
Evidentment cadascú se sap les seves coses i la seva situació, però no series la primera que, esperant millorar la situació, veu passar el temps i la il.lusió de ser mare davant seu...

La meva opinió? Si els dos ho voleu, aquest moment ja ha arribat!!!
Atuchi
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

EntradaAutor: Atuchi » dj. feb. 13, 2014 2:02 pm

pensó exactament igual que Nineta, paraula per paraula! sort!
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Abril_86
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

EntradaAutor: Abril_86 » dj. feb. 13, 2014 4:44 pm

Jo he passat pel mateix que tu. em van ascendir just quan estavem buscant. Si et pares a pensar mai serà el moment... fes vida normal i quan vingui vidrà. a mi em va costar quedar-me un any aprox. al final la jefa a la que havia de substituir i jo estavem embarassades al mateix temps. i ens ho vam poder arreglar a la feina!

sort!
Marsa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Marsa » dj. feb. 13, 2014 5:45 pm

Tal i com et diuen!! El moment ideal q ens imaginem no arriba mai!! Si els dos esteu d'acord ara és el millor moment!!
Primer la feina, la crisis, això, allò, ...
Ànims i endavant!!!
Imatge
montsekit
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » ds. feb. 15, 2014 4:31 pm

Es molt personal, i trobo que fa de mal aconsellar...
Jo vaig comencar a pensar-hi cada cop més i amb el temps vaig pensar, ara em toca.... No ho se explicar millor. La meva parella hi estava d´acord i endavant. Però tampoc em vaig trobar en un cas com el teu en que m´aparegués una nova feina...

De tota manera, quant temps està de baixa la teva companya? perque entre la cerca i els 9 mesos d´embaràs... mínim 10 mesos no te´ls treu ningú.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
mvillpa
Entrades: 245
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

EntradaAutor: mvillpa » dg. feb. 16, 2014 12:24 pm

Hola, moltes gràcies a totes per les respostes, quina raó teniu!! És ven cert que el moment ideal no existeix pq també al no saber la nova experiència què et depararà... ja fa que sigui un gran dubte. Però si se'n tenen ganes val més no pensar-s'ho tan pq jo mateixa puc dir que sempre havia dit el tòpic de sere mare abans dels 30 i ja estic apunt de fer-los i encara m'he de posar a fer feina.
Montsekit, la veritat és que no sabem quan estarà de baixa la companya, tan potser que el mes que vé ja torni com tardi molt, és baixa per depressió i es diferent que si és una operació o coses més fàcils de controlar. Però també sempre queda demostrat que sempre pensant amb la feina i la feina quan no els hi interesses no pensen amb tu.
A veure si molt aviat podem anar parlant però que sigui que ja estic en la busqueda!! :-:)
ELE
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

EntradaAutor: ELE » dg. feb. 16, 2014 9:19 pm

Mai es troba el moment ideal...el moment ideal es quan t ve d gust!;-)
Eiwa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 462
Membre des de: dc. nov. 27, 2013 8:52 pm

EntradaAutor: Eiwa » dg. feb. 16, 2014 9:36 pm

mvillpa ha escrit:Hola, moltes gràcies a totes per les respostes, quina raó teniu!! És ven cert que el moment ideal no existeix pq també al no saber la nova experiència què et depararà... ja fa que sigui un gran dubte. Però si se'n tenen ganes val més no pensar-s'ho tan pq jo mateixa puc dir que sempre havia dit el tòpic de sere mare abans dels 30 i ja estic apunt de fer-los i encara m'he de posar a fer feina.
Montsekit, la veritat és que no sabem quan estarà de baixa la companya, tan potser que el mes que vé ja torni com tardi molt, és baixa per depressió i es diferent que si és una operació o coses més fàcils de controlar. Però també sempre queda demostrat que sempre pensant amb la feina i la feina quan no els hi interesses no pensen amb tu.
A veure si molt aviat podem anar parlant però que sigui que ja estic en la busqueda!! :-:)

Jo opino igual que les altres foreres. I més després de veure que això no és posar-se i patapam :-()) (que poder sí, també pot ser però no és gaire habitual), així que us animo a que si en teniu ganes comenceu amb la cerca. Pensa que es recomana tres mesos abans prendre àcid fòlic, no sé si a més preneu anticonceptives, amb lo qual crec que també heu de deixar passar algun cicle per fer net, i un cop ja decidits us haurieu de posar a cercar i mínim seran 9 mesos per tenir al peke (això si feu diana a la primera) així que sembla ben aviat però ja tens un anyet mínim.

Sort i a veure si aviat et veiem per aquí! :ok:
Goli
Entrades: 319
Membre des de: dv. des. 13, 2013 10:33 pm

EntradaAutor: Goli » dl. feb. 17, 2014 4:44 pm

Bonica, el que et digui el cor!!! en serio! fes el que sentis! deixa tot lo demés a un cantó i actua per sentiment! només tu sabrás si es que sí o no... i el que et comenten és cert, tant pot ser que sigui a la primera com no! és una loteria
vinga bonica, ànims! :-()-)
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::