Competició i busqueda!
Competició i busqueda!
Bon dia!
Tinc una preocupació:
Jo competeixo habitualment en muntanya, i la última competició, per ser exactes ahir al matí (dissabte 29 de setembre) tot pujant cap a un cim caminant em va agafar molt mal d'ovaris, ja que el ritme que portava era bastant forçat, al cap d'una estoneta em va passar però ja em va fer menjar l'olla de que potser no és bó competir si estem buscant de tenir un fill...
Que en penseu? Alguna de vosaltres té coneixements sobre el tema?
Tinc una preocupació:
Jo competeixo habitualment en muntanya, i la última competició, per ser exactes ahir al matí (dissabte 29 de setembre) tot pujant cap a un cim caminant em va agafar molt mal d'ovaris, ja que el ritme que portava era bastant forçat, al cap d'una estoneta em va passar però ja em va fer menjar l'olla de que potser no és bó competir si estem buscant de tenir un fill...
-
..
Re: Competició i busqueda!
Hola Nith, jo de tu faria vida normal, sense alcohol ni tabac si pot ser, quan et quedis embarassada li demanes al teu gine si pots fer esport o no, pero en ppi. penso que és molt saludable....
- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
-
..
Jo T'ho deia perq tinc una amiga que fa escalada tb i el seu gine li va dir que cap problema, que quna tinguès un positiu a les mans, ja en parlarien, pero que no calia que deixés l'escalada perq buscava un nen....Demana-li al teu gine aviam que en pensa, de fet, si tens confiança amb ell, és a ell a qui li has de fer cas 

-
VisitantVi
-
VisitantVi
Re: Competició i busqueda!
nith ha escrit:Bon dia!
Tinc una preocupació:
Enhorabona pel teu embaraç. Pel que veig, el fet de practicar un esport dur no t'ha impedit quedar-te embarassada. tha costat molts mesos?
Mira, jo també faig molt d'esport. Sóc corredora, i faig competicions de 10-20 kms. També tinc el dubte de si és contraproduent per buscar embaráç o no. A tu que et va dir el metge?
Jo li vaig comentar a la ginecòloga, i no em va dir que fos bo o dolent. Em va dir que fer un sobreesforç no és massa bo, però que per altra banda, si això m'ajuda a estar més relaxada, i a no obsessionar-me amb l'embaras, millor. No sé, no sé....
Tu et vas quedar embaraçada fent esport?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |