UN GRAN DUBTE DE NOVATA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
lgs
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:46 pm

UN GRAN DUBTE DE NOVATA

EntradaAutor: lgs » dg. març 02, 2014 10:40 am

Bon dia noies

estem buscant criatura desde el desembre, i sempre he tingut les molesties de la regla 2 o 3 dies abans de que em baixes, porto una setmana que tinc molta son a les nits, dolors com si m'hagues de baixar la regla, i sento olors alguna vegada. A mi en teoria m'ha de baixar la regla el 7 de març, i tinc tots els simptomes que us he dit desde el dilluns 24 de febrer. Soc novata en tot aixo i tinc una por inmensa, perque no se si es que realment ja estic embarassada , o es el meu cervell que em fa males passades, pero per mi es molt estrany que una setmana abans de que em baixi, tingui aquestes molesties. Em podeu ajudar??

Gracies

neukiss-) :ok:
Socatchick
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 1:22 am

Re: UN GRAN DUBTE DE NOVATA

EntradaAutor: Socatchick » dg. març 02, 2014 11:20 am

Podria ser que si!! A mi em va passar algo similari tb creia que eren paranoies!
A veure si hi ha hagut sort aquest cop!! Espero que sí!! :)
En busca de la felicitat complerta!! :D

Imatge

30 Agost -- Avui hem sabut que existeixes!!
9 Desembre -- Ets una nena!!! Et direm ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge :)

Imatge

Un altre membre a la família!!
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. març 02, 2014 11:40 am

És massa d'hora de "notar" algo referent a un possible embaràs i de vegades la nostra ment ens juga males passades. Això són psicosímptomes i jo crec que el que has notat és la ovulació i no un embaràs. Creu-me que amb un any i mig buscant la segona filla, jo cada mes creia que haviam fet diana i no.
Jo de tu no faria suposicions, tindria paciència i esperaria a veure que passa el dia 7. Si no baixa la regla, espera't uns dies més (una setmana millor) i et fas el TE. Si estàs embarassada, enhorabona i si no, doncs a seguir intentant.
Sumsi
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

EntradaAutor: Sumsi » dg. març 02, 2014 12:59 pm

Penso igual que la neuetes. Es massa aviat per tenir símptomes però sí que és veritat que de vagades si sents punxades pot ser símptoma d'embaràs, a mi em va passar al primer trimestre tenia moltes punxades. Però jo no em capficaria, esperaria fins el dia 7 i sinó ha vingut al cap d'una setmana em faria el test. Ànims i a veure si hi ha sort!! ;-)
Imatge
Susana82
Entrades: 128
Membre des de: ds. oct. 12, 2013 6:11 pm

EntradaAutor: Susana82 » dg. març 02, 2014 4:56 pm

Hola Igs
La única manera de saber si esta embarassada es fen-te la prova. Vigila amb els símptomes potser q sigui psicològic.
ànim i sort :-)(-:
Eiwa
Entrades: 462
Membre des de: dc. nov. 27, 2013 8:52 pm

EntradaAutor: Eiwa » dg. març 02, 2014 9:31 pm

Hola Igs!!!

Nosaltres estem buscant també des de desembre i la veritat que aquests mateixos símptomes que dius els he patit els cicles anteriors i han acabat en warry, a vegades el cap ens juga males passades :ufs: perquè són tantes les ganes... :-())

A mi m'hauria (o no) de baixar el dia 8 de març, però et recomano que per fer-te el TE esperis al menys un dia després del dia previst, o sigui en el teu cas al 8 de març ja que abans podria sortir fals negatiu! (si saps del cert el dia que vas ovular, lo ideal seria esperar uns dies més però si estiguéssis podria ser que ja et donés positiu, tot i que hi ha noies que triguen una miqueta més perqué la hormona encara no és massa elevada o perquè han ovulat més tard i no la detecta encara).

Intenta no capficar-t'hi massa (tot i que sé que és fàcil dir-ho però costa més posar-ho en pràctica, jo estic igual que tu però cada cicle que pasa estic més conscienciada que això és difícil i intento no fer gaire cas als símptomes que després la batacada és pitjor!). :ufs:

Ànims i ja ens diràs com acaba la història! Espero que amb final feliç i els símptomes siguin reals. :-())

P.D: Si et vingués de gust compartir els dubtes, i els dies de desespero amb les noies que estem buscant panxu, post apuntar-te al post CERCADORES DE MARÇ i estarem encantades d'ajudar-t'he a passar millor aquests dies! :-o00m :-o00m :-o00m

Una abraçada!
lgs
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:46 pm

EntradaAutor: lgs » dg. març 02, 2014 9:39 pm

Bona nit

molte gracies a totes per respondre. Soc una persona molt nerviosa y que el meu cap em fa males passades. M'esperare a la setmana vinent, o sigui la del 10 al 15 de març , a ferme un test, si no em vingues entre el 7-9 de març

Lgs

:ok: :ok:
rateta2013
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

EntradaAutor: rateta2013 » dg. març 09, 2014 4:44 pm

És molt raro notar alguna cosa abans de la falta. Pensa que la concepció sol ser uns 15 dies abans de la regla. L'òvul fecundat triga com una setmana en implantar-se. I un cop implantat, encara no notes res perquè la placenta no funciona. De fet, els malestars no es solen donar fins la setmana 6-7 que l'embrió està ben enganxat.

Hi ha dones que asseguren notar embaràs des de la concepció. Jo crec que és casualitat: creus que notes i, si hi ha sort i t'has quedat, ho relaciones.
Eduard 2005
Arnau 2014
Socatchick
Entrades: 115
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 1:22 am

EntradaAutor: Socatchick » dg. març 09, 2014 5:21 pm

En el meu cas una setmana abans que m'hagués de venir la regla em van començar a fer mooolt mal els pits i es van inflar fins augmentar una talla, a part vaiv perdre la gana i hi havia moltes coses que em feien fàstig. No li vaig donar importància pensant que el dolor de pits podia ser per la futura regla i que el tema del menjar podia ser que hagués agafat algun virus tot i ser el mes d'agost!
Jo pensava que no estava embarassada però quan feia dues setmanes que no em venia la regla em vaig fer la prova i va ser positiva. Aquí va ser quan vaig veure que el meu cos m'avisava i no en vaig fercas!
En busca de la felicitat complerta!! :D

Imatge

30 Agost -- Avui hem sabut que existeixes!!
9 Desembre -- Ets una nena!!! Et direm ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge :)

Imatge

Un altre membre a la família!!
Imatge
Petitprincep2013
Entrades: 104
Membre des de: dl. nov. 25, 2013 1:51 pm

EntradaAutor: Petitprincep2013 » dl. març 10, 2014 3:06 pm

Igs, que tal? T'has fet el test?

Torna a “Buscant un embaràs”