MÚTUES AGRUPACIÓ, ATLÀNTIDA...
MÚTUES AGRUPACIÓ, ATLÀNTIDA...
Hola noies!!!
M'estic informant sobre les diferents mútues per tal que en un futur em facin el seguiment de l'embaràs i també tingui atenció al part. De moment fent una ullada per sobre a la informació que m'han passat les mútues AGRUPACIÓ i ATLÀNTIDA, em quadra bastant el que ofereixen i poder de les que més. He mirat Fiact, Sanitas, Dkv, Adeslas, però per carències al part, o que no atenen al bebé si no l'inclous a la pòlissa... estic mirant altres possibilitats.
Voldria saber, si alguna de vosaltres ha tingut alguna experiència amb aquestes mútues... No n'he sentit a parlar d'elles i sempre va bé saber altres opinions.
Si teniu alguna altre aportació serà ben rebuda!
Moltes gràcies! Espero que totes ben aviat tingueu el vostre regalet!
Un petonet!
M'estic informant sobre les diferents mútues per tal que en un futur em facin el seguiment de l'embaràs i també tingui atenció al part. De moment fent una ullada per sobre a la informació que m'han passat les mútues AGRUPACIÓ i ATLÀNTIDA, em quadra bastant el que ofereixen i poder de les que més. He mirat Fiact, Sanitas, Dkv, Adeslas, però per carències al part, o que no atenen al bebé si no l'inclous a la pòlissa... estic mirant altres possibilitats.
Voldria saber, si alguna de vosaltres ha tingut alguna experiència amb aquestes mútues... No n'he sentit a parlar d'elles i sempre va bé saber altres opinions.
Si teniu alguna altre aportació serà ben rebuda!
Moltes gràcies! Espero que totes ben aviat tingueu el vostre regalet!
Un petonet!

Re: MÚTUES AGRUPACIÓ, ATLÀNTIDA...
Hola! Jo sóc d´Atlàntida des de q vaig nèixer i no he tingut mai cap problema, l´atenció és bona i els metges també. A la consulta permanent que tenen per visita d´urgència no et fan esperar gaire, i alguna vegada es pot dir q 5 minutets justets... En qüestió d´embaràs, no ho sé. El que si sé es que tenen cobertura d´acupuntura ( 7 o 10 visites anuals, a preus econòmics-els preus varien segons el consultori). Per qüestions familiars vaig haver de tractar amb Agrupació Mútua i no em van agradar gens, són molt "rastreros" i fan el que sigui per evitar pagar les assegurances, jo no m´hi ficaria...
Bona sort!
Bona sort!
Gràcies per la teva aportació Catilina! 
- ISDISYUNAO
- :: zebra

- Entrades: 1276
- Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm
jo soc d'Allianz desde fa molts anys i no he tingut mai cap problema... per mirar no esta de mes ;)
- Petitprincep2013
- :: papallona

- Entrades: 104
- Membre des de: dl. nov. 25, 2013 1:51 pm
Hola!
Eiw! Jo fins fa poc tenia Agrupació i no he tingut cap problema, ara he canviat a Adeslas tot just fa un any i també molt bé, vaig canviar perquè és la que tenen a l'empresa del meu marit.
Eiw! Jo fins fa poc tenia Agrupació i no he tingut cap problema, ara he canviat a Adeslas tot just fa un any i també molt bé, vaig canviar perquè és la que tenen a l'empresa del meu marit.
ISDISYUNAO ha escrit:jo soc d'Allianz desde fa molts anys i no he tingut mai cap problema... per mirar no esta de mes ;)
Ho miraré! Gràcies!
Petitprincep2013 ha escrit:Hola!
I vas fer seguiment d'embaràs i atenció al part? Es que ara el que més em preocupa és que les cobertures estiguin enfocades en cobrir les despeses del bebé a l'hospital i que ell quedés cobert (almenys els dies post-part), que entri incubadora... perquè poder no calgui però després no vull sostos i que em passéssin la factura al sortir de l'hospital. He vist per aquí algun post d'una assegurança que això ha passat i vull estar ben informada de tot, per això demano si algú té experiència amb alguna d'aquestes assegurances i que em pugueu donar la vostra opinió!
Bé, de totes maneres moltes gràcies per la teva resposta!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |