MÚTUES AGRUPACIÓ, ATLÀNTIDA...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Eiwa
:: gosset
Entrades: 462
Membre des de: dc. nov. 27, 2013 8:52 pm

MÚTUES AGRUPACIÓ, ATLÀNTIDA...

EntradaAutor: Eiwa » dc. març 05, 2014 12:02 pm

Hola noies!!!

M'estic informant sobre les diferents mútues per tal que en un futur em facin el seguiment de l'embaràs i també tingui atenció al part. De moment fent una ullada per sobre a la informació que m'han passat les mútues AGRUPACIÓ i ATLÀNTIDA, em quadra bastant el que ofereixen i poder de les que més. He mirat Fiact, Sanitas, Dkv, Adeslas, però per carències al part, o que no atenen al bebé si no l'inclous a la pòlissa... estic mirant altres possibilitats.

Voldria saber, si alguna de vosaltres ha tingut alguna experiència amb aquestes mútues... No n'he sentit a parlar d'elles i sempre va bé saber altres opinions.

Si teniu alguna altre aportació serà ben rebuda!

Moltes gràcies! Espero que totes ben aviat tingueu el vostre regalet! :-())

Un petonet! :-()-)
Catilina
:: papallona
Entrades: 140
Membre des de: dt. juny 18, 2013 4:14 pm

Re: MÚTUES AGRUPACIÓ, ATLÀNTIDA...

EntradaAutor: Catilina » dc. març 05, 2014 11:46 pm

Hola! Jo sóc d´Atlàntida des de q vaig nèixer i no he tingut mai cap problema, l´atenció és bona i els metges també. A la consulta permanent que tenen per visita d´urgència no et fan esperar gaire, i alguna vegada es pot dir q 5 minutets justets... En qüestió d´embaràs, no ho sé. El que si sé es que tenen cobertura d´acupuntura ( 7 o 10 visites anuals, a preus econòmics-els preus varien segons el consultori). Per qüestions familiars vaig haver de tractar amb Agrupació Mútua i no em van agradar gens, són molt "rastreros" i fan el que sigui per evitar pagar les assegurances, jo no m´hi ficaria...
Bona sort!
Imatge
Eiwa

EntradaAutor: Eiwa » dj. març 06, 2014 9:50 pm

Gràcies per la teva aportació Catilina! :ok:
ISDISYUNAO
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1276
Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm

EntradaAutor: ISDISYUNAO » ds. març 08, 2014 3:59 pm

jo soc d'Allianz desde fa molts anys i no he tingut mai cap problema... per mirar no esta de mes ;)
Petitprincep2013
Entrades: 104
Membre des de: dl. nov. 25, 2013 1:51 pm

EntradaAutor: Petitprincep2013 » dl. març 10, 2014 2:51 pm

Hola!
Eiw! Jo fins fa poc tenia Agrupació i no he tingut cap problema, ara he canviat a Adeslas tot just fa un any i també molt bé, vaig canviar perquè és la que tenen a l'empresa del meu marit.
Eiwa

EntradaAutor: Eiwa » dl. març 10, 2014 11:03 pm

ISDISYUNAO ha escrit:jo soc d'Allianz desde fa molts anys i no he tingut mai cap problema... per mirar no esta de mes ;)

Ho miraré! Gràcies! :ok:
Eiwa

EntradaAutor: Eiwa » dl. març 10, 2014 11:11 pm

Petitprincep2013 ha escrit:Hola!
Eiw! Jo fins fa poc tenia Agrupació i no he tingut cap problema, ara he canviat a Adeslas tot just fa un any i també molt bé, vaig canviar perquè és la que tenen a l'empresa del meu marit.

I vas fer seguiment d'embaràs i atenció al part? Es que ara el que més em preocupa és que les cobertures estiguin enfocades en cobrir les despeses del bebé a l'hospital i que ell quedés cobert (almenys els dies post-part), que entri incubadora... perquè poder no calgui però després no vull sostos i que em passéssin la factura al sortir de l'hospital. He vist per aquí algun post d'una assegurança que això ha passat i vull estar ben informada de tot, per això demano si algú té experiència amb alguna d'aquestes assegurances i que em pugueu donar la vostra opinió! :ok:

Bé, de totes maneres moltes gràcies per la teva resposta! :ok:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::