Fiabilitat ClearBlue

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Fiabilitat ClearBlue

EntradaAutor: laiaf3 » dl. març 10, 2014 9:14 am

Hola,

Ja sé que em direu que m'esperi, que tingui esperança i quan faci una setmana que m'hagi passat la data de quan m'ha de venir la regla em faci la prova i ja està.... però... volia preguntar-vos per les que heu utilitzat ClearBlue.

Em vaig comprar el ClearBlue perqué volem buscar un altre fill i m'han canviat els períodes i no sé quan ovulo. És caríssim aquest ClearBlue, espero que m'hagi funcionat bé aquesta vegada, sino hauré de buscar altres remeis.

La qüestió és que em vaig fer testos els dies que creia jo que més o menys ovulava, em va sortir negatiu fins que va arribar el positiu. M'el feia amb el primer pipi del mati. Però el dia que em va sortir positiu, el maromo no hi era. Aquell mateix dia va arribar tardíssim a la nit i a casa ja tots dormiem. Però el següent dia al mati varem tenir relacions (el millor despertador per anar a treballar de bon humor..... ;-p ). Però aquell mateix mati em vaig fer el test de nou i va tornar a sortir negatiu. Per tant, només em va sortir positiu 1 DIA! Allà posa que quan tinguis positiu facis els deures dintre de les seguents 48h perqué una cosa és quan ovules i l'altre el temps que tens l'ovul a dins... no sé si haurem fet diana, jo pensava que al cap de 24h em tornaria a dir positiu.... La setmana vinent (abans del dia del pare...) em faré el test si aquest cap de setmana no m'ha vingut la warry, que potser que amb el nervis s'em retrasi, no seria la primera vegada que em passa.

Bé, en resum, que quina fiabilitat té el ClearBlue aquest?

Gràcies!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::