El meu cicle i jo

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Elidé
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

El meu cicle i jo

EntradaAutor: Elidé » dl. oct. 08, 2007 12:44 pm

Noies, obro un nou tema perquè el meu cicle està tan desgavellat que n'hi ha per llogar-hi cadires... Des de sempre, l'he tingut bastant llarg i molt irregular, però la regla sempre m'havia durat 6 dies exactes. Doncs es veu que ara n'hi això, perquè ahir em va desaparèixer al tercer dia i no sembla que vulgui tornar... Abans se m'aturava a la nit del tercer dia i l'endemà reemprenia la marxa, però és que aquest cop es va frenar ahir al migdia i ha desaparegut del mapa totalment. Us ha passat alguna vegada? Què deu voler dir? De moment no aniré al ginecòleg perquè no en trec l'aigua clara, si de cas esperaré que em vinguin els papers de la mútua i demanaré hora d'aquí a uns mesos. Em comença a pujar la mosca al nas de veritat! Ja us dic d'entrada que això no és atribuïble a haver deixat la píldora perquè jo no l'he presa mai...
cuqueta
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dl. oct. 08, 2007 12:48 pm

Elide si et serveix d'aguna cosa a mi hi han cicles que em dura 3 dies i altres que em dura 5 o 6. Jo sempre penso que deu ser depenent de l'ovari que m'ha "treballat" aquell mes, de totes maneres pregunta-li al teu gine i així et quedaras més tranquila.
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 08, 2007 12:49 pm

elide, a mi m'ha passat ultimament que hi ha regles que m'han durat 6 dies i n'hi ha que me n'han durat 3!!! Sempre m'havia durat 4 dies, i el 4t era simplement tacar marró, com restes. Ha sigut començar a buscar i "desbarajustar-se" tot a sac!

No crec que sigui res preocupant, pero vaja, ni que sigui per sentir-te mes tranquila pregunat-ho al gine quan hi vagis i ja està. Jo més aviat crec que es que com que estem tant pendents dels nostres cicles, per una part ens n'adonem més si hi ha alguna anomalia, i per l'atra part segur que els nervis fan de les seves i ens trastoquen!
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dl. oct. 08, 2007 1:03 pm

És possible que la mateixa pressió estigui desordenant encara més les coses, però el cas és que jo sóc una persona que no s'observa gens i que rarament va al metge (puc passar més de 4 anys sense anar-hi, sempre espero que em passi tot), i el mal de ronyons que experimento darrerament (a mig cicle, quan em ve la regla...) no puc ignorar-lo perquè amb prou feines aconsegueixo caminar sense veure les estrelles ?-)
cuqueta
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dl. oct. 08, 2007 1:16 pm

Doncs ves al gine i et quedes més tranquila dona. Jo quan ovulo a mig cicle tinc petites molèsties pero no tant de mal!!
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
pilar
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dt. oct. 09, 2007 12:10 am

A mi m'ha passat alguna vegada, al igual que la regla m'ha durat quasi 20 dies!! com escoltes!! Tenia una anemia de cavall!! Però després d'aquell cicle, vaig trigar 4 mesos en tornar-la a veure. Em van dir que era pels ovaris poliquistics :-((
Imatge
Imatge
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dt. oct. 09, 2007 8:23 am

Waw! 20 dies! Ostres, això a mi encara no m'ha passat mai... En fi, la meva amiga no ha tornat i ja vindrà quan vulgui... :-:)
pilar
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dt. oct. 09, 2007 3:34 pm

ja veus, no té remei :ufs:
Imatge
Imatge
xell13
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dv. oct. 12, 2007 9:12 am

a mi el q em passa és q em ve la warry a vegades cada 21 dies, i llavors com a màxim cada 25!!!
però no us ho perdeu, q em pot durar 10 dies eh!!!!!!!!!!
evidentment això comporta l'anemia!!!!!!!
ara m'ho estant mirant b, pq no pot ser... per tant, una recomenació
- anar al gine!!!
petons :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
mamadiana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: mamadiana » dt. oct. 16, 2007 10:56 pm

Hola noies! Segons el meu ginecòleg els desajustos entre cicles son normals, perquè com deieu abans es deuen a l'ovari que treballa aquell mes.

Jo tenia les regles molt irregulars i doloroses, i per tant vaig començar a prendre pastilles. Des de llavors és indolora, gairebé ni me n'adono.

El que em fa pànic de debò és que ara que ens posarem a buscar tornin aquelles regles i aquells dolors... A les que prenieu pastilles no us ha passat?
Imatge
Imatge Imatge
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dg. oct. 21, 2007 10:02 pm

El meu cicle torna a la càrrega! Fa cinc dies que tinc pèrdues i se suposa que ni tan sols he ovulat. Noies, començo a pensar si no estic embarassada i no me n'he adonat... M'acabaré tornant boja :-D
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. oct. 21, 2007 10:28 pm

?-) ?-) ?-) 5 dies de perdues enmig del cicle és molt exrtany no? i si li comentes al teu gine a vure què et diu?
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dg. oct. 21, 2007 10:36 pm

He de canviar de ginecòleg perquè m'he fet d'una mútua i el que tenia no entra... Ufff, la veritat és que em fa molt de pal!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. oct. 21, 2007 10:39 pm

si que és un pal..... pero bueno, aixi sortiràs de dubtes! No se de kina mutua ets, a la meva (sanitas) entra una mena de consultori mèdic per telèfon, no ho he provat mai pero per casos aixi igual et poden ajudar!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::