El meu cicle i jo
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
El meu cicle i jo
Noies, obro un nou tema perquè el meu cicle està tan desgavellat que n'hi ha per llogar-hi cadires... Des de sempre, l'he tingut bastant llarg i molt irregular, però la regla sempre m'havia durat 6 dies exactes. Doncs es veu que ara n'hi això, perquè ahir em va desaparèixer al tercer dia i no sembla que vulgui tornar... Abans se m'aturava a la nit del tercer dia i l'endemà reemprenia la marxa, però és que aquest cop es va frenar ahir al migdia i ha desaparegut del mapa totalment. Us ha passat alguna vegada? Què deu voler dir? De moment no aniré al ginecòleg perquè no en trec l'aigua clara, si de cas esperaré que em vinguin els papers de la mútua i demanaré hora d'aquí a uns mesos. Em comença a pujar la mosca al nas de veritat! Ja us dic d'entrada que això no és atribuïble a haver deixat la píldora perquè jo no l'he presa mai...
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Elide si et serveix d'aguna cosa a mi hi han cicles que em dura 3 dies i altres que em dura 5 o 6. Jo sempre penso que deu ser depenent de l'ovari que m'ha "treballat" aquell mes, de totes maneres pregunta-li al teu gine i així et quedaras més tranquila.

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

-
VisitantVi
elide, a mi m'ha passat ultimament que hi ha regles que m'han durat 6 dies i n'hi ha que me n'han durat 3!!! Sempre m'havia durat 4 dies, i el 4t era simplement tacar marró, com restes. Ha sigut començar a buscar i "desbarajustar-se" tot a sac!
No crec que sigui res preocupant, pero vaja, ni que sigui per sentir-te mes tranquila pregunat-ho al gine quan hi vagis i ja està. Jo més aviat crec que es que com que estem tant pendents dels nostres cicles, per una part ens n'adonem més si hi ha alguna anomalia, i per l'atra part segur que els nervis fan de les seves i ens trastoquen!
No crec que sigui res preocupant, pero vaja, ni que sigui per sentir-te mes tranquila pregunat-ho al gine quan hi vagis i ja està. Jo més aviat crec que es que com que estem tant pendents dels nostres cicles, per una part ens n'adonem més si hi ha alguna anomalia, i per l'atra part segur que els nervis fan de les seves i ens trastoquen!
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
És possible que la mateixa pressió estigui desordenant encara més les coses, però el cas és que jo sóc una persona que no s'observa gens i que rarament va al metge (puc passar més de 4 anys sense anar-hi, sempre espero que em passi tot), i el mal de ronyons que experimento darrerament (a mig cicle, quan em ve la regla...) no puc ignorar-lo perquè amb prou feines aconsegueixo caminar sense veure les estrelles 

- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Doncs ves al gine i et quedes més tranquila dona. Jo quan ovulo a mig cicle tinc petites molèsties pero no tant de mal!!

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

- mamadiana
- :: tortuga

- Entrades: 341
- Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
Hola noies! Segons el meu ginecòleg els desajustos entre cicles son normals, perquè com deieu abans es deuen a l'ovari que treballa aquell mes.
Jo tenia les regles molt irregulars i doloroses, i per tant vaig començar a prendre pastilles. Des de llavors és indolora, gairebé ni me n'adono.
El que em fa pànic de debò és que ara que ens posarem a buscar tornin aquelles regles i aquells dolors... A les que prenieu pastilles no us ha passat?
Jo tenia les regles molt irregulars i doloroses, i per tant vaig començar a prendre pastilles. Des de llavors és indolora, gairebé ni me n'adono.
El que em fa pànic de debò és que ara que ens posarem a buscar tornin aquelles regles i aquells dolors... A les que prenieu pastilles no us ha passat?
-
VisitantVi
-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |