quan costa concebir
quan costa concebir
Perque costa tant quedar te embarassada despres de tenir una interrupció als 5 mesos.estic per tirar tovallola
- soldeverano30
- :: conillet

- Entrades: 368
- Membre des de: dc. maig 09, 2012 8:12 am
- Ubicació: barcelona
Re: quan costa concebir
Animsssss!! Jo tambe estic igual que tu i porto ja un any!!
Ànims, si és el que vols, lluita. Sou molt valentes noies, sou unes lluitadores i us admiro molt. Mols ànims Gemma032...
A mi em va costar 3 anys i una mica d'ajuda, però ara que tinc el meu príncep ni me'n recordo del patiment.
Us envio molts ànims, no defalliu!
Us envio molts ànims, no defalliu!
Doncs no sé, sembla que vol ser una cosa de l'atzar.... jo ja m'ho prenc així, que quan hagi de ser serà!
Tinc dues nenes i elles no em van costar gens, i anava preparada per estar molt de temps buscant, sobretot amb la segona ja que em treure un ovari i pensava que em costaria mooolt.
Però ara volem el tercer i no hi ha manera! Potser és l'edat, potser ja no ovulo cada mes....
La qüestió és no defallir i pensar en positiu, cada mes que passa ens hi acostem més segur!!! I sinó haurem de demanar ajuda a la ciència que per això la tenim!
Ânims bonica! Si vols passa pel post de cercadores que allà ens donem mooooolts ànims per continuar endavant!
Tinc dues nenes i elles no em van costar gens, i anava preparada per estar molt de temps buscant, sobretot amb la segona ja que em treure un ovari i pensava que em costaria mooolt.
Però ara volem el tercer i no hi ha manera! Potser és l'edat, potser ja no ovulo cada mes....
La qüestió és no defallir i pensar en positiu, cada mes que passa ens hi acostem més segur!!! I sinó haurem de demanar ajuda a la ciència que per això la tenim!
Ânims bonica! Si vols passa pel post de cercadores que allà ens donem mooooolts ànims per continuar endavant!
Aidín
Anims gemma,
a mi em va passar el mateix ara ja fa 2.5 anys i encara estem buscant. Ara hem començat amb tractaments de RA perquè hem decidit que ja feia massa temps, però no desesperis, a vegades els nervis i l'afany de tornar-hi ens traeix!
anims valentes.
a mi em va passar el mateix ara ja fa 2.5 anys i encara estem buscant. Ara hem començat amb tractaments de RA perquè hem decidit que ja feia massa temps, però no desesperis, a vegades els nervis i l'afany de tornar-hi ens traeix!
anims valentes.
gemma032 ha escrit:Perque costa tant quedar te embarassada despres de tenir una interrupció als 5 mesos.estic per tirar tovallola
hola noies!!
Jo porto ja quasi 3 anys tambe...anims noies!! q podem!!

Molts ànims Gemma per continuar amb la cerca!
Nosaltres ja portem 1 any i 8 mesos a la cerca del primer fill/a i encara no hem tingut sort, sembla que el destí a vegades fa una mala passada i no arriba allò que desitgem amb tantes ganes... Nosaltres també tenim moments de desesperació en que ho deixariem corre però cada mes remuntem per seguir lluitant tot el possible per el nostre somni.
Una abraçada a totes les que seguim amb l'eterna cerca
Nosaltres ja portem 1 any i 8 mesos a la cerca del primer fill/a i encara no hem tingut sort, sembla que el destí a vegades fa una mala passada i no arriba allò que desitgem amb tantes ganes... Nosaltres també tenim moments de desesperació en que ho deixariem corre però cada mes remuntem per seguir lluitant tot el possible per el nostre somni.
Una abraçada a totes les que seguim amb l'eterna cerca

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 115 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |