Ginecòlegs de Lleida
Ginecòlegs de Lleida
Bones!!
Sóc nova i no sé si aquest seria el lloc ídoni per fer aquest tipus de pregunta. Realment no estic buscant un embaràs (però potser sí en un parell d'anys per això ja m'agradaria buscar-ne algun de "definitiu"!) però necessitaria opinions de Ginecòlegs de Lleida.
Jo anava al Dr. Pàmpols però, no sé perquè, dedueixo que ha tancat però porto un mes telefonant i el número de telèfon no és correcte. He sentit que segurament s'ha jubilat.
Doncs ara em toca buscar nou ginecòleg i la veritat és que no conec als altres i era per si me'n recomaneu algun.
A mi m'entren aquests:
Clínica Montserrat:
DRA. HUGUET NEVOT, PALOMA
DR. GODINO CONDE, CARLOS
DRA. OBON CASTEL, BEATRIZ
DRA. MACIA BADIA, MONTSERRAT
DRA. BERDALA CLEMENTE, RAQUEL
DR. SANZ MARTINEZ, OSCAR
DRA. MESTRES BETBESE, ELVIRA
DRA. LOPEZ MESTRES, AIDA
De consulta privada:
DR. ESTADELLA SERRAT, JOSE RAMON
DR. ESTADELLA TARRIEL, JOSEP
DRA. HUGUET NEVOT, PALOMA
DR. GODINO CONDE, CARLOS
Moltes gràcies als qui em pugueu ajudar!! :)
Sóc nova i no sé si aquest seria el lloc ídoni per fer aquest tipus de pregunta. Realment no estic buscant un embaràs (però potser sí en un parell d'anys per això ja m'agradaria buscar-ne algun de "definitiu"!) però necessitaria opinions de Ginecòlegs de Lleida.
Jo anava al Dr. Pàmpols però, no sé perquè, dedueixo que ha tancat però porto un mes telefonant i el número de telèfon no és correcte. He sentit que segurament s'ha jubilat.
Doncs ara em toca buscar nou ginecòleg i la veritat és que no conec als altres i era per si me'n recomaneu algun.
A mi m'entren aquests:
Clínica Montserrat:
DRA. HUGUET NEVOT, PALOMA
DR. GODINO CONDE, CARLOS
DRA. OBON CASTEL, BEATRIZ
DRA. MACIA BADIA, MONTSERRAT
DRA. BERDALA CLEMENTE, RAQUEL
DR. SANZ MARTINEZ, OSCAR
DRA. MESTRES BETBESE, ELVIRA
DRA. LOPEZ MESTRES, AIDA
De consulta privada:
DR. ESTADELLA SERRAT, JOSE RAMON
DR. ESTADELLA TARRIEL, JOSEP
DRA. HUGUET NEVOT, PALOMA
DR. GODINO CONDE, CARLOS
Moltes gràcies als qui em pugueu ajudar!! :)
Re: Ginecòlegs de Lleida
Hola nuriko!
De casualitat passo per aqui i he vist q necessites referencies per un gine a lleida.
El dr. Pampoçs s'ha jubilat, i m'han dit q el dr. Queel substitueix esta be, es jove i simpatic. Jo vaig al Godino, es un gine molt correcte i em sembla que esta força be, hi vaig des de fa poc, ara busco embaras del meu segon fill i m'he decidit d'anar per privat.
En fi, espero haver-te ajudat!
I sort amb la cerca!
Un peto!
De casualitat passo per aqui i he vist q necessites referencies per un gine a lleida.
El dr. Pampoçs s'ha jubilat, i m'han dit q el dr. Queel substitueix esta be, es jove i simpatic. Jo vaig al Godino, es un gine molt correcte i em sembla que esta força be, hi vaig des de fa poc, ara busco embaras del meu segon fill i m'he decidit d'anar per privat.
En fi, espero haver-te ajudat!
I sort amb la cerca!
Un peto!
Re: Ginecòlegs de Lleida
Hola Nuriko, jo em vaig trobar en una situació similar fa 3 anys quan començavem a cercar, ja que també anava al Pampols i vaig sentir que aviat es jubilaria, i jo vaig triar la Montserrat MAcia que visita al Vithas Salut, allí a la llotja, i la veritat es que n'estic encantada!!!
Per mala sort encara no hem aconseguit la panxu, i sempre que he necessitat autorització per qualsevol prova me la fet encantada, i va porta l'embaràs de ma germana gran i ella en va quedar super contenta!
Es una noia jove, i molt atenta, jo la recomano 100%!!!
Bona festa major!!!!

Per mala sort encara no hem aconseguit la panxu, i sempre que he necessitat autorització per qualsevol prova me la fet encantada, i va porta l'embaràs de ma germana gran i ella en va quedar super contenta!
Es una noia jove, i molt atenta, jo la recomano 100%!!!
Bona festa major!!!!

- Magna Mater
- Entrades: 1
- Membre des de: dj. juny 19, 2014 11:04 am
- Ubicació: Carrer Canonge Brugulat, 28, de Lleida
- Contacta:
Re: Ginecòlegs de Lleida
Hola Nuriko,
ja vas triar ginecòleg? De tota manera, pensa que depen molt de cada persona, vull dir que necessites trobar algú que et generi confiança. Ningú agrada a tothom, pero dir-te que a Lleida tenim molts bons profesionals.
ja vas triar ginecòleg? De tota manera, pensa que depen molt de cada persona, vull dir que necessites trobar algú que et generi confiança. Ningú agrada a tothom, pero dir-te que a Lleida tenim molts bons profesionals.
Re: Ginecòlegs de Lleida
Hola, sóc nova aquí, i estic buscant un ginecoleg per lleida. Estic pensant en quedar-me embarassada i m'agradaria que sigui molt amable, ja que necessito que em tractin amb 'amor', ja que no m'agrada anar-hi.
He sentit parlar del dr estadella fill. Però no sé per a quin decidir-me. Ja sé que es molt personal, però us agraïria que m'ajudessiu! Gràcies!!
He sentit parlar del dr estadella fill. Però no sé per a quin decidir-me. Ja sé que es molt personal, però us agraïria que m'ajudessiu! Gràcies!!
Re: Ginecòlegs de Lleida
Jo vaig a la Dra.Torrijo. És maca, de Saragossa, però té consulta aquí, just davant de l'Aliança.
És molt professional i va per feina. Molt resolutiva.
És molt professional i va per feina. Molt resolutiva.
Re: Ginecòlegs de Lleida
Moltes gràcies, també he sentit a parlar del dr. maestre, en teniu referencies?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |







,mimi , isa31**


